DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2013-08-28, 14:32
Oficjalnie Nowy Duster (faza 2)
Autor Wiadomość
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-10-06, 11:20   

etam napisał/a:
Skonfigurowałam wersję, która mnie interesuje

co konkretnie cię intersuje? DD "wyjściowo" jest tani a pakując mu wyposażenie cenę da się wywindować niemal o 100%, Np ja - uznałem,że interesuje mnie silnik benzynowy (DD "Duster" 1,6 16V 2x4=39,900), wybrałem Laureate,dodałem napęd, lakier, look, skórę, elektrykę szyb,osłony na nadkola i drzwi, ESP i parę drobiazgów. Efekt? - 64.800. (do tego radio, felgi i zimówki kupione samodzielnie) Z perspektywy oceniam, że bez części wyposażenia mógłbym żyć ;-) Chodzi o to,by przy konfigurowaniu zamówienia na zimno przemyśleć: - gdzie, kiedy i jak często będziemy jeździć, w jaki sposób je użytkować,co będzie potrzebne, bez czego możemy się obyć. Już wybór lakieru ( mnie bardzo podoba się biały) oszczędza prawie 2 tys. Rezygnując z najbogatszej wersji na rzecz średniej i dokupując niezbędne dodatki - podobnie. Oceniam,że każdej złotwki warte jest 4x4, które jazdę podczas ostatniej śnieżnej końcówki zimy uczyniła prawdziwą frajdą. Dla kogoś, kto porusza się po szosie będzie to wyrzucone w błoto 10 tys (nie wspominając o kosztach przy dystrybutorze paliwa) Więc dla każdego coś miłego. Na tym właśnie polega urok tego auta :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2013-10-06, 11:33, w całości zmieniany 5 razy  
 
etam 


Marka: Dacia
Model: Duster (będzie albo i nie)
Silnik: 1.5 dCi
Dołączyła: 06 Paź 2013
Posty: 67
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-10-06, 13:08   

Wiadomo, że większość aut wyjściowo jest tania, a jak zaczyna się dokładać dodatki to się okazuje już tak tanio nie jest.
Ale popatrz na swoim przykładzie. Kupiłeś swoją wersję za 64800. No to teraz wg hiszpańskiego cennika nowy taki Laureate bez dodatków, które wymieniasz typu lakier, look, skóra zaczyna się od prawie 67.000, a wg szwedzkiego cennika za ok. 63.000 czyli prawie tyle co zapłaciłeś kupić możesz jedynie wersję Ambience, a gdzie dodatki które masz? W dieslach rozjazd cenowy jest jeszcze większy więc jeśli tak będzie u nas to słabo widzę swój zakup Dustera.
Ale cóż pożyjemy zobaczymy...
 
esdziewiaty 



Marka: Mercedes-Benz
Model: GLK
Silnik: 220 CDI 4Matic
Rocznik: 2009
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 619
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-10-06, 14:10   

Witam.
Szukam w całym internecie konkretnej i pewnej informacji, czy nowy Duster będzie dostępny z motorem Tce i napędem na obie osie?
Więkoszośc danych nie nastraja optymistycznie pod tym względem, ale może ma ktoś inne informacje i zechce tutaj napisać :)
Pozdrawiam
_________________
Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2013-10-06, 17:29   

Nie wiem czy jeszcze raz zmienił bym na Dacię prostę auto i tylę mogę powiedzieć. Zgzdza się, że cena jest atrakcyjna a w tym segmencie trudno jest zaleźć auto o tych możliwościach i pojemności ale to tytylko wymiary. Nie mam problemu ale oprócz Aussie miałem już kilka aut w swojej historii i Dacia jak na rarazie nie jest moim faworytem na przyszłość. Nadal daleko do standartów dla aut, gdzie normalny użytkownil szuka komfortu i wartości użytkowych.
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2013-10-06, 17:52   

na francuskich stronach dacii jest tez cennik, cena starego i nowego jest identyczna a porownujac do ceny u nas jest wyzsza o jakies 2000 euro, wiec ceny nowego powinny byc bardzo zblizone do starego, co do tce to we Francji od 8 pazdziernika mozna zamawiac i tce ma byc dostepny z opoznieniem, na poczatku tez nie ma miec wersji 4x4, mysle ze tce bedzie w polowie drogi miedzy 1.6 a dci 110, rozmawialem ze znajomym dealerem i mowil ze u nas beda kolo listopada, mowil tez ze maja duzo starych dusterow na stocku wiec najpierw beda chcieli je wypchnac zanim wejdzie nowy, maja tez byc duze obnizki na stary model, ale w sumie kto to kupi w perspektywie tego ze to stary model i wersja po faceliftingu wreszczie wyglada jak cywilizowany samochod ze wszystkim na miejscu (moze poza regulacja wys swiatel ktora taka sama byla w polonezie)
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-10-06, 17:54   

etam napisał/a:
pożyjemy zobaczymy...
lifting DD miał poprawić i w dużej mierze poprawił wytykane niedoróbki. Przybyły dwie półki, przeniesiono sterowanie szybami we właściwe miejsce ale akurat to (podobnie jak parę chromowanych ozdóbek czy nowe relingi) kosztuje niewiele. Cenę tak naprawdę podnosi opcjonalna nawigacja. Więc tak jak wcześniej prognozowałem, wystarczająco wyposażona wersja może podrożeć ok 2,5 do 3 tys. Windowanie ceny o 5 czy 6 tys stwarza ryzyko,że auto będzie się gorzej sprzedawać, z czego producent zdaje sobie dobrze sprawę.
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2013-10-06, 17:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2013-10-06, 18:09   

A co dla przeciętnego użytkowmika wniosła nowa wersja Dustera? Do jazdy nie są potrzenne gadżety, które każdy użytkownik dobiera według własnych upodobań. Każdy tzw. "lifting modelu" to możliwość podniesienia cen bez tłumaczenia się, że wzrost jest uzasadniony.
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2013-10-06, 18:24   

chriskb napisał/a:
A co dla przeciętnego użytkowmika wniosła nowa wersja Dustera? Do jazdy nie są potrzenne gadżety, które każdy użytkownik dobiera według własnych upodobań. Każdy tzw. "lifting modelu" to możliwość podniesienia cen bez tłumaczenia się, że wzrost jest uzasadniony.

do starego modelu nie dolozysz wiekszosci z nowych gadzetow, wreszcie bedzie jakas normalna benzyna a nie zlopiace paliwo 1.6 (ja nie uznaje gazu), oczywiscie w tej chwili 1.2 bedzie bez 4x4, do tego konsola w normalnym ukladzie i wszystkie wlaczniki zgodnie z jakimis prawidlami ergonomii a nie tam gdzie byla dziura, jak dla mnie to poprawili babole pierwszej wersji i weszlo troche cywilizacji
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-10-06, 18:28   

chriskb napisał/a:
A co dla przeciętnego użytkowmika wniosła nowa wersja Dustera?

jeśli chodzi o właściwości jezdne ? - nic
jeśli chodzi o ergonomię kabiny? - kilka zmian na plus
jeśli chodzi o bryłę auta? - niewiele, nie wszystkim podoba się nowa atrapa i światła
 
wodzak 


Marka: Ford
Model: Focus
Silnik: 1.6
Rocznik: 2008
Dołączył: 02 Paź 2013
Posty: 26
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2013-10-06, 18:35   

Trochę dziwi to czekanie z cennikiem u nas.Prezentacja cennika w terminie rozpoczynających się wyprzedaży rocznika u innych producentów może pozbawić Dacię potencjalnych nabywców.
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2013-10-06, 18:41   

Kol. johnson, ja tylko używam diesel i kosiarkowy TCE nie jest moim faworytem, miałem je w firmowej flocie.
Kol. Dar1962, ergonomia to indyiwidualne odczucie, dla mnie nawet niezbyt fortunne umiejscowienie sygnału nie sprawia problemu. Miałem w swojej karierze kilka aut i ich ergonomii musiałem się uczyć przez kilkaset kilometrów. Dacia MSZ nie odbiega od standardu.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-10-06, 18:50   

a,propos ergnomii - ja przywykłem zwrówno do klaksona jak i podnośników. Jedyne, co chętnie widziałbym w swoim aucie to te dwie półeczki :-P
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2013-10-06, 18:50   

dyskusja byla na temat zmian, dla mnie zmiana 1.6 na 1.2 to krok naprzod zwlaszcza ze jezdzilem clio z tym silnikiem wiec wiem czego sie po nim spodziewac, tak samo jezdzilem 1.2 tce i wiem jak sie zachowuje, co do 1.5 tez uwazam go za najlepszy wybor (szkoda ze nie ma 1.6 dci), chyba ze roznica w cenie bedzie ekonomicznie bez sensu
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-10-06, 18:53   

nie mam nic przeciwko Tce i dobrze, że się pojawi. Choć mając do wyboru nową paletę silników ponownie wybrałbym 1,6 16V. CHYBA, że pojawiłby się 2,0 16V, na co niestety szansy nie ma
 
etam 


Marka: Dacia
Model: Duster (będzie albo i nie)
Silnik: 1.5 dCi
Dołączyła: 06 Paź 2013
Posty: 67
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2013-10-06, 19:35   

Dar1962 napisał/a:
chriskb napisał/a:
A co dla przeciętnego użytkowmika wniosła nowa wersja Dustera?

jeśli chodzi o właściwości jezdne ? - nic
jeśli chodzi o ergonomię kabiny? - kilka zmian na plus
jeśli chodzi o bryłę auta? - niewiele, nie wszystkim podoba się nowa atrapa i światła


Dla mnie przed liftem wszystko było OK oprócz kabiny. Nie wymagam cudów, nie musi być tip top, ale w starej kabinie czułam się jak w aucie z lat 70-tych. Nie pasowała mi i tyle. Pewnie można by się przyzwyczaić, ale po co skoro była perspektywa liftu. Wierzę, ze teraz będzie lepiej chociaż zdjęcia niestety upiększają rzeczywistość więc i tak trza będzie poczekać i zobaczyć jak to wygląda w naturze. I jak cena nie wzrośnie to kupię dustera:lol: :lol:
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-10-06, 19:46   

etam napisał/a:
Pewnie można by się przyzwyczaić
daję ci słowo honoru,że można :mrgreen: . Przesiadłem się z nissana, więc sądziłem,że jest to ewidentnie jakościowo krok do tyłu. Pierwsze wrażenie: mnóstwo czarnego, tanio wyglądającego i niespecjalnie pachnącego plastiku. Wrażnie drugie: może i taniego ale o dziwo, nieźle spasowanego - po dwóch latach nadal praktycznie nic nie skrzypi (w nissanie zaczęło po 2 miesiącach) a jeśli już coś się odezwie, to łatwo daje się uciszyć. Wrażenie trzecie: może trochę tandetnie, ale jakże praktycznie - kilka ruchów nasączoną szmatką do mebli potem odkurzaczem i po sprawie. Nic nie odpada, nie odkręca, nie obłamuje.Doceniłem nawet ciemne obicia (rozewseliłem je zielonymi "koszulkami"), które świetnie zdają surowy egzamin z użytkowania w różnych warunkach lepiej niż jasne - beżowe-piaskowe, przyjemne ale szybko brudzące się wnętrze nissana.
Ergo? Wprowadzenie wersji poliftingowej może być dobrą okazją na kupienie schodzącego modelu ze zniżką, lub przynajmniej jego nieodpłatne doposażenie.
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2013-10-06, 19:49, w całości zmieniany 3 razy  
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2013-10-06, 23:23   

A mnie najbardziej ciekawi różnica w poziomie wyciszenia wnętrza - jest to rzecz, za którą warto dopłacić, kupując model po lifcie.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-10-07, 06:43   

funyo napisał/a:
A mnie najbardziej ciekawi różnica w poziomie wyciszenia wnętrza - jest to rzecz, za którą warto dopłacić, kupując model po lifcie.

jeśli kupujący decyduje się akurat na 1,6 16V w wersji 4x4 to kwestia wyciszenia schodzi na dlaszy plan, bo zestopniowanie skrzyni biegów i spore spalanie zniechęca do jazdy szybszej niż 120 km/h. A sporo hałasu (któego raczej nie da się uniknąć) generują relingi, lusterka zewnętrzne i szerokie ogumienie. WIęc jakiegoś akustycznego przełomu trudno oczekiwać - w wersji 1,2 może być zauważalnie ciszej
 
Zbychu504 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 180
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2013-10-07, 08:44   New DST

Nowy Duster z silnikiem TCe 125km będzie dostępny tylko i wyłącznie z napędem 4x2
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-10-07, 09:07   Re: New DST

Zbychu504 napisał/a:
Nowy Duster z silnikiem TCe 125km będzie dostępny tylko i wyłącznie z napędem 4x2


a wiadomo od kiedy i jak to cenowo będzie wyglądało ???
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
Ostatnio zmieniony przez BoloSr 2013-10-07, 18:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 85 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3746
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-07, 09:19   Re: New DST

Zbychu504 napisał/a:
Nowy Duster z silnikiem TCe 125km będzie dostępny tylko i wyłącznie z napędem 4x2

Czyli komedii p.t. nie dopuścimy do wewnętrznej konkurencji z Renault Megane SUV ciąg dalszy ....
 
Zbychu504 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 180
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2013-10-07, 12:17   NEW DST

W tym tygodniu mają się pojawić ceny - jak coś będzie już wiadomo wrzucę info na forum.
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2013-10-07, 12:41   

Wiadomo może jak z dostępnościa samochodów? W tym roku zjadą jeszcze 2013 czy dopiero od nowego i już 2014?
Ostatnio zmieniony przez johnson 2013-10-07, 18:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
Zbychu504 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 180
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2013-10-07, 13:24   DST NEW

W tym tygodniu będzie już można zamawiać nowe Dustery z terminem odbioru na koniec tego roku.... Wersja z LPG i TCe125km będzie można produkować dopiero od Listopada więc w tych przypadkach termin odbioru prawdopodobnie wypadnie na początek 2014r.
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2013-10-07, 18:29   Re: New DST

Zbychu504 napisał/a:
Nowy Duster z silnikiem TCe 125km będzie dostępny tylko i wyłącznie z napędem 4x2

Na 100% nic się nie zmieni za jakiś czas? Taka wersja 4x4 najbardziej by mnie interesowała, z racji symbolicznych przebiegów.
Ostatnio zmieniony przez johnson 2013-10-07, 18:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne