Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
problem ze spadkiem mocy
Autor Wiadomość
greg7 
Zielony listek


Marka: dacia
Model: logan pickup
Silnik: 1.6mpi
Rocznik: 2011
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 4
Skąd: 3city
Wysłany: 2015-06-19, 22:23   problem ze spadkiem mocy

witam. mam wielki problem z loganem 1.6mpi 87konikow w nadwoziu pickup. auto jest po kompletnym remoncie. robiona byla glowica,nowy rozrzad,pompa olejowa,swiece,kable i cewka.wszystko aso. olej co 10tys zmieniany.no nie ma sie do czego przyczepic jednak po przejechaniu 100km podczas gdy na zewnatrz jest 20pare stopni skutkuje spadkiem mocy i gasnieciem.trzeba wtedy poczekac az ostygnie i w tedy jest ok, jezeli jest chlodniej ,np 13st na zewnatrz to nwszystko jest ok. temperatura silnika w normie,max predkosc to 100km na godzine i 3tys obrotow-tak jest uzytkowany a jednak lipa straszna.na obd nic nie wychodzi. jakies sugestie??nie wiem co z tym robic :-(
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2858
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2015-06-20, 05:28   

Zacznij od wymiany filtra paliwa. Sprawdz pompe paliwa
Ostatnio zmieniony przez shrek 2015-06-20, 08:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
greg7 
Zielony listek


Marka: dacia
Model: logan pickup
Silnik: 1.6mpi
Rocznik: 2011
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 4
Skąd: 3city
Wysłany: 2015-06-20, 11:14   

pompa dziala a filtra paliwa nie ma podobno w tym modelu(ok jest filtr ale z pompka razem). wczesniej byl problem z tankowaniem bo zapowietrzal sie wlot paliwa i tankowanie wygladalo tak ze wlalem 2l i trzeba bylo poczekac az zleci i tak dalej no ale ten problem zostal rozwiazany.co moze byc przyczyna slabniecia auta po przebyciu 100km i przekroczeniu 105km/h???w pn jade do aso renault na konsultacje,bedzie wtedy koles od serwisu co sie zna
Ostatnio zmieniony przez greg7 2015-06-20, 13:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2858
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2015-06-20, 11:38   

No to ja sie jeszcze z tym nie spotkalem zeby nie bylo filtra paliwa. Tzn ze caly syf ktory zbiera sie w baku przez lata trafia do pompy i silnika .To juz masz odpowiedz dlaczego nie ma mocy.
A to co znalazlem to chyba do logana ale niech kto inny sie wypowie. http://filtron.pl/index.p...1=8009&v2=16477
A jak sprawdzales pompe na sluch czy sie kreci? bo to ze sie kreci to jeszcze nie oznacza ze podaje odpowiednia ilosc paliwa.
Ostatnio zmieniony przez shrek 2015-06-20, 11:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2015-06-20, 11:39   

stawiam 99% na zły luz zaworowy (za mały) tym bardziej że głowica była robiona, zawory się "wklepały" w gniazda zaworowe i luz się zmniejszył i po mocniejszym nagrzaniu traci kompresje przez zawory które siś nie domykają lepiej to sprawdź zanim wypali Ci gniazda.
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Ostatnio zmieniony przez Lukas87 2015-06-20, 11:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-20, 12:11   

greg7 napisał/a:
filtra paliwa nie ma podobno w tym modelu

Bzdura - oczywiście, że jest, po prostu zintegrowany z pompą i czujnikiem poziomu w jeden zespół.

http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3170
 
greg7 
Zielony listek


Marka: dacia
Model: logan pickup
Silnik: 1.6mpi
Rocznik: 2011
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 4
Skąd: 3city
Wysłany: 2015-06-20, 13:09   

juz sie poprawilem z tym filtrem.no faktycznie zaczely zawory klepac po jakims czasie ale w aso zalecili zeby lac olej na maxa to przestana klepac hahah
lukas87 dzieki za odp bo zdaje sie ona na jak najbardziej trafna. w aso mowili ze nie reguluje sie tam luzow i trzeba nowe to kupic hmmm
Ostatnio zmieniony przez greg7 2015-06-20, 13:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
greg7 
Zielony listek


Marka: dacia
Model: logan pickup
Silnik: 1.6mpi
Rocznik: 2011
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 4
Skąd: 3city
Wysłany: 2015-06-20, 14:00   

ale zaraz,skoro luzy zaworowe sa za ciasne to dlaczego klepie? to chyba odwrotnie powinno byc no nie??
 
kali 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1133
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2015-06-20, 16:34   

Tam masz szklanki hydrałliczne więc regulacja po naprawie głowicy tylko szlifierką. No chuba że wydało.
 
malygabrys 



Marka: Dacia, Dacia
Model: Duster 4*2, MCV
Silnik: 1,6 16V + LPG BRC, 1,6 MPI+LPG BRC
Rocznik: 2011 , 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 531
Skąd: Jastrowie
Wysłany: 2015-06-20, 20:56   

w 1,6 mpi jest śrubka do regulacji zaworów a nie szklanka hydrauliczna. Miesiąc temy regulowałem w swoim (znaczy mechanik robił).
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne