Mam pytanie: czy te aluminiowe (chyba) osłony spodu zderzaka z przodu i z tyłu (na zdjęciach w pierwszym poście) są w standardzie czy trzeba je osobno zamawiać ?
Mam pytanie: czy te aluminiowe (chyba) osłony spodu zderzaka z przodu i z tyłu (na zdjęciach w pierwszym poście) są w standardzie czy trzeba je osobno zamawiać ?
Osłony są plastikowe, i są elementem pakietu LOOK. Z przodu za srebrnym elementem, pod silnikiem i skrzynią biegów jest za to całkiem solidny kawał stalowej płyty osłaniające najbardziej newralgiczne części układu napędowego. Pozdrawiam Jeepniętego :)
Marka: Dacia, BMW
Model: Duster, Seria 5 E39
Silnik: 1.6/105KM, 3.0/231KM
Rocznik: 2010, 2002
Wersja: Laureate Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 366 Skąd: Białystok
Wysłany: 2011-05-12, 11:15
SpikeMike napisał/a:
wojtek_pl napisał/a:
Mam pytanie: czy te aluminiowe (chyba) osłony spodu zderzaka z przodu i z tyłu (na zdjęciach w pierwszym poście) są w standardzie czy trzeba je osobno zamawiać ?
Osłony są plastikowe, i są elementem pakietu LOOK. Z przodu za srebrnym elementem, pod silnikiem i skrzynią biegów jest za to całkiem solidny kawał stalowej płyty osłaniające najbardziej newralgiczne części układu napędowego. Pozdrawiam Jeepniętego :)
U mnie w Laureate 4x2 oslona pod misa olejowa jest plastikowa Czy u pozostalych Dusterowcow 4x2 jest podobnie
Mam pytanie: czy te aluminiowe (chyba) osłony spodu zderzaka z przodu i z tyłu (na zdjęciach w pierwszym poście) są w standardzie czy trzeba je osobno zamawiać ?
Osłony są plastikowe, i są elementem pakietu LOOK. Z przodu za srebrnym elementem, pod silnikiem i skrzynią biegów jest za to całkiem solidny kawał stalowej płyty osłaniające najbardziej newralgiczne części układu napędowego. Pozdrawiam Jeepniętego :)
U mnie w Laureate 4x2 oslona pod misa olejowa jest plastikowa Czy u pozostalych Dusterowcow 4x2 jest podobnie
Metalowa osłona jest chyba przypisana do napędu 4x4.
Jadąc tam dalej powiesiłbym się , lub co najmniej przytarł lewą częścią podłogi-szkoda auta, w dodatku z przodu jest rów oddzielający zjazd na drogę ekspresową ;D
_________________ Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
Marka: Dacia / Renault
Model: Duster / Captur
Silnik: 1.0Eco-G / 1.2tce
Rocznik: 2021 / 2014 Pomógł: 9 razy Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 1096 Skąd: Kępno
Wysłany: 2011-05-16, 10:05
Ja też nie zauważyłem na tych filmach działania elektroniki. Swoją drogą, jeśli miałbym napalać się na DD (jako na samochód w lekki teren) po takim filmie, to bym go za diabła nie brał pod uwagę. Taki teren to jimny pokonuję w trybie 4x2. O braku ESP z ASR czy blokady tylnego dyfra nawet nie myśląc ;) I to pomimo tego że ma podobno o 1 czy 2 cm niższy niż DD prześwit ;)
edit:
To są seryjne opony ? bo wygądają na totalnie szosowe - z takimi kapciami nie bardzo jest co ryszać w jakikolwiek teren.
_________________ pozdrawiam
Paweł
Ostatnio zmieniony przez r70 2011-05-16, 10:30, w całości zmieniany 1 raz
Niespodzianki, niespodzianki. Lakier pęka, listwa się styka z klapą .
zdjęcia
Kolejnym problemem była deformacja gąbki na podszybiu. Pofałdowała się , więc przy okazji wizyty między przeglądowej zgłosiłem to . Zgłoszenie przyjęto , i przy odbiorze samochodu zastałem coś takiego
Cóż serwis nie popisał sie profesjonalizmem. Po prostu ja wciśnięto. Umówiłem się na wymianę tejże gąbki. Co ciekawe aby ją wymienić , należy zdemontować deskę rozdzielczą. To budzi mój niepokój , widząc dotychczasowe poczynania ASO. W najbliższy wtorek , wymieniony zostanie również czujnik poziomu paliwa, gdyż pokazuje co tylko mu się chce, nie zawsze zważając na to ile faktycznie paliwa znajduje się w zbiorniku.
Jako kolejną ciekawostkę podam , ze serwis na fakturze po przeglądzie napisał , że wykonał kontrolę stanu układu hamulcowego. Wszystko ok , ale przy odbiorze auta , zwróciłem uwagę doradcy serwisowemu , że nie przełożono kół(tylko dla wersji 4x4. Przód na tył-tył na przód). Zastanawia mnie jak robi się kontrolę układu(nie samego płynu) hamulcowego , z założonymi kołami
Poza tym , auto spisuje się doskonale. Ma 16350km przebiegu.
_________________ Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
Jeżeli chodzi o uszczelnienie na podszybiu, zauważyłem jak zakładałem antenę GPS. Szukam teraz takiej osłony plastykowej, aby nakleić na te gąbkę. Osłona przykryje też kabel anteny i moim zdaniem będzie "cool".
Takie błędy wykończeniowe są w kilku miejscach. U mnie również przy bocznych szybkach w przestrzeni bagażowej.
Zauważyłem, że już raz kolega pisał o klapie. Ja regulację załatwiłem przy odbiorze, jak sprawdzałem szczeliny pasowania drzwi.
Mam też feler lakierniczy, jeżeli Serwis Zdunka nie odezwie się do jutra to ich odwiedzę. Mam na to spisany protokół. Czekam też na wymianę koła zapasowego (dostałem oponę inną niż założone opony w aucie)
Mogę dodać, że na poligonie od Myśliwskiej do Szczęśliwej chodzi jak burza.
U mnie też gąbka podszybia dziwnie wylazła na wolność ale ją brutalnie zpacyfikowałem moimi grubymi paluchami, przy okazji się przekręciła i chyba już ponownie nie wyjdzie.
U mnie też gąbka podszybia dziwnie wylazła na wolność ale ją brutalnie zpacyfikowałem moimi grubymi paluchami, przy okazji się przekręciła i chyba już ponownie nie wyjdzie.
U mnie jest dokładnie do samo, wygląda to identycznie jak na zdjęciach esadziewiątego. Ale na razie to olewam.
Jestem za to po pierwszym przeglądzie po 15000 (mam już 17.000) i jestem zachwycony z powodu jego niskiego kosztu (coś koło 460zł) i tego że za darmo zamontowali mi halogen przeciwmgielny który wypadł z mocowania podczas mojej szarży na słupek drogowy (poza tym - informacyjnie- na DD nie ma śladu).
Jeśli nie ma żadnej szpary to chyba wyjmę tę gąbkę z podszybia, nie wiadomo po co ona jest.
Olej miałem wlać własny, ale z braku czasu będzie z "beczki".
Napiszę jutro jakim kosztem $$ €€ się to zamknęło.
Do zgłoszenia mam troszkę usterek
-Podświetlenie pokrętła wyboru kierunku nawiewu, raz działa, raz nie, wystarczy puknąc i działa, wystarczy zmieni temperaturę nawiewu, i znowu nie działa.
-Dmuchawa zaczęła buczeć , głośność owego buczenia wzmaga się wraz ze zwiększeniem siły nawiewu. Cos jakby łożyskowanie silnika elektrycznego dmuchawy. To się okaże
-Na niskich obrotach, czasami na jałowych, lub przy ruszaniu coś z przodu wpada w rezonans i buczy. Na pewno nic luźnego w samochodzie.
-Buja się fotel kierowcy, wiem wiem , czytałem , że to typowe dla Dacii, ale czemu miałbym odpuscic.
-Hamulec ręczny jest bardzo słaby , na niezbyt stromym podjeździe trzeba posiłkowa się biegiem pierwszym , lub wstecznym.
-Jedna z oklein błotników(prawy tył) się znowu odkleja, już raz ją wymieniano.
To chyba wszystko z listy smutków.
To wszystko pierdoły , ale troszkę se tego nagromadziło
Na ferie szykuje Dusterowi ekstremalną wyprawę, ale o tym na dniach... :)
_________________ Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
Ostatnio zmieniony przez esdziewiaty 2011-11-16, 18:53, w całości zmieniany 1 raz
Z pewnością ręczny do regulacji, to mnie nie martwi.
Z dmuchawą skoro tak mówisz, to pewnie to znają,uspokoiłem się troszkę. To co irytuje to to rezonowanie czegoś przy ruszaniu, nie wiem - niech chłopaki szukają. W załączniku świeża fotka
Zdjęcie0057.jpg
Plik ściągnięto 224 raz(y) 42,99 KB
_________________ Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
Latem 4 kreski niemal zawsze. Włączenie klimatyzacji znacząco przyspieszało nagrzewanie się cieczy chłodzącej do poziomu 4 kresek. Im zimniej tym więcej km trzeba przejechac, aby się 4 kreseczki pojawiły. Nie ukrywajmy , że dynamiczna jazda to często jedyna opcja do 4 cegiełek. Poprzedniej zimy 4 kreski pojawiały się albo przy dłuższej trasie, albo przy upalaniu auta w śniegu gdzieś na parkingu sklepu wielkopowierzchniowego z 4WD LOCK
Pozdrawiam
_________________ Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum