Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2020-03-22, 12:11
korozja / zabezpieczenia antykorozyjne w Dacii
Autor Wiadomość
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4270
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-25, 11:48   

Co powiecie na ognisko rdzy w srodku kabiny, obok pedlu gazu ? Rdzawy nalot na metalowym elemencie. Czy nie mogli tego zrobic ze stali nierdzewnej, czy jakiegos ocynku ? Jalos zabezpoieczyc ? Czyu do ASO nieh sie tym zajma ?

ruda.jpg
Plik ściągnięto 367 raz(y) 229,59 KB

 
dysco
[Usunięty]

Wysłany: 2011-10-14, 12:12   

A mi wyskoczyła rdza na szynie fotela pasażera ale sam zrobiłem bo jak sobie pomysle ze w pierwszym roku tylko tydzień spędził na blacharni gwarancyjnie to mnie skręca
 
krzy7 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2005
Wersja: Laureate
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 9
Skąd: małopolska
Wysłany: 2011-10-14, 18:58   

W moim przypadku jest gorzej tzn od 2005r. pojawiła się rdza na stykach tylnych błotników z zderzakiem od strony kół z obu stron , do tego z lewej strony zaczęło brać klapę bagażnika , dół lewych drzwi od kierowcy , oraz okolice korka wlewu paliwa , w sumie koszmar ale gdyby nie niezawodność i LPG trzeba by się było pożegnać a tak to byle do przodu.....
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-10-14, 20:46   

Kratylos napisał/a:
mekintosz napisał/a:
Co powiecie na ognisko rdzy w środku kabiny, obok pedlu gazu ? Rdzawy nalot na metalowym elemencie. Czy nie mogli tego zrobic ze stali nierdzewnej, czy jakiegos ocynku ? Jalos zabezpieczyć ? Czyu do ASO niech się tym zajmą ?

u mnie tak wyglądało już po roku - ale nic z tym nie robiłem i przez kolejne 5 lat wyglądał ten element identycznie - bez zmian an gorsze ...

U mnie też szyko pojawił się tam taki rudy nalot, przy czym objawy się nie pogłębiały i przez pozostałe 4,5 roku wyglądało to tak samo. Nic z tym nie robiłem poza delikatnym natłuszczeniem.
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 424 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18091
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-15, 19:53   

mekintosz napisał/a:
Co powiecie na ognisko rdzy w srodku kabiny, obok pedlu gazu ? Rdzawy nalot na metalowym elemencie.

Np ja powiem, że "rdzawy nalot" nie koniecznie jest tożsamy z "ogniskiem rdzy".


Cytat:
Czy nie mogli tego zrobic ze stali nierdzewnej, czy jakiegos ocynku?

Może zrobili - rdzawy nalot nie musi być tlenkiem żelaza.


Cytat:
Czyu do ASO nieh sie tym zajma ?

Zapytać na pewno nie zaszkodzi, ale sądząc po odpowiedziach innych kolegów - nie liczyłbym na zbyt wiele: "TTTM"...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-10-15, 20:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
biolon 
Zielony listek


Marka: Toyota
Model: Celica
Silnik: 2.0 GTi
Rocznik: 1992
Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 2
Skąd: Lubań
Wysłany: 2011-10-27, 08:56   

Witam,

bardzo ale to bardzo chciałem kupić DD, jednak po dwóch dniach czytania i oględzin paru egzemplarzy w moim mieście potwierdza się technologia rumuńskiej marki. Normalnie ten samochód za 4 lata będzie [po oczywiście gwarancji] rdzewiał lawinowo. Osoba, która odebrała model w ubiegłym miesiącu już ma kropki przy zamkach, rura wydechowa już jest pięknie czerwona. Urząd Miasta [albo Gminy] też ma Dacię i tutaj też jak się schyliłem na belkach już widać płaty rdzy [lub jej nalotu] na belkach i wale napędowym. Samochód przecież ledwo co wyjechał z salonu. Na niemieckiej stronie Dacia Klubu również są zdjęcia, które potwierdzają jakość tego modelu. Znalazłem tam ciekawe linki:

Zerknijcie sobie tutaj:

http://www.click.ro/extra..._929907174.html

i tutaj:

http://www.autolatest.com...ult-duster-2010

http://hooniverse.com/2011/10/20/dacia-duster-4wd/



Nieźle jak na pojazd za ok. 50tys. A za 6 lat nie będzie już nadawał się pewnie na program legendy PRL`u, bo co tam będzie można ratować jak nowy rdzewieje. A wartość rynkowa -60%

Podobna sytuacja była kiedyś z Mercedesem klasy "A", gdzie karoseria była na tamte czasy produkowana właśnie w Rumunii i Rosji. Wszystko co stamtąd przyjechało rdzewiało. Wtedy też było mnóstwo reklamacji. A zaczynało się od kropek, drobnych wybrzuszeń, łuszczenia się na progach. Może to właśnie w tym tkwi problem.

Tak więc nie wydaje mi się, że to sam lakier jest wadą, czy ocynk, czy technologia procesów montażowych, ale samo wytrawianie stali i jej jakość. Zwłaszcza teraz co fabryka ma duże obłożenie i ogrom zaległych zamówień. No to trawienie się przyspiesza, a na źle wytrawioną stal to nawet cynk nie pomoże. Pracuję w metaloplastyce i sam proces trawienia jest najistotniejszych, bo później mogą powstać nadpalenia [zmiana koloru cynku na ciemniejszy]. A na to podkład i lakier..

Mam nadzieję, że poliftowe egzemplarze, albo te co mają być produkowane dopiero w 2012 z nową konsolą [przyciskami do regulacji drzwi w drzwiach] i innych unormalnieniach będą dużo lepsze nie tylko wewnątrz ale przede wszystkim na zewnątrz - ale to dopiero w 2012 roku.

Mam kolegę w salonie Renault i podobnie jak ja ma uzasadnione obawy o nadwozie, które dość szybko rdzewieje, choć zdarzają się modele z bardzo dobrą konserwacją podwozia i elementów narażonych na szybsze gnicie [pod uszczelkami, progi, punkty spawalnicze].

Nie wiem jak użytkownicy tych egzemplarzy będą mieli po zimie, ale jeśli byłby ktoś uprzejmy przesłać zdjęcia podwozia jak byłby na serwisie to miałbym przynajmniej jakieś porównanie i odniesienie. Bo jeśli to jest prawda to te 50tys. właduję w inną markę [choć używaną].

Pozdrawiam,
Paweł

ps. Mam 20-to lenią Toyotę i choć wiem, że czasy solidności się skończyły bo producentom "się nie opłaca" to w porównaniu z Dacią moja Toyota jest "nowa"..
Ostatnio zmieniony przez biolon 2011-10-27, 09:19, w całości zmieniany 3 razy  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 424 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18091
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-27, 10:04   

@biolon: Jak właśnie widać po popularności niniejszego tematu - osoby, które się jednak zdecydowały na daćki też są bardzo ciekawe jaki będzie wynik owego zakupowego eksperymentu i pilnie przyglądają się nabytkowi swemu i innych klubowiczów <:

Czas rzeczywiście, wszystko zweryfikuje - chociaż 7 lat od wyprodukowania pierwszych loganów (o których złośliwi mówili, że nie dotrwają do końca gwarancji) pokazuje, że mimo wszystko, na razie, nie wydaje się, żeby było fundamentalnie złego z Daciami. Owszem, faktycznie, są egzemplarze dotknięte nawet całkiem sporą korozją - tyle że wcale nie wyglądają gorzej niż tak samo pechowe sztuki innych marek, ani zdaje się nie ma ich jakoś ponadnormatywnie wiele.

Ano - zobaczymy jak będzie dalej...
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-10-27, 10:20   

Ja póki co o rdzewiejących daciach słyszę tylko z opowieści których wiarygodność często pozostawia wiele dożyczenia (z cyklu "u cioci na imieninach"), na parkingach celowo przyglądam się każdej napotkanej daćce i żadnej rudej nie widziałem (no ale nie wszystko widać z zewnątrz). Kumpel z firmy jeżdzi loganem z 2005 roku (niby pechowa seria?) i jedyny problem z rudą miał na błotniku, który był naprawiany po stłuczce (po małych spięciach szef serwisu przyjął reklamację na naprawę blacharską, od tamtej pory 2 zimy i zero problemów)
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7476
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2011-10-27, 11:36   

Popatrzcie na daty artykułów. Pierwszy z 08.2010 czyli początek produkcji. Problemy wieku młodeńczego. Następny już z 2011 i jeden element plus wydech. Widać z tego że jakość zaczyna być coraz bardziej kontrolowana i wpadki eliminowane. Może dostwcy części, podzespołów zostali zdyscyplinowani.

Poprostu moim zdaniem początkowe problemy jak w każdej marce.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2011-10-27, 11:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 424 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18091
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-27, 11:50   

@benny86: No, nie - kilka wiarygodnych przypadków było już opisywanych na forum (choćby Kratylosowy), tyle że wciąż obijamy się o pojedyncze przypadki, co niewiele mówi o statystyce...

...A ponieważ na dane z ASO raczej nie ma co liczyć, to pozostają nam jedynie ankiety, jak ta pierwsza: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2320

(W sumie to może czas na drugą edycję? Bo np ja niestety zmieniłbym swoją odpowiedź... /: ).


benny86 napisał/a:
loganem z 2005 roku (niby pechowa seria?)

Że niby która seria? Cały rocznik???
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-10-27, 12:01   

laisar napisał/a:
Że niby która seria? Cały rocznik???

Z tego co zauważyłem to sporo loganów które miały problemy z rudą były kupione i/lub wyprodukowane właśnie w 2005 roku, co oczywiście nie oznacza ze cały rocznik ma problemy z korozją. Kratylos OIDP też miał 2005 rocznik :?:
 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2011-10-27, 15:56   

biolon napisał/a:

Podobna sytuacja była kiedyś z Mercedesem klasy "A", gdzie karoseria była na tamte czasy produkowana właśnie w Rumunii i Rosji. Wszystko co stamtąd przyjechało rdzewiało. Wtedy też było mnóstwo reklamacji. A zaczynało się od kropek, drobnych wybrzuszeń, łuszczenia się na progach. Może to właśnie w tym tkwi problem.


Cześć.
No muszę powiedzieć, żę bzdury wypisujesz i moja mała prośba nie siej paniki wsród zadowolonych użytkowników marki Dacia.

Z Merdesem sytuacja była taka, że księgowi postanowili obniżyć koszty i konsekwencją było rdzewienie.

Uważasz, że Twoja 10 letnia Toyota jest nowa w porównaniu do Daci? :roll:
Pozostawię to bez komentarza.
 
biolon 
Zielony listek


Marka: Toyota
Model: Celica
Silnik: 2.0 GTi
Rocznik: 1992
Dołączył: 27 Paź 2011
Posty: 2
Skąd: Lubań
Wysłany: 2011-10-28, 06:50   

Witam,

Panie Mariuszu ja nie chcę siać paniki, sam chcę mieć taki samochód. Akurat DD idalnie pasuje mi do pracy i rodziny. Byłem na jeździe próbnej i jestem generalnie zadowolony, ale no sam Pan przyzna, że nawet na niemieckim forum fanów Dacii ludzie mówią o zaczątkach rdzy [albo nalotu, choć ten jest niegroźny].

Co do Mercedesa ciężko mi powiedzieć czy to księgowi czy technologia, ale mówili o tym w Telewizji N24 [oczywiście parę lat wstecz].

Panie Mariuszu co do nowej Toyoty i Dacii miałem na myśli po prostu korelacje co będzie za 5 lat u Dacii w porównaniu do mojej Toyoty. Teraz jest jak najbardziej nowa, wszystko błyszczy, działa etc. Ale nie chciałbym patrzeć na utleniające się pieniądze w garażu. Jak nowy to przydałoby się te 6 lat spokoju.

Po prostu mam nadzieję, że nic takiego nie będzie. Forum i opisy poszczególnych użytkowników nie muszą być regułą, ale wcześniej opisane komentarze chociażby w tym temacie budzą pewne wątpliwości. Niedaleko mojego domu stoi Dacia Duster i zobaczę po zimie:-) Do tej pory kierownik jest jak najbardziej zadowolony.

Pozdrawiam forumowiczów,
Paweł
Ostatnio zmieniony przez biolon 2011-10-28, 06:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
Seal 


Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 846
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-28, 08:41   

biolon napisał/a:
Witam,

Panie Mariuszu ja nie chcę siać paniki, sam chcę mieć taki samochód. Akurat DD idalnie pasuje mi do pracy i rodziny. Byłem na jeździe próbnej i jestem generalnie zadowolony, ale no sam Pan przyzna, że nawet na niemieckim forum fanów Dacii ludzie mówią o zaczątkach rdzy [albo nalotu, choć ten jest niegroźny].

Co do Mercedesa ciężko mi powiedzieć czy to księgowi czy technologia, ale mówili o tym w Telewizji N24 [oczywiście parę lat wstecz].

Panie Mariuszu co do nowej Toyoty i Dacii miałem na myśli po prostu korelacje co będzie za 5 lat u Dacii w porównaniu do mojej Toyoty. Teraz jest jak najbardziej nowa, wszystko błyszczy, działa etc. Ale nie chciałbym patrzeć na utleniające się pieniądze w garażu. Jak nowy to przydałoby się te 6 lat spokoju.

Po prostu mam nadzieję, że nic takiego nie będzie. Forum i opisy poszczególnych użytkowników nie muszą być regułą, ale wcześniej opisane komentarze chociażby w tym temacie budzą pewne wątpliwości. Niedaleko mojego domu stoi Dacia Duster i zobaczę po zimie:-) Do tej pory kierownik jest jak najbardziej zadowolony.

Pozdrawiam forumowiczów,
Paweł

A jaki kolega ma problem?
Jak się boisz rdzy to zrób sobie antykorozję.
Ja tak zrobiłem i nie sieję paniki :lol:
 
tomala72 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2011
Posty: 730
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2011-10-28, 09:03   

Mój jest cały od spodu uwalony środkiem konserwującym, który wycieka ze wszystkich otworów jakie są, czyli nie żałowali:)
 
Mariusz 


Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 1500
Skąd: Ozorków
Wysłany: 2011-10-28, 14:30   

Ja z perspektywy czasu i ilości egzemplarzy, których dotknęła rdza z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że DAcia rdzewieje tak samo jak inne marki samochodów.
Kolego ,,Biolon" ja rozumiem Twoje obawy co do marki Dacia. Uważam ,że rdza w Dacii to pewien stereotyp odziedziczony po temtej epoce. Nikt nikogo do tej marki nie namawia i jeżeli ma pan wydać około 50 000 zł na Dacię to rozumiem, że bierze pan pod uwagę inną markę za tą kasę.
_________________

 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-28, 14:33   

Mariusz napisał/a:
Ja z perspektywy czasu i ilości egzemplarzy, których dotknęła rdza z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że DAcia rdzewieje tak samo jak inne marki samochodów.
A u mnie Polonez Caro przebił wszystkie auta, nawet super extra lux Dużego Fiata. U rodziców z kolei 10 letnia mazda (z przeszłością nieznaną) miała takie luki w podłodze jak jaskiniowcy, aby np. hamować piętami :lol:
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2011-10-28, 19:02   

Można kupić Merca (ale za 50 000 nowego się nie dostanie) E-klasa W210 po 6 latach miała tyle rdzy, że wymieniłem auto.
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-06, 18:56   

A wczoraj po wymianie kół na zimowe, zerknąłem sobie pod auto sprawdzić, jak wygląda podłoga, czy nigdzie nie zdarłem zabezpieczenia antykorozyjnego itd.
Patrzę, a tu mocowanie tłumika (to przy katalizatorze) przez rdzę pękło, dokładnie przy samej rurze wydechu rdza zżarła pręt mocowania albo spaw, dokładnie w tym miejscu jak na zdjęciu poniżej. Najciekawsze jest to, że jak pękło to od czasu do czasu brzęczało, i ja to słyszałem tak jakby coś stukało mi przy podszybiu od strony szyby :) Fajnie co ?

tlumik.JPG
Plik ściągnięto 183 raz(y) 47,88 KB

_________________

 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 424 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18091
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-06, 19:05   

Widać: TTTM - http://www.daciaklub.pl/f...p?p=98976#98976 ...
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-06, 19:39   

Ano TTM: miałem to w Loganie. Nawet gdzieś kiedyś o tym pisałem. Naprawa: 20 PLN
W DD ten wieszak wygląda solidniej.
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-06, 19:50   

A jak to naprawili ? Zaspawali ponownie ? Czy jakąś nową obejmę założyli ?
_________________

 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-06, 21:14   

Kratylos napisał/a:
aby naprawic trzeba by caly tlumik wymienic


Narazie nie chcę aby to spawali, bo wtedy ruda jeszcze bardziej wejdzie, narazie naprawię to za pomocą takiej obejmy :

_________________

 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-07, 19:52   

Jutro jak zamocuje, to zobaczysz jak :)
Mam pewien pomysł.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2011-11-07, 20:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-11-07, 23:29   

jackthenight napisał/a:
A jak to naprawili ? Zaspawali ponownie ? Czy jakąś nową obejmę założyli ?

Zespawane w warsztacie specjalizującym się w wydechach. Bo wg ASO się wymienia całą rurę wydechową :shock: Sami mi doradzili, żeby pojechać na Przemysłową lub Witosa w RZ!
jackthenight napisał/a:
Mam pewien pomysł.

Po czesku: mám nápad :mrgreen:
Można prosić o zdjęcie?
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2011-11-07, 23:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne