kol. pokazuje mi posta jak gość martwi się żeby jego dupsko nie wpadło w podłogę. To chyba nie ten wątek
No jak nie jak tak?! Przecież to właśnie ten sam, niniejszy - 7 post w nim
EOT względem tego podwątku, bo macki mi opadli...
Szkoda, że nie zacytowałeś pierwszej części mojej wypowiedzi, wtedy zobaczyłbyś że pisze o jednym, a odpowiedz otrzymałem o drugim. Czyli nie na temat.
_________________
Ostatnio zmieniony przez monopios 2013-02-13, 15:35, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Fiat, Dacia
Model: Bravo, Stepway
Silnik: 1.6, 1,5 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 117 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-13, 18:16
Nie można generalizować, że lepsze czasy były itd. Jakoś w Punciaku (cana podobna do sandero) nie ma takiej lipy. Stelaż fotela jest elegancko wyspawany z profili (a nie"posmarkanych", bo trudno nazwać to spawem, rurek) i porządnie polakierowany. Ja jestem coraz bardziej rozczarowany Daćką.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-13, 18:40
r_lukas napisał/a:
Nie można generalizować, że lepsze czasy były itd. Jakoś w Punciaku (cana podobna do sandero) nie ma takiej lipy. Stelaż fotela jest elegancko wyspawany z profili (a nie"posmarkanych", bo trudno nazwać to spawem, rurek) i porządnie polakierowany. Ja jestem coraz bardziej rozczarowany Daćką.
Potwierdzam. Jakość wykonania Punto II i Grande Punto, a w szczególności zabezpieczenia antykorozyjnego (ocynk) bije na głowę jakość Dacii. Cztery lata z Grande i ani jednej awarii, żadnej rdzy, nawet w miejscach przerysowanych, żadnych dziwacznych odgłosów bo "ten typ tak ma" i "na czymś trzeba było oszczędzić", nie ma kiwających się foteli znów TTTM, nie trzeba pełzać z zaprawką wokół auta i szukać rdzy. Za 35 tysiaków (aktualna promocja) jest Grande 5d z klimą, poduszkami, elektryką etc.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2013-02-13, 18:46, w całości zmieniany 2 razy
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-13, 19:25
monopios napisał/a:
jan ostrzyca, dlaczego wszedłeś drugi raz to tej samej rzeki
Pytasz o Punto? O Dacię? W obu przypadkach duży upust+walory praktyczne+dobre (na ogół) wspomnienia poprzednika. Co do Grande: 110% zdowolenia, co do MCV się zobaczy, ale na razie nie wygląda za dobrze. Wszystko zależy czy ASO zdoła usunąć usterki.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018 Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 730 Skąd: lubuskie
Wysłany: 2013-02-13, 19:31
Ale temat jest chyba o fotelach?
U mnie nic nie widzę i wydaje mi się, że ta rurka jest lakierowana na czarno:)
Widziałem test jakiejś toyoty (nie pamiętam) w auto świecie i też wytykano rdzewienie stelaża fotela...ekonomia się kłania...
Ostatnio zmieniony przez tomala72 2013-02-13, 19:32, w całości zmieniany 1 raz
Nie można generalizować, że lepsze czasy były itd. Jakoś w Punciaku (cana podobna do sandero) nie ma takiej lipy. Stelaż fotela jest elegancko wyspawany z profili (a nie"posmarkanych", bo trudno nazwać to spawem, rurek) i porządnie polakierowany. Ja jestem coraz bardziej rozczarowany Daćką.
jak to w punciaku nie ma takiej lipy a komora silnika to jak jest wymalowana niby tyloko podkładem jak sie komus uda to baza i na tym koniec.
fotele w fiacie temat rzeka klepane w zakładach postępu w zabrzu Ci którzsy je robia sami mówią że nigdy fiata i że sami by sie bali na tym usiąśc.
w tvn turbo bylo kilka razy o pisakowaniu progów w ciągu miesiąca a fiat głowa w piasek chyba w jakiejs parti zapomnieli utwardzacza do lakieru dodać
Ja pod fotel sie nie schylam bo potem mnie jakies skurcze na brzuchu łapia chyba pora schudnąć
Marka: Fiat, Dacia
Model: Bravo, Stepway
Silnik: 1.6, 1,5 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 117 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-02-14, 08:38
Owszem w komorze może i podkład ale co z tego jak rdzy tam nie znajdziesz. Piaskowanie progów to faktycznie problem ale rdza i tak się tego nie ima. Co do foteli to akurat mam porównanie i stelaż w GP przy stelażu np z Chlyslera 300 M wygląda na pancerny, inna sprawa wygoda... faktycznie rozwiązanie sprężysta membrana + gąbka nie jest najszczęśliwsze bo gąbka/pianka się odkształca
Fiat też robi lipę np spryskiwacze przednie, przy 100 km/h zaczynają sikać pod wycieraczki, tyle klamki w GP sprawiają wrażenie ledwie się trzymających. Ale z tym da się żyć. A jak czytam, że komuś w niespełna rocznym aucie rdza wychodzi, lakier się przeciera itd i to w aucie często za 60 tys to chyba nie jest dobrze.
Zresztą wystarczy porównać. Spróbuj przez dłuższy czas jechać Daćką prędkością autostradową, nie da się huk, szum wiatru itd. Wychodzą oszcz. przy projektowaniu nawet uszczelek... Z kolei Punto inna bajka, ost do Niemiec jechaliśmy kolegi 1,9 mjet na ringu Berlina ponad 200 km/h i dało się normalnie rozmawiać... Ogólnie wyciszenie diesla, przy stepce jest nieporównywalne...
moja potrafi sie rozkulać do 165 i jakoś na hałas nie narzekam - chyba juz przygłuchy jestem
fakt jest faktem że fiat napewno jes lepiej wycszony ik na pierwszy rzut oka wykończony ale jak się zaczyna brnąć w szczegóły to ręce opadają - nawet odprychów po spawaniu nie potrafią porządnie wyczyscić a mnie to akurat strasznie w oczy razi
w dcce znalazłem 3 odprychy w pandzie był cały tabun pominietych miejsc ktoś nie zuwazył i nie doczyścił, w cc było duzo lepiej pod tym względem
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-17, 00:05
Potwierdzam pojawienie sie rdzawego nalotu na stelu fotele kierowcy. Wydaje mi sie ze w podobnej ilosci oraz miejscu jak u Jana . Czyli problem jest. Dacia z 2009 r. 42 tys km. Jest nadzieja, ze sie nie rozlezie, bo na foto widac, ze rdza lapie tylko niemalowane elementy. Mimo to na przegladzie w kwietniu zgłosze to do ASO.
Dobrze że jest to forum bo myślałem że nabyłem jakies auto po zalaniu:-) czy ktoś próbował reklamować l te rdzawe naloty podczas gwar??? Jak tak to jak oni się do tego odnieśli?? pozdro
Jak kupiłem mego DLMCV 5 lat temu, to zobaczyłem, że tylko regulowany fotel kierowcy ma w ogóle niepomalowany stelaż, zgłosiłem w ASO i pomalowali na gwarancji. Wyszedłem z założenia, że z każdą pierdołą będę się zwracał do ASO, w końcu gwarancja to gwarancja, najwyżej mi czegoś nie uznają, to wtedy będę się martwił. Tą metodą naprawiłem kilka rzeczy, zawsze baz żenady zgłaszałem w ASO i tylko raz mieli wątpliwości, ale też zrobili na gwarancji.
Czytam na forum częste pytania czy coś zgłaszać czy nie zgłaszać - nie bójcie się swoich praw.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum