Ktoś, gdzieś pytał, ale nie mogę na szybko znaleźć, więc będzie tutaj (: - w najbliższej przewidywalnej przyszłości (powiedzmy: rok) w dokkerze na pewno nie będzie dCi 110.
(Taka wersja po prostu nie występuje w dokumentacji technicznej - a ona właśnie trochę wyprzedza ewentualne "nowości").
Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 437 Skąd: Wawa
Wysłany: 2012-10-11, 21:07
laisar napisał/a:
Ktoś, gdzieś pytał, ale nie mogę na szybko znaleźć, więc będzie tutaj (: - w najbliższej przewidywalnej przyszłości (powiedzmy: rok) w dokkerze na pewno nie będzie dCi 110.
(Taka wersja po prostu nie występuje w dokumentacji technicznej - a ona właśnie trochę wyprzedza ewentualne "nowości").
Kolego, a wiesz moze, jakich silnikow sie mozna spodziewac w DD Ph2?
Nie - raz, że to jeszcze najprawdopodobniej właśnie cały rok (jesienny Frankfurt 2013?), a dwa, że też nic po prostu na ten temat nie ma.
Ale... można się pobawić w prorokowanie (; I ja obstawiam dodanie 1.2 TCe - zamiast 1.6 16V 105 KM? Dwulitrówki nie będzie - ale może dadzą automatyczną skrzynię biegów od niej? Diesle na pewno bez zmian.
Bardzo wątpię - dwulitrówki to są u nas w bardziej wypasionych renówkach, to przecież nie dadzą takiej do jakiegoś tam dustera, bo by im prestiż ukradł d;
(W najlepszy razie mogłoby się pojawić coś ociupinkę mocniejszego, ale wyłącznie z mniejszych pojemności).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-10-12, 08:08, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-12, 08:21
laisar napisał/a:
Dyziek napisał/a:
licze w skrytosci ducha na 2litry...
(W najlepszy razie mogłoby się pojawić coś ociupinkę mocniejszego, ale wyłącznie z mniejszych pojemności).
Ja tylko chcę żeby było z automatem i w miarę ciche przy 140 km/h. Jeśli to się uda z 1.0 tcĘ avec compresseur e foix gras - nie będę miał zastrzeżeń. :>
Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 437 Skąd: Wawa
Wysłany: 2012-10-14, 20:48
piotrres napisał/a:
Dyziek napisał/a:
...pod katem LPG silnik 1.2 TCE nie jest idealnym wyborem...
Niestety, trzeba by zaprojektować dedykowaną turbinę pod zasilanie LPG, bo temperatura spalania LPG jest wyższa niż benzyny.
I tak, i nie :)
Benzyna turbo z gazem ponoc daje rade, te silniki tez, zwlaszcza, ze maja dodatkowy obieg chlodziwa (pisal o tym Kratylos). Choc osobiscie podzielam Twoje obawy
Sek w tym, ze ta wersja nie ma hydraulicznych popychaczy reg. zaworow, wiec mechanik bedzzie sie klaniac :(
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 80 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3626 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-14, 21:08
Benzyna z turbo daje , ale nie z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Dopiero instalacja z wtryskiem fazy ciekłej gazu się nadaje - koszt ok. 8 -10 tys PLN.
Benzyna z turbo daje , ale nie z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Dopiero instalacja z wtryskiem fazy ciekłej gazu się nadaje - koszt ok. 8 -10 tys PLN.
Myślałem o tych bardziej dostępnych, generacji IV . Trzeba poczekać aż V-ka stanieje
a wtedy:
"turbogaz nie ma nas!"
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Wysłany: 2012-10-29, 22:12 Facelift chyba coraz bliżej
Cześć,
Przeglądałem sobie www.dacia.co.uk i okazuje się ,że oferowane dustery w UK będą miały nowy "środek". Duster zadebiutuje w UK na początku roku 2013 - może i u nas odświeżą?
_________________ Było: 2x R25, peugeot 205, safrane, saab 9-5
Jest: clio II , mondeo mk IV
Ale czy deska będzie rosyjsko-południowoamerykańsko-indyjska? Nie jestem przekonany... Może dadzą raczej tę z lodgy / dokkera? Albo z nowego logana? Byłoby to bardziej spójne stylistycznie i technicznie - dacia osobno, renault osobno.
(Wielka Brytania jest - jak zwykle (; - specyficzna, bo łatwiej wziąć deskę z indyjskiego reno dustera niż tworzyć nową specjalną odmianę europejskiej konsoli dacii, przystosowanej do ruchu lewostronnego).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-10-29, 23:24, w całości zmieniany 1 raz
Mnie za to przeraża, że konfigurator w UK jeżeli się wybierze benzynę ogranicza wybór tylko do wersji access i koloru białego, u nas podobną tendencję widać przy Dokerze, osobiście bardzo mi się nie podoba taki kierunek zmian. Dlaczego Dacia /Renault narzuca nam silniki diesla? Dlaczego nie można wybrać sobie benzyny i mieć auta w super wyposażeniu? Pewnie jak wprowadzą tce, to się to zmieni....
_________________ Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum