Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-27, 07:44
W ogóle jak ktoś daje dużo różnych gadżetów i systemów bezpieczeństwa za niską cenę, to tylko się cieszyć, a nie narzekać, że się popsuje, że drogo naprawiać, że po co to to w ogóle.. 4 koła i krzesła w środku wystarczą.. tapicerka też lipa, bo się może zmechacić albo porwać, jak coś kanciastego się na niej położy..
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2388 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-27, 07:52
maciek napisał/a:
Axia, przecież w Dacii i w Nokii są te same mapy NAVTEQ
Nie, nie są. Navteq dostarcza tylko danych kartograficznych, co z tymi danymi zrobi aplikacja (możliwości, prezentacja, routing), to zupełnie inna historia.
- clio 3 collection, czyli coś a la obecna storia, czyli po aktualnej premierze IV gen. odchudzenie i potanienie III... Ale chyba na inne rynki niż sandero? Bo inaczej to sensu wielkiego nie widzę - chyba prościej byłoby przykleić romb na daćkę.
no z tym gadżetami jak kto lubi :) mi wystarczy w zupełności ekran E52 do nawigacji, inni chcą mieć większy, a niech mają ich kasa. Innego rodzaju gadżety, zależy co to jest, ja osobiście nie jestem przekonany do kart do odpalania Renault, a także nie potrzebuję czujnika deszczu itp itd :)
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-27, 10:20
Nie potrzebujesz nie kupujesz. Ale jak dostajesz w gratisie, tj. w podstawie to jest fajnie.
Jeździłem jakiś czas nową Meganką i powiem szczerze, że uzależnienie prędkości wycieraczek od prędkości samochodu to fajna sprawa. Samootwieranie się drzwi (które można wyłączyć) jak się podchodzi z kartą do auta też (niesiemy ciężkie bagaże idąc z rodziną do auta).
Można dyskutować o usterkowości i innych minusach bajerów, ale jeśli w cenie Sandero będzie Clio z dużo lepszym wyposażeniem, to Renault chce przyhamować Dacie, choć kampanie reklamowe na to nie wskazują, a wręcz przeciwnie.
I chyba ledy do jazdy dziennej będą w podstawie - a dużo Daćkowców sobie dostawiało. Choć to też zbędny bajer.
Ostatnio zmieniony przez Prezes 2012-09-27, 10:21, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-27, 10:36
DrOzda napisał/a:
Prezes napisał/a:
I chyba ledy do jazdy dziennej będą w podstawie - a dużo Daćkowców sobie dostawiało. Choć to też zbędny bajer.
DRL są już obowiązkowe od początku 2011 w UE dla nowych homologacji.
Ale LEDY nie są!
Lodgy ma jakieś światełko jak postojowe i to jest światło do jazdy dziennej. W nowym aveo zwykłe światła pełnią rolę świateł do jazdy dziennej, etc.
jak dostajesz w gratisie, tj. w podstawie to jest fajnie
"Nie ma darmowych obiadów!" - producenci nigdy nie dają prezentów z własnej kieszeni, za wszystko zawsze płacą klienci, wyższymi cenami.
To Dacia początkowo i przez chwilę chciała być i wyglądać na taką "bezprezentową" - "dostajesz, za co płacisz": buda, silnik, 4 koła, kierownica i siedzenia. I to właśnie było fajne - niestety, eksperyment coraz bardziej się wykoleja... /:
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate2
Dołączyła: 09 Sie 2012 Posty: 176 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-27, 10:46
Ja tylko napisałam, że w Nokii faktycznie nawigacja jest rewelacyjna :)
Jeśli dostanę bajery w przystępnej cenie to będę szczęśliwa jak świnia w deszcz :D
Otwieranie auta bez potrzeby kluczyka w dłoni dla mnie jest bajerem wręcz rewelacyjnym, bo w mojej torebce o wymiarach średniej wielkości tira, kluczyka szukam ok pol godziny, a siedząc w aucie mogłabym sobie go szukać i godzinę bez nerwów.
Pewnie, że ilość gadżetów, zwiększa szansę na ewentualne naprawy, ale dlatego kupuje się nowe auta, gdzie prawdopodobieństwo takiej awarii jest mniejsze.
Teraz jeżdżę Talką pustą jak domy po przejściu armii rosyjskiej, nie ma wspomagania, klimatyzacji - cztery koła i fotele :) Nic się nie psuje. Dolewam paliwo, zmieniam opony. Auto 10 lat i widzi mechanika na przeglądach, które przechodzi bez mruknięcia. Odpala na największe mrozy i nie boi się śniegów po kolana. A Rude to w tym wozie tylko za kierownicą siedzi ;P
A jednak... jazda takim wozem sprawia, ze jasno widać, czego po kolejnym aucie oczekiwać :P - Wszystkieeeeeeeeego !!!!!
Dokładnie wygląda to tak:
"Mercedes odkupił z Renault nadwozie Kangoo oraz cieszący się dobrą opinia turbodieslowski silnik 1.5, ale dokonał też niemało modyfikacji, min. w układzie zawieszenia."
Już parę razy oglądałem Citana i ciągle coś mi przypominał. Jakiś taki znajomy kształt nadwozia
PS. Czy ta forumowa wyszukiwarka działa poprawnie? Bo jakoś nic na temat Citana nie wyskakuje...
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2012-10-03, 20:24, w całości zmieniany 2 razy
Kangoo nie jest ojcem dokkera - jedyny wspólny element, to zapożyczona do dacii belka tylnego zawieszenia. Pozostałe sprawy są analogiczne jak w przypadku megane/fluence i logana - kangoo to też płyta C, dokker to tradycyjna u Dacii płyta podłogowa B.
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-10-04, 00:30
Cytat:
jedyny wspólny element, to zapożyczona do dacii belka tylnego zawieszenia
I sprężyny...
"Tylne zawieszenie z osią sprężystą o programowanym ugięciu wraz ze sprężynami śrubowymi zostało przejęte z modelu Renault Kangoo. "
http://7dosetki.pl/samoch...kker-van/7.html
Ewentualnie boczne przesuwane drzwi...
I tylko tyle? Co te pismaki wypisują? "samochód bazuje na kangoo, spokrewniony konstrukcyjnie z Kangoo" itp., itd.
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2012-10-04, 00:30, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-10-09, 08:32
Czekałem aż na polskiej stronie pokaże się cennik, ale jak to w Polsce znów jakieś opóźnienie. W gazetach już piszą. Może to jednak tylko spekulacje, albo "pierdoły wyssane ze znudzonych paluchów" dziennikarzy ?
Oficjalna cena Skody Rapid to 289.900 koron czeskich, czyli 11.645 euro w wersji podstawowej.
Pierwsze komentarze wśród znajomych-szok i zdziwienie: "jak to będzie jeździło z silniczkiem 1.2MPI/55 kW/75KM ? Np. z taką zawartością jaką miałem ostatnio w Loganie-dwa worki kartofli mający dobre 55 kg w bagażniku, skrzynka pomidorów i dwie dorosłe osoby. No, nie za bardzo...
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
A tu nieoficjalne ceny Rapid w wersji Ambition - taki odpowiednik Ambience/Laureate z klimą w standardzie:
1.2 MPI 75KM - 53 150 zł
1.2 TSI 85KM - 57 650 zł
1.2 TSI 105KM - 60 150 zł
1.4 TSI 122KM DSG - 68 150 zł
1.6 TDI 105KM - 67 650 zł
do tego dają rabat z ubezpieczeniem - 4000 PLN ....
Oj coś czuję że Logany i Sandero mogą trochę uszczknąć tego tortu
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2012-10-09, 10:55, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum