- można by się zastanowić co to jest spartańskie wykończenie i czy aż tak spartańskie jest w Dusterze w rzeczywistości?
- druga sprawa to podano błędnie czas udzielanej przez producenta gwarancji: podano dwa lata podczas gdy są to trzy lata...
a teza:
laisar napisał/a:
A co zrobić, kiedy złośliwie wygrywa obiektywnie nie ten prestiżowy zawodnik, który powinien? Napisać post scriptum!
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-01-19, 16:03
a mnie się podoba pomysł na Dustera. Ktoś chce po spartańsku? - wybiera najsurowszą wersję. A czy można określić jako spartańskiego Laureata 4x4 z większością dodatków? (70% populacji właśnie takie kompletowanie wybiera) Śmiem wątpić - wystarczy porównać chociażby z Grand Vitarą
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-01-19, 16:03, w całości zmieniany 1 raz
Hmm... Duster dostał dwie jedynki (prestiż) i tróje (emocje) i jest na pierwszym miejscu Nie przeglądałem wszystkich skanów, ale jakoś tego nie rozumiem...
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-01-19, 16:12
Nie mogłem się powstrzymać i za całe 5,99 kupiłem ten numer Auto Moto (nr 2/2012) Fajny,obszerny i bez durnych uprzedzeń zrobiony test
Kupując Dustera nie kieruję się prestiżem tylko zdrowym rozsądkiem, więc ten aspekt mi wisi i powiewa . A tzw.emocje chętnie komuś podaruję w zamian za sprawdzoną konstrukcję,bezawaryjność i święty spokój podczas eksploatacji:mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-01-19, 17:04, w całości zmieniany 3 razy
Wysłany: 2012-01-25, 20:11 Duster zostawia za sobą swąd palonej gumy i zapach spalin
Tak wynika z artykułu w ostatnim magazynie AUTO ŚWIAT nr 2/2012.
W podsumowaniu 24 SUV-ów i Crossover-ów Duster zostawił całą światową czołówkę daleko z tyłu :)
Warto poczytać dla poprawienia sobie humoru.
_________________ Kanony piękna: kobieta w tańcu, rumak w galopie , żaglowiec pod pełnymi żaglami i Duster na bezdrożach.
I jako jedyny przy suzuki grand vitarze - jesli dobrze doczytałem - ma zdolność pokonywania wzniesień o nachyleniu powyżej 30 stopni. Albo i 40. Dzis doczytam.
Ja też gazetkę nabyłam i z przyjemnością oraz satysfakcją przeczytałam, po raz kolejny utwierdzając się w słuszności mojego wyboru...
Jedyne, co troszkę mnie niepokoi to fakt, że ogromna większość testujących daćkę twierdzi, ze do 4x4 to tylko diesel... - a ja zamówiłam benzynę (i już nic nie można zmienić, zaraz się mój duster wyprodukuje - podobno 1go lutego ) - i ja nie wiem, czy i jak on (ten benzin) będzie sobie radzić...
Przy okazji nabyłam też Auto Świat 4x4 - na str 32 bodajże - artykuł o Dusterku - podsumowanie po chyba 15 000 km - bardzo pozytywnie
_________________ Były: kaszlak,fiesta, Corolla, mercedes 190, laguna kombi, cherokee, musso (ble), był scenic RX4 , jest ford escape (4x4), i JEST: DUSTER (4x4)
spoko loko... da radę no chyba, że będzie to hardcorowy off-road po piaskach Sahary w samo południe
Nie - to ma być tylko "średni" off-road - po nieodśnieżonej drodze, przez zaspy oraz po dziurach , wądołach i błotach w mojej , uroczej skądinąd -okolicy...
Po autostradach również śmigać nie zamierzam (do takich podróży to mamy forda escape 4x4, 3,0 benzin...), jeżdżę głownie dom (pod miastem) - miasto (praca) - dom, roczny przebieg około 12 000 km
W tej sytuacji z torbami chyba nie pójdę, co? Dla porównania - moja renia (RX4, 4x4) pali teraz średnio 9,5 l ropki - to chyba dużo gorzej mi nie będzie, co?... (taką mam nadzieję)
_________________ Były: kaszlak,fiesta, Corolla, mercedes 190, laguna kombi, cherokee, musso (ble), był scenic RX4 , jest ford escape (4x4), i JEST: DUSTER (4x4)
To zależy od nogi Ja mam dość lekką i wygląda to tak:
W moim przypadku średnie ale po drodze spalanie 8,5 - 9,0 litra
Najoszczędniejsza trasa do Słowacji i z powrotem 7,3 litra (inne drogi )
A tak po mieście i krótkie trasy 10litrów.
Teraz mam LPG i średnio 11litrów LPG oraz 0,8 PB
Mój przebieg roczny to 17-18 tysięcy.
Też się zastanawiałem nad dieslem lecz fachowcy określają opłacalność diesla przy przebiegach min. 20-25 tysięcy rocznie, i ja ich posłuchałem
Na mojego benzyniaka nie narzekam bo nie jestem zwolennikiem ścigania na drogach, dowodem tego jest mimo 22 lat za kółkiem mandatowe konto 0
Silnik ten daje rade to najlepsze określenie (nic dodać nic ująć)
Chciało by się więcej ale to by było drożej i nie stać by nas było na te auto.
No to na walentynki dostaniesz
Ja mam z 14 luty pierwsza rocznicę mojej DRAKULKI
A co do Renault Scenic RX4 diesel powinien być bardziej oszczędny ale to inna bajka nie jest to powód do chwały Renault
Duster na pewno przebije ten model.W Polsce już chyba więcej ludzi kupiło Dustera od RX4
Właściwości terenowe i szosowe Duster ma na pewno lepsze.
_________________
Ostatnio zmieniony przez lukka16 2012-01-26, 17:36, w całości zmieniany 1 raz
(...)
Też się zastanawiałem nad dieslem lecz fachowcy określają opłacalność diesla przy przebiegach min. 20-25 tysięcy rocznie, i ja ich posłuchałem (...)
Tu nie chodzi o opłacalność tylko o to aby to auto w ogóle jeździło.
A z dieslem od biedy da radę (duży moment obrotowy) podczas gdy nie wyobrażam sobie katowania tego silniczka benzynowego w tym aucie. Nie wszyscy myślą tylko o tym aby mieć jak najtaniej - niektórzy chcą mieć też trochę przyjemności z jazdy...
tylko o to aby to auto w ogóle jeździło...............
niektórzy chcą mieć też trochę przyjemności z jazdy
- a niby w czym przyjemność jazdy Dusterem z silnikiem diesla miałaby być lepsza od tej z silnikiem benzynowym? argument "magicznego" momentu obrotowego nie jest dla mnie żadnym argumentem a zapewniam, że to autko naprawdę w ogóle jeździ
- opłacalność to sprawa bardzo indywidualna a preferencje mamy rożne i nie można tak generalizować,
- silniczek benzynowy na pewno nie czyni z Dustera rakiety (diesel również) ale bez problemu daje radę czego dowodem (dla mnie) jest przejazd przez Karpaty w Rumunii na trasie Oradea- Brasov (kto był to wie o czym piszę) która to trasa jest mocno zróżnicowana w poziomie i chociaż miałem trochę obawy jak Duster (z nie najmocniejszym silnikiem benzynowym ) sobie będzie radził to radził sobie naprawdę nad podziw dobrze...
- ponadto segment samochodów jaki reprezentuje sobą Duster (ten z silnikiem diesla również ) nie służy do wyczynu na autostradach ale i na nich da się nim w miarę szybko i wygodnie jechać ... gwarantuję...
- mam nadzieję, że nie wywoła to dyskusji na tema wyższości silnika.... itd...
Ostatnio zmieniony przez TD Pedro 2012-01-26, 19:57, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-01-26, 21:33
stawiając na pierwszym miejscu aspekt oszczędności najlepszy jest rower, którym jeżdżę mimo zimy. Ja wybrałem benzynę przede wszystkim dlatego,że boję się FAPów, wtrysków,turbin z machającymi łopatkami i tych strasznych, żelaznych kół dwumasowych. Więc wybrałem coś żeby się nie bać. Setka koni przy 1200 kg da spoko radę, ścigać się nie będę a na 3 litry Pb więcej na 100 km na razie mnie stać A co potrafią benzynowe turbinki, mogą powiedzieć wielbiciele pewnego ludowego koncernu reklamujący te cuda nieraz po 20-3o kkm
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-01-26, 21:34, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum