W Indiach: 700-900 tys. rupii, czyli od jakichś 45 tys. zł - aczkolwiek za totalnego golasa, więc nawet po minimalnym dostosowaniu do europejskich wymagań prawnych musiałby być trochę droższy...
Duży plus jaki widzę to instalacja LPG za 2,5kzł. Jednak w ogólnym rozrachunku nie jestem zwolennikiem citigo w podanych cenach. Potencjalnie sensowna dla mnie wersja Ambition 5d to ponad 35kzł(+lakier metalik?). Sandero Story w Polsce, gdzie często jeden samochód pełni kilka funkcji (zarówno miejski jak i rodzinny w jednym) będzie zdecydowanie lepszym wyborem, po wzbogaceniu go o klimę i radio.
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-04-17, 00:55
Dla mnie cennik CityGo z 5 drzwiami zaczyna się od 31.790 zł. Tylko cena to chyba papierowa, gdyż Skoda pewnie będzie sprzedawać samochód w promocji, z upustem np. 2.000-3.000 zł, a dla najtańszej Easy 1.000 zł? Trzeba zobaczyć samochód na żywo i ocenić ile ma miejsca w środku.
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2012-04-17, 00:55, w całości zmieniany 1 raz
Mam wrażeniem, że granta jest dla Rosjan tym czym była supernova/solenza dla Rumunów - czyli modelem przejściowym, zanim zaczną produkować coś, pod czym Renault będzie się mógł podpisać z czystym sumieniem. W dłuższej perspektywie zastąpi ją chyba po prostu nowy logan, bo raczej nie ma większego sensu utrzymywanie w ofercie kilku odrębnych konstrukcji dokładnie w tym samym segmencie.
(Stąd też zresztą planowane wkrótce wycofanie thalii z PL).
Byłem ja sobie na Targach Motoryzacyjnych w Lublinie po postanowiłem zobaczyć samochody i co i jak. Tak więc omówię to co było
Chevrolet Aveo 5D
Samochód pozytywnie zakręcony, fajna nowoczesna stylistyka, w środku nie przeszkadza mi wyświetlacz prędkości. Ułożenie przycisków i pokręteł jest w odpowiednich miejscach. Jedynie mi przeszkadzało to że jak się powracało te OSŁONY PRZECIWSŁONECZNE to było słychać taki odgłos jak by dach był z stali falistej . To mnie zdziwiło.
samochód jak na swoją cenę to oceniam na 4,5/5 w mojej prywatnej ocenie.
Citroen C3
Bardzo ładne auto stylistyczne, ale cholernie ciasne. Dla 2 osób jest OK ale dla
3-4 już nie.
Ocena 2,5/5
Dacia Sandero Stepway 2
Największe auto z wszystkich hatchbag tutaj wymienionych, wygląd jest nam wszystkim znany . Nie odczułem tych słych plastików inne droższe marki mają podobne plastiki . Po tym drobnym liftingu Dacia jak by inna lepsza. Prywatnie wybrał bym wersje LAUREATE BLack Line2
Moja ocena 4,5/5 - za brak paru opcji
Dacia Duster 4x4 Desly
Auto robi wrażenie, kolor olivkowy służy do podkreślenia właściwości terenowych , Nadal świeże i nie jest zbyt wybajerowane więc nie zgubi się kierowca podczas jazdy w własnym aucie.
5/5
Dacia Logan Van Powiew starej Dacii, ale jest OK Bez Oceny
Fiat Panda
Siedziałem z przodu i z tyłu, jeszcze raz z przodu i z tyłu - Ciasno . To co że ma kupę bajerów auto za które słono trzeba płacić, jak jest cholernie ciasne. Wole kupić Pande II z Polski. Dla mnie porażka
2/5
Ford Fiesta
ładne stylistyczne, ale ma zbyt wybajerowne radio, klima/nawiew mocno schowany.
Auto może ładne, ale nie trafia do mnie jak i nowy Focus
3/5
Honda Jazz
Dobrze pomyślane wysokie pudełko, wygodne przestronne tylko dlaczego takie drogie
5/5 za całość 2/5 za cene, czyli 3,5/5
Kia RIO
można było tylko na nią popatrzeć, nawet drzwi nie wolno było otworzyć
Lancia Ypsilon
ładna ale ciasna jak u Pandy
3/5
Nissan Micra
w najbogatszej wersji siedziałem, zbyt jasno, za bogato, mieszane uczucia.
2,5/5
Nissan Evalia
wysoko się siedzi, wyżej niż w Dusterze, aż echo idzie jak się mówi
bez oceny
Opel Corsa
niczym nie powala mnie, ta sama bida co była. Wole kupić za te same pieniądze Astre Classic III z lepszym wyposażeniem i silnikiem.
Peugeot208
Kosmos tyle bajerów że się zapomina czy to samochód czy samolot, wielki wyświetlacz , przyciski, gubi się człowiek, Wykonanie jest bardzo dobre, cena będzie wysoka, nikt tego nie kupi
3,5/5
Renault - bardzo dużo było tych aut na targach.
Clio
porównywalne auto do Sandero tyle że trochę lepiej wykonane. Miejsca w sam raz.
5/5
Twingo nie widziałem, szkoda
Seat Ibiza znowu dealer się nie popisał nie można wejść do środka. Ale jakoś bidnie, ceny od 44 tys, coś dużo jak za zduszony hiszpański temperament.
Skoda CITIGO
PORAŻKA - Goła blacha, toporność, brak regulacji zagłówka, i jeszcze parę rzeczy by się znalazło.
Jedynym Plusem jest to że 4 Maćki mogą podróżować tym autem wygodnie
2,5/5
nie było Fabii
Suzuki SX4
fajne auto trochę inne od Dustera środek czytelny, jest sporo miejsca dla ludzi z tyłu.
4/5
Toyota Yaris
surowy środek, zewnątrz ładne, da się polubić, miejsca jest ok, Cena mogła być trochę mniejsza
4/5
Puściłem Los na Chevroleta Sparka może się wygra
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2012-04-23, 17:27, w całości zmieniany 3 razy
Dziś byłem na dniach otwartych w salonie Fiata, prezentowali Punto 2012 (zmiksowane grande punto i punto evo w 1 model). Skorzystałem z jazdy próbnej, wersja z silnikiem 1.4 77 KM. P-O-R-A-Ż-K-A.... Miejsca na wysokość mizernie, przy wzroście 1,87m opierołem się głową o podsufitkę. Dynamika? Nie istnieje w tym aucie jak dla mnie. Przyśpieszenie 70-100km/h. U siebie jestem przyzwyczajony robić to na 2 sposoby:
a)po prostu, na V biegu - gdy jadę po płaskim terenie, nie wyprzedzam i nie śpieszy mi się. Nawet na tym biegu dość fajnie się zbiera, 91% momentu dostępnego od 2000obr/min.
b)redukcja do IV biegu - gdy wyprzedzam, jadę pod górkę albo sie śpieszę...
W Punto od razu redukowałem do IV, but ostro na gazie. Poooowwwoooollliii, majestatycznia, bez pośpiechu... Na DK 81 Żory-Pawłowice Śląskie zanim go rozpędziłem do setki było kolejne ograniczenie do 70ki
Parę godzin byłem swoim aveo w górach 5osobową ekipą - przełęcz Kubalonka,Salmopol,Istebna,Koniaków - na górskich serpentynach dziękowałem Bogu że nie mam Punto...
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-04-23, 17:21
Cytat:
Dacia Samdero
Jak można poprawić post cudzego autorstwa? Generalnie relacja bardzo ciekawa i treściwa (zdjęcia ). Tylko ja jestem przewrażliwiony na punkcie poprawności języka...
Jak wycofali Logana, to zacząłem się rozglądać za jakimś innym samochodem. Wymianę planuję na 2014 rok. Niestety, dobrych, tanich okazji tzn. dużego sedana w cenie do 35 tyś. złotych w polskich salonach brak.
Trzeba sięgnąć głębiej do kieszeni i wyłożyć chyba ze 40-42 tyś. zł. Renault Clio Grandtour trochę ciasnawa. Jednak dość ciekawą propozycją jest Kia Rio sedan (na zdjęciu w wersji hatchback, ale we właściwym kolorze ). Ciekawe jaki model będzie jej odpowiednikiem w salonach Hyundai... Chętniej zasiadłbym za kierownicą właśnie Hyundaia (po nocach śni mi się rozwinięcie skrótu KIA-kup inne auto )
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2012-04-23, 17:39, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-04-23, 17:56
Fiat Panda III:
Cytat:
Siedziałem z przodu i z tyłu, jeszcze raz z przodu i z tyłu - Ciasno . To co że ma kupę bajerów auto za które słono trzeba płacić, jak jest cholernie ciasne. Wole kupić Pande II z Polski. Dla mnie porażka.
Ja też widziałem, siedziałem z przodu i z tyłu, jeszcze raz z przodu i z tyłu - całkiem przyjemnie, jest inaczej, mniej kanciasto, mniej topornie niż w "polskiej" Pandzie. Jakość materiałów, wykończenie zdecydowanie lepsze, mniej plastikowe. Konsola centralna albo mniejsza, albo lepiej schowana. Z tyłu chyba o centymetry więcej miejsca na kolana i na szerokość. Dla mnie całkiem udany następca.
Cytat:
Skoda CITIGO PORAŻKA
Jak przyjemnie czyta się takie opinie o tej marce Szkoda, że o tym modelu... Aż pójdę go zobaczyć-może w Rudzie Śląskiej będzie już stał. Skoda utraciła już resztki samodzielności. W czeskiej prasie o nowej Fabii (debiut w 2014 roku) piszą powołując się nie na zakłady w Mlada Boleslav, ale na źródła niemieckie (np.: "Auto Bild").
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2012-04-23, 17:57, w całości zmieniany 2 razy
Jak dla mnie kompletnie nieprzyjemnie. Im większa konkurencja, tym lepiej dla mnie jako konsumenta, w zachwyty nad 1 marką nie mam zwyczaju popadać.
z całym szacunku do produktu finalnego jakim są trojaczki VW/Seat/Skoda. Wykonanie tego samochodu jest na poziomie Fiata Seicento, jak by sprzedawali taki samochód o 5 tys zł taniej można myśleć o kupnie, na razie za drogo. Chyba że by zmienili specyfikacje tego samochodu że mamy silnik 1,0 Turbo o mocy 70KM i napęd na tył mogę brać
Taka prawda że sie zawiodłem i tyle bo bardzo liczyłem na Skode Citigo
oczywiście to są moje opinie i to po pierwszym "syknięciu" się z autem, bardzo chętnie bym przetestował te auta w jeździe i może okazać się opinie będzie diametralnie inna
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2012-04-23, 18:49, w całości zmieniany 2 razy
z całym szacunku do produktu finalnego jakim są trojaczki VW/Seat/Skoda. Wykonanie tego samochodu jest na poziomie Fiata Seicento
Nie zrozumieliśmy się. Nigdzie temu nie zaprzeczałem (inna sprawa - trojaczki c1/107/aygo są pod tym względem jeszcze gorsi,zwłaszcza 107ka). Dziwi mnie natomiast gdy ktoś czerpie radość z takiego stanu rzeczy
ian napisał/a:
Jak przyjemnie czyta się takie opinie o tej marce
ian napisał/a:
(po nocach śni mi się rozwinięcie skrótu KIA-kup inne auto )
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-04-26, 23:46
Cytat:
Dla mnie to już oznaki fanatyzmu.
W II połowie 2010 roku koncern Renault ogłosił harmonogram wprowadzania nowych modeli:
- połowa 2012r. duży sedan
- początek 2013r. nowy Logan
- koniec 2013r. minivan MPV, samochód dostawczy na podwoziu MPV
- 2015r. model miejski Citadine, druga generacja Sandero
Zaczęło się liczenie i zastanawianie, czy już trzeba i czy warto oszczędzać. Jeśli wymianę Logana połączyć z zakupem Citadine, to przy jednoczesnym wydaniu około 61.000 zł (37-36 tyś. za Logana i 24-25 tyś za Citadine), ach ten niepoprawny optymizm , może w salonie zaproponują z 3-4 tyś. upustu? Ze sprzedaży starego też będą jakieś pieniądze... To dopiero jest fanatyzm .
Ten fanatyzm bierze się chyba z ograniczeń finansowych. Już teraz wkurza mnie, że za kolejny samochód jeśli ma być nowy, prosto z salonu będę musiał wydać z 10.000 zł więcej niż przy wcześniejszym zakupie Logana. Gdybym miał nieograniczone możliwości wyboru, to chętnie kupiłbym Hondę Civic sedan z silnikiem benzynowym 141 KM (taki silnik w wersji podstawowej ), lub Mazdę 3 sedan z silnikiem benzynowym 105 KM.
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2012-04-27, 10:43, w całości zmieniany 7 razy
Dzisiaj mając chwilę obejrzałem sobie Skodę Citigo. Całkiem przyjemny mały samochodzik, fajnie wyposażony, design taki "skodowski". Akurat trafiłem jak ktoś zamawiał.
Jeździłem Citigo i VW UP!
Takie sobie. Jak za te pieniądze, to nic ciekawego. Auto typowo miejskie i praktycznie 2-osobowe. Takie miejskie wozidełko do szpanu.
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum