Marka: Dacia
Model: Nowy Logan
Silnik: 1.2
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Dołączył: 13 Mar 2013 Posty: 33 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-07-16, 13:18
GrzechuWart napisał/a:
Czesc Andy87.
Co prawda ja mam Sandero ale auto do słupka B niczym nie różni się od Twojego Logana. Mam pytanie ile metrów uszczelki zużyłeś i czy słyszysz (widzisz- np mniej błota pod maską) jakąś różnicę. A drugie pytanie to odnośnie owiewek, czy są to jakieś specjalnie dedykowane do naszych modeli i czy nie ma problemu z dosuwaniem szyb (ja mam elektryczne- słyszałem że w niektórych autach po zamontowaniu szyby nie chciały się dosuwać), owiewka nie zasłania Ci lusterek bocznych? No i najważniejsze pytanie to cena nowych owiewek (mnie interesują tylko na drzwi przednie)
Oki Cenę owiewki znalazłem na str heko.pl 75,65zł (za przednie drzwi)- w sklepie pewnie trzeba dołożyć jeszcze parę złotych
Co do uszczelki to tej z malucha zostalo jakies 0.5m wiec spokojnie starcza. A z owiewkami nie ma problemu. Szyby normalnie sie zamykaja i reczne i elektryczne. A z lusterkami to jest tak ze to kierowcy nie jest zasloniete a to po stronie pasażera moze w 10% ale owiewki są przezroczyste wiec nie ma problemu ale trzeba się przyzwyczaić.
Celem montażu uszczelki jest (teoretyczne) ograniczenie gromadzenia się syfu pod maską i (praktyczne) przebłaganie duchów przodków - wszyscy szanujący się klubowicze zainstalowali uszczelkę, więc jeśli tego nie zrobisz, rozgniewasz duchy przodków. :] Jest kultowa, bo w międzyczasie zapomnieliśmy, po co w ogóle ją montowaliśmy, więc na wszelki wypadek otaczamy ją kultem (no i nie chcemy rozgniewać duchów przodków). :]
Jak już poradzisz sobie z uszczelką, to jest też Kultowa Naklejka Klubowa, którą należy okleić samochód. Pozwala ona zidentyfikować współplemieńców i chroni auto przed Złym Mzimu. :]
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-07-31, 21:17
Otóż przed kurzem chroni i to nieźle - przynajmniej DD 4x4, który ma dość szczelną komorę silnika zamkniętą od spodu pancerną płytą a l'a "Rudy 102"Powód kolejny - po otwarciu maski wokół jej otworu biegną ostre krawędzie blach, o które się łatwo zranić. Założenie na nie uszczelki zabezpiecza ręce przez takimi przykrymi niespodziankami i wespół z "kocykiem"z pewnością o jakiś mierzalną ilość decybeli redukuje zewnętrzy hałas jednostki napędowej. Zaś kwestię kultowości tejże uszczelki należy rozpatrywać w wymiarze filozoficzno - metafizycznym
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2013-07-31, 21:22, w całości zmieniany 4 razy
Celem montażu uszczelki jest (teoretyczne) ograniczenie gromadzenia się syfu pod maską i (praktyczne) przebłaganie duchów przodków - wszyscy szanujący się klubowicze zainstalowali uszczelkę, więc jeśli tego nie zrobisz, rozgniewasz duchy przodków. :] Jest kultowa, bo w międzyczasie zapomnieliśmy, po co w ogóle ją montowaliśmy, więc na wszelki wypadek otaczamy ją kultem (no i nie chcemy rozgniewać duchów przodków). :]
Jak już poradzisz sobie z uszczelką, to jest też Kultowa Naklejka Klubowa, którą należy okleić samochód. Pozwala ona zidentyfikować współplemieńców i chroni auto przed Złym Mzimu. :]
Tak myślałem koledzy, że jest to poważniejsza sprawa, czytając post i wątki z uszczelką od malucha doszedłem do wniosku, że używanie auta bez ww. uszczelki jest na własne ryzyko
Ja bym zrobił na początek zaprawką ale musisz trochę to pęknięcie poszerzyć do miejsca gdzie dobrze dolega lakier do blachy.
Dwa trzy razy zaprawka i na to bezbarwny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum