Wysłany: 2011-09-24, 07:52 Ile razy można reklamować jedną i tą samą usterkę
Ile razy można reklamować jedną i tą samą usterkę ?
Mam nokie N8 ona ma jakiś problem taki że się zawiesza a potem jej nie można włączyć. Baterii nie mogę wyjąć bo jest wbudowana w telefon, serwis może ją wyjąć. Serwis w Lublinie jest tępy i nic nie robią i wysyła ją do Warszawy. W Warszawie zawzięcie wgrywają nowy soft i odsyłają do Lublina, tylko że telefon wcale nie jest naprawiony tylko zaleczony bo po tygodniu znowu ma zwiechę że nie można nawet jej włączyć. Nie mam niestety paragonu ani faktury(za to dobrze wypełnioną kartę gwarancyjną :) ) Oddawałem już telefon 4 razy czy mogę postulować o wymianę na nowy telefon w serwisie? (telefon był kupiony w Gdańsku i nie zamierzam tam reklamować wymiany na nowy telefon) w karcie gwarancyjnej nic nie pisze o wymianie po jakiejś ilości napraw, np. w Siemesie było że po 3-4 naprawach wymieniali na nowy telefon
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Zawsze powtarza, że klient ma prawo skorzystać z gwarancji ALBO np. z "niezgodności towaru z umową"! Tutaj bodajże po 2 naprawie sprzedawca na żądanie klienta ma obowiązek wymienić lub zwrócić kasę.
czy mogę postulować o wymianę na nowy telefon w serwisie
Jeśli naprawia ją firma regenergis to raczej zapomnij.
Powinieneś może napisać do nokii, dokładnie wszystko opisać (dobrze też udokumentować) i oni prawdopodobnie zlecą wymianę płyty głównej. Sam miałem podobny problem i po piatej z kolejnych nic nie zmieniajacych napraw nokia zleciła wymianę płyty. Pomogło.
no właśnie z Lublina wysyłają ją tam i tylko "interfejs" zmieniają cwaniaki.
Po piątej w tym samym punkcie?
Jeszcze w Lublinie mam drugi serwis może tam pójść? , Właśnie że nie mam dowodu zakupu a na gwarancji pisze że musi być
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Strata czasu. Napisz do Nokii, przedstaw dokładnie historię napraw i niemal na pewno zlecą wymiane płyty.
Regenersis nie jest zainteresowane naprawieniem twojego telefonu. Im starcza że go naprawiają.
Ostatnio zmieniony przez stempik 2011-09-24, 10:39, w całości zmieniany 1 raz
Strata czasu. Napisz do Nokii, przedstaw dokładnie historię napraw i niemal na pewno zlecą wymiane płyty.
Regenersis nie jest zainteresowane naprawieniem twojego telefonu. Im starcza że go naprawiają.
gdzie pisać? podaj adres. Lub gdzie to znaleźć? e-mail wystarczy czy pocztą poleconym? i co mniej więcej napisać? Skarżyć się na jakość usługi? Wcześniejszy właściciel oddawał 2 razy ten telefon do serwisu i coś mu tam naprawili(ale to w innym punkcie w innym mieście ), teraz jak ja mam to nic nie naprawiają i to 2 razy, czyli są już 4 wpisy w gwarancji.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2011-09-24, 10:54, w całości zmieniany 1 raz
Na dziś z adresami będzie kłopot. Mam w domu generalne porządki a to nie sprzyja odnajdywaniu u mnie czegokolwiek. Pamiętam jednak że na początku był telefon do Nokia Polska i tam właśnie doradzono mi takie rozwiązanie spawy.
Cała korespondencja oczywiście pocztą elektroniczną.
E-meil z informacją o pozytywnym dla mnie rozpatrzeniu prosby zawierał przygotowane do wydruku zlecenie i adres punktu do którego mam dostarczyć telefon.
Wieczorem poprosze córcię o odszukanie potrzebnej korepondencji , bo po prawdzie to ona uratowała mi te kilka stówek.
Ostatnio zmieniony przez stempik 2011-09-24, 11:57, w całości zmieniany 3 razy
W razie problemów z uznaniem reklamacji najlepiej napisać do rzecznika praw konsumenta (można mailowo), który na pewno poprze klienta w takiej sytuacji.
Mój kolega reklamował wadliwy zestaw rozrządu i po interwencji rzecznika udało się sprawę rozwiązać.
Już mam,
w liście opisana była nawet nie specjalnie dokładnie historia napraw, i prośba o wymianę wadliwego urzadzenia. Po ostatniej naprawie autentycznie nie mozna już było z niego rozmawiać. Zaznaczono też że zgłaszane usterki delikatnie mówiąc rozmijały się z dokonywanymi naprawami, bo ja zgłaszałem zrywanie połączeń i zaniki zasięgu a wymieniany był np. ekran w niemal nowym telefonie i bateria. Wszystko trwało niecałe 2 tygodnie.
Dołączone zostały skany gwarancji i paragonu, a wszystko poszło na adres:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum