DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Zapocenie olejem koło turbosprężarki
Autor Wiadomość
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-11, 00:34   

Oczywiscie 17:30 ;-) , mam gwarancje i nie zamierzam ani 1 zł płacić. Z resztą nie informowano mnie, ze ma byc odpłatnie. Ciekawe czy wyliczenia roboczogodzin biora pod uwage koniecznosc ustawienia zbieznosci po wymianie koncowki ?
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2012-05-11, 00:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-11, 00:56   

mekintosz napisał/a:
Oczywiscie 17:30

LOL


mekintosz napisał/a:
czy wyliczenia roboczogodzin biora pod uwage koniecznosc ustawienia zbieznosci po wymianie koncowki ?

Oczywiście, że nie!

Sprawdzenie geometrii: 1,2 rbg (i to o stopniu trudności "wysokim" - stawka chyba x2?).

Ustawienie geometrii: 0,3 rbg (j.w...).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-05-11, 00:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
guma 


Marka: dacia
Model: duster
Silnik: 1.5dci
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 32
Skąd: głogów
Wysłany: 2012-05-15, 07:38   

Cytat:
Jednak gdzie jest usuwane to "zaolejone" powietrze po przejsciu przez turbine ?

idzie potem do intercoolera i ślicznie go zakleja od środka pużniej to samo z przepustnicą,krokowcem ,nagar na wirniu od turbo . same kłopoty są z tymi oparami no ale ekologia jest teraz najważniejsza
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-05-15, 09:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-15, 09:41   

Dlatego wolnossak lepszy - luft leci sobie niemal prosto w gary... d:
 
guma 


Marka: dacia
Model: duster
Silnik: 1.5dci
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 32
Skąd: głogów
Wysłany: 2012-05-15, 20:20   

Prawie. poza przepustnicą,krokowcem i kolektorem które też ślicznie zawalają się tym syfem :lol:
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3545
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2012-05-15, 21:53   

A co to, teraz odpowietrzenie skrzyni korbowej dają zaraz za filtrem powietrza?
 
guma 


Marka: dacia
Model: duster
Silnik: 1.5dci
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 32
Skąd: głogów
Wysłany: 2012-05-16, 07:47   

właśnie tak jest :cry:
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-16, 21:50   

No i zrobione, wymieniona odma, umyty od wewnatrz uklad dolotowy, cokolwiek to ma oznaczac. Naprawa gwarancyjna. Czyli mozna, da sie, potrzeba zamiast niech Pan sie nie martwi, to typowe, mozna z tym jezdzic. Za miesiac mam przeglad techniczny - na pewno zajrze w okolice turbinki czy nic nie podcieka. Plus dla RRG Puławska, ze w koncu to zrobili jak powinno byc.
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2012-05-16, 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
kakus 


Marka: dacia
Model: Stepway II
Silnik: Tce 90
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-04-13, 10:00   zapocenie turbo

no i stało się. po 41 tyś. mam zapocenie i jedną kroplę pod turbiną w SANDERO dci 68 km. trochę szybko jak na diesla ..... zwłaszcza że żona jeździ delikatnie. Jako że DACIA ma wszystkie silniki podobne stąd pytanie .... czy TEN TYP TAK MA ??? ..... czy ja mam pecha po prostu. :-/ .Sandero jest z 2009

ps. nowe sandero wprawdzie w benzynie ale też mam z turbiną i już mam myślenice :shock:
Ostatnio zmieniony przez laisar 2015-04-13, 10:21, w całości zmieniany 4 razy  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-13, 10:23   

@kakus: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3750
 
kakus 


Marka: dacia
Model: Stepway II
Silnik: Tce 90
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-04-13, 10:31   

Dzięki laisar za przeniesienie postu ( zauważyłem to ) ;-) .... pytanie czy pozostali uzytkownicy diesla na forum też tak mają ?????
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3744
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-04-13, 10:42   

raczej nie, chociaz rzadko sie to sprawdza bo "brudny dostep pod silnikiem"
u mnie ostatnio bylo suchutko - 95tys na liczniku
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne