Posiłkuje się książką, w której opisana jest procedura regulacji szczęk hamulcowych. Opisali dwie śruby od tyłu bębna, którymi kręcąc teoretycznie powinien zmieniać się luz szczęki-bęben. U mnie nie za wiele to zmienia... Owe śruby od środka bębna mają łeb pod płaski śruborkęt, na zewnątrz bębna wystają ich gwinty i założone są trzy nakrętki. Pomiędzy szczękami na tych śrubach znajdują się sprężynki. Czy mógłby mi ktoś łopatologicznie wyjaśnić jak to ma funkcjonować ?
są te dwie śruby tzw. mimośrody.najpierw je luzujesz (do siebie lub od siebie), a potem naciągasz do oporu jedna strone a potem luzujesz lekko aby przestało trzeć. Tak samo robisz z drugą strona.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum