Jak mi się zdaje nie tylko dla klubowiczów. Ci mili państwo przychodzą do pracy dla zysku. Więc jest całkiem bez różnicy czy to klubowicz czy nie, byle tylko wrócił.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Nie wiem jak reszta, użytkowników Forum, ale jest możliwość za niewielkie grosze wykonanie kart członkowskich. Dla przykładu zamieszczam link z cennikiem http://www.mediateka.com.pl/zipy/karty_plastic.pdf Co nam jako uczestnikom Forum może dać taka karta:
1. Serwisy ASO bardzo chętnie widzą stałych klientów i zawsze można wytargować zniżkę. Zgadza się oponęci, się znajda i powiedzą ja i tak wytarguję zniżkę bez karty. Po co mam płacić za jakiś kolejny plastyk.
2. Taka karta zaktywizuję środowisko posiadaczy marki. Wynika to z tego, że nadal magia plastyku jest szczególnie postrzegana.
3. Sprzedaż kart klubowych pozwoli na utrzymanie serwisu na profesjonalnym poziomie
I tutaj będzie największy ból, bo nikt nie chce płacić.
Ja uważam,że skromny datek raz na rok podniesie w znacznym stopniu prestiż Klubu
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-22, 22:34
Prestiż to fajna sprawa, zwłaszcza ten płynący z kawałka plastiku :) , ale klub nie ma osobowości prawnej (ani żadnej innej) i oficjalnie nie istnieje, więc w szczególności nie może (legalnie) prowadzić zbiórki kasy, itp.
Prestiż to fajna sprawa, zwłaszcza ten płynący z kawałka plastiku :) , ale klub nie ma osobowości prawnej (ani żadnej innej) i oficjalnie nie istnieje, więc w szczególności nie może (legalnie) prowadzić zbiórki kasy, itp.
Polskie prawo przewiduje całkowicie zwolnione z opodatkowania darowizny od osób obcych do około 4tyś zł/rok lub na pięć lat (na jednego darczyńcę) jeśli mnie pamięć nie myli.
Wiele "klubów" na tym bazuje ale pamiętac należy, że liczy się jeszcze interpretacja urzedu skarbowego. Jeśli dopatrzą się znamion działalności gospodarczej to jest problem...
_________________
Ostatnio zmieniony przez Osfald 2012-03-23, 08:23, w całości zmieniany 1 raz
Temat może być aktualny od nowego roku. Teorie, że US zakwestionuje są nie w pełni prawdziwe. Tak samo, że wystarczy naklejka.
Dla serwisów, byłby to przyczynek do udzielania rabatów za bezpłatną reklamę i jednocześnie członkowie poczuliby prestiż i związek z marką Dacia.
Można wprowadzić gradację kart w zależności od stażu na Forum i MSZ to jest najkorzystniejsze wyróżnienie do stałych uczestników naszego Forum. Nie mam zamiaru robić na ten temat ankiety, gdyż dotychczasowe ankiety miały minimalny odzew.
Zwracam się za tym, dla uczestników Forum a identyfikujących się z DKPL o wpowiedzenie swojej opinii w tym zakresie. Sam jestem ciekawy ilu użytkowników Forum zabierze głos. Po czasie np. 1,5 miesiąca zrobimy podsumowanie i zobaczymy jak identyfikujemy się z DKPL.
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-10-31, 22:43
chriskb napisał/a:
Dla serwisów, byłby to przyczynek do udzielania rabatów za bezpłatną reklamę i jednocześnie członkowie poczuliby prestiż i związek z marką Dacia.
Masz jakieś fakty na poparcie owych rabatów? Jaką reklamę? O prestiżu już się kiedyś wypowiadałem. :)
chriskb napisał/a:
Nie mam zamiaru robić na ten temat ankiety, gdyż dotychczasowe ankiety miały minimalny odzew.
Czy nie wypadałoby wyciągnąć jakiegoś wniosku z tego faktu? :)
chriskb napisał/a:
Zwracam się za tym, dla uczestników Forum a identyfikujących się z DKPL o wpowiedzenie swojej opinii w tym zakresie. Sam jestem ciekawy ilu użytkowników Forum zabierze głos. Po czasie np. 1,5 miesiąca zrobimy podsumowanie i zobaczymy jak identyfikujemy się z DKPL.
Wydaje mi się, że utożsamianie kart członkowskich z zaangażowaniem w DKPL jest delikatnym nadużyciem. Widać mniej więcej, kto coś robi w klubie i okolicach, nie widzę sensu w sankcjonowaniu tego kartami.
Tak więc, zupełnie jak pół roku temu :) , pokolorujcie mnie na "nieprzekonany". :]
Dla serwisów, byłby to przyczynek do udzielania rabatów za bezpłatną reklamę i jednocześnie członkowie poczuliby prestiż i związek z marką Dacia.
Masz jakieś fakty na poparcie owych rabatów? Jaką reklamę? O prestiżu już się kiedyś wypowiadałem. :)
Zgadzam się z bebe, pierw należało by się dowiedzieć czy jakiś serwis/salon jest zainteresowany taką formą współpracy. Bo, bez tego, to taki kawałek plastyku jest delikatnie mówiąc mało sensowny.
Nie wiem jak w Częstochowie i jak w Warszawie, ale nadal uważam, że w innych ośrodkach może to mieć wpływ na negocjaję cen usług. Trzeba wziąść pod uwagę, że Dacia jako marka nie ma jeszcze przebicia na rynku. Tylko my członkowie klubu możemy to z czasem zmienić.
Sprzedaż wyśmiewanej marki rośnie z roku na rok, a DKPL ma w tym zakresie całkiem pokaźny wpływ na te wyniki. Uważam, że miłośnicy i entizjaści tej marki będą kształtować zachowania rynku w zakresie popularyzacji ekonomicznie uzasadnionego zakupu nowego auta.
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-01, 19:25
chriskb napisał/a:
Nie wiem jak w Częstochowie i jak w Warszawie, ale nadal uważam, że w innych ośrodkach może to mieć wpływ na negocjaję cen usług.
Ale ja pytałem o fakty. Rozmawiałeś z jakimkolwiek serwisem, powiedzieli Ci, że jak przyjdziesz z kartą, to dadzą Ci zniżkę? Od tego bym zaczął, nie od kart. Uważam też, że gdyby klub miał osobowość prawną i mógł powiedzieć "zrzeszamy tyle a tyle członków, a tu jest kontakt do osoby odpowiedzialnej", to prędzej ktoś chciałby z nami rozmawiać. Bo teraz to wygląda trochę tak - przychodzi jakiś człowiek z jakąś kartą jakiegoś klubu, którego nawet oficjalnie nie ma, i coś chce. :) Nie wiadomo, dlaczego, po co, i dlaczego właściwie mielibyśmy dawać mu zniżkę (co z tego konkretnie będziemy mieli).
chriskb napisał/a:
Trzeba wziąść pod uwagę, że Dacia jako marka nie ma jeszcze przebicia na rynku. Tylko my członkowie klubu możemy to z czasem zmienić.
Nie bardzo widzę związek między przebiciem na rynku a członkami klubu a kartami klubowymi. Mógłbyś rozwinąć?
chriskb napisał/a:
Sprzedaż wyśmiewanej marki rośnie z roku na rok, a DKPL ma w tym zakresie całkiem pokaźny wpływ na te wyniki.
Jakieś dane na poparcie tej śmiałej tezy?
chriskb napisał/a:
Uważam, że miłośnicy i entizjaści tej marki będą kształtować zachowania rynku w zakresie popularyzacji ekonomicznie uzasadnionego zakupu nowego auta.
Znowu, nie bardzo rozumiem, jaki jest związek między entuzjastami a kształtowaniem zachowania rynku w zakresie popularyzacji zakupu.
Ja bym zaczął od urośnięcia w siłę (bo na razie to jesteśmy małe misie), potem ewentualnie stowarzyszenie czy co tam, potem nawiązanie współpracy z kim tam mamy ochotę na trochę bardziej formalnych, ale i lepszych warunkach, a na sam koniec ewentualnie wisienka na torcie w postaci kart/legitymacji/czerwonych książeczek. :) To jest moje zdanie i ja się z nim zgadzam. :]
Dacia jako marka nie ma jeszcze przebicia na rynku.
Śmiem twierdzić, że się mylisz. Ponieważ w rankingu sprzedaży stoi dość dobrze, biorąc pod uwagę, jak troszkę wyżej postawieni rywale reklamują się w mediach. A mimo wszystko w poszczególnych miesiącach przegrywali w ilości sprzedanych aut. Np: Chevrolet ostatnie 3 mc. w plecy, Citroen 2 mc., Peugeot i Fiat ostatnie 2 miesiące na podobnym poziomie sprzedaż, a przy nowej ofensywie modelowej statystyki powinny się poprawić na +. Jeszcze chciał bym nadmienić, że w chwili obecnej już jest 150% zeszłorocznej sprzedaż, a do końca zostały jeszcze trzy miesiące.
chriskb napisał/a:
Tylko my członkowie klubu możemy to z czasem zmienić.
Raczej my możemy dać świadectwo jakości dodatnie lub ujemne, reszta należy do zarządu marki.
chriskb napisał/a:
Sprzedaż wyśmiewanej marki rośnie z roku na rok, a DKPL ma w tym zakresie całkiem pokaźny wpływ na te wyniki.
Jw. napisał kol bebe, chciałbym jakieś dane zobaczyć, co do naszej mocy przekonywania Ludu Niewiernego
Ostatnio zmieniony przez monopios 2012-11-01, 21:52, w całości zmieniany 3 razy
Kol. bebe, i monopios, poczekajcie na podsumowanie w połowie grudnia. Wtedy również wytłumacze jak działa nasz niedoceniany klubowy marketing na przykładach z pomorza.
Marka: Dacia
Model: Duster 4X2
Silnik: 1,5 dCI 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 846 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-02, 21:50
bebe napisał/a:
chriskb napisał/a:
Sprzedaż wyśmiewanej marki rośnie z roku na rok, a DKPL ma w tym zakresie całkiem pokaźny wpływ na te wyniki.
Jakieś dane na poparcie tej śmiałej tezy?
Zgadzam się z Bebe. Problem polega na tym, że my to "czujemy" ba nawet wiemy, że sprzedaż rośnie dzięki DKPL tylko nie możemy tego udowodnić liczbowo jaki mamy wpływ na rynek a to nie daje nam komfortu w negocjowaniu z potencjalnymi partnerami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum