A to dlaczego? Podłączasz interfejs KKL albo CAN, sczytujesz kod błędu. Za samo to w ASO zawołają więcej niż tani interfejs. Co więcej z taką wiedzą (że np Sonda Lambda wskazuje błąd) albo wymieniasz sondę, albo jedziesz do gazownika, żeby wyregulował regulację.
Wymiana sondy akurat nie jest trudna, szczególnie w daćkach gdzie jest ona na wierzchu.
Możesz również skasować błąd, kontrolna zgaśnie, i jeśli nie wróci, to mogła to być chociażby wilgość na stykach ECU.
To jest kontrolna Check Engine, a nie wtrysku - zapala się naprawdę często - wystarczy chwila w google żeby się przekonać ile osób oferuje jej wyłączenie...
Ostatnio zmieniony przez czaju 2012-11-23, 15:39, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1501 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2012-11-23, 15:42
Oni (ASO) podpinają sondę za kilkanaście tysiaków i sprawdzają dokładnie błędy. nie ryzykowałbym kasowania błędów samym programem gdy samochód jest na gwarancji
Ja ci rozwiążę ten problem, bo miałem to samo i wielu na tym forum również, którzy posiadają lpg w swoich autach. Regulacja zaworów i lampka przestanie świecić. Nie masz przypadkiem problemów z falującymi obrotami, spadający obrotami i gasnącym silnikiem, szarpaniem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum