Witam od jakiś 2 tygodni gdy włączam prawy kierunkowskaz to zaczyna szybko migać,wczoraj brat powiedzial że pewnie gdzieś masę gubie,bo jadąc za mną gdy ja skręcałęm w prawo to u mnie dziwne rzeczy w tylnej prawej lampie sie działy - a mianowicie pulsowało światło stop zamiast kierunkowskazu, pytanko-czy z tym problemem do serwisu, czy to jakas błahostka i podpowiecie jak te usterkę naprawić.
_________________ DACIA LOGAN MCV 1.4M 65000 km :)
cos podonego mialem w megance jak pojedziesz do serwisu to cie ladnie skasuja.
Sluchaj w tylniej lampie masz zawarcie mozliwe ze styki zasniedzialy lub troszke plastik sie przytopil. wyjmij kostke z zaroweczek znaczy caly elemeny z kierunkowskaza i sprawdz styki jak wygladaja wyczysc i bedzie wszystko ok
Pozdr
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Temat już był. brak ,,masy" w lampie, ja doprowadziłem cienkim przewodem dodatkową masę podpiętą pod kostkę i mam spokój, czasem westarczy poruszać kostką z tyłu lampy.
Na gwaracji jest to mam sam kombinować??,odkręciłem tylna lamę(proste i łatwe),odłączyłem kostkę,żaróweczkę wykręcilem i wkręciłem od nowa,styki wyglądają dobrze ,na chwilę obecną problem rozwiązany pozytywnie,a w sumie wystarczyło poszukać na forum przepraszam za zawracanie głowy
_________________ DACIA LOGAN MCV 1.4M 65000 km :)
A ja się wogóle dziwię, że pytasz co z tym zrobić. Po to masz gwarancję, żeby z niej korzystać. Łaski ci nie robią, a światła to w końcu twoje bezpieczeństwo.
Heh, temat opisywałem ca. 2 m-ce temu. Też prawy kierunkowskaz. Sprawę załatwiłem w sewisie, w ramach gwarancji ca. ½ h roboty. Dla św. spokoju wymienili cały konektor w lewej tylnej lampie.
Problem musi się zdarzać częściej, bo godzinę temu zadzwoniła do mnię miła pani z ASO z pytaniem czy wszystko OK ? Ponieważ miałem u nich naprawianą tylna lampę.
Na razie OK!
_____________________________
Uwaga! związek między światłem a masą wygląda tak: c := SqRt( E/m );
Potwierdzam, do mnie też zawsze dzwonią zaraz po wizycie w ASO z tym pytaniem...
A do mnie nikt nie dzwonił!!!!
patałachy....
Ale zapomniałem dodać, że kiedyś na poczatku serwis zapytał czy wyrażam zgodę na badanie satysfakcji klienta (jakaś polityka jakości Renault, czy cuś takiego... )
Do mnie też dzwonili (w Fordzie też tak było), ale to jest telefon z danego ASO, a nie ogólnie z Renault, więc znaczenie tego, czy my powiemy "zadowolony", czy "nie zadowolony" jakiegoś szczególnego znaczenia nie nabiera.
Marka: Renault
Model: Laguna Grandtour
Silnik: 1,8 16V + Gaz Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Cze 2008 Posty: 213 Skąd: Powiat Piaseczno
Wysłany: 2008-07-08, 07:29
Do mnie kiedyś dzwonili, ale jak dowiedzieli się, że to była naprawa gwarancyjna - to nie chcieli gadać.
Miła pani powiedziała, że bada zadowolenie klientów, którzy mieli naprawę PŁATNĄ.
To poprosiłem, żeby już więcej nie dzwoniła, bo szkoda mojego i jej czasu i rozłączyłem się.
_________________ Poprzednie auto : Dacia Logan 1,4 MPI B+G.
Obecnie : Laguna II 1,8 16 V B+G
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum