czy ktoś z Was słyszał coś nt. ASO przy Lewinowskiej 37 w W-wie?
interesują mnie referencje dotyczące dealer'a, servisu ect., zwłaszcza blacharskiego
pozdrawiam,
właśnie mam tam w blacharni Dustera. Za parę dni mogę Ci coś na ich temat powiedzieć.
Dali mi zastępczy samochód ( najbardziej wypasiona wersja kombi Megane ) bez problemu, robotę blacharsko-lakierniczą mają wykonać w parę dni.
Teraz w serwisie na przeglądzie był Stepway żony. Nie chcieli na gwarancji wymienić migającego podświetlenia pokrętła temperatury. Argumentem było to , że to wina urwanego włókna żarówki. Ciekawe bo od 4 miesięcy ciągle zapala sie i ponownie gaśnie. Serwis jak serwis , nie możesz oglądać co Ci robią przy samochodzie.
Coś dużo w tym roku nastukaliśmy z małżonką kilometrów, więc po nieco ponad pół roku po przeglądzie głównym nastał czas na kolejny, serwisowy. A że postanowiłem zasięgnąć na utytułowanej Lewinowskiej języka w sprawie napraw blacharskich, to przy okazji dałem też przejrzeć auto.
Wszystko odbyło się zgodnie z planem i starym cennikiem, także bez najmniejszego problemu mechanik pokazał mi stan hamulców oraz pozwolił pozaglądać na spód auta, o co wcześniej poprosiłem.
Zdiagnozowano "rychłą" (tradycyjnie...) konieczność wymiany tarcz i klocków, natychmiastową końcówki drążka kierowniczego (nie mogłem czekać, więc stanęło na "możliwie szybkiej", co wykonałem po niecałych 2 tygodniach, ale już w innym warsztacie) oraz... piór wycieraczek przednich (nie zaprzeczam (; ).
Natomiast jedyne zastrzeżenie to brak informacji o urwanej śrubie spodniej osłony silnika. Co prawda wiem o niej, ale i tak...
Pierwszy przegląd po 1 roku. Olej i filtr oleju własne. Wymiana filtra kabinowego, wymiana żarówki świateł mijania. Za całość zapłaciłem 358 zł. Wszystko OK.
Jako mechanik jestem po prostu zażenowany, i nie zrobił tego żaden praktykant. Po takim majstrze masz więcej zepsute niż wcześniej. Jaki to penumatem było robione że się urwało ? a sposób "naprawy" to jest zwykle chamstwo czy w aso renault nie było śrub do osłony silnika wspólnych dla całej marki od 10 lat ? A jak gwint się urwał to choćby trytytka ale po co pyk pyk blachowkrętem i fajrant.
Do roboty było wymiana elektrozaworu na butli na 2 rbg naprawdę wszystko ma swoje granice , nawet się podłożyć porządnie podnośnika nie chciało ...
81248315_1527317280756048_4983850118651314176_n.jpg korozja ramy ale jak ?
Plik ściągnięto 17 raz(y) 100,49 KB
81859142_1017182765282398_3688345114385580032_n.jpg śruba zgubiona rozumiem nie chciało się szukać , inna to by było lux no nawet trytytke ale to jest zwykle chamstwo
Plik ściągnięto 24 raz(y) 249,14 KB
81854026_564563021056929_7166962947028156416_n.jpg jakoś sie trzymie bedzie gitara
Plik ściągnięto 18 raz(y) 222,55 KB
81125679_482109706045901_4435613073918656512_n.jpg a po co wpinać przewody na co to komu ?
Plik ściągnięto 25 raz(y) 146,44 KB
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2020-01-04, 11:44, w całości zmieniany 1 raz
Nie trzeba być mechanikiem. To jest jakaś masakra! Gdyby mnie coś takiego spotkało to skończyło by się przynajmniej na potężnej awanturze z fotkami wysłanymi do Renault Polska.
Ostatnio zmieniony przez Pedros 2020-01-04, 12:11, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum