co za Debile są w tej Interii
podali cene bez LPG i z LPG wszystko by się zgadało gdyby podali cenę tej samej wersji wyposażeniowej a nie najtańszej z tą co jest z LPG, tak wychodzi że trzeba bóg wie ile za tą instalacje płacić
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ja zaczynam to wszystko rozumieć gdy w kieszeni co miesiąc po przejeżdżaniu 1200-1500 km zostaje 200-250zł w porównaniu z czasem bez LPG. Spłaca się i cieszy nie tylko kieszeń.
A wracając do tematu jak miałbym wybór przy zakupie to brałbym oczywiście fabryczną. Ale kupiłem najwyraźniej mój egzemplarz za wcześnie o co najmniej rok :)
Następny kupię już LPG fabryczne ;)
_________________
Ostatnio zmieniony przez lukka16 2012-01-18, 13:22, w całości zmieniany 2 razy
Zazwyczaj w tym samym miejscu, co przy niefabrycznej - czyli toroidalny, zamiast koła zapasowego (w 4x4: we wnęce bagażnika, w 4x2: zamiast kosza pod bagażnikiem).
(Chociaż teoretycznie ktoś mógłby sobie chyba zażyczyć walcowego? Wtedy pewnie po prostu w bagażniku...).
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-01-18, 22:37
też nie jestem zwolennikiem LPG może dlatego,że mimo posiadania kolejnych iluś tam aut nigdy nie użytkowałem własnego pojazdu z gazem. I tym razem złamię się dopiero, kiedy spalanie drakuli znacznie przekroczy obiecane normy fabryczne
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-01-18, 22:41
Ja kolejny swój samochód (nie jestem pewien czy będzie to nówka) na pewno będe braćz LPG. Jeśli nówka - nie musi być instalacja fabryczna, jeśli dealer zaoferuje montaż i gwarancję to też GIT. Jeśli wybór padnie na używany - tylko PB a LPG zamontuję u sprawdzonego gazownika
Zazwyczaj w tym samym miejscu, co przy niefabrycznej - czyli toroidalny, zamiast koła zapasowego (w 4x4: we wnęce bagażnika, w 4x2: zamiast kosza pod bagażnikiem).
(Chociaż teoretycznie ktoś mógłby sobie chyba zażyczyć walcowego? Wtedy pewnie po prostu w bagażniku...).
Karud pytał o FABRYCZNĄ instalację LPG - na razie oferta dotyczy tylko DD 2x4. Nie bardzo widzę aby montowali toroidalny zamiast koła zapasowego w koszu pod spodem. Prędzej podzielą zbiornik na dwie części.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum