Może ktoś wie co może być przyczyną zgrzytającego 5 biegu przy sandero stepway dci problem pojawia się co jakiś czas! Może jest jakaś regulacja ewentualnie czy przyczyną może też być poluzowana poduszka silnika? pozdrawiam
no fakt nigdy nie wymieniałem oleju w skrzyni no ale być może to jest przyczyną? Może jest jakaś regulacja biegów bo pewnie gałka połączona jest ze skrzynią jakąś linką?
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4272 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-09, 11:30
W ksiazce sandero nie doszukalem sie terminu wymiany oleju w skrzyni. Jesli nic nie cieknie spr sie poziom i ew. dolewa. Na pewno sa jakies ciegla/wodziki od lewarka do skrzyni ale nie umiem podpowiedziec ktory moze byc odpowiedzialny za zgrzyty. Sprzeglo prawidlowo bierze ?
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4272 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-09, 12:17
Byczek napisał/a:
chyba musze przejechać się do serwisu tylko że tam mają chore ceny za usługi!
Masz samochod bez gwarancji ? To jedz poza ASO. Tylko zastrzegnij niech najpierw cie poinformuja ile koszt naprawa etc. i tyle. Ew jakas suma ryczaltowa za diagnpze.
Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: . Pomógł: 10 razy Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 819 Skąd: Polska
Wysłany: 2012-08-12, 12:59
Jak samochód sprowadzony to pewnie przebieg skręcony ze 150 czy 250 na 50 tys to i zgrzyta ze zużycia synchronizator pewnie. Pewnie cena okazyjna hehe. Używanego diesla bym obecnie nie kupił.
Przebieg raczej autentyczny przez dwa lata trzeba sie strasznie postarać żeby zrobić 250 tyś hehehe!! Raczej to nie synchronizator ale nigdy nic nie wiadomo! Myslałem że ktoś miał podobny problem! A jeśli to coś poważnego to wtedy porażka i pożegnam sie z marką Dacia:]
choc będzie szkoda bo autko troszke przerobiłem i nawet fajnie wygląda! ma jedną wade fabryczną.... brak napędu na 4x4 miałem wcześniej daihatsu teriosa i nic się nie psuło [2005r] a zimą czysta przyjemnośc z jazdy gdy inni sie kopali! Człowiek uczy sie na błędach! Jutro jadę do serwisu i pewnie coś sie wyjaśni! Pozdrawiam :]
Przez Internet nikt realistycznie niczego nie zdiagnozuje - jedyne wyjście to odwiedziny mechanika, a nie gdybologia... (I czarnowidztwo a la kol. vulcanor <; ).
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4272 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-12, 21:59
Byczek napisał/a:
... A jeśli to coś poważnego to wtedy porażka i pożegnam sie z marką Dacia:]
choc będzie szkoda bo autko troszke przerobiłem i nawet fajnie wygląda!
Mysle, ze by sie definitywnie pozegnac, tak na szybko sprzedajac samochod musi dac sie mocno w kosc swojemu wlascicielowi. Na przyklad seria trudnych upierdliwych niebezpiecznych i kosztownych awarii. Zas by dobrze obiektywnie ocenic samochod warto pojezdzic klka lat. Wtedy albo sie wraca albo nie
Zastanawiam się tylko czy jechać od razu do serwisu czy jechac jeszcze do jakiegoś miejscowego zgadywacza hehe Pozdrawiam wszystkich:]
No jeśli chodzi o markę Daci nasłuchałem sie ostatnio duzo negatywnych opini reasumując dziwne że te auta jeżdzą hehe ale myśle że te opinie są troszke wyssane z palca! Mam nadszieje bo autko naprawdę super wygląda i nie ma osoby która by się za nią nie obejrzała:]
_________________ Byczek
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-08-13, 01:31, w całości zmieniany 1 raz
Nie chcę nic sugerować, ale z opisu wygląda jakbyś miał źle ułożoną dłoń na lewarku zmiany biegów i trafiasz czasami na koniec zazębienia czwórki. Dacia ma dość długi skok od pozycji środkowej czyli trzeciego i czwartego biegu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum