przód bardzo przyjemny, tył nie podoba mi się od pierwszego momentu jak zobaczyłem logana, tu taki jakby troszkę złagodzony. No i dużo bym dał żeby mieć takie sterowanie szyb na drzwiach.
Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017 Pomógł: 11 razy Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 813 Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-11-21, 20:41
Jak dla mnie to to sterowanie szyb jest tam wsadzone jakoś na siłę
Mi się bardziej podoba to co pod maską. Szkoda, że u nas takich silników w Loganie nie ma.
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Jak dla mnie to to sterowanie szyb jest tam wsadzone jakoś na siłę
Mi się bardziej podoba to co pod maską. Szkoda, że u nas takich silników w Loganie nie ma.
Zgadzam się, żę sterowanie szyb troche na siłę, a co do zewnątrz to jakis ogromnych zmian nie ma
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-21, 21:25
Automat z tym silnikiem to według mnie porażka, no chyba, że ktoś lubi jak mu sinik wyje. :/
Co innego mnie zainteresowało - wygląda na to, że ma światła do jazdy dziennej. :] Pytanie, czy one nie są aby zintegrowane z przeciwmgłowymi? Czy na sali jest ktoś, kto habla? :) I po ile stoi real? :]
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-22, 08:56
Kabe napisał/a:
W sensie?
Ma jakiś "organ wyjący"? Myślałem że kwestia wycia zależy od obrotów, a nie od skrzyni. W automacie też steruje się obrotami - tak samo, tylko inaczej.
To nie jest CVT, tylko czterobiegowy automat. W dodatku samoadaptacyjny (wiem coś o tym, mam tego typu). Lubisz jak nie wyje - skrzynia to kupuje i nie daje wyć silnikowi. Lubisz jak wyje - to wyje. Jak zwykle.
O proszę. "Stoję skorygowany". ;)
Kiedyś jeździłem służbową Merivą bodajże, z takim radosnym automatem i silnikiem ok. 100KM. Działało to w ten sposób, że nawet przy spokojnym przyspieszaniu automat ciągnął na jednym biegu niemal pod odcięcie, dostarczając wspomnianych wrażeń słuchowych. Przy jeździe ze stałą prędkością i delikatnym dodaniu gazu automat robił odpowiednik kickdownu z audi. :D Sama zmiana biegów również zrywała kask - było tylko jedno sprzęgło, ale miałem wrażenie, że o jedno za dużo - w momencie zmiany biegu automat "wciskał" sprzęgło, nic się nie działo przez jakąś sekundę, po czym "puszczał" sprzęgło na nowym biegu i można było jechać dalej. :) Śmialiśmy się, że zmienia biegi jak moja dziewczyna. ;D Jeśli tamten automat się do czegoś adaptował, to nie chciałbym spotkać tego czegoś w ciemnej alejce. :O
Cieszy mnie, że renault lepiej sobie poradził z tym zagadnieniem. Za (sensownie działający) automat w MCVce dałbym wiele...
Marka: X
Model: X
Silnik: X
Rocznik: 1234 Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Maj 2011 Posty: 126 Skąd: Xixi
Wysłany: 2011-11-22, 11:56
bebe napisał/a:
jeździłem służbową Merivą bodajże, z takim radosnym automatem
To mi wygląda na "robota" (skrzynię "ręczną", przy czym "ręcamy" są siłowniki). Generalnie, przy tradycyjnych automatach z konwerterem hydraulicznym i skrzyniach dwusprzęgłowych, to namiastka podróbki w opakowaniu zastępczym.
Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2007 Posty: 339 Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2011-11-23, 22:16
matucha napisał/a:
Straszne przeżycie
... w jeździe i serwisie, bo Easytronic (GM) czy też Dualogic (Fiat/Alfa Romeo/Lancia) nie grzeszą trwałością, a ich naprawy są uciążliwe, czasochlonne - a co za tym idzie - drogie.
Co do FL-a Logana, żywot modelowy w Ameryce Płd jest dłuuugi, więc patrząc, ile lat żyje Palio vel Projekt 178 (czyt. już 15 lat!) i ile przeszedł liftingów (swego czasu zgłębiłem temat i okazało się, że potrafili wprowadzić FL i trzymać produkcję poprzedniej wersji, wycofać ją, a potem przeprowadzić FL2 i wprowadzić wersję budżetową sprzed FL1 :D), można wnioskować, że Logan będzie tam żył i żyl ;)
Jak wspomniano w innym temacie, Logana w EU wygaszają. To bylo widać od wielu miesięcy. Lift europejski był jedynie dostosowaniem do tego, co prezentowało Sandero. Taka pomostówka :) Niedługo pojawi się Logan2 (niedługo - pojęcie względne), a tymczasem Sandero, MCV, Duster sprzedają się na pniu :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum