_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
To ja dorzucę swoje 3.0E+000 grosze.
Jak przymierzaliśmy się do Daćki (2005) , to w rodzinie była prawie żałoba, że wzgardziliśmy Almerą z 1999 r. A ja zyskałem opinię "z uma zszedłwszego"
Nota bene ta "klamerka" też miała tylko poduchę kierowcy. Auto rzeczywiście było w bardzo dobrym stanie i bezwypadkowe (znam historię tego egzemplarza
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-04-19, 14:02
Z tego wniosek, że w prawdziwym krasz teście (odpukać) pasażerowie logana maja takie same (lub większe) szanse na przeżycie co pasażerowie audi, bmw, hondy, mercyka itepe z końca lat 90. A takie auta dominują na naszych drogach...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Z tego wniosek, że w prawdziwym krasz teście (odpukać) pasażerowie logana maja takie same (lub większe) szanse na przeżycie co pasażerowie audi, bmw, hondy, mercyka itepe z końca lat 90. A takie auta dominują na naszych drogach...
Dodatkowo jeszcze trzeba wziąść pod uwagę, że do tych testów są brane nowe egzemplarze. A trudno wymagać, żeby auto 10 czy 15-letnie było tak samo wytrzymałe jak nowe - myślę, że w takim wieku to jedna gwiazdka spokojnie ubywa, o ile nie więcej.
Kratylos napisał/a:
z ciekawostek jest aveo 2006 :)
Dla mnie to był jeden z głównych argumentów przeciw Aveo, pomijając już to, że jakoś w ogóle mi się to auto nie podoba, a cena też nie była jakaś bardzo konkurencyjna.
_________________ Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!
www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
Dla mnie to był jeden z głównych argumentów przeciw Aveo, pomijając już to, że jakoś w ogóle mi się to auto nie podoba, a cena też nie była jakaś bardzo konkurencyjna.
Dzisiaj widzałem tego gnieciucha (silnik 1.4 2 airbagi, klima) wystawionego w TESCO w RZ
z ceną 36 600 PLN
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-04-19, 17:59
piotrres napisał/a:
Dzisiaj widzałem tego gnieciucha (silnik 1.4 2 airbagi, klima) wystawionego w TESCO w RZ
z ceną 36 600 PLN
Moja żonka od jakiegoś coś tam opowiada o przeprowadzce do "RZ", że niby tam lepiej niż w "L" Może będziemy ziomami ... ;) Tylko nie wiem o co chodzi z tą wielką betonową c*pą?
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Janie!
Mam kolegę w pracy pochodzacego z LU (jeździ Renią) .
A co do WBC™ czyli Wielkiej Betonowej C..Y.
O co chodzi? O Freudowską interpretację
To jest to najsłynniejszy pomnik RZ zaprojektowany na zlecenie KW PZPR przez prof. Konieczego, czyli Pomnik Czynu Rewolucyjnego. Z jednej strony jest Nike (nie najki) a z drugiej... żołnierz i bezpieczniak odciągają chłopa żeby ten nie poszedł na sumę do Bernardynów (żołnierz i cywil z tyłu z przodu chłop)
Podobno pozowała żona jednego z dygnitarzy.... Ale to są liście laurowe, które miay być obite blachła miedzianą a nie futrem. Zabakło środków....
Teraz teren miasto zwróciło zakonowi i o.o.Bernardymni mają strupa co znią, pardon co znim zrobić. Prawicowi radni RZ swego czasu chieli go zburzyć, ale... koszty, koszty jak mawiał Ksiażę. Poza tym jest to jednak obiekt dosć charakterystyczny i sa róóóóżne pomysły jak go przefasonować....
To tyle w skrócie, bo to się nadaje raczej do działu "na każdy temat"
Marka: KIA
Model: Rio
Silnik: 1.4 16V
Rocznik: 2012
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 1371 Skąd: Warmia
Wysłany: 2008-04-21, 12:52
psur napisał/a:
Dodatkowo jeszcze trzeba wziąść pod uwagę, że do tych testów są brane nowe egzemplarze. A trudno wymagać, żeby auto 10 czy 15-letnie było tak samo wytrzymałe jak nowe - myślę, że w takim wieku to jedna gwiazdka spokojnie ubywa, o ile nie więcej.
Kiedys czytalem test Megane II - 100 000 km. Po tescie poddali ja crash testowi i po tym przebiegu w dalszym ciagu wynik byl na poziomie pieciu gwiazdek
Gorzej sie robi jesli samochod ma na koncie wypadek i wydawaloby sie, ze jest dobrze naprawiony...
Dla zobrazowania:
http://www.autokrata.pl/o..._vs_naprawiany/
Do wiekszosci mi znajomych nie dociera fakt, ze samochod jest konstrukcja "jednorazowa" i po naruszeniu elementow konstrukcyjnych po prostu nie da sie go naprawic, aby prezentowal poziom fabryczny.
Logana trzy gwiazdki na dzien dzisiejszy nie sa niczym rewelacyjnym. Zaleta jest to, ze wiem, ze on faktycznie MA te trzy gwiazdki, dzialajace pasy bezpieczenstwa i airbagi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum