Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-17, 12:45
limo napisał/a:
tyle tego badziewia jeździ
Nawet dziś widziałem 2 takie samochody, co światełka ich dzienne przyklejone bodaprenem trzęsły się niemiłosiernie (może z zimna) a świeciły gorzej niż podświetlenie w moim zegarku na rękę.
limo napisał/a:
A swoją drogą to z fabrycznych lamp dziennych NIEledowych to kojarzę, że widziałem tylko chyba w SuperB - łączone z halogenami
Widziałeś tylko o tym nie wiesz. W moim Aveo mam takie. Są to zwykłe światła. Jak włączam tryb świateł do jazdy dziennej: gasną światła z tyłu, reflektory nadal się świecą -> ot cały wymóg UE spełniony :P
Dodatkowo zmienia mi się oświetlenie zegarów, radia i inne takie, ale z dziennymi nie ma to już nic wspólnego.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-02-17, 14:16
nie rozumiem tego owczego pędu - czym to jest podyktowane? chęcią tuningowania auta na siłę?Dorównania nowym konstrukcjom? Zależność jest zwykle taka - im starsze i bardziej rozgracone auto, tym więcej takich gadżetów. Niestety zajeżdża mi to tuningiem nader wiejskim. Oszczędność na paliwie tak symboliczna,że prawie żadna, tak jak oszczędność na żarówkach. Większość tych badziewiastych pasków LEDów wielkości łebka od szpilki świeci tak,że ich prawie nie widać,co jest bardzo niebezpieczne, bo wszyscy są przyzwyczajeni, że każde auto jest przyzwoicie oświetlone. Niektóre już częściowo powypalane wyglądają jak zęby szczerbatego .A poumieszczane są czasem w tak dziwnych miejscach,że projektantom aut się pewnie nie śniło. W tej kwestii panuje totalny bałagan. Co druga taka choinka kwalifikuje się do odebrania dowodu rejestracyjnego
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-02-17, 14:19, w całości zmieniany 3 razy
... skoro pytasz konkretnie o 2. rząd - czyli kolejny stopień w praktyczności. I nawet jeśli nie są to jakieś wariacje nt skodowego (OIDP) VarioFlexa, który pozwala przesuwać fotele także na boki, to już sama możliwość demontażu np tylko środkowego fotela pozwala czasem na lepsze wykorzystanie przestrzeni.
A przecież idea osobnego fotela dla każdego pasażera to nie tylko jego demontaż w całości - także osobna regulacja to wtedy jego cecha immanentna, co jest równie ważne. Choćby ograniczona tylko do stopnia pochylenia oparcia jest już warta grzechu, a co dopiero jak można jeszcze jeździć wzdłuż (:
....
Hmm, jeżeli czegoś nie przegapiłem, to chyba jestem pierwszym który uprzejmie donosi , że fotele w Leokadii są indywidualne, z dużymi chowanymi zagłówkami:
Podoba mi się nowa decha rozdzielcza,wyższe położenie pokręteł, półeczka, chętnie przeszczepiłbym to do DD. Budziki też. No cóż, może w następnej inkarnacji... mojego Dusterka będą takie same. Światła tylne nieco udziwnione. Nie podobają mi się. No ale, de gustibus et coloribus non est disputandum
P.S>
Pożądana porządna roletka, miast Fałdy Niebiańskiej Rozkoszy, jak w DD
Lodgy_klołzup.jpg Cyba widać jeszcze coś a la podłokietnik w stanie erek... uniesionym
Plik ściągnięto 22943 raz(y) 17,5 KB
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2012-02-17, 15:25, w całości zmieniany 4 razy
Ale na podstawie czego ten optymizm? Chyba tylko oka patrzącego (; bo przecież ów klołzap niczego nie rozstrzyga - widać jedynie rowek, który równie dobrze może być oznaką podziału oparcia 1/3-2/3...
A tylna klapa od środka - jak drzwi w MCVce, czyli goła blacha...
pewnie dźwięk zamykania będzie taki sam, czyli łudząco podobny do analogicznej czynności w dostawczakach Ech, ta taniość.
Ostatnio zmieniony przez Mikele 2012-02-17, 17:25, w całości zmieniany 1 raz
Ale na podstawie czego ten optymizm? Chyba tylko oka patrzącego
maciek napisał/a:
laisar, skąd ty takie wielkie zdjęcie masz
A na podstawie złudzenia aptecznego wynikającego z małej rozdzielczości.
Laisar miał większe fi obiektywu więc pierwszy krążek dyfrakcyjny jest mniejszy więc zdolność rozdzielcza większa. No i matryca chłodzona to mniej szumiało
Mikele napisał/a:
A tylna klapa od środka - jak drzwi w MCVce, czyli goła blacha...
pewnie dźwięk zamykania będzie taki sam, czyli łudząco podobny do analogicznej czynności w dostawczakach Ech, ta taniość.
i w Dusterze...
Chodzi raczej o taki "Kierunek udzielania się Uczucia Taniości"
Bo czy plastiki na klapie i progu to taki znowu cymes i w dodatku taki hiperkosztogenny?!
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2012-02-21, 15:22, w całości zmieniany 1 raz
A niech ich Wielki Księgowy broni! Daćki nie mają być "ciekawe", tylko zwyczajne i praktyczne - jak się chce mieć "ciekawe" patenty, to można sobie wybrać pińcet innych marek d:
(I to piszę ja, trener Jarząbek, który np tak ogólnie docenia nowatorstwo i podobają mu się citroenowe kierownice z nieruchomym środkiem...).
Oj, tam kla(r)kson na manetce jest immanentną częścią Daćkowej tożsamości!
A kierowniczka dobrze leży w ręce. Ja np nie lubię takich o zabawkowym Φ
laisar napisał/a:
A niech ich Wielki Księgowy broni! Daćki nie mają być "ciekawe", tylko zwyczajne i praktyczne - jak się chce mieć "ciekawe" patenty, to można sobie wybrać pińcet innych marek d:
.... abo i szeset...
laisar napisał/a:
..I to piszę ja, trener Jarząbek, który np tak ogólnie docenia nowatorstwo i podobają mu się citroenowe kierownice z nieruchomym środkiem...)
Tyle, że to ostatnie nie zmienia nic, poza komplikacją konstrukcji
Jak mawiał Wielki Xięgowy: "Żadna szanująca się firma nie może sobie pozwolić na innowacje. To zwykłe marnotrawstwo. No chyba, że już na prawdę konkurencja dociśnie"
Choć taka niebywałą innowacja jak kurtyny z tyłu (za dopłatą) by nie zwadziły.
Moja 8 letnia córcia zdała pytanie:" Tata, Nikt nie pomyślał o dzieciach: te cztery poduszki to są tylko z przodu". Ot, taki KO-T
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2012-02-21, 15:27, w całości zmieniany 2 razy
Nie wiem czy to było ale dziś wpadł mi numer zeszłomiesięcznej prenumeraty Auto Moto i Sport czy jakoś tam. I była mała wzmianka o Lodgy, pisali że trzeci rząd siedzeń ma być chowany w podłodze, poza tym to niewiele informacji wykrztusił redaktor na papierze.
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-02-23, 12:26
DrOzda napisał/a:
Mój faworyt kolorystyczny w tym modelu:
to chyba znany już z innych modeli szary comete? Owszem, bardzo fajny kolorek, zwłaszcza w połączeniu z jakimiś alusami i przyciemnianymi szybami z tyłu. OIDP wieża ma taką MCVkę i wygląda rewelacyjnie jak dla mnie
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
- ESP nie będzie musiało być w standardzie, bo Reno zdążyło zarejestrować we Francji jedną sztukę przed początkiem obowiązywania nowych przepisów
I teraz na dwoje babka wróżyła: co prawda brak obowiązku nie oznacza automatycznie faktycznego braku, ale z drugiej strony nawet z moim bezmiernym optymizmem jakoś trudno mi uwierzyć, że dadzą to jako opcję dostępną już w wersji podstawowej...
Tak czy owak - jest to b-e-z-n-a-d-z-i-e-j-n-y manewr w wykonaniu marki, która kiedyś uchodziła za wzór bezpieczeństwa (bo to Reno o wszystkim decyduje, co najmniej w 99,43%). Ze wszech miar popieram pozostawienie klientowi jak największego wyboru w konfigurowaniu ale jednocześnie powinno się zachować jednak pewne minimum obowiązkowego wyposażenia, zgodnego z prawem, a nie bezczelnie je obchodzić.
A jeszcze gorzej, że jeśli nie ESP nie będzie chociaż jako opcji, to w EuroNCAP znowu Dacia dostanie bęcki /:
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-02-25, 11:18, w całości zmieniany 2 razy
to są złe wieści , ale na pocieszenie VW w Skodzie zastosował podobny myk, zaczęli sprzedawać Citigo w Czechach w tamtym roku po to by nie miało ESP i najtańsza wersja była jeszcze tańsza w reszcie wersji wyp. już jest ESP. Najlepsze to jest że rozbili VW UP! i wyniki poszły też na konto Skody choć w podstawowej wersji nie ma ESP
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-02-25, 11:18, w całości zmieniany 1 raz
na pocieszenie VW w Skodzie zastosował podobny myk
"A u was biją murzynów" nigdy nie jest żadnym pocieszeniem d:
maciek napisał/a:
rozbili VW UP! i wyniki poszły też na konto Skody
No, nie - na stronie EuroNCAP nigdzie nie znalazłem żadnej informacji, jakoby Up! miał cokolwiek wspólnego z Citigo. Jeśli więc Skoda się tym podpiera, to już jej wina, a nie rozbijaczy.
Gdyby natomiast ktoś próbował wyciągać takie wnioski samodzielnie, to znaczy że jest... małomądry - dane techniczne i procedura testowa są przecież jasno podane.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-02-25, 11:23, w całości zmieniany 1 raz
jeśli nie ESP nie będzie chociaż jako opcji, to w EuroNCAP znowu Dacia dostanie bęcki /:
Hmm, a może Renault właśnie o to chodzi? Żeby było jak z dusterem? 3* żeby "nie popsuć opinii" innym modelom renówek, a z dodatkowym wyposażeniem - nieoficjalny odpowiednik 4*? Taki samochodowy "overclocking" bezpieczeństwa d:
No, nie - na stronie EuroNCAP nigdzie nie znalazłem żadnej informacji, jakoby Up! miał cokolwiek wspólnego z Citigo. Jeśli więc Skoda się tym podpiera, to już jej wina, a nie rozbijaczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum