Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022 Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 917 Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-09-17, 08:45
może być - bryła jakoś specjalnie nie zmieniona, ale na plus
z przodu podobny trochę do Volkswagenów
szkoda że znów sedan, a nie liftback
w środku ok - nie podoba mi się to samo, co w innych nowych Daciach - czyli logo na kierownicy - lepiej to wygląda z napisem Dacia w kółku - tak jak mam u siebie - i do tego nie błyszczy się plastikiem chromopodobnym
jeżeli to prawdziwe zdjęcia, to dziwi trochę niedopasowanie stylistyki do Lodgy i Dokkera - ale może to i dobrze
dwa ostatnie wiersze
Cytat:
W przeciwieństwie, Logan będzie bez wagonu wariantu MCV.
Po uruchomieniu MPV Lodgy i Dokker , zmiana ta nie ma racji bytu.
Ostatnio zmieniony przez kapelusznik 2012-09-17, 08:49, w całości zmieniany 2 razy
Zgadzam się z poprzednikiem bryła auta pozostała ta sama. Ale przez ten grill samochód przyjął wygląd masywniejszego :) Koła mogły być nieco większe to jedyny minus
Przypomina trochę Skodę Rapid - tyle że bardziej mięsista. Jak dla mnie postęp w stosunku do Logana 1 godny porównania z misją Apollo. Ja bym jeszcze dał jakieś przetłoczenia na boczkach... ale z drugiej strony to utrudnia klepanie pogiętej blachy :D
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-09-17, 20:10
Ciekawe jakie będą ceny ... Gdzieś na forum napisałem, że największym atutem Dacii są ceny. Jak teraz się zajrzy do cennika, to w żaden sposób nie jest on już konkurencyjny z cennikami jakie możemy zobaczyć w innych salonach. Najniższa cena to obecnie 32.550zł za MCV i 33.550zł za Sandero - modele, których produkcja i sprzedaż niedługo się zakończy.
W tylnych drzwiach szyba przedzielona słupkiem, rozwiązanie z którego Dacia chciala zrezygnować niby w ramach ograniczania kosztów. Logan II wyraźnie nawiązuje do poprzednika, jest więc kontynuacją. Na szczęście... Linie bardziej nowoczesne, opływowe, wyraziste. Aż chce się go kupić z mocniejszym silnikiem Tylko ta rozrośnięta konsola tak trochę przypomina mi Aveo i ewentualne kłopoty z pomieszczeniem kolana. Fotele także zdecydowanie lepiej ukształtowane i porządnie wyprofilowane.
Dla przypomnienia:
Ceny Dacii Logan z września 2005 roku:
Access 27.900
Ambiance (silnik 75 KM) 29.400
Laureate (silnik 75 KM) 32.000
Seria Limitowana Arctic z maja 2006 roku, ceny dla wersji Laureate:
silnik 75 KM 33.500
silnik 87 KM 35.500
diesel 68 KM 40.000
W marcu 2006 roku usłyszałem od sprzedawcy najniższą cenę nowej Dacii Logan, wersja Access, kolor granatowy Marine, bez ABS, z dywanikami gumowymi: 26.500 złp.
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2012-09-17, 20:26, w całości zmieniany 1 raz
Z zewnątrz Logan fajny, natomiast Sandero wydaje mi się jakieś takie ciężkie... Po prostu do sedana taka masywna bryła pasuje lepiej. Nie wyobrażam sobie Stepway-a jak na razie.
Natomiast deska kompletnie mi się nie podoba, wielka, optycznie ciężka, a przycisków tam raptem kilka, reszta to gładki plastik (po co go aż tyle?).
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-09-17, 20:42
ian napisał/a:
Ciekawe jakie będą ceny
Gdzieś na forum czytałem wywiad z kiś z RP i ceny mają nie wzrosnąć wobec aktualnej generacji sandero (a logan z racji mniejszego zainteresowania sedanami pewnie nie będzie droższy).
Wygląd hmm na cóż, dla mnie kompletnie beznadziejny, a na pewno gorszy niż "starego" logana, ale... nie o wygląd tu chodzi;) Dla mnie jest on chyba na ostatnim miejscu w kryteriach, którymi kierowałbym się przy wyborze auta. Jeśli zostanie zachowana umiarkowana cena,wyjątkowa jak na klasę przestronność, dobre ceny serwisu i sensowny wybór silników (powiedzmy 2 benzyniaki z czego 1 z fabrycznym LPG i 2 diesle o różnych mocach) oferta jak dla mnie będzie OK. Problem jednak w tym, że 99% populacji kupuje samochód oczami, dlatego nie wróżę takiego sukcesu jaki osiągnął duster.
Mam nadzieję ze nie ulegną panującemu trendowi i nie zmniejszą prześwitu nadwozia...
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-09-17, 21:40
kapelusznik napisał/a:
Duster to najbrzydsza Dacia i jeden z brzydszych samochodów na rynku (przód ujdzie w tłoku, ale z tyłu, oj panie ... )
Jak dla mnie wygląda tak sobie, ale nie podobają mi się te "napompowane" błotniki ala peugeot 207 i spółka, logan jakoś bardziej mnie przekonuje pod tym (i nie tylko tym) względem, ale OK nie o tym tutaj.
Mój gust jest wyjątkowo specyficzny bo gdybym miał auto kupować oczami potrzebowałbym około 250 kzł, więc kompletnie nie dla mnie
myślę, że o sukcesie dustera zdecydowało co innego niż uroda
sorry Panie i Panowie, ale IMHO Duster to najbrzydsza Dacia i jeden z brzydszych samochodów na rynku (przód ujdzie w tłoku, ale z tyłu, oj panie ... )
Jak widać każdy ma inny gust. Dla mnie duster jest ślicznym samochodem. I o ile przód mi się po prostu podoba ... to tył jest dla mnie rewelacyjny. I ze wstydem przyznam, że jednym z kryteriów wyboru ... był właśnie wygląd dustera. Kiedy zobaczyłem go pierwszy raz (nie zauważyłem wtedy że to dacia), od razu mnie urzekł. Wcześniej myślałem o qashqai'u ... dopóki nie zobaczyłem dustera.
Marka: Dacia/Renault
Model: Duster 4x2/Fluence Intens
Silnik: 1,6/1,6
Rocznik: 2012/2016
Wersja: Laureate Plus
Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 197 Skąd: Śląsk. Ten niższy ;)
Wysłany: 2012-09-18, 07:54
Generalnie wygląd Dustera moim skromnym zdaniem jest OK. Przesadzono jedynie z "pompowaniem" błotników, przez co z tyłu wygląda... Hmmm... Pociesznie?
Jednak gdyby podstawowym kryterium przy zakupie był wygląd, a środki finansowe były stosowne, to podobnie jak benny86 potrzebowałbym mniej więcej 250 tysięcy.
Natomiast Nowy Logan najzwyczajniej w świecie podoba mi się. Klasyczna linia sedana bez jakichś dziwnych ozdobnych przetłoczeń. Zgrabne autko, które może i nie wali po oczach nowoczesną stylistyką, ale wstydzić się też nie ma czego.
Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022 Pomógł: 6 razy Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 917 Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-09-18, 08:01
miskowski napisał/a:
wstydzić się też nie ma czego.
klapy bagażnika
pod tym względem przegrywa z Rapidem - ale pewnie wygra ceną
pytanie jak z miejscem na nogi - bo póki co Logan daje mi więcej niż Octavia
a miejsce na nogi i możliwość ich rozprostowania w trakcie jazdy, jest dla mnie niestety najważniejsza - ważniejsza nawet niż dodatkowe 30KM w tej samej cenie czy też ESP w standardzie, lub dodatkowe poduszki powietrzne
Marka: Dacia/Renault
Model: Duster 4x2/Fluence Intens
Silnik: 1,6/1,6
Rocznik: 2012/2016
Wersja: Laureate Plus
Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 197 Skąd: Śląsk. Ten niższy ;)
Wysłany: 2012-09-18, 08:53
kapelusznik napisał/a:
klapy bagażnika
Amen, bracie. Bo faktycznie, Duster może podobać się z przodu i z boku. Tył jest karykaturalny. Natomiast dodatkowe centymetry na nogi są dość istotne, zwłaszcza w kontekście potencjalnej zakrzepicy żył w dolnych kończynach.
Potwierdzam . Ludzie zrozumcie, że istniej coś takiego jak gust. I wygłaszanie kategorycznych sądów w stylu "tył dustera jest karykaturalny", nie ma sensu. Bo tenże tył może się komuś nie podobać, ale może się też podobać. I dla mnie właśnie duster ma tył rewelacyjny, a nadkola też śliczne . Mnie nawet ciężko uwierzyć, że może się komuś tył dustera nie podobać ... no ale ponieważ gusta bywają bardzo różne, to jednak komuś się nie podoba.
Ostatnio zmieniony przez McRap 2012-09-18, 09:12, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum