Sądząc po tym, jak VW "przycina" teraz trochę Skodę, to Dacii nigdy nie grozi taka swoboda...
zyga03 napisał/a:
Jeśli ktoś chce to może sobie zamówić w Polsce w salonie Renault nie Dacię Duster a Renault Duster [...] Jeżeli to bedzie wersja brazylijska
Może, ale nie brazylijską - bo ta nie spełnia wymogów homologacyjnych w UE.
jeżeli koncernowi bedzie sie opłaciło to część produkcji z Brazylii przeznaczy na rynek UE.
Najczęściej dostosowuje się szczegóły techniczne aby spełnić wymóg danego rynku i gotowe.
W Azji robi się wyroby spełniające wymogi całego świata.
No właśnie: "jeżeli by się opłaciło" - na razie nie można se kupić wersji brazylijskiej i tyle.
A po drugie, tutaj to "podaż kształtuje popyt" - jak marketoidy od Reno uznają, że się "nie opłaca, bo nie" (bo np ucierpi prestiż Reno w EU), to w ogóle nie przeznaczą tej wersji na nasze rynki...
No właśnie: "jeżeli by się opłaciło" - na razie nie można se kupić wersji brazylijskiej i tyle.
A po drugie, tutaj to "podaż kształtuje popyt" - jak marketoidy od Reno uznają, że się "nie opłaca, bo nie" (bo np ucierpi prestiż Reno w EU), to w ogóle nie przeznaczą tej wersji na nasze rynki...
ale kto Ci zabrania kupic sobie samemu jak chcesz to polecę Ci firmę i ona dla Ciebie zakupi i dostarczy Ci do domu każdy samochód produkowany na świecie
po co do tego angażować salony w Polsce
ale kto? Kto chce kupić budżetowcze auto i chce ponosić dodatkowe koszty (opłaty dostosowanie do Europejskich wymogów), to już lepiej zbudować sobie Dustera NoLimit 850KM
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: . Pomógł: 10 razy Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 819 Skąd: Polska
Wysłany: 2011-10-19, 09:13
W Polsce nie będzie żadnego Renault Duster ani Renault Sandero czy Renault Logan dlatego ,że wtedy spadłaby sprzedaż innych modeli Renault jak clio czy megane czy koleos. Tak naprawdę to w przeciągu 2-3 lat się okaże co Dacia warta jest jak wprowadzi nowe modele.
Wysłany: 2011-10-20, 17:15 Katalog Dustera w brazylijskim portugalskim
W poniższych lineczkach można poszukać różnic pomiędzy bieda-DaciąDD.eu a RenaultDD.br na rynki, bądź co bądź trzeciego...., pardon krajów rozwijających się
Jak na mój gust za dużo chromu.
Co najwyżej, po doświadczeniach ub. zimy oraz po obserwacjach jak moje dziecię masakruje osłony progów butami zainwestowałbym, zainwestowałbym w te stopnie boczne (możliwość manipulacji bagażem dachowym i mycie dachu).
Duster_Brazylia.jpg
Plik ściągnięto 296 raz(y) 81 KB
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2011-10-20, 23:32, w całości zmieniany 3 razy
ale kto? Kto chce kupić budżetowcze auto i chce ponosić dodatkowe koszty (opłaty dostosowanie do Europejskich wymogów), to już lepiej zbudować sobie Dustera NoLimit 850KM
Hmm, obawiam się, że w Brazylii Duster zalicza się do pojazdów luksusawych, wystarczy spojrzeć na cennik:
aerodynamika: Cx=0,402 wobec 0,42 w wersji europejskiej
ładunek użyteczny: 493 kg
przyspieszenie 0 - 100Km/h: 11,1/10,4 s (benzyna/etanol)
V_max: 178 /181 km/h (benzyna/etanol)
P_max: 138/142 KM (benzyna/etanol) @ 5.500 obr./min.
M_max: 193/205 Nm (benzyna/etanol) @ 3750 obr./min.
skrzynia 6 biegowa.
zużycie paliwa/emisja CO2: nieznane, w danych technicznych Renault do Brasil nie sposób znaleźć tej informacji
Uwaga: wszystkie wersje mają 210 mm prześwitu.
No i cóż po cenie jako wartości bezwzględnej, jeśli nie mamy informacji np. o zarobkach ichniejszych Kowalskich czy Kulczyków (chyba jednak produkt adresowany do tych pierwszych)
Jeśli wierzyć tym danym to zużycie paliwa nie w najbardziej żernej wersji nie jest aż tak tragiczne jak myślałem.
Ale cóż, paliwo mają tańsze i jeżdża na etanolu z trzciny cukrowej...
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2011-10-21, 18:50, w całości zmieniany 2 razy
No i cóż po cenie jako wartości bezwzględnej, jeśli nie mamy informacji np. o zarobkach ichniejszych Kowalskich czy Kulczyków (chyba jednak produkt adresowany do tych pierwszych)
"...Według sondaży w 2008 roku po raz pierwszy ponad połowa (prawie 52 proc.) ze 190 mln mieszkańców Brazylii zalicza się do klasy średniej - czyli zarabia miesięcznie od 450 do 1900 euro..."
"...Liczba Brazylijczyków zarabiających powyżej 7 tys. euro wzrosła z 448 do 476 tys..."
- nie hablam po espaniolsku, a przeklepywać większych kawałków tekstu do guglotlumoka mi się nie chce, ale dane testowe można zrozumieć, więc i tak warto zajrzeć. Z podsumowania wynika w każdym razie, że auto jest fajne [:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum