Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4266 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-28, 19:14
RenaultDacia napisał/a:
mekintosz -> "W koncu zrezygnowali z osmiozaworowek " - z czego tu się cieszyć? Jak myślisz, który silnik 0.9 Tce czy 1.6 MPI dłużej pojeździ bezawaryjnie? :) Jak przy 1.6 MPI coś się stanie to naprawisz przysłowiowym śrubokrętem i młotkiem, przy Tce zapraszam do ASO.....
Nie twierdze, ze nowy nowoczesny silnik 0.9 tce jest superwytrzymały, solidny, mocny i długowieczny. Czas pokaże czy mamy się bać czy się cieszyć z jego obecności w gamie daci. Jednak jest to mimo wszystko skok technologiczny w stosunku do poczciwych MPI 8V. Częściowo podzielam Twoj pogląd i dziwie się, ze nie dali klasycznego 1.6 16V z Dustera albo podstawowego 1.2 TCe 105 KM czyli 1.2 16V 75 km + turbinka. Dostaliśmy bonus od renault w postaci tego maleństwa, mam nadzieje, ze nie do testów Osobiście tez planowałem kupić Sandero 1.2 16V 75 KM ale trafił się dieslek bez FAPA i dwumasy. Przy okazji zauważyłem na jednym z filmów oraz regulacje wysokosci kierownicy w Stepwayu II wiec pewnie tez fotel jest regulowany ! Pierwsza była totalnym kastratem w tej materii ;-(
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2012-09-29, 09:18, w całości zmieniany 4 razy
Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 437 Skąd: Wawa
Wysłany: 2012-09-28, 21:15
Tez nie jeden raz sie irytuje lub zachwycam rozwiazaniami w prezentowanych nowych samochodach, ktorych... nie mam.
Ano, jak bede zmienial, to sie bede martwil na poważnie. A jak mi silnik lub cokolwiek innego nie przypasuje, to mam kilka wyjsc:
a) pogodzic sie i pojsc na kompromis z producentem
b) olac to i zostawic swoje pieniadze innej marce
c) kupic uzywke godzac sie na kompletnie inne kompromisy, jak w pkt. a)
Wiem, forum skupia pasjonatow i sympatykow danej marki i / lub produktu (dlatego tu jestem).
Osobiscie czekam na nowa wersje DD.
Czyli krotki logan bedzie nowy, ale MCV pozostaje bez zmian?
MCV został już wycofany z produkcji zastąpiła go logy. Co do termometra w komp pokład to myślę ze na nasz rynek go nie będzie , u nas pewno będą uboższe wersje.
a jaką ma moc taki 0,9 TCE ? jest żwawszy od 1,2 16 v i czy będzie dużo droższy ?
Ostatnio zmieniony przez Jarosław P 2012-09-29, 11:12, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Renault
Model: Megane Scenic I
Silnik: 1.6 8V 90 KM LPG
Rocznik: 1998
Dołączył: 21 Wrz 2012 Posty: 95 Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-09-29, 21:11
mekintosz napisał/a:
Częściowo podzielam Twoj pogląd i dziwie się, ze nie dali klasycznego 1.6 16V z Dustera albo podstawowego 1.2 TCe 105 KM czyli 1.2 16V 75 km + turbinka. (...) Osobiście tez planowałem kupić Sandero 1.2 16V 75 KM ale trafił się dieslek bez FAPA i dwumasy.
Dokładnie, do "starego" 1.2 TCe nie miałbym uwag. A co do Twojego diesla, to jak bez FAP i dwumasy, to jest OK - już się nie czepiam :)
0,9 TCE?? i 90 KM ?? to jakaś kpina... minimum 1,2 to powinno być... jakoś nie przekonują mnie takie silniki ( tak samo jak jak 1,0 Ecoboost 100 KM od Forda i 0,9 TwinAir 85 km od fiata )
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4266 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-01, 21:09
jjmalin napisał/a:
0,9 TCE?? i 90 KM ?? to jakaś kpina... minimum 1,2 to powinno być... jakoś nie przekonują mnie takie silniki ( tak samo jak jak 1,0 Ecoboost 100 KM od Forda i 0,9 TwinAir 85 km od fiata )
Poczekajmy na testy dziennikarzy oraz zwyklych uzytkownikow. Jednak dla Sandero lepszy sie wydaje 1.2 tce 105 km niz ten 90 KM. Chyba, ze bedzie o wiele dynamiczniejszy niz 1.2 16 V 75 KM. Zatem moze juz czas zapomniec o parametrze pojemnosci a patrzec na moc i moment ? Przy okazji osoby po raz pierwszy nabywajace samochod beda mogly miec w miare dynamiczny samochodzik z relatywnie niskim OC ( 900 cm3 ).
Nie Ciebie ma porywać, a samochód d; - a to z kolei zależy od wagi, przełożeń, aerodynamiki i fafnostu innych czynników... Co wszystko jednak nie zmienia faktu, że pojemność oraz osiągi max dalej są duże "g" warte, QED.
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-10-03, 20:34
Logan II cena od 7700 euro to pewniak, czy tylko spekulacje? Silnik 1.2 75 KM jakoś się zdzierży. Trudno, mus to mus. Konkurencja tanich sedanów postępuje podobnie-Citroen Elysee i Peugeot 301 w wersji podstawowej będą miały silnik 1.2 o mocy 72 KM i 110 Nm. Normalnie Wartburg się przypomina z silnikiem VW
http://polskajazda.pl/Samochody/Wartburg/13/4417
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ja jestem ciekaw jak będzie wyglądała sprawa wyposażenia w Access tudzież nowym odpowiedniku, np. czy pokuszą się o centralny zamek (wydaje mi się, że w starym Loganie nie było), wspomaganie kierownicy czy, w opcji, fabryczne LPG. Bo rozumiem, że w najuboższej wersji dostępny będzie silnik 1.2 16V 75KM, a on do gazu (w teorii) nic mieć nie powinien.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum