Tak na koniec aby zakończyć te Polskie swary. Napisałem metodologię jak najprostszym językiem i nie wstawiałem w niej "oczywistych oczywistości". Postaram się poprawić w przyszłości
to chyba nie były swary... (bynajmniej ja tego tak nie traktowłem i nie odbierałem) a ponieważ temat (metodologii) był mi obcy to polegałem wyłącznie na Twoim opisie i nie wszystko mi pasowało ... ważne, że konsensus osiągnięty...
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-06-20, 21:30
wox napisał/a:
A co z silnikami benzynowymi + TURBO? Coraz więcej tego się pojawia.
Jak najbardziej brały udział w teście. Najgorszy wynik miała wśród turbo-benzyniaków jeśli dobrze patrzę miała Zafira 1.4 10.1 sec, co dało jej 110 miejsce.
Golf 1.2 tsi 10 sec i 109 miejsce.
Megane 1.4 8.9 sec i 102 miejsce,
skoda yeti 8.7 sec 98 miejsce.
bmw 116 8.2 sec 90 miejsce
Bravo multiair 8.1 sec 87 miejsce
Renault Scenic 1.4 tce - 7.9 sec 80 miejsce
Octavia Combi 1.4 tsi - 7.9 sec 80 miejsce
Superb 1.4 tsi 7.8 sec78 miejsce
Seat Leon 1.4 tsi 7.7 sec 76 miejsce
Peugeot 5008 1.6 THP 7.6 sec 73 miejsce
Skoda Yeti 1.8 TSI 7.4 sec 70 miejsce
Passat Variant 1.8 TSI 7.1 sec 60 miejsce
Mazda CX-7 2.3T 6.9 sec 56 miejsce
Nissan JUke 1.6T 6.0 sec 32 miejsce
Peugeot RCZ t.6 THP 5.5 sec 26 miejsce
Subaru Forester 2.5T 5.3 sec, 22 miejsce
Subaru Impreza STI 4.8 sec 12 miejsce
Renault Megane RS 4.7 sec 11 miejsce
Ford Focus RS 4.0 sec 2 miejsce
BMW M1 4.0 sec 2 miejsce
BMW 650i xDrive 3.2 sec - zwycięzca
W kilku przypadkach miałem wątpliwości czy silnik był turbodiesla czy benzyna z turbo (parametry podobne, a nie było to zaznaczone) więc mogłem coś pominąć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum