Marka: Mitsubishi
Model: Carisma
Silnik: 1.9 DID
Rocznik: 2002 Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2013 Posty: 133 Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2013-02-07, 12:18
Nigdy nie miałem do czynienia z autem z "podwieszanym kołem zapasowym". Wszystkie miały je w bagażniku.
Jedyne, co mi przeszkadza, to fakt, że zawsze trzeba opróżnić praktycznie cały bagażnik aby dobrać się do koła.
Plusem niewątpliwie jest to, że oprócz miejsca na koło, najczęściej można wygospodarować trochę miejsca na linkę holownicza, trójkąt, klucze, rękawice i parę innych rzeczy.
Ale w sumie... przez 13 lat jazdy różnymi samochodami koło zmieniałem tylko jeden raz (zbyt ostro wjechałem tyłem w krawężnik), zatem sposób mocowania koła jakoś mało mnie interesuje
ja dzis znalazłem chwile na oglądniecie nowego sandero do jazd niestety dalej nie mają masakra jakaś, deska fajna nowe ramiona wycieraczek, wlew płynu do spryskiwaczy z sitkiem - komus tego brakowało,
uszczelka pod szybą i nowe ramiona wycieraczek i pióra juz nie dwa razy 50 cm - jakie długie teraz dają ktoś może zmierzyć?
jak dla mnie plastiki oki szkoda tylko troche ze faktury tego plastku na boczkach nie zmienili, zgłówki z tyłu te małe takie jak u mnie środkowy, bagażnik niby taki sam ale optycznie sprawia wrażenie większego
acha na postoju lampka podsufitowa nie działala co mnie zdziwiło a podsufitka w momencie dotknięcia uginała się jak kawał gumy czego u mnie nie ma
za tydzien ma byc demo wiec dalej potestujemy ma byc stepka 0,9
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 85 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3750 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-08, 16:33
Szkoda że Dacia nie zorganizuje serii wyścigowej w oparciu o Sandero czy Logana - taki podstawowy model z klatką i lekko dłubniętym silnikiem czy zawieszeniem mógłby kosztować te 40 tys.
Coś ala puchar KIA Picanto .... idealna szkoła dla początkujących ścigaczy ....
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 4x2
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 371 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-08, 19:33
DrOzda napisał/a:
Szkoda że Dacia nie zorganizuje serii wyścigowej w oparciu o Sandero czy Logana - taki podstawowy model z klatką i lekko dłubniętym silnikiem czy zawieszeniem mógłby kosztować te 40 tys.
Coś ala puchar KIA Picanto .... idealna szkoła dla początkujących ścigaczy ....
40 tysięcy z klatką?
A jak to się ma do tego rajdowego Logana ??
Szkoda że Dacia nie zorganizuje serii wyścigowej w oparciu o Sandero czy Logana - taki podstawowy model z klatką i lekko dłubniętym silnikiem czy zawieszeniem mógłby kosztować te 40 tys.
Coś ala puchar KIA Picanto .... idealna szkoła dla początkujących ścigaczy ....
są wyścigi jest klasa N i jeżdżą na Loganach z silnikiem 1,6 8V MPI , jest klatka i inne sprawy.
BTW ostatnio bebe umieszczał ogłoszenie sprzedaży Logana N grupowego z silnikiem 1,6 16V przygotowanym przez polaków ( nawet klima była )
co do solidności to ja sie óki co nie będe wypowiadał w tym tygodniu się wybiore na jazde próbną może cos łatwiej bedzie mi sie wypowiedzieć a póki co do jakości jeszcze nie mam żadnych obiekcji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum