"Na chwilę obecną nie ma jeszcze blokady skrzyni biegów do Dusterów tylko Alarm "
W lipcu zamawiałem dustera m.in. z blokadą i w październiku odebrałem go z blokadą (zakładana u dealera. nie w fabryce - ale alarm też tylko dealerzy montują).
Potwierdza się chyba, że niektórzy sprzedawcy daleeeko za murzynami są.
Proszę. W zasadzie jedno zdjęcie, bo tylko tyle widać z zewnątrz; obudowy lewarka nie zdejmowałem jeszcze.
Bolec mojej blokady tkwi stale w gnieździe, nie wyjmuje się go po odblokowaniu (tak, jak w starszych modelach blokad). I chyba dobrze, wygodniej jest. Żaby zablokować, trzeba przekręcić i troszkę wcisnąć wystającą, moletowaną część; aby odblokować, należy włożyć w zamek bolca kluczyk i go przekręcić.
Czy montować w ASO? IMHO zależy od ceny usługi. Uważam, ze biorąc pod uwagę koszty zakupu samej blokady (można znaleźć w necie), to kwota 500 zł za blokadę z montażem jest kwotą umiarkowaną. Jeśli kosztowałoby to więcej, zastanawiałbym się.
Ja w Loganie zastanawiałem sie nad blokadą i była taka możliwość w zeszłym roku więc w dusterze to też nie problem, ale ostatecznie połasiłem sie na alarm za friko
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-02-07, 21:18
montowano mi blokadę właśnie w 4x4 - silnik ma jakieś znaczenie? wątpię
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-02-07, 21:18, w całości zmieniany 1 raz
ja mam zamontowaną blokadę przez ASO i działa bez problemów, co prawda mam Dustera 4x2, ale nie sądzę, że do skrzyni 6-biegowej nie można zamontować blokady - z tego co się orientuję to różnica jest tylko taka, że przy skrzyni 6 biegowej bolec od blokady umieszczany jest od strony kierowcy, a przy skrzyni 5 biegowej od strony pasażera - chodzi o położenie biegu wstecznego, na którym to blokowana jest skrzynia.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-02-07, 22:02
Norbert napisał/a:
z tego co się orientuję to różnica jest tylko taka, że przy skrzyni 6 biegowej bolec od blokady umieszczany jest od strony kierowcy, a przy skrzyni 5 biegowej od strony pasażera - chodzi o położenie biegu wstecznego, na którym to blokowana jest skrzynia.
źle się orientujesz mam 4x4, skrzynię szóstkę, rygiel blokady wychodzi na stronę pasażera i blokuje wsteczny.
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-02-07, 22:05, w całości zmieniany 3 razy
Więc nie ma przeciwwskazań do montażu takiej blokady, czyli panowie w serwisie nie popisali się zbytnio wiedzą lub też raczej chcieli pozbyć się problemu
Ja też zamawiałem blokadę ale po kilku tygodniach użytkowania. Jak pojechałem po odbiór i jeszcze nie było skończone to jak zobaczyłem ile części leży obok Dustera to się zacząłem zastanawiać gdzie się to wszystko mieści.
Może problem był w tym że im się nie chciało zakładać bo to pracochłonne. W każdym razie ja mam założoną.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 105
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 43 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-28, 23:51
Pytanie dla tych co montowali w ASO blokadę skrzyni biegów czy u was też tak jest, że ta śruba na zdjęciu jest niedokręcona i odsunięta od środkowego tunelu:
U mnie też jest, i też była nie dokręcona, pewnie to zasługa tego białego kawałka plastiku.
Trochę mnie to drażniło, odkręciłem, docisnąłem i dokręciłem. I teraz się trzyma.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum