DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Kaszlaki
Autor Wiadomość
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2011-12-11, 21:16   

swego czasu dużo majsterkowałem przy 126p którego sprzedałem ale do rzeczy troche wkładu finansowego a mianowicie głowica splanowana -3mm do tego uszczelka pod glowice wycinana cała z miedzi gruba jak kartka papieru, gaźnik na innych dyszach, sportowy tłumik, poprawiony dolot no i sportowy wałek rozrządu dało dużo bo na prostej szedł 140 wg nawigacji miny kierowcow wyprzedzanych bezcenne :mrgreen:

oto moj piekny maluszek kto by powiedzial ze to 96r ale jak to gadaja kto dba ten ma

_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Ostatnio zmieniony przez Lukas87 2011-12-11, 21:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
bushi 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011 / 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 488
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-12-11, 21:42   

Lukas87 napisał/a:
na prostej szedł 140


Podziwiam za odwage, jak kiedys jechalem kaszlakiem 80 to myslalem, ze zaraz albo wystartuje, albo sie rozleci :D
_________________
http://www.jamnikiniczyje.pl
http://jamniki.eadopcje.org
POMAGAJMY JAMNIKOM!!!
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2011-12-11, 21:45   

pff, przy 80 to dopiero żegnało się resztki "komfortu", przy 100wce efekt młotu udarowego pracującego na tylnej kanapie, przy 125 hałas porównywalny ze startującą awionetką słyszaną z odległości kilkunastu metrów 8-) Wszystko to do osiągnięcia przy bezwietrznej pogodzie i bez opadów
 
bushi 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6
Rocznik: 2011 / 2016
Wersja: Laureate
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 488
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-12-11, 22:08   

Zapomnialem dodac, ze na dachu wiozlem ponton :D
_________________
http://www.jamnikiniczyje.pl
http://jamniki.eadopcje.org
POMAGAJMY JAMNIKOM!!!
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2011-12-11, 22:08   

miałem 650tkę FL, która z wiatrem rozpędzała się licznikowo do 130 km. Wrażeń opisywał nie będę. Ci, którzy mieli ten bolid wiedzą, ci co nie mieli nie będą sobie w stanie tego wyobrazić :mrgreen:
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2011-12-11, 22:10   

w maluszku wszystko gralo jak w szwajcarskim zegarku co tydzien smarowanie zwrotnic kazdy kto siadal za kierownice myslal ze mam wspomaganie ;-) sprzedalem zaluje teraz to mi przypomina go uszczelka w daci z 126p :lol: :lol: a ten co kupil to pojechal nim z slaska nad morze i na mazury, kupujący myslal ze silnik specjalnie wymyłem do sprzedazy ze sa przecieki ale potem dzwonil i sie dziwil jak to mozliwe ze ani kropli oleju nie ma na silniku :mrgreen:

ps:wrazenia jak przy dyszy 130 moja 650tka paliła 13l przy ostrej jezdzie :mrgreen: masakra
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Ostatnio zmieniony przez Lukas87 2011-12-11, 22:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2011-12-11, 22:23   

Lukas87 napisał/a:
w maluszku wszystko gralo jak w szwajcarskim zegarku co tydzien smarowanie zwrotnic kazdy kto siadal za kierownice myslal ze mam wspomaganie

nawierciłem w dolnej i górnej części obu zwrotnic otwory, nagwintowałem, wkręciłem kalamitki i przy każdej okazji podłączałem do nich dużą towotnicę na pedał nożny :mrgreen: - efekt taki sam, kierownicę kręciło się jednym palcem
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2011-12-11, 22:28   

wg mnie powinien powstac 126p po face liftingu z 0,9 twin air pod maską ;-)
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-12-11, 22:30   

Dar1962 napisał/a:
miałem 650tkę FL, która z wiatrem rozpędzała się licznikowo do 130 km. :mrgreen:

mojego ostatniego "maluszka" jakiego miałem też udawało mi się pogonić do 130 km/godz., co ciekawe kupiłem go już lekko przechodzonego (jako trzylatka) nic przy nim nie robiłem (w sensie modyfikacji) a miał niezłego "powera"
 
mrówa 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,4 MPI
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica 5 os.
Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 710
Skąd: RP
Wysłany: 2011-12-11, 23:31   

Ach, jak miło, że pszczółka doczekała się osobnego, poświęconego tylko JEJ tematu :mrgreen:
 
SAJSEN 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.4
Rocznik: 2008
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 144
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-11, 23:57   

Miałem kaszlaka z 86 roku z tymi niby zderzakami metal- chrom ich rdza nie brała eleganty to padaki:)
2 MI UKRADLI Z 85R. TO BYŁY 600 LEPSZE NIZ 650
STAN IDEALNY

ALE T BYŁO OKOŁO 10 LAT TEMU
Ostatnio zmieniony przez SAJSEN 2011-12-12, 15:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
Kabe 


Marka: X
Model: X
Silnik: X
Rocznik: 1234
Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 126
Skąd: Xixi
Wysłany: 2011-12-12, 00:13   

XX
Ostatnio zmieniony przez Kabe 2011-12-27, 18:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
mrówa 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,4 MPI
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica 5 os.
Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 710
Skąd: RP
Wysłany: 2011-12-12, 07:58   

Cytat:
Nawet tak bardzo mi gęby nie obił...

No co, przecie to nie Twoja wina...
Z kierownicą też miałam przygodę, jak się zablokowała i ani w prawo, ani w lewo za chiny nie chciała kręcić (oczywiście podczas jazdy).
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne