no niestety ale przy tym samochodzie to sandero stepway raczej juz nie ma szans na sprzedaz ..... ja wzialbym kaptura....... wszystko jest w nim lepsze ..... a roznica w cenie to 8- 9 k
Ostatnio zmieniony przez kakus 2013-05-17, 19:45, w całości zmieniany 2 razy
Nie wiem ale dla mnie taki zmniejszony Nissan Qashqai połączony z Dacią
Osobiście autka nie widziałem ale po pierwszym wizualnym spotkaniu mi nie pasuje. Ale jak to mówią nie można oceniać tylko i wyłącznie na podstawie broszurki czy opisu innych. Trzeba to dotknąć. Wygląd jak zawsze rzecz gustu.
_________________ Autko do jeżdżenia - zużycie poglądowe dla zainteresowanych: 1.6 SCe 115 KM
O rany ... nie wiem w którą stronę idzie "motoryzacja" ale ja wysiadam...
Zgadzam się. Samochody zaczynają mieć kształt i kubaturę garażu, co nie tylko wpływa na ich dynamikę i spalanie, ale również na bezpieczeństwo! Jak widać tutaj, olbrzymi SUV wcale was nie ochroni przed drzewem, mimo że jego wynik NCAP to niebanalne cztery gwiazdki. Ale jadąc normalnej wysokości sedanem (Logan, mimo że jest dość wysoki się w to wlicza) zobaczyć zza tego cholerstwa rowerzystę, skuter, dziurę, cokolwiek, jest znacznie trudniej, w szczególności jak ma 'super cool' barwione szyby. Jazda za taką stodołą jest po prostu męcząca. Co więcej, coraz więcej ludzi nie umie poruszać się tymi pojazdami, co objawia się złym parkowaniem czy, co gorsza, jazdą środkiem drogi, co dodatkowo utrudnia wyprzedzenie takiego samochodu.
Jaki to ma związek z Capturem, możecie spytać. Jest on kolejnym w gamie SUVem, tym razem trochę węższym, ale niestety wciąż bardzo niewiele niższym od takiego Qashqaia.
Ostatnio zmieniony przez yadoctor 2013-05-17, 22:05, w całości zmieniany 2 razy
no niestety ale przy tym samochodzie to sandero stepway raczej juz nie ma szans na sprzedaz ..... ja wzialbym kaptura....... wszystko jest w nim lepsze ..... a roznica w cenie to 8- 9 k
To znaczy konkretnie co w nim lepsze poza rombem na masce?
Porównujemy wersję TCE90 i Dci 90 w Stepway Laureate i Captura Zen.
Poza tym że płacimy te 15 tys więcej to mamy praktycznie to samo wyposażenie (pierdół typu karta Hands free nie liczę a Start Stop to bym najchętniej wyłączył od razu).
Wygląd kwestia gustu.
Z niecierpliwością czekam na testy zderzeniowe Captura i Sandero. Przy identycznych systemach bezpieczeństwa na pokładzie bardzo zbliżonych wymiarach , masie i płytach podłogowych , cóż takiego zrobi Renault aby Dacia miała 3 gwiazdki z Renault 5 ?
cóż takiego zrobi Renault aby Dacia miała 3 gwiazdki z Renault 5 ?
Wszystko co może. Niestety...
kakus napisał/a:
wszystko jest w nim lepsze
I jest absolutnie nie do pomyślenia, żeby ktokolwiek śmiał uważać inaczej! d;
DrOzda napisał/a:
co w nim lepsze poza rombem na masce?
Niektórym już to jedno wystarczy za wszystko inne (;
Bardziej serio - być może lepsze jakościowo materiały, staranniejsze wykończenie (a przynajmniej skrupulatniejsza kontrola techniczna, mająca też wyższe wymagania), wyciszenie, dodatkowe wyposażenie (np kurtyny) oraz konfigurowalność. Pewne możliwości na pewno istnieją.
Natomiast czy dla kogoś są to rzeczywiste plusy dodatnie, to już oczywiście tylko kwestia gustu, już nawet zupełnie pomijając cenę.
byłem dzisiaj w salonie Keller Renault Rybnik i już mają tam wystawiony Renault Captur
jest sporo mniejszy od Duster'a, tapicerka w moim sugestywnym odczuciu
nie pasuje do auta za ponad 60k,
za to wydaje mi się ,że ma lepsze trzymanie boczne w stosunku do DD,
co mi sie podobało w aucie:
- schowek od pasażera duży,
- fajnie są rozwiązane uszczelki w drzwiach (przypuszczam ,że będzie sporo cichszy od DD),
- bagażnik się otwiera jak w meganie (elektrozamek),
- uchwyt do otwierania maty podłogowej,
- schowki w tylnych drzwiach tego mi w DD bardzo brakuje,
Rzeczy które mi się nie podobają:
-za wysoka cena jak na auto pokroju Sandero ze znaczkiem renault,
-tapicerka
-brak 4x4,
-za małe silniki
-to coś z tyłu przednich foteli (gumo-sznurówki) dla mnie to nieporozumienie.
-po otwarciu drzwi ciągle coś tam "pipało" (chyba akku rozładowany)
miałem mało czasu więc wiec tylko z grubsza obejrzałem środek i bagażnik
Pianina z Kalisza (z logo Calisia, łacińska nazwa miasta) były cenione i sprzedawały się na całym świecie. Oprócz Skandynawii - bo tam znaczy to "kalesony'. ;)
Najlepsza jest naklejka w dziale personalizacja za 1200 PLN
Rzeczywiście rewelacja. Ja spersonalizowałem moje auto za pomocą jednokolorowej naklejki wyciętej na zamówienie na plotterze wielkości dłoni, za 25 zł. Ale cena jest taka sama do wielkości 1m², więc można sobie zaszaleć.
Skoro o nazwach mowa, to przypomniał mi się Ford Nova - nie sprzedawał się zupełnie w południowych stanach i w ogóle nie miał powodzenia w Ameryce płd - dlaczego? Ponieważ no va to po hiszpańsku "nie pojedzie" czy "nie chodzi"... :)
Ford Nova - nie sprzedawał się zupełnie w południowych stanach i w ogóle nie miał powodzenia w Ameryce płd - dlaczego? Ponieważ no va to po hiszpańsku "nie pojedzie" czy "nie chodzi"... :)
Pierwszy model Renault z modnego segmentu miejskich crossoverów może się stać przebojem.
Krok po kroku poprawiamy wygląd naszych aut - mówi Carlos Tavares, dyrektor Renault ds. operacyjnych w rozmowie z "Automotive News Europe". Istotnie, od patrzenia na Lagunę czy Koleosa humor się raczej nie poprawi.
Ale najnowszy Captur to co innego. To wielki krok ku lepszemu.
Bo trudno o ładniejszego miejskiego crossovera.
Atutem Captura są nie tylko proporcje czy przetłoczenia, ale i różnorodność. Wybrane elementy karoserii (np. dach, lusterka czy obwódki wokół świateł przeciwmgłowych) mogą mieć kontrastowe kolory, co daje ok. 200 kombinacji wyglądu auta. Co za ironia losu - do niedawna obudowy lusterek z czarnego plastiku były niezawodnym sposobem na rozpoznanie najskromniejszych odmian, dziś czarny lakier na tej części auta to symbol prestiżu.
Projektanci wnętrza też się nie ograniczali - istnieje aż ok. 100 różnych kombinacji jego wyglądu. No i tapicerka może być na suwak.
Dzięki tej opcji pokrycia siedzeń dają się łatwo zdjąć. Żeby je wyprać albo wybrać inny wzór. Gdyby stary się znudził.
Z pewnością nie znudzi się efektowny i ergonomiczny kokpit. Siedzenia może i nie są najwybitniejszym osiągnięciem w tej dziedzinie, miejsca jest jednak sporo, a na dodatek tylną kanapę daje się przesuwać o 16 cm, powiększając przestrzeń na nogi. Niestety, nie da się powiększyć ani tylnej szyby, ani lusterek - widoczność do tyłu nie jest mocną stroną Captura.
Najmocniejszy z silników stosowanych w tym aucie ma 120 KM i 1,2 l. Temperament tej benzynowej jednostki nieco hamuje 6-biegowa, dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów. Silnik jest znakomicie wyciszony, stosunkowo sprężyste zawieszenie pracuje za to dość głośno. Układ kierowniczy można uznać za w miarę precyzyjny.
Mimo buńczucznego wyglądu Captur nie będzie miał odmiany z 4x4. Bo i po co? Bazujący na tej samej platformie konkurencyjny Nissan Juke (Renault i Nissan są ze sobą powiązane kapitałowo) wprawdzie ma wersje z 4x4, tyle że w Europie stanowią one niecałe 4% sprzedaży.
Captur zadebiutuje 24 maja. I niejako zastąpi Modusa, małego minivana, którego produkcja skończyła się w grudniu 2012 r. Widząc, że udział crossoverów w europejskim rynku miejskich aut ma rosnąć, a minivanów maleć, Renault stworzyło Captura - z funkcjonalnym
wnętrzem minivana i wyglądem SUV-a. Bo w głębi ducha nowy model Renault jest minivanem. Minivanem w Capturze.
no i byłem dzisiaj przejazdem w salonie renault ............... sandero przy captur wyglada jak samochód robiony ręcznie ............ i nie jest to sandero w cenie dustera !!!! te 8- 15 kpln różnicy jest aż nadto uzasadnione .............. trzeba to zobaczyć ............ i purchli rdzy też pewnie prędko nie będzie ............
Dzisiaj po raz pierwszy widziałem Captura będącego własnością osoby prywatnej a nie oklejonego w salonie a co najlepsze jechał nim 60-70 latek , wygląda bardzo dobrze ale nie wydał bym na hatchback-a 55-60tys zł, wolał bym zainwestować w dobry samochód klasy C z niewiele gorszym wyposażeniem.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2013-08-27, 10:38, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Fiat
Model: Tipo
Silnik: 1.6 automat
Rocznik: 2018
Dołączył: 06 Lis 2012 Posty: 156 Skąd: Małopolska
Wysłany: 2013-09-20, 20:03
Captur będzie samochodem niszowym jest drogi rynek jest już zapchany takimi samochodzikami. Captur nawet fajne auto ci co będą kupować Clio IV mogą się zastanawiać Clio czy Captur reszta raczej wybierze coś innego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum