To by było ważne, gdybyś ją miał też już podpisaną - bez tego to w każdej chwili mogą zmieniać warunki...
Jakby miał podpisaną nie było by tematu. Oczywiscie moza zmieniac warunki umowy/promocji ale warto natychmiast o tym informowac online. Mimo to zgoła dziwne posuniecie daci. Dobrze ze nie zmienili na opcje, ze dotyczy daci w kolorze srebrnym lub tylko wersji laureate lub obowiazuje tylko w piatki ;-(.
Kolega BMH - sugeruje odrobic strate przez tansze swerwisowanie z wykorzystaniem własnych czesci lub wrecz poza ASO. Chyba, ze poczułeś sie tak cyt: "poniżony", ze natychmiast sprzedasz swoj pojazd by nie miec z ta marka nic wspólnego.
Masz rację, "Ogólne Warunki Umowy Serwisowej Moje Przeglądy dla samochodów m-ki Dacia" mówią o terminie 12 m-cy natomiast specjalne oferty promocyjne kierowane do zarejestrowanych na portalu "Moja dacia" precyzują ogólne warunki do tej właśnie promocji zawężając czas do 3 m-cy.
Umowę podpisuje się spersonalizowaną do konkretnego egzemplarza auta /nr. VIN, nr. fabryczny, data wydania oraz czas obowiązywania/ wykazując cenę promocyjną, w moim przypadku 299 zł brutto. ze wskazaniem właściciela pojazdu objętego umową serwisową.
Dopiero ta podpisana umowa jest podstawą do wykonywania przeglądów na preferencyjnych warunkach.
Reasumując, kierowane do zarejestrowanych użytkowników promocyjne przeglądy nie stoją w sprzeczności z Ogólnymi warunkami i jako takie mogą ulegac modyfikacji.
Niestety na stronie dacia.pl KŁAMIĄ,OSZUKUJĄ I PONIŻAJĄ SWOICH KLIENTÓW!!!
Poprzez te KŁAMLIWE oferty na tej stronie stracą wielu KLIENTÓW,tak jak wcześniej napisałem jak mnie oszukają będzie to moja ostatnia dacia i słowa dotrzymam.
Jutro wysyłam wydruk do auto świata jak marka dacia oszukuje klientów,mam nadzieje że wydrukują mój list i wielu potencjalnych klientów nie zakupi dacii,może wam się nie spodobać moja prawda BA ZAPEWNE SIĘ WAM NIE SPODOBA.
zanim zakupicie dacie SKONTAKTUJCIE SIĘ Z PRAWNIKIEM CZY NIE BĘDĄ CHCIELI WAS OSZUKAĆ TAK JAK TO ROBIĄ Z UMOWĄ SERWISOWĄ - ROBIĄ CO CHCĄ !!!!!!!!!!!!!
Zgadzam się z tym co napisałeś i dokładnie tak samo to odczuwam. Marka Dacia zamiast wzmacniać swój prestiż robi coś dokładnie przeciwnego. Też miałem już wszystko wydrukowane (umowę-wołczer), a tu nagle zmieniają się warunki. Tak się po prostu nie robi. Mam nadzieję, że spece od wizerunku marki Dacia sięgną po rozum do głowy i przedstawią nową promocję, która nie będzie miała "śmiesznych" wymogów w swojej treści.
A nie było napisane drobnym maczkiem od kiedy do kiedy obowiązuje ta promocja?
Może akurat trafiliście na koniec jednej promocji i początek innej.
nic takiego nie bylo :(
zmienili to miedzy koncem maja a poczatkiem czerwca :(
tez chcialem zalatwic to na wsojego Dustera ale niestety nie dalo sie bo to jest dla tych co mieli i maja dacie albo reno a wczesniej tego nie bylo :(
Z tego co wiem to zawsze te promocje były dla klientów (posiadaczy dacii, renault). Jeżeli było inaczej to proszę mnie wyprowadzić z błędu.
a jak ja to ma rozumiec ???
UMOWA SERWISOWA MOJE PRZEGLĄDY
Kod promocyjny : 2012010
Warunki objęcia ofertą:
Umowa Serwisowa MOJE PRZEGLĄDY może zostać zawarta w ciągu 3 miesięcy od daty wydania nowego samochodu klientowi i przed wykonaniem pierwszego przeglądu. Umowa Serwisowa może zostać zawarta jedynie w miejscu zakupienia samochodu. Czas trwania Umowy Serwisowej MOJE PRZEGLĄDY to 3 lata lub do osiągnięcia przebiegu 60 000 km licząc od daty wydania samochodu. Umowa Serwisowa MOJE PRZEGLĄDY obejmuje wymianę części zamiennych i obsługę serwisową zgodnie z programem przeglądów w okresie trwania umowy. Oferta dostępna tylko dla Stałych Klientów, zarejestrowanych na portalu Moja Dacia, którzy posiadają lub posiadali samochód marki Renault lub Dacia oraz spełniają pozostałe wymagania wymienione w sekcji ‘’Stały Klient’’ na portalu Moja Dacia. Oferta dotyczy wszystkich modeli.
Toc jestem posiadaczem Dacia ale jakos to nie jest dla mnie :(
No niestety, jak ja się pytałem to żeby z tego skorzystać musiałbym posiadać wcześniej auto ze stajni renault lub dacia. A że to był ford, to powiedziano mi przykro bardzo ale Pan się nie łapie jako "stały klient" :(
Powiedz mi dlaczego ASO uwzględniło mi "rabaty serwisowe" przy zamówieniu nowego samochodu?
Zaznaczę że miałem sedana przed MCV-ką.
niestety ale z tego co zauwazylem to servis jedno a sprzedaz drugie :)
a do tego jeszcze sama Dacia/Reno miesza w tym wszystkim :)
tak smao jak dostalem Vouczer na zakup akcesoriów to nie moglo przejsc przez sprzedaz tylko przez serwis :)
Mam to szczęście mieszkać w rejonie gdzie jest więcej salonów i oni walczą o klienta więc i respektują pewne rzeczy. A jeżeli na salonie sprzedadzą mi rabat serwisowy to serwis musi go respektować i łaski nie robią.
BMH napisał/a:
walą nas w żywe oczy
BHM, ktoś zawsze musi być na dole. Tylko dlaczego my klienci.
A takie info pojawilo sie na stronie moja daci :):)
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
CZY JESTEM KLIENTEM LOJALNYM
• Stały klient jest to klient, który przed zakupem nowego samochodu marki Dacia, posiadał już samochód marki Renault lub Dacia.
• Jest to klient indywidualny lub osoba prowadząca działalność gospodarczą.
CZY SPEŁNIAM WARUNKI OTRZYMANIA OFERTY LOJALNOŚCIOWEJ?
ABY SKORZYSTAĆ Z OFERTY PRZEZNACZONEJ DLA STAŁYCH KLIENTÓW WYMAGANE JEST:
• Rejestracja na portalu Moja Dacia
• Posiadanie wydrukowanego i ważnego kuponu Moja Dacia, zawierającego ofertę lojalnościową z danymi klienta, pobranego z portalu Moja Dacia.
• Posiadanie dowodu rejestracyjnego lub kopii poprzedniego pojazdu
• Posiadanie samochodu marki Renault lub Dacia przez minimum 6 miesięcy
• Jeżeli klient nie jest już właścicielem samochodu marki Renault lub Dacia, ma obowiązek przedstawienia kopii dowodu rejestracyjnego. W takim przypadku data ważności ostatniego badania technicznego uwidoczniona w dowodzie nie może być starsza niż 6 miesięcy od daty bieżącej (tj. daty podpisania zamówienia).
CZY MOGĘ PRZEKAZAĆ OTRZYMANĄ OFERTĘ INNEJ OSOBIE?
• Przekazanie oferty lojalnościowej jest możliwe w przypadku współmałżonków.
• W przypadku przekazania oferty lojalnościowej osobie trzeciej wymagane jest pokrewieństwo w linii prostej (rodzice, dzieci). Nie istnieje możliwość przekazywania oferty osobom spokrewnionym w linii bocznej (rodzeństwo, rodzeństwo cioteczne, wujostwo) oraz osobom nie spokrewnionym.
Wszystkie potrzebne informacje uzyskasz także w Autoryzowanym Salonie Dacia.
Ta banda ZŁODZIEJI zmienia co tydzień regulamin w dupach im się poprzewracało od nadmiaru kasy którą zdobywają przy OSZUKIWANIU KLIENTÓW
CIEKAWE CO WYMYŚLĄ ZA TYDZIEŃ KŁAMCZUCHY MAM NADZIEJE ŻE WSZYSCY STRACĄ CIEPŁE POSADKI I WYLĄDUJĄ NA BEZROBOTNYM TEGO IM ŻYCZĘ,nie sądze aby tych nieudaczników ktoś inny zatrudnił
Po co się gorączkować, nie lepiej przeczytać cały wątek i zobaczyć co się zmieniało i w jakich okresach. Przede wszystkim warto przeczytać regulamin dla każdej zamieszczonej w zakładce "Moja Dacia" promocji, bo one na przestrzeni czasu też się zmieniały.
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-25, 20:33
BMH rozumiem twoje rozczarowanie ale co do tego maja pracownicy daci. Jakiś marketingowiec, ktos w centrali sie nie spisal. Nie skreślałbym za to wszystkich oraz calej marki. Ziejesz jadem co chwile zamiast sie cieszyc z bezawaryjnej eksploatacji autka. Boje sie co sie stanie jak ASO nie stanie na wysokosci zadania i nie naprawi Twojego pojazdu w przypadku awarii ?
Nie, nie piszesz - rozumiem wzburzenie, ale rozpędzasz się i przeginasz. Polski importer zachował się być może nieelegancko i bezmyślnie, ale niczego Ci nie ukradł. Po prostu nie dał Ci prezentu - bo tym tak naprawdę są "Moje przeglądy".
Nie, nie piszesz - rozumiem wzburzenie, ale rozpędzasz się i przeginasz. Polski importer zachował się być może nieelegancko i bezmyślnie, ale niczego Ci nie ukradł. Po prostu nie dał Ci prezentu - bo tym tak naprawdę są "Moje przeglądy".
Polski importer najpierw szumnie sprzedawał vouchery za które się płaciło po czym po cichutku wycofał się z tego więc jak mam go nazwać?Przeginam bo co piszę prawdę że mnie oszukali to po co jest te forum?Żeby chwalić dacie i palić głupa że w czasie burzy deszcz nie pada?
@BMH: A kupiłeś i się z nich nie wywiązali? Bo jak Ci po prostu nie chcieli sprzedać albo je wycofali to mogą być chamami, zbójami i kim tam chcesz - ale nie jest to złodziejstwo.
A forum jest po to, żeby pisać prawdę, a nie kłamać - obojętnie, czy się chwali, czy krytykuje (nie brak rzeczywistych powodów od obu, więc nie trzeba nic wymyślać).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2013-06-26, 11:50, w całości zmieniany 2 razy
A ja się nie dziwię BMH. Też otrzymałem propozycję kupna nowej dacii i ulotkę zachęcającą do zarejestrowania się na Moja Dacia. Tylko jak rozmawiałem z panem z ASO to zachowywał się tak jakby o promocji słyszał pierwszy raz. Czyli co warto się zarejestrować ?
oczywiście, że tak - choćby po to by być na bieżąco z ewentualnymi ofertami, trzeba jednak mieć świadomość, że poszczególne oferty nie obejmują wszystkich posiadaczy Dacii a "należą" się (przysługują/dotyczą) poszczególnym modelom jak też rocznikom samochodów...
A takie info pojawilo sie na stronie moja daci :):)
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
CZY JESTEM KLIENTEM LOJALNYM
• Stały klient jest to klient, który przed zakupem nowego samochodu marki Dacia, posiadał już samochód marki Renault lub Dacia.
• Jest to klient indywidualny lub osoba prowadząca działalność gospodarczą.
Nie wiem czy koledzy juz o tym pisali, ale teraz Dacia/Renault przy zakupie nowego auta oferuje kupno pakietu lojalnościowego w cenie 299 PLN brutto uprawniającego do trzech kolejnych rocznych przeglądów za darmochę :). Warunkiem jest posiadanie konta w serwisie mojadacia i bycie lojalnym klientem spełniając warunki opisane w powyższym poście.
Ja nie omieszkam teraz z tego skorzystać przy zakupie Sanderki
Ostatnio zmieniony przez sereq 2013-09-03, 15:13, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum