DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2009-01-06, 10:24
Niefabryczna instalacja gazowa LPG
Autor Wiadomość
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-12-20, 23:43   

TD Pedro napisał/a:
konfrontacja wskazań komputera z rzeczywistym zużyciem LPG dokonywana po przejechanych dystansach rzędu 250-400 km w zróżnicowanych warunkach (trasa, miasto, odcinki krótsze, dłuższe...) "spłaszcza" różnice i wówczas rzeczywiste zużycie jest zbliżone do wskazywanego przez komputer

dzisiaj tankowałem LPG:
- przebieg 384,0 km
- zatankowano "do pełna" - 38,360 l
- rzeczywiste zużycie 9,98 l/100 km
- wskazanie komputera - 9,7 l/100 km

jeżeli to nie przypadek to chyba potwierdziłaby się moja w/w teoria :lol:
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-12-21, 00:10   

TD Pedro napisał/a:
jeżeli to nie przypadek to chyba potwierdziłaby się moja w/w teoria

Myślę, że tu nie ma sprzeczności: wg mnie komp dostaje informację z "gazowego" ECU
tak, że wskazywane jest sumaryczne spalanie obu paliw, które sobie daćkowy "mainframe" :lol: pieczołowicie zlicza. W przypadku eksploatacji w dłuższej trasie wskazanie będzie bliższe rzeczywistemu spalaniu gazu (jak w moim przykładzie: 180 km =2km benzyna+78 km LPG)
Na drugiej tasie do St. Woli (kier. LU ;-) ) i z powrotem (L-170 km) wyszło mi wg kompa: 8,3 L/hkm z czego: 1,5+1km=2,5 km na benzynie.
Im dłuższa trasa tym udział benzynki się zmniejsza, ergo "spłaszcza się", jak to ująłeś wskazanie zużycia LPG.
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2011-12-21, 00:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
MarkD 


Marka: Skoda
Model: Fabia Kombi
Silnik: 1.2 TSI
Rocznik: 2011
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 279
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2011-12-21, 00:15   

Komputer - dzięki któremu jest informacja o spalaniu - pokazuje spalanie benzyny w danych warunkach.
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-12-21, 00:46   

MarkD napisał/a:
Komputer - dzięki któremu jest informacja o spalaniu - pokazuje spalanie benzyny w danych warunkach.

Jest tylko jedno małe ale:
zrobiłem (trzymajmy się jednego przykładu) 180 km z czego 178 km na gazie. Reset przy początku trasy. 2xstart z zimnego silnka (benzyna!) a komputer pokazuje jak wół: 8,1 L/hkm i 14.4 L/czegoś. NIech nawet przez te 2 km pali 12 L/hkm (było zimno) to powinen był wykazać 0,0013(3) L/hkm :lol: czyli to co bym sobie życzył :lol: . Jednocześnie wskaźnik poziomu benzyny (informacja ze zbiornika benzyny, a nie z silnika krokowego, stoi jak zaklęty)
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2011-12-21, 00:49, w całości zmieniany 2 razy  
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2011-12-21, 09:44   

piotrres napisał/a:
W przypadku eksploatacji w dłuższej trasie wskazanie będzie bliższe rzeczywistemu spalaniu gazu

jednak nie :-( , wg moich obserwacji czym dłuższa trasa (mam na myśli trasy pokonywane "prawie jednorazowo") tym rozbieżność jest większa, vide moje doświadczenia opisane w poście:
TD Pedro napisał/a:
Wysłany: 2011-12-15, 00:10
liczby mówią same za siebie:
Cytat:
- na samym LPG przejechałem 3042 km i zużyłem łącznie 295 l LPG (wyliczenie bardzo precyzyjne wykluczające błąd) co daje wynik 9,69 l/100 km LPG,
- wskazanie komputera 7,9 l/100 km


występują tu większe "nożyce" rozbieżności niż w moim ostatnio opisanym przypadku,
- istotne chyba jest by uzgodnić stanowiska co to jest "dłuższa trasa", czy jest to pokonanie jednorazowo odcinka - rząd wielkości: 500 - 1000 km czy 170 - 200 km
- temat będę dalej zgłębiał (bardziej w kategoriach "ciekawostki"), chociaż teraz w zimie gdzie występuje nasilenie zróżnicowanych warunków eksploatacyjnych raczej trudno będzie o powtarzalność ... a co za tym idzie o "obiektywne" wskazania...
piotrres napisał/a:
powinen był wykazać 0,0013(3) L/hkm :lol: czyli to co bym sobie życzył

oj, nie tylko Ty... :lol: jeszcze paru (włącznie ze mną :-P ) by się znalazło...
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-12-24, 13:54   

47l.LPG/430 km=10.9 l/10km. Wyłącznie miasto. PB 95 na odpalanie oczywiście nie liczę.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
wojtus 



Marka: Dacia
Model: Lodgy, Sandero
Silnik: 1.6 MPI, 1.4 MPI LPG
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 167
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2011-12-29, 10:15   

Mały raporcik ze spalania:

Przejechane: 3377 km
Zużyte LPG: 300,89 l
Zużyta benzyna: 30,19 l
Średnie zużycie LPG: 8,9 l/100km
Średnie zużycie LPG + Benzyna 9,8 l/100

Ostatnio zgodnie z zaleceniami z instrukcji przejechałem około 200 km wyłącznie na benzynie i średnie zużycie benzyny wyszło mi 7,5 l/100km.

Czyli biorąc pod uwagę powyższe - zużycie paliwa jeżdżąc na LPG biorąc pod uwagę zużywaną również benzynę jest większe o około 30%.
 
rimo 



Marka: Dacia/Renault
Model: Sandero Stepway/Megane
Silnik: 1.6 MPI LPG/1.6v16 LPG
Rocznik: 2011/2013
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 271
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2011-12-29, 18:55   

I mój dzisiejszy :-)
Wyprawa do Łodzi i z powrotem (średnia prędkość w trasie ok 80km/h :mrgreen: ) 370 km w tym jazda po zakorkowanym mieście.
Zużycie LPG 34 l czyli ok 9.2l/100km.
A w ogóle autko pali raz 8.2l/100km - jazda spokojna do pracy i z powrotem czasem w korku, a raz spaliło 10,2l/100km LPG ale w tym jazda przez 60 km autostradą przy prędkości 140km/h.
Jakiś czas temu spalanie na benzynie na tej samej trasie przy spokojnej jeździe wyszło 6,7 l/100km niestety nie tankowane nie na tej samej stacji, i nie z tego samego dystrybutora, więc wynik ten biorę z generalnie przymrużenieniem oka :-) .
Generalnie teraz pali nam Stepway średnio 8.7 l LPG/100km + oczywiście trochę benzyny.
_________________

 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-03, 17:44   

47l./496km=9.5l./100 km. z tego ok. 200 km trasa.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-01-03, 19:52   

Mój skromny urobek:
L=316 km 20% miasto 25% klimatzacja V_śr=56 km/h
Vol=28,1L
b_j=8,9 L/hkm, wg liczydła na stacji
7,8 L/hkm "czegoś", wg komputera
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-13, 18:51   

446 km=47 l/LPG wyłączniecznie miasto.

Za dwa tygodnie strzeli mi roczek jazdy na LPG. LPG wstawiono przy przebiegu 79.000 km obecnie auto ma 103.000 km. Instalacja Landi Rezno Omegas VI, taka sama jak montowana fabrycznie. Założona w Trans Wag w Lublinie. W czasie tego roku nie zanotawałem żadnych awarii związanych z LPG. Auto pali w każdych warunkach, żadnych szarpań, gaśnięć, falowania obrotów. Jedna regulacja LPG po 15 tys. km = ok. 150 zł. Regulacja zaworów 50 zł. Nowe świece i kable po założeniu LPG.

Spalanie w trasie ok. 8-8.5 LPG/100 km przy jeździe do 100 km/h, miasto ok. 12 l/100 km, autostrada do 140 km/h jakieś 15l.LPG/100km.

Jak do tej pory: 100% zadowolenia. Starsi userzy wiedzą co to znaczy w moich ustach ;)
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
rafals 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4MPI
Rocznik: 2005
Wersja: Laureate
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 29
Skąd: Pionki
Wysłany: 2012-01-14, 20:18   

Ja mam w Loganie STAG4 i mam wrażenie, że za dużo mi pali - ma ktoś pomysł jak to ustawić???
:roll:
_________________
Rafał
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-01-14, 20:22   

rafals napisał/a:
mam wrażenie, że za dużo mi pali

Dużo tzn. ile, jeśli to nie tajemnica?
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-01-14, 20:24   

rafals napisał/a:
za dużo mi pali

a tak konkretnie to ile? (nie jest to odpowiedź na zadane przez Ciebie pytanie :-( ) ale w czasach galopujących cen paliw temat zużycia paliwa powoduje chęć porównania - czy czasami "mój" też za dużo nie pali :lol:
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 807
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-01-15, 16:30   

Nawet jeśli dwie osoby dysponują takimi samymi wersjami samochodów, takimi samymi instalacjami etc., to nie można oczekiwać, że wyniki spalania również będą identyczne. Wynik będzie różny ponieważ każdy kierowca ma inny 'temperament", jeździ po innej trasie, topografia terenu też jest różna. Jeśli chcesz się dowiedzieć, czy Twój samochód pali za dużo to pojeździj sobie na noPb, tak z jeden pełen zbiornik, zatankuj do pełna i przelicz spalanie. A później można do tego wyniku dodać z 10-15% i otrzymasz wynik jaki powinien by na LPG.
_________________
 
rafals 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4MPI
Rocznik: 2005
Wersja: Laureate
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 29
Skąd: Pionki
Wysłany: 2012-01-15, 21:19   

mam ustawiony parownik na 30 stopni (przełączenie gazu) i wychodzi 8,5 - 9,1 bez dodawania 15% o których pisał Piotr. Dodam, że jeżdżę bez korków z przewagą biegu 4, 5 więc określam tryb mieszany. Na trasie wyszedł ok. 8l. Pozdrawiam
_________________
Rafał
Ostatnio zmieniony przez rafals 2012-01-15, 21:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 1001
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-17, 12:45   

Nowinka !
Jestem w fazie załatwiania odbioru Dacii Duster, dealer przekazał mi wiadomość, że robią już instalacje LPG w nowych samochodach bez utraty gwarancji na silnik(nie w ASO bezpośrednio ale u podwykonawców, z którymi mają podpisane umowy). Zasugerował system BRC 6 generacji w cenie 2700 zł.
Zdecydowałem się na ten system.

Powiedział też, że klienci wyjeżdżają z salonu od razu na LPG (nie jest wymagany okres/przebieg do ułożenia silnika i zaworów).
Oferta BRC - > http://lpg-brc.pl/
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
Ostatnio zmieniony przez Piotr_K 2012-01-17, 12:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
48piotr 


Marka: Dacia
Model: DUSTER 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Duster
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 733
Skąd: Puławy
Wysłany: 2012-01-17, 14:22   

Piotr_K napisał/a:
Zasugerował system BRC 6 generacji w cenie 2700 zł

Całkiem przyzwoita cena.
Piotr_K napisał/a:
Zdecydowałem się na ten system.

Słusznie.
Dla "przyzwoitości" myślę , że kilka tys. km należałoby przejechać na benzynie.
To tylko moja sugestia.
Pozdrawiam Piotr
_________________
48piotr
Ostatnio zmieniony przez 48piotr 2012-01-17, 14:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 1001
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-17, 14:27   

48piotr napisał/a:
Piotr_K napisał/a:
Zasugerował system BRC 6 generacji w cenie 2700 zł

Całkiem przyzwoita cena.
Piotr_K napisał/a:
Zdecydowałem się na ten system.

Słusznie.
Dla "przyzwoitości" myślę , że kilka tys. km należałoby przejechać na benzynie.
To tylko moja sugestia.
Pozdrawiam Piotr


Tez tak chciałem zrobić ale dealer twierdził, że nie ma takiej konieczności (przedtem mówił co innego, ze 3-5 tys. zrobić na benzynie). W sumie nie wiem o co chodzi ;) Myślę, że najpewniej o niuanse związane z gwarancją silnika. Ale odkąd Dustera ubierają fabrycznie w LPG - problem i "wymagania" - odchodzą do lamusa....
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-01-17, 14:31   

Piotr_K napisał/a:
Zasugerował system BRC 6 generacji w cenie 2700 zł.

Jak dla mnie rewelacja. Interesuje mnie tylko jedna kwestia - czy teraz, gdy dostępna jest fabryczna instalacja LPG, dealer ten również będzie miał w ofercie taką "akcesoryjną" instalację? Bo różnica w cenie 1300zł to już sporo.
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 1001
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-17, 14:39   

benny86 napisał/a:
Piotr_K napisał/a:
Zasugerował system BRC 6 generacji w cenie 2700 zł.

Jak dla mnie rewelacja. Interesuje mnie tylko jedna kwestia - czy teraz, gdy dostępna jest fabryczna instalacja LPG, dealer ten również będzie miał w ofercie taką "akcesoryjną" instalację? Bo różnica w cenie 1300zł to już sporo.


Tego nie wiem, mają 2 zakłady w Świdnicy z którymi współpracują. Myślę, że będą zachęcać do skorzystania na miejscu z LPG - argumenty przecież mają, taniej niż fabryczna, jest gwarancja i serwis, możliwość instalowania w 4x4 (fabryka na razie tylko 2x4), możliwość wyboru Systemu LPG, zbiornika (pojemność). To może wystarczyć dla wahających się ....
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
Ostatnio zmieniony przez Piotr_K 2012-01-17, 14:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-01-17, 15:06   

48piotr napisał/a:
Dla "przyzwoitości" myślę , że kilka tys. km należałoby przejechać na benzynie.

pomysł słuszny i wart zastosowania...
Piotr_K napisał/a:
Tez tak chciałem zrobić ale dealer twierdził, że nie ma takiej konieczności* (przedtem mówił co innego, ze 3-5 tys. zrobić na benzynie). W sumie nie wiem o co chodzi ;) Myślę, że najpewniej o niuanse związane z gwarancją silnika. Ale odkąd Dustera ubierają fabrycznie w LPG - problem i "wymagania" - odchodzą do lamusa....

jeżeli prawdą jest, że instalacje fabryczne montują wraz z przystosowaniem silnika (głowica, zawory itp...) do instalacji LPG to takie twierdzenie dealera (vide *) byłoby zrozumiałe ale w tym przypadku dealer oferuje montaż instalacji LPG w "zwykłym" silniku i może warto na wszelki wypadek przejechać na początek "trochę" na samej benzynie... w zasadzie jeżeli jest na wszystko gwarancja to masz zapewniony spokojny sen ale chyba chodzi bardziej o zadowolenie z bezproblemowej eksploatacji drakulki... :lol:
Piotr_K napisał/a:
możliwość wyboru Systemu LPG, zbiornika (pojemność)

masz wiedzę z jakim zbiornikiem (jakiej pojemności) oferują instalację w w/w cenie?
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 1001
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-17, 15:14   

TD Pedro napisał/a:
48piotr napisał/a:
Dla "przyzwoitości" myślę , że kilka tys. km należałoby przejechać na benzynie.

pomysł słuszny i wart zastosowania...
Piotr_K napisał/a:
Tez tak chciałem zrobić ale dealer twierdził, że nie ma takiej konieczności* (przedtem mówił co innego, ze 3-5 tys. zrobić na benzynie). W sumie nie wiem o co chodzi ;) Myślę, że najpewniej o niuanse związane z gwarancją silnika. Ale odkąd Dustera ubierają fabrycznie w LPG - problem i "wymagania" - odchodzą do lamusa....

jeżeli prawdą jest, że instalacje fabryczne montują wraz z przystosowaniem silnika (głowica, zawory itp...) do instalacji LPG to takie twierdzenie dealera (vide *) byłoby zrozumiałe ale w tym przypadku dealer oferuje montaż instalacji LPG w "zwykłym" silniku i może warto na wszelki wypadek przejechać na początek "trochę" na samej benzynie... w zasadzie jeżeli jest na wszystko gwarancja to masz zapewniony spokojny sen ale chyba chodzi bardziej o zadowolenie z bezproblemowej eksploatacji drakulki... :lol:
Piotr_K napisał/a:
możliwość wyboru Systemu LPG, zbiornika (pojemność)

masz wiedzę z jakim zbiornikiem (jakiej pojemności) oferują instalację w w/w cenie?


Jeszcze nie, prosiłem o zbiornik największy 70 l. Dealer zdziwiony trochę spytał, czy takie się zmieszczą ? Ma dzwonić i doinformować się oraz wiedzę tę przekazać mnie. Na razie czekam... Wniosek z tego, że normalnie "wkładali" mniejsze zbiorniki.
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
Ostatnio zmieniony przez Piotr_K 2012-01-17, 15:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-01-17, 15:17   

Piotr_K napisał/a:
prosiłem o zbiornik największy 70 l. Dealer zdziwiony trochę spytał, czy takie się zmieszczą

"spoko loko lusi sponton" - tak jakoś brzmiała swego czasu reklama Renault... ja mam zbiornik o poj. 73 l i jeszcze jest luz... :lol: Zbiornik mieści się we wnęce po wyjęciu koła zapasowego (przy czym styrodurowe osłonki pozostają na swoim miejscu)...
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 1001
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-17, 15:41   

TD Pedro napisał/a:
Piotr_K napisał/a:
prosiłem o zbiornik największy 70 l. Dealer zdziwiony trochę spytał, czy takie się zmieszczą

"spoko loko lusi sponton" - tak jakoś brzmiała swego czasu reklama Renault... ja mam zbiornik o poj. 73 l i jeszcze jest luz... :lol: Zbiornik mieści się we wnęce po wyjęciu koła zapasowego (przy czym styrodurowe osłonki pozostają na swoim miejscu)...


Wiem ;) pamiętałem, jaki masz zasięg obecnie na pełnym LPG?
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne