DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2015-11-18, 02:24
Radio - montaż, podłączenie
Autor Wiadomość
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2012-05-27, 06:44   

jackthenight napisał/a:
Zasilanie separatora (napięcie konieczne do działania radia)


To chyba nie jest w 100% prawda, każde radio będzie działało bez separatora i to wcale nie gorzej niż z nim. Dla przykłady mam chińskie radio Canva 8018 bez separatora z anteną kikutem z Lidla za 10 PLN i nie widzę kolosalnej zmiany po wpięciu w układ wzmacniacza/separatora liniowego (dotyczy to również zakłóceń z układów elektrycznych auta).

Dodam jeszcze ostatnio miałem przygodę z kolegi autem Citroën C8, gdzie antena jest w bocznej szybie przestrzeni bagażowej. Fabryczny układ oczywiście liniowy wzmacniacz/separator, radio fabryczne niestety w kilku miejscach radio nie odbierało jak należy słabych stacji.

Za 18 PLN nabyliśmy antenę FM ze wzmacniaczem, został odłączony separator i o dziwo radio odbiera teraz nawet słabe stacje w garażu podziemnym (brak również zakłóceń).

IMHO zastosowanie takiego separatora nie zawsze się sprawdza w 100%, czasami proste rozwiązania, gdy czułość na wejściu radia jest dobra oraz kabel antenowy i montaż anteny prawidłowy separator nie poprawi nam odbioru nie mówiąc o obniżeniu zakłóceń.
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-27, 10:39   

chriskb napisał/a:
To chyba nie jest w 100% prawda, każde radio będzie działało bez separatora i to wcale nie gorzej niż z nim. Dla przykłady mam chińskie radio Canva 8018 bez separatora z anteną kikutem z Lidla za 10 PLN i nie widzę kolosalnej zmiany po wpięciu w układ wzmacniacza/separatora liniowego (dotyczy to również zakłóceń z układów elektrycznych auta).


Każde radio będzie działało bez separatora ze zwykłą anteną.
Gorzej jak antena ma w podstawce wzmacniacz, a kabel antenowy jest ekranowany. Jeśli nie zasilisz wzmacniacza to tak jakbyś nie miał w ogóle anteny.

Cytat:
Dodam jeszcze ostatnio miałem przygodę z kolegi autem Citroën C8, gdzie antena jest w bocznej szybie przestrzeni bagażowej. Fabryczny układ oczywiście liniowy wzmacniacz/separator, radio fabryczne niestety w kilku miejscach radio nie odbierało jak należy słabych stacji

A wiesz co by było jakbyś wyjął to fabryczne radio i założył jakieś niefabryczne bez separatora ?
Wtedy byś nie odbierał nawet tych mocnych stacji.

chriskb napisał/a:
Za 18 PLN nabyliśmy antenę FM ze wzmacniaczem, został odłączony separator i o dziwo radio odbiera teraz nawet słabe stacje w garażu podziemnym (brak również zakłóceń)

Fabryczne radio nie wymaga separatora. Więc po co tam był separator ?
Fabryczne radio samo w sobie już zasila wzmacniacz antenowy.
Jak dla mnie ktoś coś wcześniej już kombinował, skoro do fabrycznego radia podłączył separator - to jest bez sensu wtedy.

chriskb napisał/a:
IMHO zastosowanie takiego separatora nie zawsze się sprawdza w 100%, czasami proste rozwiązania, gdy czułość na wejściu radia jest dobra oraz kabel antenowy i montaż anteny prawidłowy separator nie poprawi nam odbioru nie mówiąc o obniżeniu zakłóceń.

Separator nie służy poprawie odbioru czy likwidacji zakłóceń.
Zadaniem separatora jest zasilanie wzmacniacza, który znajduje się w stopce anteny i odseparowanie sygnału antenowego od źródła zasilania.

Niefabryczne radio ma w sobie wewnętrzny wzmacniacz, a fabryczne ma wzmacniacz w stopce anteny.
Jeśli teraz w nowych Dusterach wzmacniacz wstawiono do stopki anteny, a fabryczne radio ten wzmacniacz zasila podając na nie 12V, to podłączając niefabryczne radio bez separatora odcinasz od radia antenę.
Przewód anteny jest ekranowany, zakończony wzmacniaczem w stopce anteny, który nie ma napięcia/zasilania bo niezastosowana separatora - i wtedy chriskb radio będzie lepiej grało ?
No i właśnie po to stosuje się separator, aby zasilić wzmacniacz, aby wzmacniacz w stopce anteny był włączony - jeszcze nie spotkałem się nigdy z przypadkiem aby coś wyłączonego działało lepiej.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2012-05-27, 10:56, w całości zmieniany 7 razy  
 
Gasnik 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Wersja: Confort
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 257
Skąd: PL
Wysłany: 2012-05-27, 11:05   

jackthenight, teraz już rozumiem, i wiem co robić.

Dzięki wielkie!
_________________

 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2012-05-27, 18:42   

jackthenight napisał/a:
Gorzej jak antena ma w podstawce wzmacniacz, a kabel antenowy jest ekranowany. Jeśli nie zasilisz wzmacniacza to tak jakbyś nie miał w ogóle anteny.


Ja dokładnie sprawdziłem instalacje anteny w DD z 2011 roku i muszę powiedzieć, że nie ma ona tam żadnego wzmacniacza. Jest to najprostszy układ jaki może być. Możliwe, że obecne Dacie posiadają taki wzmacniacz, ale jakoś nie chcę mi się wierzyć, muszę sprawdzić u znajomego.

jackthenight napisał/a:
A wiesz co by było jakbyś wyjął to fabryczne radio i założył jakieś niefabryczne bez separatora

W swojej krótkiej historii udało mi się zamontować dość dużo radioodtwarzaczy samochodowych i tylko niewielka ich liczba miała przedwzmacniacze antenowe w tzw. antenach aktywnych.

jackthenight napisał/a:
Fabryczne radio nie wymaga separatora. Więc po co tam był separator ?


Odpowiadam w C8 niestety jest układ wzmacniacz/separator do anteny zalanej w szybie.

jackthenight napisał/a:
Jak dla mnie ktoś coś wcześniej już kombinował, skoro do fabrycznego radia podłączył separator - to jest bez sensu wtedy.


Nikt nic nie kombinował układ antenowy jest fabryczny z liniowym wzmacniaczem/separatorem.

jackthenight napisał/a:
Niefabryczne radio ma w sobie wewnętrzny wzmacniacz, a fabryczne ma wzmacniacz w stopce anteny.


Nie wszystkie instalacje anten samochodowych maja przedwzmacniacz w stopce anteny, bo to się nie kalkuluje. Oczywiście spotykało się to niedawno w droższych modelach, gdzie zastosowane są anteny aktywne. Teraz taka moda nastała w grupie VW

jackthenight napisał/a:
Separator nie służy poprawie odbioru czy likwidacji zakłóceń.


Ja nie pisałem o poprawie odbioru w układzie samego separatora, tylko o układzie separator/wzmacniacz linowy. Zgoda jednym zadaniem separatora jest separacja układ zasilania auta od układu zasilania przedwzmacniacza antenowego a ponieważ zbudowany jest na układzie LC równocześnie tłumi zwrotne harmoniczne (a te są zakłóceniami) powstające w układzie przedwzmacniacza antenowego.

jackthenight napisał/a:
Fabryczne radio samo w sobie już zasila wzmacniacz antenowy.

jackthenight napisał/a:
Niefabryczne radio ma w sobie wewnętrzny wzmacniacz, a fabryczne ma wzmacniacz w stopce anteny.


Nie bardzo rozumiem bo jeden zapis wyklucza drugi :?:
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-27, 19:02   

chriskb napisał/a:
Możliwe, że obecne Dacie posiadają taki wzmacniacz, ale jakoś nie chcę mi się wierzyć, muszę sprawdzić u znajomego.


Opieram to na tym, co napisał pracownik ASO :
http://www.daciaklub.pl/f...p=127948#127948
Według ostatniego flashu marketingu i dystrybucji nr 16 jest potrzebny separator o numerze : 7711426161

chriskb napisał/a:
Nie wszystkie instalacje anten samochodowych maja przedwzmacniacz w stopce anteny, bo to się nie kalkuluje. Oczywiście spotykało się to niedawno w droższych modelach, gdzie zastosowane są anteny aktywne. Teraz taka moda nastała w grupie VW


No ja to wiem, ale według tego co napisał kolega zbychu504 i konieczności użycia separatora wynika, że wzmacniacz musi jakiś być : może w stopce anteny, a może jakiś zewnętrzny wzmacniacz - nie wiem nie widziałem, opieram się tylko tym co napisał Zbychu504.

chriskb napisał/a:
Nie bardzo rozumiem bo jeden zapis wyklucza drugi


Wcale pierwsze nie wyklucza drugiego :)


A fakt czy jest wzmacniacz w stopce anteny, czy jakiś zewnętrzny okaże się niebawem, jak użytkownicy zaczną montować radia niefabryczne i okaże się, że jakość odbioru radia jest niewystarczająca, a np. na fabrycznym radiu nie było tego problemu.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2012-05-27, 19:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
Gasnik 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Wersja: Confort
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 257
Skąd: PL
Wysłany: 2012-05-28, 20:17   

Kupiłem dziś separator, ale powiedzcie mi jeszcze do którego pinu mam podłączyć jego zasilanie - do tego który daje napięcie po przekręceniu kluczyka? (ze zdjęć uran'a to był chyba kabel zielony)
_________________

 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-28, 20:41   

Możesz do zielonego, ale lepiej abyś podłączył to pod złącze ISO do pinu A5 na którym radio wystawia napięcie dla anteny. (Auto Antena Output - zgodnie z poniższym rysunkiem)



A ten separator kupiłeś w ASO.
I sprawdź jeszcze czy z separatorem odbiór radia jest lepszy od obioru radia bez separatora.
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2012-05-28, 20:47, w całości zmieniany 3 razy  
 
Gasnik 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Wersja: Confort
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 257
Skąd: PL
Wysłany: 2012-05-28, 20:44   

Separator kupiłem w sklepie z CAR-AUDIO.

Nie mam jak sprawdzić jak działa bez separatora. Na razie i tak czekam jeszcze na przejściówkę na ISO

EDIT:
Nie mogę podłączyć separatora do ISO, bo moje wspaniałe radio nie obsługuje takiej funkcji jak zasilanie anteny. Na dodatek w moim pojeździe w kostce "2" kable są wpięte zupełnie inaczej niż na zdjęciach kolegi Uran'a:



Jak rozumiem, mam tam w takim razie szukać przewodu który po przekręceniu stacyjki daje zasilanie, tak?
Ostatnio zmieniony przez Gasnik 2012-05-29, 13:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
jurasek15 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16v + LPG
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 45
Skąd: Zieleniec
Wysłany: 2012-06-01, 17:55   

Kupiłem radyjko, podłączyłem, działa jak ta lala, ale po wyłączeniu zapłonu słychać trzykrotne pikanie. Co to może być?
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-06-01, 18:20   

Gasnik napisał/a:
Jak rozumiem, mam tam w takim razie szukać przewodu który po przekręceniu stacyjki daje zasilanie, tak?

Dokładnie tak. Będzie to kabel żółty lub zielony.

Gasnik napisał/a:
Nie mogę podłączyć separatora do ISO, bo moje wspaniałe radio nie obsługuje takiej funkcji jak zasilanie anteny.

A jakie radio posiadasz ? Jaki model radia posiadasz ?
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2012-06-01, 18:22, w całości zmieniany 3 razy  
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2388
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-02, 00:30   

jurasek15 napisał/a:
Kupiłem radyjko, podłączyłem, działa jak ta lala, ale po wyłączeniu zapłonu słychać trzykrotne pikanie. Co to może być?

Jeśli to Pioneer, to drze ryja żeby zdjąć panel. :) Wyjścia są dwa:
  1. zdjąć panel. :)
  2. w ustawieniach początkowych (wyłączyć radio, nacisnąć i przytrzymać gałkę aż wejdzie do ustawień) wyłączyć Warning tone.
 
bossboss 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 192
Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-06-02, 13:08   

salon dostał juz te kostki i wygladaja one nastepujaco(foto ponizej) + separator antenowy(zamiennnik)

http://allegro.pl/separat...2374314014.html

IMG_1475 (450x338).jpg
Plik ściągnięto 17708 raz(y) 77,22 KB

IMG_1474 (450x338).jpg
Plik ściągnięto 485 raz(y) 92,77 KB

IMG_1472 (450x338).jpg
Plik ściągnięto 498 raz(y) 85,97 KB

 
Gasnik 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Wersja: Confort
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 257
Skąd: PL
Wysłany: 2012-06-02, 13:21   

Co to jest porobione z tą drugą wtyczką? O.o
_________________

 
bossboss 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 192
Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-06-02, 13:59   

W TEJ DRUGIEJ SA TYLKO 2 BLASZKI-PINY
 
Gasnik 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Wersja: Confort
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 257
Skąd: PL
Wysłany: 2012-06-02, 13:59   

No ale które to są? Możesz określić na podstawie mojej kostki?



EDIT:

jackthenight napisał/a:

A jakie radio posiadasz ? Jaki model radia posiadasz ?


Sorry, nie zauważyłem Twojego dopisku jackthenight. Radio to jakieś chińskie g*wno :) Nie ma nawet nazwy.
Ostatnio zmieniony przez Gasnik 2012-06-02, 15:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-06-02, 16:21   

Gasnik napisał/a:
No ale które to są? Możesz określić na podstawie mojej kostki?


Jeśli wziąć twoją wtyczkę i kolegi boss, to są to kable żółty i niebieski w twojej fabrycznej wtyczce.
Żółty kabel u ciebie to napięcie włączane stacyjką.
Niebieski to kabel na którym pojawia się napięcie po włączeniu świateł pozycyjnych/mijania, czyli służy do przygasania podświetlenia wyświetlacza - w orginalnych radiach po włączeniu świateł przygasa podświetlenie aby nie raziło po oczach w nocy.

_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2012-06-02, 16:26, w całości zmieniany 3 razy  
 
uran 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 105
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-02, 20:55   

bossboss napisał/a:
W TEJ DRUGIEJ SA TYLKO 2 BLASZKI-PINY

Czyli jednak tak jak myślałem, tak ta złączka powinna wyglądać a nie to sprzedają na allegro, chodź za pomocą tamtych z aledrogo też da się podłączyć radio. I Arturze podziwiam twoją cierpliwość :-)

Ps. bossboss masz jakiś part number na tym co dostałeś na foli czy może pudełku?
 
bossboss 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 192
Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-06-02, 22:11   

nie mam nr bo fote zrobiłem jak byłem w serwisie--montaz mam w srode wiec moze mi powiedza to napisze--na allegro takiej kostki nie znalałem ale separatory sa--pasuja od audi, skody itp(separatorów na pęczki heheh)
 
Gasnik 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Wersja: Confort
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 257
Skąd: PL
Wysłany: 2012-06-02, 22:16   

Separator mam właśnie od Audi/VW. To zwyczajny z fakry na ISO. Ja czekam na moją przejściówkę z allegro, powinna przyjść koło wtorku.
_________________

 
bossboss 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 192
Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-06-05, 10:12   

W aso za kostke chca 60 zł. Ja kupiłem od tego allegrowicza i odebrałem osobiście(ma tez separator)

http://allegro.pl/dacia-d...2373623293.html

Jutro mam montaż w aso i spróbuje jako pierwszy opisać wam jak z separatorem a jak bez to działa(mówie o zasięgu stacji)

IMG_1489 (500x375).jpg
Plik ściągnięto 625 raz(y) 155,33 KB

IMG_1488 (500x375).jpg
Plik ściągnięto 561 raz(y) 160,54 KB

 
Gasnik 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Wersja: Confort
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 257
Skąd: PL
Wysłany: 2012-06-05, 14:00   

Dziś otrzymałem kostkę z allegro, i dokonałem montażu radia. Sprawdziłem też działanie separatora.

Przejściówka z allegro nie była wyposażona w drugą kostkę. Także musiałem improwizować, i wsunąłem kabel od stacyjki z radia i zasilanie separatora co wtyczki, zalepiając to wszystko taśmą żeby nie wypadło.

Niestety, antena jest wyposażona w wyjście FAKRA, a radio w ISO, także nie mogłem sprawdzić jak działa bez separatora, wobec tego przeprowadziłem eksperyment z odłączonym i załączonym zasilaniem separatora.

Bez zasilania znalazł tylko Radio Maryja (ma strasznie silny sygnał u nas).

Z zasilaniem, znalazł większość stacji radiowych. Dodam że samochód stał w garażu (strop drewniany i dach pokryty papą).

Wynik pozostawiam do waszej interpretacji. Co ciekawe, chińskie radio jest cholernie mocne. Mam zamontowane głośniki 10cm (nie pytajcie jak je włożyłem), a pliki z karty SD odtwarza tak głośno, że pierwszy poziom głośności jest wystarczający. Miał być filmik, ale głos wyszedł tandetnie.
Ostatnio zmieniony przez Gasnik 2012-06-05, 14:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
bossboss 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 192
Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-06-06, 09:18   

Dzis o 8:00 ASO zamontowało mi radio Alpine w podświetlaniu bursztynowym. Kostka i separator z mojego postu wystarczyły i nic nie trzeba było kombinować.
Jako, że miałem 2 separatory zrobiłem test i drugi separator rozciąłem wymontowałęm tą metalową tuleje i połączyłem kable(czyli zrobiłem zwykły kabel antenowy pasujący końcóką pod kostke radia fabrycznego).
Wnioski:
Radio z zamontowanym separatorem łapie jak "dzwon" z 25 stacji bez problemów(czysto, bez szumów)
Radio ze zwykłym kabelkiem(mojej konstrukcji) łapie nastepująco:
-w mieście łapie ok 5-6 stacji dość czysto a reszte z mocnymi szumami
-za miastem 2 góra 3 stacje czysto a miejscowo nie łapie już nic lub z mega szumami

Morał z tego taki ze separator znacznie poprawia jakość stacji.

ps-radio maryja złapałem bez separatora i bez anteny gdy przylożylem palec do dziurki antenowej -SZATAŃSKIE NADAJNIKI HEHEEH
 
Gasnik 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Wersja: Confort
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 257
Skąd: PL
Wysłany: 2012-06-06, 09:32   

Ile zaplaciles za montaz?

Sadze ze RM celowo ma taki mocny sygnal.

BTW: jakie masz glosniki? Tez sam kupowales?
_________________

 
bossboss 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 192
Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-06-06, 11:26   

Gasnik napisał/a:
Ile zaplaciles za montaz?

Sadze ze RM celowo ma taki mocny sygnal.

BTW: jakie masz glosniki? Tez sam kupowales?


Montaż był za free i glosników i radia(gratis), tylko brakowało tych kostek wiec dopiero teraz zalożyli.
Glosniki mam za 65 zł za pare(okazja na allegro-nowe)pioneera

http://allegro.pl/2012-gl...2373077413.html

a radio w bursztynowym podswietleniu alpine za 280 zł

http://allegro.pl/radio-a...2334751727.html

Całość puka dość przyzwoicie
 
uran 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V 105
Rocznik: 2012
Wersja: Delsey
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-16, 00:51   

bossboss napisał/a:
W aso za kostke chca 60 zł. Ja kupiłem od tego allegrowicza i odebrałem osobiście(ma tez separator)

http://allegro.pl/dacia-d...2373623293.html

Jutro mam montaż w aso i spróbuje jako pierwszy opisać wam jak z separatorem a jak bez to działa(mówie o zasięgu stacji)


Dodam że można już kupić przejściówki tu LINK na pewno będzie taniej niż na allegro (Tak na marginesie myślę że w sprzedaży detalicznej przejściówki właśnie stąd pochodzą) z kurierem zapłaciłem całe 33,95 PLN :mrgreen:

Pozdrawiam
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne