Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-06-19, 17:48
Na samych relingach
Dobrze że był sztywny (z jakimś kokosem)
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-07-26, 18:55
Moje spostrzeżenia po przebiegu blisko 10 000 km:
1)
- temp.zew. około 10 stopni
II kreski wskaźnika temperatury po 4 km jazdy
IIII kreski -"- po 20 km jazdy - temp.zew. około 20 stopni
II kreski wskaźnika temperatury po 3 km jazdy
IIII kreski -"- po 8 km jazdy
- temp.zew. 32 stopni
II kreski wskaźnika temperatury po 500 m jazdy
IIII kreski -"- po 5 km jazdy (samochód stał na słońcu uff ukrop w środku )
2)
Jazda z dużą prędkością bardziej podnosi spalanie niż typowa jazda miejska (przynajmniej w moim modelu tak jest)
Przykład:
Z uwagi na zmianę profilu jazdy od ponad 2000 km ( typowa jazda miejska i podmiejska) moim oczom pojawiło się to:
Po przejechaniu około 150 km spalanie 4,7 l/100 km,zasięg 1050 km.
3)
Dziwny rezonans słuszalny zaraz po zapaleniu auta (tylko jak jest zimny),cichnie samoistnie po około 1 km.
4)
fatalne spasowanie plastyków w bagazniku (tolerancja plus/minus 1 cm )
Poza tym spokój i oby tak dalej
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-07-29, 13:14
W drodze na wypad nad polskie Morze "Pobierowo" w okołicach Szczecina S3 stuknęło 10 000 km.
P.S.
Korki, korki, korki na A6 z powodu remontów (stałem około 1 godziny w obie strony) .
W związku z powyższym warto skorzystać z tras alternatywnych:
Kierowcy jadący S3 od strony Gorzowa mogą zjechać z drogi ekspresowej na węźle Myślibórz, bądź na węźle Pyrzyce i kontynuować podróż nad morze drogami wojewódzkimi przez Stargard Szczeciński i Nowogard.
Kierowcy znajdujący się już na autostradzie A6 mogą zjechać z niej na węźle Szczecin Podjuchy, następnie skręcić w prawo w ulicę Granitową i ulicą Batalionów Chłopskich i Gryfińską dojechać do dzielnicy Dąbie. Z Dąbia należy wyjechać ulicą Goleniowską, z której należy skręcić w lewo, w ulicę Lubczyńską (kierunek Goleniów, Lubczyna). Następnie przez Załom dojeżdża się do Pucic, gdzie na skrzyżowaniu należy skręcić w prawo (kierunek Goleniów, Rurka). Następnie dojeżdżamy do Klinisk Wielkich i jedziemy dalej tą drogą przez Rurzycę i Dobroszyn do węzła Rurka, gdzie bezkolizyjnie można włączyć się w drogę S3. Z wyjazdu przez Dąbie, Załom i Kliniska do węzła Rurka mogą również skorzystać mieszkańcy Szczecina.
DSC07145.JPG
Plik ściągnięto 253 raz(y) 247,32 KB
mapka1.jpg Jak jechać nad morze aby nie stać w korku
Plik ściągnięto 279 raz(y) 204,85 KB
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
W związku z powyższym warto skorzystać z tras alternatywnych:
Kierowcy jadący S3 od strony Gorzowa mogą zjechać z drogi ekspresowej na węźle Myślibórz, bądź na węźle Pyrzyce i kontynuować podróż nad morze drogami wojewódzkimi przez Stargard Szczeciński i Nowogard.
Życzę powodzenia we włączeniu się do ruchu w Nowogardzie. Pomimo obwodnicy wlot od Stargardu się korkuje niesamowicie. Mieszkam 35 km od morza i widzę co się dzieje w weekendy. Masakra. Przez ulice nie można przejść bo tyle aut jedzie. My miejscowi latem rzadko nad morze jeździmy właśnie ze względu na korki. Raczej wybieramy leśne jeziorka. W erze GPS-ów skończyły się trasy alternatywne. Wszędzie pełno turystów.
pluto napisał/a:
Kierowcy znajdujący się już na autostradzie A6 mogą zjechać z niej na węźle Szczecin Podjuchy, następnie skręcić w prawo w ulicę Granitową i ulicą Batalionów Chłopskich i Gryfińską dojechać do dzielnicy Dąbie.
Struga w Szczecinie rozkopana, więc przejazd z Podjuch do Dąbia sprawia wieeeeelki problem. Szkoda czasu i fatygi, zwłaszcza w tygodniu.
Dopóki nie wybudują dróg przy tej ilości aut będą korki i tyle. Jadącą nad morze trzeba się z tym liczyć, gdy wszyscy o jednej porze chcą się dostać nad Bałtyk.
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-07-29, 14:03
Znaczy się tu też kicha
Dzięki za info
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-08-03, 21:42
Dziś w garażu znalazł się nowy nabytek
Opony zimowe Uniroyale MS Plus 66
Cena 1399,99 zł za komplet
Zakupiłem teraz bo im bliżej zimy tym będzie drożej, a po za tym już słuchać pogłoski o obowiązku ich posiadaniu więc sprzedawcy mogą podnosić ceny.
Z etykiet na oponach widać nie ma szału ale tu chodzi bardziej o bezpieczeńtwo niż ekonomię.
Pożyjemy zobaczymy, dam znać jak przy moim stylu jazdy będą się sprawowały.
DSC00934.JPG
Plik ściągnięto 307 raz(y) 163,11 KB
DSC00935.JPG
Plik ściągnięto 322 raz(y) 165,07 KB
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-08-04, 10:22
dobry wybór - ja po ostatniej zimie bardzo je sobie chwalę - niezła cena
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-08-04, 10:22, w całości zmieniany 1 raz
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-08-23, 17:26
Dziś postanowiłem dotrzeć do koła zapasowego żeby sprawdzić jego stan (ciśnienie itp.). Po zdjęciu koła (zresztą bez żadego problemu) podwozie wygląda na w miare czyste - prawie 12000 km przebiegu.
Także tłumik wygląda dobrze
DSC07250a.jpg Tłumik końcowy
Plik ściągnięto 359 raz(y) 246,46 KB
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-10-27, 15:28
Wraz ze pierwszym śniegiem zmieniłem opony na zimowe - Uniroyal MS Plus 66.
Mam w związku z tym pytanie - jakie używacie podnośniki do podnoszenia Dustera, bo fabryczny podnośnik jest ciut niezgrabny w obsłudze.
W uwagi na dużą wysokość podnoszenia (około 40 cm) większość podnośników typu "Żabka" jest za niska.
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-11-26, 21:54
W sobotę stuknęło 15 000 km - żadny stuków i puków, brak jakichkolwiek wad zarówno jakościowych jak i montażowych.
NUDA
DSC07415.JPG
Plik ściągnięto 195 raz(y) 195,81 KB
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-12-22, 12:25
W ramach światecznej atmosfery i mój Duster dostał mały prezencik Stalowy podnóżek
Fajny gadżet, super wygląda w aucie i eliminuje jedną z nielicznych niedociągnięć - zmechacenie lub wytarcie wykładziny.
W moim przypadku "największe zniszczenie nastapiło na kancie wykładziny (zaznaczono czerwona elipsą) - podnóżek idealnie zakrywa te miejsce.
Od spodu ma na całości rzep więc montaż zajmuje chwilę.
Wiem że można to zrobić taniej z gumowych dywaników ale raz kiedyś można poszaleć
P.S.
Nie ma najmniejszego kłopotu ze ślizganiem się buta z podnóżka (brak takiego zjawiska). Jakby ktoś był w okolicach Zielonej Góry to można osobiście sprawdzić
DSC07552 II.jpg
Plik ściągnięto 294 raz(y) 241,93 KB
DSC07556 II.jpg
Plik ściągnięto 410 raz(y) 223,9 KB
DSC07545 II.jpg
Plik ściągnięto 327 raz(y) 227,57 KB
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-23, 01:28
Na pierwszy rzut oka bomba, jednak nie bardzo rozumiem, dlaczego producent tak dziwnie docial ja od strony nadkola/drzwi. Widac, ze czesc buta wciaz moze opierac sie o niezabezpieczony material obiacia tapicerki. W innych modelach do innych pojazdow podstopnice sa wezsze u podstawy ale wyzsze. Czy but nie zeslizguje sie po tym metalu ?
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-12-23, 09:35
mekintosz napisał/a:
Na pierwszy rzut oka bomba, jednak nie bardzo rozumiem, dlaczego producent tak dziwnie docial ja od strony nadkola/drzwi. Widac, ze czesc buta wciaz moze opierac sie o niezabezpieczony material obiacia tapicerki. W innych modelach do innych pojazdow podstopnice sa wezsze u podstawy ale wyzsze. Czy but nie zeslizguje sie po tym metalu ?
Ukształtowanie nadkola powoduje konieczność takiego wycięcia podnóżka. Z drugiej strony stopa spoczywa właśnie na tej płaskiej części która jest zakryta. Oczywiście próbowałem stawiać stopę dalej ale jest dosyć niewygodne właśnie z powodu owego wybrzuszenia
Rzecz jasna wszystko to się robi instyktownie więc każdy może odczuwać to w inny sposób.
Odnośnie ślizgania się buta to te zjawisko tu nie występuje:
- primo piętra spoczywa na gumowych dywaniku więc nie cofa się w dół,
- duo powierzchnia jest szorska (coś w rodzaju papieru ściernego) lekko wyszlifowanego. Buty typu półbuty męskie, adidasy czy kozaczki damskie (podbicie twardym plastykiem) dają rady.
Z biegiem kilometrów napiszę więcej uwag.
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2012-12-23, 12:16
Ta
Jeśli z kultową naklejką na tylnej szybie to ja - ach te świąteczne zakupy
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 239 Skąd: Polska
Wysłany: 2012-12-23, 23:56
pluto napisał/a:
3)
Dziwny rezonans słuszalny zaraz po zapaleniu auta (tylko jak jest zimny),cichnie samoistnie po około 1 km.
Mam coś podobnego w 1.6 16V. Po uruchomieniu silnika, na jałowym biegu rezonuje zimna maska. Przy mrozach efekt się nasila. Wystarczy dotknąć maski palcem i robi się cicho. Jak zelżeje mróz, pokombinuję z jakąś podkładką albo nawet z kultową uszczelką od malucha. Znalazłeś źródło odgłosów u siebie?
u mnie to samo było po pierwszych mocnych mrozach. na luzie deska rozdzielcza skrzypiała. teraz niestety nie skrzypi, niestety, bo byłem na przegladzie i gdyby moze skrzypialo to by naprawili. a co do spalania to ok 6 ON/100 km. jeśli nawet nie wiecej. i nie patrzcie na komputer pokładowy. najlepiej tankowa do pełna i liczyc. teraz niby spaliło mi 16 litrów i mam niby połowę baku, więc albo naprawdę zostało mi ok 30 litrów (pełny bak 50 L - rezerwa ok 5 L) i przejechalem 320 km. komputer pokazuje ze przejade jeszcze 400, wiec podsumowując 320+400=720 km, spali 45 litrów. 720:45=chyba 15,7. teraz 100:15,7=ponad 6 litrów. :( niestety
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-01-26, 13:12
cd usprawnień Dusterka ....
Zakupłem zestaw nakładek + uszczelniacz Sikaflex-221 czarny.
Teraz czekam do wiosny na montaż
DSC00981.JPG
Plik ściągnięto 480 raz(y) 246,01 KB
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-01-26, 14:19
ile wydałeś? gdzie kupiłeś? czy można kupować pojedyncze kawałki tej układanki?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum