Wysłany: 2012-08-15, 13:14 Śledź swoje zamówienie w Renault
Cytat:
Śledź swoje zamówienie w Renault
Renault Polska wprowadza nową opcję w ramach usług posprzedażowych. Funkcja Follow Order przeznaczona jest dla klientów Renault zarejestrowanych na portalu Moje Renault i pozwala na śledzenie stanu zamówienia nowego samochodu.
W oczekiwaniu na swój nowy samochód, klienci, którzy są zarejestrowanymi użytkownikami portalu Moje Renault będą mogli śledzić postęp dostawy auta dzięki nowej opcji Follow Order. Przewidziano 4 statusy informujące o stanie realizacji zamówienia pojazdu: oczekiwanie na produkcję, w produkcji, transport oraz w salonie. O zmianie statusu użytkownik będzie powiadamiany e-mailem, stosowna informacja znajdzie się również na portalu. Na koncie użytkownika dostępne będą także dodatkowe informacje o zamówionym samochodzie, takie jak wersja i niektóre wybrane opcje.
Aby rozpocząć śledzenie nowo zamówionego auta Renault, należy zarejestrować się na portalu Moje Renault i wprowadzić indywidualny numer zamówienia podany przez koncesjonera. Funkcja Follow Order jest dostępna od połowy lipca.
Witam. Być może coś drgnęło. Po zalogowaniu na stronie "Moja Dacia" podczas dodawania samochodu pojawiło się obowiązkowe dodatkowe pole: Numer zamówienia. Niestety pola: Data pierwszej rejestracji oraz Numer nadwozia, nadal są także obowiązkowe.
Czy komuś udało się skorzystać z funkcjonalności śledzenia zamówionego auta Dacia na stronie Moja Dacia z wykorzystaniem numeru zamówienia ?
Niestety druga opcja z numerem VIN wymaga podania daty pierwszej rejestracji samochodu (co w przypadku oczekiwania na samochód - nie wchodzi w rachubę)
Próbowałem dziś z podaniem numeru mojej umowy kupna, ale się nie udało.
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Niestety nie działa to na Moja Dacia. Poniżej odpowiedź z Renault Polska.
Szanowny Panie,
dziękujemy za kontakt z Infolinią Klienta Renault.
Odpowiadając na Pańskie zapytanie, odnośnie do opcji "Follow Order" uprzejmie informuję, że nie ma możliwości śledzenia zamówienia na portalu "MY Dacia".
Dostęp do informacji, na jakim etapie znajduje się Pańskie auto, posiada dealer, u którego złożył Pan zamówienie.
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej najnowszej akcji „Wiosna 2017”, opony letnie i czyszczenie klimatyzacji. Szczegóły pod adresem: https://www.renault.pl/us...iosna-2017.html
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami pod
numerem telefonu 0 800 900 803 – jesteśmy do dyspozycji Klientów od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Czat jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00.
Z poważaniem,
Krzysztof Kujawiak
Infolinia Klienta Renault
Tel: 0 800 900 803
E, to jakaś ściema, samochód kupiony tydzień temu mogłem śledzić na moja dacia, poprzedni, kupowany 3,5 roku temu też - założyłem sobie konto/profil na moja dacia i dealer dodał mi samochód do profilu.
Ale generalnie te informacje, jakie tam są widoczne to jest: zamówiony, w produkcji, w transporcie.
Mój pierwszy samochód był w/g internetów "w transporcie" a już od kilku dni stał u dealera na placu, więc nie przywiązywałbym do tego jakiejś dużej wagi, będzie jak będzie ;).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum