Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-21, 18:30
czaju napisał/a:
Ile chcieli za tego boxa - to jest 10% więcej - jak na boxa to to wygląda dobrze...
Ponadto fajnie przebiega krzywa moc/moment. Identycznie jak fabrycznie ale wiecej, tzn przez cały zakres obrotow jest lepiej. Czasme box tylko daje zysk powiedzmy w jakims okreslonym zakresie obrotow. Jaki to box i cena ?
Czytam Fachowców - dzięki! A ja dzisiaj rozmawiałem telefonicznie (po napisaniu mail-a) z firmą wykonującą takie chipowanie. Pytałem o to zaczipowanie w nowym aucie na gwarancji, no i usłyszałem:
- że jak w salonie to już na pewno niezgodnie ze sztuką zakładania (!?)
- że jak na nowym aucie to ŹLE, bo silnik powinien "nauczyć się" pracować min. przez 3000 km
- że faktycznie daje lepsze osiągi.
No i co kraj to obyczaj - każdy chce, żeby to u niego, ale co do technicznych szczegółów, to zapewne racja leży po środku.
Pozdrawiam
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 651 Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-09-25, 14:04
Niektorzy to kurde maja niezle pomysly - podrasowywac niedotarty silnik, a pewnie jeszcze od razu "butowac" z celu sprawdzenia efektow . I jak sie pozniej dziwic ludziom, ktorzy nie maja przekonania do kupowania uzywanych aut?
ja założyłem chipa nie pamiętam dokładnie po jakim czasie ale auto miało już przejechane 30 tys.. trzeba myslec troszkę to tak jak by sportowcy osiągali zajebiste wyniki bez rozgrzewek ;) szpitale by nie dażały ich przyjmować z kontuzjami :)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Dzięki za opinie!
Dla DD: no przecież nie jestem kompletnie porypany! Nie zakładam chipa w nowym aucie, żeby wyjechać z salonu i już zapierd...ć ile wlezie!
Cenię wszystkie opinie i wskazówki od Osób, które użytkują te samochody dłużej (ja mogę służyć pewnymi radami co do Suzuki i Skody), nie znam się na dieslach zwłaszcza, że użytkowałem całe życie benzyniaki.
A co do dotarcia diesla - jedni piszą 1500 -2000 km, inni 6000 km - ale czy nie można rozwalić nowego silnika BEZ chipa, jeśli bez dotarcia, tak jak piesze DD, zacznie się wariować z gazem do dechy?! Czy ma tu jakieś znaczenie czy będzie chip czy nie, czy BARDZIEJ GRA ROLĘ TECHNIKA JAZDY? Czy aż takie znaczenie, przy normalnym docieraniu (!) ma założony chip?
Pozdrawiam
a ja napisze ci tak jak kupujesz autko w zime to załóż sobie pózna wiosna chipa czy boxa... na zime to ci to jest nie potrzebne ;) dotrzesz autko i wtedy to po pierwsze.
Na dzień dzisiejszy to bym założył sobie boxa... po co przepłacać a efekt ten sam ;)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 651 Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-09-25, 23:40
sgrtg napisał/a:
A co do dotarcia diesla - jedni piszą 1500 -2000 km, inni 6000 km -
Czasami warto przeczytac instrukcje obslugi . Tam jest mowa wlasnie o 6kkm (2.2). A osobiscie poczekalbym jeszcze troche wiecej.
sgrtg napisał/a:
ale czy nie można rozwalić nowego silnika BEZ chipa, jeśli bez dotarcia, tak jak piesze DD, zacznie się wariować z gazem do dechy?!
Mozna, jak ktos sie postara .
sgrtg napisał/a:
Czy ma tu jakieś znaczenie czy będzie chip czy nie, czy BARDZIEJ GRA ROLĘ TECHNIKA JAZDY? Czy aż takie znaczenie, przy normalnym docieraniu (!) ma założony chip?
Ale w takim razie po co chipowac, skoro zamierza sie spokojnie docierac? A moze w miedzyczasie pojawia sie jakies nowe mozliwosci lub/i nizsze ceny itp.? No chyba, ze z jakiegos powodu koniecznie trzeba wydac kase od razu (np. DD na firme i potrzebna faktura od razu, a nie w przyszlym roku), to wtedy co innego.
A co do dotarcia diesla - jedni piszą 1500 -2000 km, inni 6000 km -
Czasami warto przeczytac instrukcje obslugi . Tam jest mowa wlasnie o 6kkm (2.2). A osobiscie poczekalbym jeszcze troche wiecej.
sgrtg napisał/a:
ale czy nie można rozwalić nowego silnika BEZ chipa, jeśli bez dotarcia, tak jak piesze DD, zacznie się wariować z gazem do dechy?!
Mozna, jak ktos sie postara .
sgrtg napisał/a:
Czy ma tu jakieś znaczenie czy będzie chip czy nie, czy BARDZIEJ GRA ROLĘ TECHNIKA JAZDY? Czy aż takie znaczenie, przy normalnym docieraniu (!) ma założony chip?
Ale w takim razie po co chipowac, skoro zamierza sie spokojnie docierac? A moze w miedzyczasie pojawia sie jakies nowe mozliwosci lub/i nizsze ceny itp.? No chyba, ze z jakiegos powodu koniecznie trzeba wydac kase od razu (np. DD na firme i potrzebna faktura od razu, a nie w przyszlym roku), to wtedy co innego.
Wiadomo ze korci ja czekałem ponad rok i przejechałem 30 tys. warto czekac . ps a jak nie chcesz czekac to Kup ode mnie auto jest dotarte i chipowane :) :)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 651 Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-09-26, 08:45
wieza napisał/a:
Wiadomo ze korci ja czekałem ponad rok i przejechałem 30 tys. warto czekac . ps a jak nie chcesz czekac to Kup ode mnie auto jest dotarte i chipowane :) :)
Przymierzam się do podkręcenia Daćki : k9k 796 - 63kW ( 86 KM)
Kto ogarnia firmy chiptuningowe w Warszawie bo wcześniej rozważałem Jaszpol w Łodzi, ale nie ma sensu chyba jechać ?
Z tego co poczytałem całkiem dobre opinie ma ecu-performance z Włoch / W-wa .
Robili też taką Renówke CLIO 86KM 1.5dci
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2014-04-13, 19:24
ja robiłem w 2 (ale nie DCi). MR Motors i Master's. Polecam obie. Zero problemów.
Poszukaj po forach różnych marek, czasami ludzie umawiają się na grupowe "chipowanie" i można zrobić to za parę stówek a nie 1200-1500.
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4270 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-13, 19:31
Może w Klubu Daci uda sie zebrać sensowną grupę, wtedy uda się zaczipować za mniej niz 800-900 zł ? Też przymierzam się do sandero ale 1200-1400 zł wciąż ciężko zorganizować ;-(
Mekintosz, będziesz też chętny na podkręcenie ? Ile masz teraz - 86KM ? Może założyć jakiś temat na grupowe czipowanie DCI na forum ?
Czym kierowałeś się Johnson przy wyborze firmy i na co trzeba zwracać uwagę przy oddawaniu auta do czipowania ?
Czy firmy dawały różne opcje "stopnia" podkręcenia ?
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2014-04-13, 20:43
corrado napisał/a:
Mekintosz, będziesz też chętny na podkręcenie ? Ile masz teraz - 86KM ? Może założyć jakiś temat na grupowe czipowanie DCI na forum ?
Czym kierowałeś się Johnson przy wyborze firmy i na co trzeba zwracać uwagę przy oddawaniu auta do czipowania ?
Czy firmy dawały różne opcje "stopnia" podkręcenia ?
Dobrych firm jest sporo, tylko nie wszyscy chcą robić dci bo silniki nie są z mocne w sensie wytrzymałości, tak samo przeniesienie napędu nie jest jakieś super mocne.
W Mr motors robiłem a3 1.9tdi ze 110km na okolice 190-200. Przez 50 tys nic sie po modyfikacji nie zepsuło, ani razu nie miałem żadnej awarii, przeładowania czy kontrolki ostrzegawczej.
U Mastersa robiłem 2.0 tdi ze 140 na chyb 170km.
Kierowalem sie opiniami. Teraz jest dużo nowych firm. Ecu performance tez jest bdb i spokojnie mozesz jechac mysle.
Co do opcji to możesz powiedzieć jakbyś chciał. Ja zawsze brałem max co tuner mógł rozsądnie zrobić. Porządne firmy nie chcą potem mieć smrodu po fora, teraz każdy od razu wkleja wykres na forum więc robią to rozsądnie. Po wykresie można dużo ocenić więc się starają.
Moze sie podlacz do jakiejs innej grupy np.:
http://www.scenic-forum.p...powanie-CINSOFT
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum