|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Zakup Dacii - Logan II MCV 1.5 DCI
MCV - 2015-04-27, 23:56 Temat postu: Logan II MCV 1.5 DCI Cześć,
Powiedzcie ile można zejść z ceny nowej MCV w najbogatszej wersji? Na alledrogo wersja taka kosztuje 56.000 złotych. Da radę do 50.000 zejść czy lepiej nie tracić czasu i jechać oglądać Megane Grandtour GT220 ?
Jeżdżę Fiatem Qubo, ale to nie dla mnie. Nie wiem czemu, ale tęsknię za Dacią Logan. Żaden Duster, po prostu kurde Logan MCV. Czemu tak mi to na sercu leży nie wiem..
laisar - 2015-04-28, 00:49
MCV napisał/a: | 56.000 złotych. Da radę do 50.000 zejść |
6 kzł to chyba tylko na wyprzedaży rocznika...
Pytanie natomiast, czy koniecznie musi być w ogóle Celebration?
MCV napisał/a: | po prostu kurde Logan MCV |
Ale wiesz oczywiście, że obecna MCVka nie ma nic wspólnego z poprzednią...? Że nie wygląda, nie mieści, nie jeździ i nie widać z niej jak ze starej?
czaju - 2015-04-28, 13:41
Cytat: | jechać oglądać Megane Grandtour GT220 |
Tak, tak, tak - mi zabrakło odwagi na zakup używanego GT220 ale to coś z rodzaju samochód marzeń.
MCV - 2015-04-28, 17:32
Szczerze mówiąc nie widziałem tego. Opinie są raczej pozytywne. Skoro stara MCV była tak udanym samochodem, to zakładam, że MCV II jest jeszcze lepsza..
Jeżeli Grandtour to tylko używany - te silniki podobno lubią LPG. Bo bez LPG zakup odpada - nie stać mnie na 10-12 litrów / 100 km.
laisar - 2015-04-28, 17:50
MCV napisał/a: | zakładam, że MCV II jest jeszcze lepsza |
Pod pewnymi względami - być może, jeśli akurat komuś trafiają w gust zmiany (np wygląd czy wykończenie).
Przede wszystkim jest to jednak zupełnie inny typ auta - nie coś vano-podobnego z wysokim dachem, tylko najzwyklejszy kombiak, z normalnym rozstawem osi i dużym, ale już nie gigantycznym bagażnikiem.
Ale skoro i tak rozważasz megane gradtour, to zmiany chyba nie powinny Cię odstraszyć, bo spowodowały właśnie upodobnienie mcv-ki do tej renówki.
MCV - 2015-04-28, 18:15
Grandtour tylko za silnik 2.0 220 KM. Ogólnie auto mi się nie podoba :)
Lza - 2015-04-28, 18:32
mcv, jeśli mógłbyś zaspokoić moją ciekawość, Jakie konkretnie wady fiata Cię zniechęcają do tej marki?
laisar - 2015-04-28, 18:32
MCV napisał/a: | Grandtour tylko za silnik 2.0 220 KM |
Albo mcv II z 90 KM? Niezły rozrzut! (((;
MCV napisał/a: | Ogólnie auto mi się nie podoba |
No to nie wiem jak może Ci się podobać mcv II...
MCV - 2015-04-28, 18:47
Chodzi o ekonomiczną jazdę. Jeżeli się bawić, to albo w ekonomicznego diesla, albo w benzynę w LPG (a dzięki temu można poszaleć w zakresie wyboru silnika). MCV mi się podoba, bo niczego nie udaje. Zwykły pakowny samochód. Tylko cenowo troszkę drogo - 56.000 to za drogo jak za to, co oferuje.
W Fiacie silnik trochę słaby. Poza tym jestem za stary na taki młodzieżowy wóz - wygląda dokładnie tak jak tu http://www.motorparks.co....ffers/fiat-qubo
laisar - 2015-04-28, 18:52
MCV napisał/a: | 56.000 to za drogo |
No to po jakie licho Ci to celebration???
MCV napisał/a: | wygląda dokładnie tak jak tu |
Super kolor, nie wiem jak można być na niego za starym (:
wieza - 2015-04-28, 20:26
Nie rozumiem toku rozumowania Twojego przy wyborze auta... chcesz nową MCV ale w gazie. żeby jezdzic oszczędnie.
Ale z drugiej strony chcesz inne auto i to GT 220 koni.. przerobienie dla mnie takiego auta na GAZ to ZABÓJSTWO
Hm najpierw sam okresl jakie auto chcesz kupic bo rozbierznosc jest dość spora, przede wszystkim w eksploatacji będzie spora róznica.
jeśli kupuje auto z dużym silnikiem i mocą to zostaje tak jak było fabrycznie. Jak kupiłem sobie XC90 4 litrowy bi turbo, palil ile palil dużo a nawet b. duzo
kupic duże auto i ładowac do niego duza butle żeby było taniej ;) dla mnie bez sesu..ale to jest moje zdanie
Karenzo - 2015-04-28, 21:17
To stereotyp z czasów mikserów .
Teraz można spokojnie ładować LPG bo nie pogarsza on osiągów , nawet nie zdajesz sobie sprawy ile tego w PL jeździ. Sam kiedyś żyłem w błędzie że gaz to złooo ale się myliłem
jeżeli sytuacja się nie zmieni wszystko będzie na podtlenku u mnie .
Oszczędność jest tym większa im większe zapotrzebowanie na paliwo . A często naszą fantazje ogranicza właśnie spalanie przy szaleństwach , przy gazie da się to przełknąć
Ajgor - 2015-04-28, 22:50
Niestety ale w wielu głowach funkcjonuje jeszcze pojęcie ''Gaz do kuchenek'', a czasami to zwykła zazdrość lub w najlepszym razie niewiedza.
Ajgor - 2015-04-28, 23:33
laisar napisał/a: | MCV napisał/a: | po prostu kurde Logan MCV |
Ale wiesz oczywiście, że obecna MCVka nie ma nic wspólnego z poprzednią...? Że nie wygląda, nie mieści, nie jeździ i nie widać z niej jak ze starej? |
Przepraszam za porównanie ale różnica jest jak między węglem kamiennym i kamieniem węgielnym, jak piciem w Szczawnicy i szczaniem w piwnicy
Dwa różne auta tylko przez delirium projektanta powiązane nazwą!!!
eplus - 2015-04-29, 18:28
Ajgor napisał/a: | Niestety ale w wielu głowach funkcjonuje jeszcze pojęcie ''Gaz do kuchenek'', a czasami to zwykła zazdrość lub w najlepszym razie niewiedza. |
Z całym szacunkiem dla Twoich poglądów mogę od siebie napisać, że kierowcy benzyn dzielą się na 3 grupy:
1. ci, co mają gaz i są jego entuzjastami
2. ci, co mają gaz i go przeklinają
3. ci, co nie pragną mieć własnego zdania w tej kwestii.
Karenzo - 2015-04-29, 18:43
jak założysz za małe buty to też będziesz je przeklinał ...
MCV - 2015-04-29, 21:59
Spokojnie Panowie, na razie to tylko luźne myśli. Jestem zaskoczony waszą oceną nowej MCV. Nie siedziałem w niej, ale byłem przekonany, że będzie jak ze starym Loganem - wsiadam i się zakochuję. Tymczasem z tego co piszecie wynika, że mały niewypał.
Cenowo wygląda np. tak:
Logan MCV 1.5 DCIw najbogatszej wersji 56 000 złotych
Renault Megane Grandtour GT 220 krajowy, I właściciel, 20 000 km przebiegu - 72 000 złotych (a wiadomo że się sporo zejdzie z ceny - auto od dwóch miesięcy na allegro, wiem bo już rozważałem przed Qubo)
Różnica oczywiście jest, ale w wyposażeniu Megane bije na głowę. Choć używany, więc nie wiadomo jak pałowany.
Karenzo - 2015-04-29, 22:06
Jeżeli stać ci na auto za 72 to nie wąchał bym się dołożyć do nowego bo kosztuje ok 100 .
a demo często ok 80-90 Nikt nie kupuje szybkich samochodów do wolnej jazdy większość z tych aut kończy na szrotach bo nie zdąży się zestarzeć .. Zapomnij o jakikolwiek częściach używanych do takich samochodów .
Jeżeli chcesz kupić kombi pocisk dużo lepiej kupić bawarkę , mnóstwo tego jeździ po dojczlandach a części są łatwo dostępne .
Chodzi ci o tą ?
http://otomoto.pl/oferta/...html#9ff1d961fc
Pamiętaj że jest to auto trudno zbywalne i traci na cenie mocniej od daci
wieza - 2015-04-29, 22:08
Ajgor napisał/a: | Niestety ale w wielu głowach funkcjonuje jeszcze pojęcie ''Gaz do kuchenek'', a czasami to zwykła zazdrość lub w najlepszym razie niewiedza. |
ps ale jeśli dobrze się orientuje to jest zakaz poruszania się w tunelach na gazie oraz parkowania samochodów w parkingach podziemnych.. to taka mala róznica
wieza - 2015-04-29, 22:09
eplus napisał/a: | Ajgor napisał/a: | Niestety ale w wielu głowach funkcjonuje jeszcze pojęcie ''Gaz do kuchenek'', a czasami to zwykła zazdrość lub w najlepszym razie niewiedza. |
Z całym szacunkiem dla Twoich poglądów mogę od siebie napisać, że kierowcy benzyn dzielą się na 3 grupy:
1. ci, co mają gaz i są jego entuzjastami
2. ci, co mają gaz i go przeklinają
3. ci, co nie pragną mieć własnego zdania w tej kwestii. |
4 ci którzy nie chcą mieć gazu :)
Ajgor - 2015-04-29, 23:27
eplus napisał/a: | Ajgor napisał/a: | Niestety ale w wielu głowach funkcjonuje jeszcze pojęcie ''Gaz do kuchenek'', a czasami to zwykła zazdrość lub w najlepszym razie niewiedza. |
Z całym szacunkiem dla Twoich poglądów mogę od siebie napisać, że kierowcy benzyn dzielą się na 3 grupy:
1. ci, co mają gaz i są jego entuzjastami
2. ci, co mają gaz i go przeklinają
3. ci, co nie pragną mieć własnego zdania w tej kwestii. |
Ad 2-Prawdziwy mężczyzna do porażki się nie przyznaje !
A generalnie to Masz całkowitą rację.
Karenzo - 2015-04-29, 23:36
zwykle ludzie narzekają na lpg bo chcą jak najtaniej
tu możesz znaleźć tych co przeklinają
http://lpg-forum.pl/mega-drut-team-t2233.html
chriskb - 2015-04-30, 08:13
Ja jednak nie rozumiem ludzi, którzy kupują nowe sprawne auto i zakładają protezę (LPG). Oszczędności w stosunku do komfortu są iluzoryczne.
laisar - 2015-04-30, 08:38
MCV napisał/a: | Jestem zaskoczony waszą oceną nowej MCV. Nie siedziałem w niej, ale byłem przekonany, że będzie jak ze starym Loganem - wsiadam i się zakochuję. Tymczasem z tego co piszecie wynika, że mały niewypał. |
Nie, to za dużo powiedziane - auto samo w sobie raczej nie jest złe: przystępne cenowo, klasyczne kombi, spore jak na pogranicze segmentów aut miejskich i kompaktów (B/C). W kwestii wykończenia i wyposażenia - mcv II dalej jest daćkową daćką. (Co TSD może być dla Ciebie kolejnym problemem...?).
Natomiast jedyny prawdziwy niewypał to nazwa - po prostu wprowadza w błąd, bo samochód nie ma nic wspólnego z niby-poprzednią generacją...
(Nb identyczna sytuacja jest z nowym renault espace V. Widać taki mają trynd /: ).
chriskb napisał/a: | nie rozumiem ludzi, którzy kupują nowe sprawne auto i zakładają protezę (LPG) |
Bo poprawnie skonfigurowane i zamontowane współczesne instalacje LPG po prostu nie są żadną protezą. Oczywiście, że nieco bardziej komplikują budowę, ale dają też wymierne zyski - dokładnie tak samo, jak np dołożenie turbosprężarki, coś za coś.
route2000 - 2015-04-30, 09:02
chriskb napisał/a: | nie rozumiem ludzi, którzy kupują nowe sprawne auto i zakładają protezę (LPG) |
laisar napisał/a: | Bo poprawnie skonfigurowane i zamontowane współczesne instalacje LPG po prostu nie są żadną protezą. Oczywiście, że nieco bardziej komplikują budowę, ale dają też wymierne zyski - dokładnie tak samo, jak np dołożenie turbosprężarki, coś za coś. |
Zgadzam się z opinią Laisara. Jeżdżę już ponad 10 lat zagazowanymi autami i nigdy nie miałem żadnego problemu.
Dobry gazownik + odpowiednia dobrana instalacja + dokładny montaż = złota zasada instalacji LPG.
chriskb - 2015-04-30, 09:03
laisar napisał/a: | dają też wymierne zyski |
Według mnie to tylko firmom, które sprzedją i serwisują.
Dla użytkownika to jednak mniejszy komfort. Nie wszędzie mogę wjechać, zaparkować. Na trasie szukanie stacji i jeszcze pamiętanie o tym czy mam dobrą końcówkę do tankowania. Częste wizyty w serwisie i na koniec niezbyt imponujący zasięg pomiędzy tankowaniami.
route2000 - 2015-04-30, 09:08
chriskb napisał/a: | laisar napisał/a: | dają też wymierne zyski |
Według mnie to tylko firmom, które sprzedją i serwisują.
Dla użytkownika to jednak mniejszy komfort. Nie wszędzie mogę wjechać, zaparkować. Na trasie szukanie stacji i jeszcze pamiętanie o tym czy mam dobrą końcówkę do tankowania. Częste wizyty w serwisie i na koniec niezbyt imponujący zasięg pomiędzy tankowaniami. |
Również zgadzam się z Tobą. Zawsze jest jakieś "ale". Coś za coś.
W moim przypadku mam dużą satysfakcję przy tankowaniu, a jak zabraknie gazu to dalej pojedzie na benzynie.....
A chodzi o parkowanie to tylko pod ziemią, natomiast na parkingach piętrowych nie mam problemu...
A zasięg to już zależy od pojemności zbiornika. W Dusterze można zainstalować nawet 80 litrowy zbiornik LPG (tylko dla 4x2) i masz większy zasięg niż na zbiorniku benzyny.
A jak masz dwa paliwa to 2-3 razy więcej przejedziesz niż standardowo co fabryka dała...
Lza - 2015-04-30, 09:56
wieza napisał/a: |
ps ale jeśli dobrze się orientuje to jest zakaz poruszania się w tunelach na gazie oraz parkowania samochodów w parkingach podziemnych.. to taka mala róznica |
pierwsze nieprawda, drugie prawda.
piotr. z - 2015-04-30, 09:58
wieza napisał/a: |
ps ale jeśli dobrze się orientuje to jest zakaz poruszania się w tunelach na gazie |
W tunelach? O parkingach podziemnych to wiem ale jeszcze nie trafiłem na tunel, do którego nie mógłbym wjechać z powodu posiadania LPG na pokładzie.
Chociaż podłość ludzka nie zna granic
Lza - 2015-04-30, 10:07
chriskb napisał/a: | Ja jednak nie rozumiem ludzi, którzy kupują nowe sprawne auto i zakładają protezę (LPG). Oszczędności w stosunku do komfortu są iluzoryczne. |
Nie są iluzoryczne, są całkiem realne. Dla auta o masie około 1200kg i z silnikiem około 80KM, oszczędność jest około 15zł/100km, co daje ponad 4000zł oszczędności rocznie (przy nalocie 30000km/rok). Biorę tu pod uwagę również koszt benzyny do LPG (0,5l/100km), przeglądów i serwisów.
komfort używania rzeczywiście jest słaby. Jeśli się chce mieć bagażnik, (a zazwyczaj się chce) to tylko butla w miejsce koła zapasowego, więc co chwile trzeba tankować.
Auto Krytyk - 2015-04-30, 10:22
Kto ci te oszczędności wyliczył, dla każdego auta są inne, trzeba byłoby porównać 2 takie same auta z podobnymi mocami i wagą, czyli MCV 1.6 85KM i 1.5 dci 85KM, miałem MCV 1.5 dci 85KM przez 60 tys km średnie spalanie ON 4,6 l z rachunków ze stacji i kompa który praktycznie nic nie oszukiwał, podobny MCV wyposażony w LPG spalał 10 l gazu, oszczędność zerowa, zasieg na ON ponad 1000km bez takowania, rekord chyba 1200-1300km, sam przy zakupie MCV w 2010 roku mogłem kupić z lpg w salonie ale do diesla dopłaciłem wtedy tylko chyba 1000-2000zł. Przy dużych przebiegach wolałbym diesla kupić.
Lza - 2015-04-30, 10:30
vulcanor, przecież tu porównujemy benzynę do gazu! Chyba każdy wie, że koszty paliwa auta na gnojówkę są zbliżone do gazowca. (a w dodatku mamy więcej, znacznie więcej momentu obrotowego na korzyść ropniaka)
DrOzda - 2015-04-30, 10:31
piotr. z napisał/a: | wieza napisał/a: |
ps ale jeśli dobrze się orientuje to jest zakaz poruszania się w tunelach na gazie |
W tunelach? O parkingach podziemnych to wiem ale jeszcze nie trafiłem na tunel, do którego nie mógłbym wjechać z powodu posiadania LPG na pokładzie.
Chociaż podłość ludzka nie zna granic |
Nie przewieziesz samochodu z LPG tunelem pod kanałem LaManche.
W niektórych tunelach wymagają zgłoszenia pojazdu z LPG na bramce - musisz nakleić specjalną etykietkę na szybę:
http://www.tunnelmb.net/v3.0/gb/faqgb.asp
wieza - 2015-04-30, 10:54
vulcanor napisał/a: | Kto ci te oszczędności wyliczył, dla każdego auta są inne, trzeba byłoby porównać 2 takie same auta z podobnymi mocami i wagą, czyli MCV 1.6 85KM i 1.5 dci 85KM, miałem MCV 1.5 dci 85KM przez 60 tys km średnie spalanie ON 4,6 l z rachunków ze stacji i kompa który praktycznie nic nie oszukiwał, podobny MCV wyposażony w LPG spalał 10 l gazu, oszczędność zerowa, zasieg na ON ponad 1000km bez takowania, rekord chyba 1200-1300km, sam przy zakupie MCV w 2010 roku mogłem kupić z lpg w salonie ale do diesla dopłaciłem wtedy tylko chyba 1000-2000zł. Przy dużych przebiegach wolałbym diesla kupić. |
Masz racje MCV 1 generacji z silnikiem 1,5 dci 86 koni był rewelacyjny ja jeszcze chipa zalozylem.
Zakup Dizle szybko się zwrocil przy tamtej cenie paliwa -roznicy wyszlo mi ze po 15 tys km się zwrócił :) auto było dobrze zestrojone.
Jeśli się jezdzilo do 100km/H w trasie to ja schodziłem poniżej 4L. a mój rekord na odcinku 150km to 2,9L !! mierzony pod korek.
Karenzo - 2015-04-30, 20:45
naprawdę macie tak krótką pamięć ?
2 lata temu diesel zbliżał się do 6 zł a lpg było po 2.50
teraz jest tanio , do czasu
A te porównania spalania są żałosne , porównanie spalania z miasta do włóczenia się po trasie gratuluje
Jak ktoś chce jechać cały czasz 80 czy 100 na trasie to w benzynie 6 spali a nie 10 ...
realne miejskie spalanie dla dustera 1.5 dci to 7 L ropy i 10 L gazu
w trasie z kapeluszem 5. ropy i 8 gazu
A jak będziecie jeździć w zime w mieście to nie ma problemu żeby wziął 10
Pewnie zaraz ktoś stwierdzi że jazda po wipizdowie mniejszym gdzie są 1 światła to to samo co jazda po centrum warszawy i jego cud techniki pali tam 3 L
PiotrWie - 2015-04-30, 20:56
Panowie, w temacie jest pytanie o nowe MCV a nie o wyższość LPG nad Pb lub odwrotnie.
Kol MCV - do starego MCV jest bardziej podobny Dokker niż nowe MCV, raczej zwróć na niego uwagę.
laisar - 2015-04-30, 23:22
chriskb napisał/a: | Według mnie to tylko firmom, które sprzedją i serwisują |
Królowa Nauk ma jednak inne zdanie (; - wszelkie wyliczenia wskazują, że jednak się kręci... tzn.: jest taniej.
chriskb napisał/a: | Dla użytkownika to jednak mniejszy komfort |
Aaaaa, to zupełnie inna sprawa - niewymierna. I jako taką ja pozostawiam ją jednak do oceny osobom, które korzystają z LPG - bo tylko one naprawdę wiedzą, czy kwestie które wymieniłeś (istotnie, prawdziwe) zmniejszają im komfort czy nie, ewentualnie o ile, i czy to się bilansuje z ekonomią.
PiotrWie napisał/a: | do starego MCV jest bardziej podobny Dokker niż nowe MCV |
W rzeczy samej - gdyby jeszcze tylko istniała wersja 7-osobowa...
chriskb - 2015-04-30, 23:40
Ja z własnej praktyki założyłem protezę, bo córka używała auta i musiałem na benzynie tankować trzy razy w tygodniu. LPG pięć razy w tygodniu. Po obliczeniu kosztów stwierdziłe, że się kompletnie nie opłaca i w drugim aucie., ktore obecnie. Należy do żony zdemontowałem instalację LPG i mam spkój. W latzch 2000 2005 nie mogę stwierdzić, że proteza LPG przyniosła jakiekolwiek korzyści.
Karenzo - 2015-04-30, 23:46
Kalkulatory opłacalności LPG są dostępne w necie , nie trzeba tego roztrząsać .
Ale bądźmy szczerzy nikt z was nie zostawi sobie tych 3 tyś na paliwo tylko pójdzie na co innego.
Bo takie wyliczenia że zamiast instalacji można tankować przez rok to można między bajki włożyć , bo jak będzie wolne 3 tysiące to wydatki znajdą je same .
I wracamy do szarej rzeczywistości kiedy trzeba przeżyć kolejny miesiąc i wtedy LPG okazuje się dużą ulgą dla portfela .
laisar - 2015-05-01, 00:01
chriskb napisał/a: | musiałem na benzynie tankować trzy razy w tygodniu. LPG pięć razy w tygodniu. Po obliczeniu kosztów stwierdziłem, że się kompletnie nie opłaca |
Istnieje oczywiście możliwość, że dodatkowy czas stracony na tankowanie gazu kosztuje kogoś rzeczywiste pieniądze, ale to już sprawa subiektywna - nie związana z bezpośrednią ekonomią użytkowania auta (cena instalacji, zużycie paliwa, przeglądy itp).
Ajgor - 2015-05-01, 00:20
chriskb napisał/a: | Ja jednak nie rozumiem ludzi, którzy kupują nowe sprawne auto i zakładają protezę (LPG). Oszczędności w stosunku do komfortu są iluzoryczne. |
1,9 za 1l LPG i 4,8 za Pb przy powiedzmy 20% różnicy w spalaniu to iluzoryczna różnica?
Ajgor - 2015-05-01, 00:57
Lza napisał/a: | wieza napisał/a: |
ps ale jeśli dobrze się orientuje to jest zakaz poruszania się w tunelach na gazie oraz parkowania samochodów w parkingach podziemnych.. to taka mala róznica |
pierwsze nieprawda, drugie prawda. |
Prawda nie do końca legalna.
Marek1603 - 2015-05-01, 12:34
Oszczędności na LPG nie ma z zasłyszanych informacji. Na dowód zacytuję kumpla "po prostu więcej się jeździ i zamiast do sklepu za rogiem na nogach jedziesz autem"
toad - 2015-05-01, 12:38
Raz spotkałem się z zakazem wjazdu samochodami z LPG na parking co wydawało mi sie śmieszne. Zresztą większość tzw. ekspertów zgadzała się z tym, że znaki te są nieuzasadnione bo pojazdy z LPG są tak samo bezpieczne jak samochody na benzyne czy diesel. Zresztą znak zakazujący wjazdu na parking pojazdami z LPG zniknął po paru tygodniach.
Druga sprawa to samochód nie traci mocy po zamontowaniu LPG. Dacia jest moim drugim autem na gaz i nie odczułem różnicy w jeździe na LPG czy benzynę tak samo było w poprzednim samochodzie a silnik był mocniejszy. Komfort z posiadania instalacji LPG jest taki, że nie martwię się o koszta podróży czy to gdzieś dalej (300 km i więcej) czy częstych wyjazdów w obrębie 100 km. Kiedyś jeździłem więcej i oszczędności były większe a dzięki LPG wydatki na paliwo nie stanowią dużej części mojego budżetu :)
MCV - 2015-05-01, 15:30
To sobie porozmawialiśmy w temacie..
Dobra, odpuszczam całkowicie nowego MCV. Teraz zastanawiam się nad odkupieniem mojego starego MCV.. Za dużo wolnego czasu, zdecydowanie. To źle wpływa na moją psychikę.
Powiem tak - nie znam lepszego auta niż Logan I MCV.
laisar - 2015-05-01, 15:44
MCV napisał/a: | To sobie porozmawialiśmy w temacie |
Wieczorem przyjedzie walec i wyrówna <:
MCV napisał/a: | odpuszczam całkowicie nowego MCV |
A tak w ogóle to dlaczego nie "prawdziwe MCV II", czyli lodgy? Kilka rzeczy faktycznie poprawili, a niewiele popsuli - http://www.daciaklub.pl/f...p=143672#143672
MCV napisał/a: | zastanawiam się nad odkupieniem mojego starego MCV |
Wciąż można kupić nówkę, tylko już z innym znaczkiem - http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=815
MCV napisał/a: | Powiem tak - nie znam lepszego auta niż Logan I MCV. |
[:
piotr. z - 2015-05-02, 23:49
DrOzda napisał/a: |
Nie przewieziesz samochodu z LPG tunelem pod kanałem LaManche.
W niektórych tunelach wymagają zgłoszenia pojazdu z LPG na bramce - musisz nakleić specjalną etykietkę na szybę:
http://www.tunnelmb.net/v3.0/gb/faqgb.asp |
Tam się akurat nie wybieram ale warto wiedzieć.
|
|