Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Matylda
Autor Wiadomość
marszelest 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V / LR-IV
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 553
Skąd: ŻORY
Wysłany: 2013-01-06, 21:32   

bebe, ew drążek rozporowy i możesz wieszać co zechcesz :lol: :lol: :lol:
_________________
(•_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-15, 22:59   

Dostałem w prezencie od przyjaciół i nie mogę przestać się rozpływać. :)



Zwracam uwagę na poliftowy grill i odblaski z tyłu, a już najbardziej niszczy czarna folia na słupkach - jak wiadomo, Matylda jest jedyną MCVką w galaktyce z taką folią. :]

Jest jeszcze rewers:



A jakby tego było mało, całość jest nasączona wonnem olejkiem, niestety nie wiem jakim, bo mam węch binarny. :) Powiesiłbym w samochodzie ale mi szkoda. :D Najchętniej nosiłbym na szyi, ale chyba bym dziwnie wyglądał. ;)
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 999
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-01-15, 23:14   

ale wypas ...;)
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
 
monopios 



Marka: DACIA
Model: Sandero
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 980
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 2013-01-15, 23:26   

bebe napisał/a:
Najchętniej nosiłbym na szyi, ale chyba bym dziwnie wyglądał. ;)

Jeździsz Dacią i boisz się odmienności, WSTYDŹ SIĘ. :-P :mrgreen:
_________________
Ostatnio zmieniony przez monopios 2013-01-15, 23:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2013-01-16, 07:02   

No ale gdzie to powiesiłeś :?: Na jakiejś rurze w kiblu w charakterze pochłaniacza zapachów :?: I nie boisz się liczu :?:
Co do tych skrzynek to najpraktyczniejsze są chyba dla właściciela szmateksu, Ja kiedyś eksperymentowałem z plastikami na mleko workowe, były to skrzynki wielkości transportera na oranżadę, ale z litymi ścianami i bez żadnych przegródek. Można było wrzucić rzeczy ciężkie, ostre, sypkie, delikatne... Płynów nie można było w tym wozić, bo mleczarze zrobili w dnie dziurki "odwadniające". :idea:
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
yadoctor 


Marka: Volvo
Model: S60
Silnik: D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 168
Skąd: Brwinów
Wysłany: 2013-01-17, 17:44   

Jakiś czas temu usłyszałem jadąc samochodem i mi się skojarzyło :)

http://www.youtube.com/watch?v=iSi02fEfOMo
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-18, 14:15   

Nie uwierzycie.

Udało mi się zabraknąć paliwa po raz drugi. :|

Żeby nie było - tym razem w drodze powrotnej. Zatankowałem jak zwykle na BP w Zielonej, skończyło się 300 m przed zjazdem na Pruszków. Brakujące paliwo przywiozła pomoc drogowa zawezwana przez assistance Renault. Nauczony poprzednim doświadczeniem tym razem przyglądałem się, co się dzieje z zasięgiem/paliwem, i:
  • na kawusi w makwymiocie na MOPie (Fuck the!) Police pokazywało jeszcze pół baku (3 kreski),
  • zasięg spadał mniej więcej równomiernie z przebiegiem, ostatnie co pokazał to 47 km,
  • samochód zgasł po 20 km od tego momentu.
Wydaje mi się, że pod koniec dość mocno wzrosło średnie spalanie (jak się przeklikiwałem, wynosiło gdzieś między 10 a 11 l/100 km, w momencie padnięcia - 11,7 l/100 km. W związku z tym rodzi się pytanie: WTF? Ciśnienia w oponkach tym razem przypilnowałem. Wmordewindu jakiegoś niesamowitego nie było. Fakt, w Polsce B ;) zrobiło się zauważalnie chłodniej, ale też bez jakiejś masakry. Zastanawiam się, o co może chodzić i czy jest sens zgłaszać coś takiego w ASO. Oczywiście rozumiem, że komputer może przekłamywać, ale w tym wypadku to już chyba lekka przesada.
 
krakry1 



Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1889
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2013-02-18, 14:19   

Czyli na wskazania kompa w Daci trzeba brać jakieś 30 km poprawki i powinno być OK. Ciekawe jak to jest w dieslu (nie zamierzam sprawdzać).
 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 999
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-02-18, 14:25   

Resztki paliwa były mniej kaloryczne i musiała Daćka więcej spijać aby się ładnie zwijać..;)

Napisz, na jakiej podstawie zawezwałeś Assistance - przyda się innym nowicjuszom.
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
Ostatnio zmieniony przez Piotr_K 2013-02-18, 14:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
kapelusznik 



Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 912
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-02-18, 16:33   

bebe, skoro to już drugi raz, to polecam stary patent z podróży na zachód Europy - kanisterek z paliwem - zawsze do jakiejś stacji dojedziesz

ja na szczęście uniknąłem takiego zdarzenia (ciężko wyjeździć LPG i noPb) ale miałem kiedyś pełno w gaciach jak jeszcze w Felicii skończył mi się gaz pośrodku dzikich Kaszub, w nocy, a po 10km na benzynie zaczęła wariować centralka LPG (w trybie "benzyna" przerzucała na LPG powyżej 1500 obrotów)
 
Cendra 



Marka: Skoda / FSO
Model: Citigo / 125p, Syrena 104
Silnik: 1.0 / 1.5 , 0,8
Rocznik: 12 / 83, 71
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 390
Skąd: Ciechanów/Warszawa
Wysłany: 2013-02-18, 16:42   

Myślę, że Renault się ubezpieczyło od takich zgłoszeń, poprzez niedokładne podawanie pozostałego dystansu. Tak to by ludzie mieli pretensje, że zabrakło im 2km wczesniej niż jest wskazanie na kompie ;-) Przy wskazaniu " - - - " nic nie można udowodnić ;)
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-02-18, 17:31   

bebe, jaki Wiatr miałeś :?: , grzałeś jak zwykle 140 na tempomacie?, jak z obciążeniem?
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

Ostatnio zmieniony przez maciek 2013-02-18, 17:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
yadoctor 


Marka: Volvo
Model: S60
Silnik: D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 168
Skąd: Brwinów
Wysłany: 2013-02-18, 19:11   

Zastanawiałem się, czy pod wpływem obciążenia i przechylenia całego samochodu cześć paliwa mogła być 'poza zasięgiem pompy', ale doszedłem do wniosku, że byłby to wyjątkowo głupi błąd konstrukcyjny.

A jak pali Ci poza miastem 9l/100km to 30km wymaga 3 litrów. Jakoś mi się nie chce wierzyć, żeby nagle zaczął na 20km palić dwukrotnie więcej... Tak samo 3 litry to dość sporo, żeby zniknęło :)

PS. mój post zdecydowanie nie miał mieć wydźwięku negatywnego i nie podważam prawdziwości Twojej historii.
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-18, 23:52   

krakry1 napisał/a:
Czyli na wskazania kompa w Daci trzeba brać jakieś 30 km poprawki i powinno być OK.

No właśnie nie. W sensie - mam wrażenie, że wcześniej pokazywało w miarę dobrze, chociaż nie zdarza mi się jeździć na oparach i zazwyczaj jak tylko zaświeci się rezerwa, to tankuję. Poza tym kilka razy jechałem już A2 Konotopa - Trzciel i takich przebojów nie było, chociaż fakt, że nie w zimie. Sam nie wiem, co o tym sądzić. :/

Piotr_K napisał/a:
Napisz, na jakiej podstawie zawezwałeś Assistance - przyda się innym nowicjuszom.

Na podstawie tej wizytówki, którą w RRG przyklejają do przedniej szyby (Renault Assistance). Zadzwoniłem na 22 544 45 45, wyłuszczyłem, w czym problem, pan po drugiej stronie zapytał mnie o ubezpieczenie (?) i o gwarancję (??) po czym przełączył do innego assistance, tam z kolei dowiedziałem się, że dowóz paliwa nie wchodzi w zakres assistance (co akurat nie dziwi) i mogą dla mnie wezwać pomoc drogową, na co chętnie przystałem. Dowóz paliwa do klienta kosztuje 200 zł plus koszt paliwa, czekaliśmy jakieś pół godziny, ale głównie dlatego, że staliśmy 300 m przed zjazdem na Pruszków i pomoc drogowa musiała obrócić do Grodziska i z powrotem.

Z działania assistance jestem zadowolony, bo szybko i sprawnie rozwiązali mój problem i nie śmiali się ze mnie jakoś strasznie. :>

kapelusznik napisał/a:
bebe, skoro to już drugi raz, to polecam stary patent z podróży na zachód Europy - kanisterek z paliwem - zawsze do jakiejś stacji dojedziesz

No można, albo można nie kombinować i po prostu założyć, że się na jeden strzał nie dojedzie i tankować gdzieś po drodze. Jak oddadzą S3 to będzie fajnie, bo będzie BP zaraz za Trzcielem i wtedy będzie można przy przelotach w obie strony założyć, że tankujemy tam na wszelki pażarnyj słuczaj.

Cendra napisał/a:
Tak to by ludzie mieli pretensje, że zabrakło im 2km wczesniej niż jest wskazanie na kompie ;-) Przy wskazaniu " - - - " nic nie można udowodnić ;)

Gdyby mi zabrakło 2 km, to faktycznie, ale 26 km? Lekkie przegięcie. Poza tym rezerwa chyba działa niezależnie od komputera obliczającego informacje na podstawie danych z wtrysków i czujnika prędkości, włącza się po prostu jak zostanie 5 l w baku. Nawet przy spalaniu rzędu 11 l/100 km, 5 l to jakieś 45 km, nie 21.

maciek napisał/a:
bebe, jaki Wiatr miałeś :?: ,

Po wiatrakach sądząc - ENE, taka tężejąca trójeczka. :)

maciek napisał/a:
grzałeś jak zwykle 140 na tempomacie?

Tak! Because I can. :>

maciek napisał/a:
jak z obciążeniem?

Jak zwykle. Nasza trójka plus trochę bambetli, raczej mniejsze niż zazwyczaj.

yadoctor napisał/a:
Zastanawiałem się, czy pod wpływem obciążenia i przechylenia całego samochodu cześć paliwa mogła być 'poza zasięgiem pompy', ale doszedłem do wniosku, że byłby to wyjątkowo głupi błąd konstrukcyjny.

Mogła. Znaczy, normą jest, że paliwo spływa normalnie z całego baku, kiedy samochód jedzie po płaskim, ale już jadąc pod górę można się zdziwić. ;) W tym wypadku jechaliśmy z górki kiedy zaczął gasnąć, zatrzymaliśmy się trochę pod górkę.

yadoctor napisał/a:
A jak pali Ci poza miastem 9l/100km to 30km wymaga 3 litrów. Jakoś mi się nie chce wierzyć, żeby nagle zaczął na 20km palić dwukrotnie więcej... Tak samo 3 litry to dość sporo, żeby zniknęło :)

No więc właśnie - nie ogarniam tego. :|
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-19, 00:44   

bebe napisał/a:
Nie uwierzycie

No, łatwo nie było - wymagało trochę samozaparcia, ale jakoś się udało (;

bebe napisał/a:
No więc właśnie - nie ogarniam tego

Ano dziwne... Przydałoby się odtworzyć, ile faktycznie zużyłeś na całej trasie - dowiezione paliwo, minus zużyte na dotarcie do stacji, plus tankowanie, jeśli było do pełna - bo dawałoby pojęcie, czy to spalanie było większe, czy może wystąpił problem z pomiarem rezerwy (np zawieszony albo źle skalibrowany pływak?).

...Z drugiej strony, całe to mierzenie ilości paliwa w baku jest w ogóle właśnie dość zgrubne, a dodatkowo elektronika jakoś je tam uśrednia, żeby wyświetlacz nie szalał przy manewrach. 0,5 l na pomiarze, 0,5 l na chwilowo mocniejszym wietrze oraz turbulencjach od gęstniejącego ruchu w miarę zbliżania się do Wawy i... ambaras gotowy.


A ASO to zawsze jest jakaś opcja, nawet jako diagnoza gwarancyjna, skoro zachodzi podejrzenie, że bierze nadmierne ilości paliwa.


bebe napisał/a:
Piotr_K napisał/a:
na jakiej podstawie zawezwałeś Assistance

Na podstawie tej wizytówki, którą w RRG przyklejają do przedniej szyby (Renault Assistance)

W zależności od posiadanego ubezpieczenia poratować może także assistance towarzystwa.

(Np u mnie jest to podane wprost - "dowóz paliwa: gratis, płatne samo paliwo").

Warto sprawdzić w warunkach.


bebe napisał/a:
Because I can

Noale na rezerwie to już naprawdę mogłeś sklikać do tych 120, tak na wszelki wypadek... <;
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-19, 08:25   

laisar napisał/a:
Ano dziwne... Przydałoby się odtworzyć, ile faktycznie zużyłeś na całej trasie - dowiezione paliwo, minus zużyte na dotarcie do stacji, plus tankowanie, jeśli było do pełna - bo dawałoby pojęcie, czy to spalanie było większe, czy może wystąpił problem z pomiarem rezerwy (np zawieszony albo źle skalibrowany pływak?).

Według Targeo przejechałem 447 km (tyle samo wyszło z licznika), dolałem 5 l, na stacji weszło 46,13 l. Wychodzi 11,4 l/100 km. Rezerwa zaświeciła się gdzieś przy przebiegu 425 km. Do tej pory w trasie nawet na autostradzie nie udawało mi się wykręcić takiego wyniku, również poprzednim razem.

laisar napisał/a:
0,5 l na chwilowo mocniejszym wietrze oraz turbulencjach od gęstniejącego ruchu w miarę zbliżania się do Wawy

"This is the captain. We have a little problem with our entry sequence, so we may experience some slight turbulence and then... explode." :)

laisar napisał/a:
Noale na rezerwie to już naprawdę mogłeś sklikać do tych 120, tak na wszelki wypadek... <;

Noale według mojej najlepszej wiedzy nawet na rezerwie powinien przejechać dwa razy więcej niż przejechał, więc w sumie po co. :> Poza tym poprzednim razem sklikałem do 90 (bo się akurat skończyła autostrada) i nic to nie dało. Poza tym na rezerwie przejechał 20 km, co przy prędkości 140 km/h daje 8,5 minuty. :| Raczej ciężko oswoić się z myślą, że po zaświeceniu się rezerwy przejedziesz 8,5 minuty.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-19, 09:20   

bebe napisał/a:
Do tej pory w trasie nawet na autostradzie nie udawało mi się wykręcić takiego wyniku, również poprzednim razem (...)
sklikałem do 90 (...) i nic to nie dało

Awaria zawsze może wystąpić (np cieknący na potęgę wtrysk, np objawiający się dopiero po przynajmniej 300 km lotu z prędkością poddźwiękową), natomiast nie bardzo widać jaki proces mógłby doprowadzić do podwyższonego zużycia z powodu niskiego poziomu paliwa w zbiorniku... Jedyne co wymyśliłem, to ewentualnie słabe paliwo - tzn. jakoś chrzczone i rozwarstwiające się, i kiedy poziom spadł do końca, to komp faktycznie zaczął dawać więcej do pieca. Tylko że trochę to naciągane /:

Nie wiem, czy będziesz nękał ASO, ale jakbyś chciał sam potestować, kiedy będziesz się teraz zbliżał do rezerwy, to mogę wspomóc.

captain napisał/a:
and then... explode

"Glide"! (((;

bebe napisał/a:
oswoić się z myślą, że po zaświeceniu się rezerwy przejedziesz 8,5 minuty

Urok życia na krawędzi... zasięgu.
 
Domel2250 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 752
Skąd: internet
Wysłany: 2013-02-19, 10:08   

bebe napisał/a:
...
Według Targeo przejechałem 447 km (tyle samo wyszło z licznika), dolałem 5 l, na stacji weszło 46,13 l. Wychodzi 11,4 l/100 km. Rezerwa zaświeciła się gdzieś przy przebiegu 425 km...

To wszystko przy założeniu, że na stacji paliw nie oszukują na ilości paliwa.....kiedyś do Felicji udało mi się zatankować prawie 55 l (felka ma zbiornik 40l +rezerwa), więc nawet licząc przewody paliwowe itd, to nie było opcji, żeby tyle weszło....Ale przy założeniu, że tankowałeś do pełna, to nawet takie myki nie tłumaczą braku paliwa i tak wysokiego spalania.
O ile to nie jakaś przypadłość silnika/kompa i nagle zapotrzebowanie większej ilości paliwa, to obstawiam problem z pływakiem-tak jak już ktoś wspomniał....w uniaczu brakło mi paliwa dwa razy tuz po zapalanie się rezerwy-pływak był podwieszony, problem znikł przy okazji wymiany skorodowanego zbiornika :-) . Oczywiście to inne auta i zbieżność sytuacji nie myusi oznaczać tej samej przypadłości :-) . Ja bym podjechał do ASO, o ile autko jest jeszcze na gwarancji, niech sprawdzą-nie zaszkodzi, a jeżeli to jednak Matyldzie się odmieniło i ma zwiększony apetyt na paliwko, to może znajdą i nawet pomogą :-) .
_________________
Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
Ostatnio zmieniony przez Domel2250 2013-02-19, 10:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
marszelest 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V / LR-IV
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 553
Skąd: ŻORY
Wysłany: 2013-02-19, 20:34   

u mnie wskaźnik też ma humory i np przyjeżdżam do garażu mam 3 kreski wyłączam silnik i wracam do domu na drugi dzień odpalam stacyjkę i widzę 2 kreski, i takie coś mi się dzieje bardzo często
wskaźnik ma niezłą odchyłkę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(nieraz wystarczy po zgaszeniu silnika odpalić stacyjkę ponownie od razu i już się zmienia wskazanie paliwa)
_________________
(•_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
Ostatnio zmieniony przez marszelest 2013-02-19, 20:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
okey32 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.5 DCI 90kM
Rocznik: 2012
Wersja: Stepway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 210
Skąd: Lublin okolice
Wysłany: 2013-02-19, 21:09   

Ja mialem przypadek ze zatankowałem do pełna a ostatnia kreska sie nie zaświeciła. Mam nadzieje ze przynajmniej licznik km dobrze pokazuje tak że bardziej tym sie sugeruje niż tymi kreskami a po za tym to tankuje nie czekając aż żydek mi sie zaświeci :mrgreen:
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-20, 14:07   

Dzisiaj rano odchyliłem podłokietnik i ów został mi w rękach. :Z Puścił plastik przy zawiasach.

...maaaaaaaaaaaaaaaaaaać! :ZZZ
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-20, 14:31   

http://www.forum-auto.com...a/sujet3980.htm ?
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-21, 07:43   

laisar napisał/a:
http://www.forum-auto.com/marques/dacia/sujet3980.htm ?

Też już znalazłem, dzięki. :) Dokładnie w tym samym miejscu się ułamawszy. Ciekawe, czy gwarancja obejmuje podłokietnik. :) Jeśli nie, to chyba kupię nowy, nie mam czasu/chęci na zabawę z klejeniem.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-21, 08:20   

bebe napisał/a:
czy gwarancja obejmuje podłokietnik

Jakby był "fabryczny", to powinna - wtedy to w końcu taka sama opcja jak np radio czy lpg.

Jeżeli jednak został dodany już po odebraniu auta, to wówczas ma swoją gwarancję - roczną, zdaje się.

Daj znać co Ci odpowiedzą...
 
BLACHA_997 



Marka: Dacia
Model: Comfort
Silnik: 1,6 SCe
Rocznik: 2019
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 787
Skąd: ŚLĄSK
Wysłany: 2013-02-21, 10:10   

Gwarancja - gwarancją, ale można skorzystać z rękojmi, która wynosi 2 lata. Tylko sprzedawca może upierać się, że uszkodzenie powstało z winy użytkownika - niestety
_________________
Nowa zabawka DD 2 :)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne