DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
dokker kilka wniosków
Autor Wiadomość
trybik 


Marka: dacia
Model: dokker
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 362
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2013-11-16, 19:33   dokker kilka wniosków

swoim dokkerem z silnikiem benzynowy 1,6 5 osobowym przejechałem ok. 500 km to co się nasuwa z tak krótkiej jazdy:
1 pedał sprzęgła haczy o stopę może muszę się bardziej dopasować?
2.silnik nie jest zbyt żwawy dopiero po wyżej 2 tys obr. czuć że wciska w fotel i zaczyna "ciągnąc"
3.nie ma jeszcze mrozów ale np. dziś jest chłodno i żona narzekała na chłodek z na tylnej kanapie, co będzie zimą ? może to kwestia regulacji nawiewu? trasa ok 50 km
4.widoczność do tyły kiepska zaczynam uczyć się jazdy na lusterka
5. pozytywnie wiozłem zamrażarkę 3 szufladowa i w luku bagażowym drugą bym wcisnął :mrgreen:

a....mile mnie zaskakuje zwrotność auta pomimo wielkosci
 
Ircys 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,6 SCe 100
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 262
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-11-16, 20:57   Re: dokker kilka wniosków

trybik napisał/a:
swoim dokkerem z silnikiem benzynowy 1,6 5 osobowym przejechałem ok. 500 km to co się nasuwa z tak krótkiej jazdy:
2.silnik nie jest zbyt żwawy dopiero po wyżej 2 tys obr. czuć że wciska w fotel i zaczyna "ciągnąc"


Ciekawy jestem opinii kogoś kto ma silnik diesla, bo powoli interesuję się zakupem Dokkera.
 
matucha 



Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 814
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-16, 21:15   

Diesel, to przecinak. Dużo lepiej się zbiera, niż np MCV z tym samym silnikiem.
_________________
Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
  Wysłany: 2013-11-16, 22:07   

ps bezyna nie będzie ciągnęła poniżej 2000 obrotów od tego jest dizel ;)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-16, 22:08   Re: dokker kilka wniosków

trybik napisał/a:
swoim dokkerem z silnikiem benzynowy 1,6 5 osobowym przejechałem ok. 500 km to co się nasuwa z tak krótkiej jazdy:
1 pedał sprzęgła haczy o stopę może muszę się bardziej dopasować?
2.silnik nie jest zbyt żwawy dopiero po wyżej 2 tys obr. czuć że wciska w fotel i zaczyna "ciągnąc"
3.nie ma jeszcze mrozów ale np. dziś jest chłodno i żona narzekała na chłodek z na tylnej kanapie, co będzie zimą ? może to kwestia regulacji nawiewu? trasa ok 50 km
4.widoczność do tyły kiepska zaczynam uczyć się jazdy na lusterka
5. pozytywnie wiozłem zamrażarkę 3 szufladowa i w luku bagażowym drugą bym wcisnął :mrgreen:


Po 500 km raczej nic się nie może nasuwać.
"Wciska w fotel?" piszesz o silniku 1.6 mpi 85 koników?

Poza tym, miłej eksploatacji!
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 311
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-11-16, 22:24   

Ja zrobiłem pewnie w sumie tyle kilometrów, ale to nie moje auto;) Generalnie co do pedału sprzęgła to nie za bardzo wiem o co Ci chodzi. Wg mnie jest wszystko w porzadku.

Odnośnie ogrzewania. Różne sa gusta. Wiadomo, ze w dużym aucie ogrzewanie nie będzie tak efektywne jak w aucie małym, szczególnie, że na tył nie ma nawiewów.

Poza tym wszystko prawda.

Silnik 1,5 dCi nie dość że przecinak to jeszcze pali mało. Przynajmniej wg mnie jest lepiej wyciszony niz w nowej MCV-ce.
 
matucha 



Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 814
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-16, 22:53   

ryjas napisał/a:
Ja zrobiłem pewnie w sumie tyle kilometrów, ale to nie moje auto;) Generalnie co do pedału sprzęgła to nie za bardzo wiem o co Ci chodzi. Wg mnie jest wszystko w porzadku.


Zapewne chodzi o to, że naciskając środkiem stopy na pedał, palcami zahaczamy o pedał - kwestia do przyzwyczajenia po przesiadce z innego auta ;-)
_________________
Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
 
Ben32 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,5 dCi 90kM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 77
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-11-16, 22:54   

Ircys

Moja trzy grosze. albo trochę więcej.

Samochód ma przejechane prawie 31 tyś z tego pod moją stopą ok. 2,5 tyś gdyż jestem, można powiedzieć, drugim właścicielem.

Nie znalazłem nic takiego o czym nie wiedziałem wcześniej.

Z racji samochodu z zupełnie innego segmentu niż moje dotychczasowe, na niektóre sprawy patrzę z przymrużeniem oka.

Co mnie zastanawia, to spora różnica w nawiewie ciepłego powietrza między dołem a górą. Mimo eksperymentów z nastawami nie udało mi się uzyskać odpowiedniego podziału nawiewu ciepłego powietrza na nogi. Ta część jest zdecydowanie słabiej dogrzewana niż góra.
Nawet przy ustawieniu tylko nawiewu na nogi, leci tam zdecydowanie chłodniejsze powietrze niż w tym samym czasie z wylotów na desce.
Trochę lepszy rezultat uzyskuje się gdy siła wentylatora ustawiona jest na 3, ale wtedy sytuacja przypomina jazdę w stroju plażowym od pasa w górę i zimowych ocieplaczach od pasa w dół.

Silnik spokojnie daje radę - 90kM. Samochód raczej do jazdy poza autostradowej. Powyżej 100 km/h boczny podmuch wiatru i 'luźna kierownica" to średnia przyjemność z jazdy.

Spalanie nie przekracza 6l w mieście, Trasa oscyluje w granicach 5l.

Totalna lipa z oświetleniem wnętrza, ale problem rozwiązuję za dwa dni montując równolegle drugą, taką samą lampkę jak przy lusterku, nad kanapą tylną.

Luk bagażowy spełnia moje oczekiwania.
Siedzenia mimo, że bez trzymania bocznego dość wygodne,
Głośność przy "stówce" do wytrzymania, chyba że mocno wieje - wtedy świst.
Dość twarde zawieszenie powoduje umiarkowany komfort jazdy po naszych "wybojach". Na "świeżej" drodze całkiem znośnie.
Lusterka boczne ok, wstecznego prawie nigdy wcześniej nie używałem więc traktuje je tylko jako dodatek.
Dźwięk audio zdecydowanie do poprawki - zajmę się tym trochę później.
Można załączyć automatyczne blokowanie drzwi po ruszeniu.
Trzeba zabezpieczyć przed uszkodzeniami progi, zwłaszcza z przodu. Szerokie, mocno narażone na otarcia - szkoda.
Przełącznik świateł, mimo wymiany, posiada charakterystyczny, twardy skok przy uruchomieniu lewego kierunkowskazu, w prawo OK.

Jakby co to pytaj konkretnie, zwrócę uwagę i przygotuję się do odpowiedzi :-D
_________________
Pozdrawiam Ben32
Ostatnio zmieniony przez Ben32 2013-11-16, 23:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
trybik 


Marka: dacia
Model: dokker
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 362
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2013-11-17, 09:45   

dzięki Ben 32 za wyczerpującą i pomocną odpowiedź , wiem że z każdym nowym autem trzeba poeksperymentować , ale to mój pierwszy sezon tym autem więc chyba po to jest to forum by rozwiązywać problemy.
dokkera kupiłem z myślą użytku prywatnego w przyszłości zagazuje zakup rodzaju silnika analizowałem długo i wyszło że jak robię mniej niż 10 -20 tys na rok no to PB ja wyjeżdżam mniej niż 10 tys

pozdrawiam z Podlasia :lol:
 
trybik 


Marka: dacia
Model: dokker
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 362
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2013-11-17, 13:22   

zmiana świateł na z mijania na długie przełącznik twardy należy pchnąć go w kierunku szyby przeskakuje z oporem w uno lekko w dół może się "wyrobi" i będzie gładko
 
Ben32 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,5 dCi 90kM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 77
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-11-17, 14:53   

Nie chodzi o zmianę świateł, mijania - drogowe, tylko kierunkowskaz. Czytaj uważnie.
_________________
Pozdrawiam Ben32
 
d3mol3k 



Marka: dacia/dacia
Model: dokker/duster
Silnik: 1.5 dci 90/1.6 SCe
Rocznik: 2012/2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-11-17, 16:00   

Przejechałem "swoim" służbowym już 20000 km. No cóż wedle spraw/wniosków wysuniętych przez trybika muszę powiedzieć iż nie mam problemów z pedałem sprzęgła może to za sprawą obuwia które noszę na nogach - u mnie jest ok i o pedał hamulca nie zaczepia moja noga.
U mnie siedzi to samo co u Ben23 - 90 KM w dieslu i jestem zadowolony z jego pracy. Ma on małą dziurę poniżej 1550 obr/min ale do tego się przyzwyczaiłem.

Ogrzewanie faktycznie albo zimno albo sauna i cały czas próbuję znaleźć sensowne ustawienie pokręteł do jego regulacji. O ile 1 i 2 pracują cicho (czasem wydawało mi się iż wcale nie pracuje wentylator o tyle 3 jest już bardzo głośna. Faktem jest iż marznę w nogi.
jak jest z tyłu nie wiem bo w większości jadące tam osoby nic nie mówią. A ja na przedzie przeważnie marznę w adidaskach czy półbutach :-) .
Swego czasu miałem okazję wieźć dokkerkiem swoją dyrekcję do Międzyzdrojów i muszę przyznać podczas wietrznej pogody autko BARDZO podatne na podmuchy wiatru tak z przodu jak i z tyłu. Trzeba uważać przy wyjeździe z za wszelkiego rodzaju osłon przy drogach czy to ekranów czy górek - potrafi odrzucić autko dość mocno. Kiedy jednak wracałem już późnym wieczorem bez wiatru autko prowadziło się przyjemnie i spokojne - poza szumem powietrza ten bez względu na pogodę daje we znaki powyżej 110 km choć dyrekcja na tylnych siedzeniach była z tego powodu chyba zachwycona - kierowca nie słyszał rozmów :-) .
Kłopotów z przełącznikiem drogowych nie mam - chodzą OK.
Bagażnik - nie narzekam do obecnych zastosowań wystarczy.
Widoczność do tyłu - kwestia przyzwyczajenia - martwi mnie tylko info trybika że
Cytat:
zaczynam uczyć się jazdy na lusterka
i tu bez złośliwości - trybik do tej pory nie używałeś lusterek bocznych?
Co do zastosowań dokkera do celów domowych - wybrałbym chyba jednak lodgy - dokker to minidostawczak więc z "kulturą" odczuć będzie trochę gorej niż w osobowym vanie lodgy.

Myślę że dal wszystkich którzy chcieliby korzystać z dokkera do celów prywatnych polecałbym jednak lodgy - choć mnie osobiście podoba się bardziej właśnie dokker.
_________________
Autko do jeżdżenia - zużycie poglądowe dla zainteresowanych: 1.6 SCe 115 KM
 
Ben32 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,5 dCi 90kM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 77
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2013-11-17, 16:47   

Podobno, aby lepiej ogrzać nogi należy zamknąć wyloty na desce - info od mechanika /zaprzyjaźnionego , nie z ASO/.
Sprawdzę, napiszę czy miał rację.
_________________
Pozdrawiam Ben32
 
trybik 


Marka: dacia
Model: dokker
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 362
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2013-11-17, 22:49   

- lusterek bocznych używam ale przy cofaniu obracałem się do tyłu jeżdżąc uno, dokker to inna para kaloszy , tylne podwójne drzwi, środkowy słupek i w ogóle inna wysokość auta
- pedał sprzęgła haczy mi przy zdejmowaniu z niego nogi po zmianie biegu mam wrażenie jakby był dla mnie za "wysoki" ale to może moje odczucie
- dźwignia świateł / kierunkowskazów opornie wskakuje przy włączeniu tzw długich jakby chrobotała może moja tak ma
- wybór dokera był przemyślany , duży plus za tylne drzwi, i boczne przesuwne, no i bagażnik, wybór silnika tez robię rocznie mniej niż 10 tys km, za rok dwa zagazuje ha i na Podlasiu autostrad brak a i ekspresówki w kawałkach trochę tu trochę tam więc ogólnie średnia to 70 km/h :-D
w środę jadę do Modlina to nieco ponad 200 km od B-stoku wiec po testuję i ogrzewanie i technikę jazdy

aha uniaczem którym do dziś jeżdżę też miota po szosie jak mija mnie tir to zwalniam by nie wypaść z drogi, wiatr boczny spycha że kierownica muszę mocno kontrować by utrzymać prosty tor jazdy
 
d3mol3k 



Marka: dacia/dacia
Model: dokker/duster
Silnik: 1.5 dci 90/1.6 SCe
Rocznik: 2012/2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-11-23, 18:02   

Przeglądałem sobie necik w poszukiwaniu logo dacii i natrafiłem na aplikację pod androida Dacia DOKKER VAN Toolbox https://play.google.com/store/apps/details?id=air.com.dacia.digitas.dokkervan&hl=pl


Jak to tłumacy google translator:
Cytat:
Zestaw narzędzi (Toolbox) nowej Dacii Dokker Van, aplikacji poświęconej pojazdów użytkowych: 100% zły, 100% użyteczny, 100% pro ... w związku z tym 100% Dacia!
Pobierając Toolbox Dacia Dokker Van, możesz:
- Upewnij się, że chcesz, aby załadować w samochodzie jest dobrze w Dacii Dokker Van.
- Spersonalizuj ją kolorów firmowych i podgląd smartfonu.
- Porównaj koszty księgowości aktualnego pojazdu użytkowego z nowego pojazdu użytkowego Dacia Dokker Van.
Zestaw narzędzi (Toolbox) nowego pojazdu użytkowego Dacia Dokker Van, aplikacja również przydatny do specjalistów, że nowa Dacia Dokker Van!


A poza tym z wniosków - złości mnie sprawa przymarzających dysz spryskiwaczy szyby przedniej :( mimo zimowego płynu w zbiorniczku.
_________________
Autko do jeżdżenia - zużycie poglądowe dla zainteresowanych: 1.6 SCe 115 KM
Ostatnio zmieniony przez d3mol3k 2013-11-28, 19:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
Ircys 


Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1,6 SCe 100
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 262
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-11-23, 18:15   

d3mol3k napisał/a:
złości mnie sprawa przymarzających dysz spryskiwaczy szyby przedniej :( mimo zimowego płynu w zbiorniczku.


już przymarzają, przy takiej jak teraz temperaturze?
 
trybik 


Marka: dacia
Model: dokker
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 362
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2013-11-23, 18:31   

z ostatniej jazdy Białystok - Modlin i z powrotem 431 km tyle wyszło z licznika zużycie PB to 6,8 l/100km, 90% trasa, styl emerycki ;-)

pogoda na trasie do Modlina przyjemna trochę wiało nawet padało , czuć było siłę wiatru ale ogólnie spoko mijające mnie tiry nie robiły też zamieszania ale czuć było uderzenie powietrza o auto ale mimo braku ESP daję radę
dziecko spało na tylnej kanapie narzekało na wpięcia pasów uwierały w ciało :->
nie sięgam ręką do kubka przy lewarku biegów oraz do tej półeczki co jest pod konsola a i typowe kubki termiczne są za wysokie nie wchodzą pod konsole środkową
w trakcie jazdy nie jest też wskazane sięganie do schowka na podszybiu jest za daleko :-> chyba ma za krótkie ręce
Ostatnio zmieniony przez laisar 2013-11-24, 23:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
d3mol3k 



Marka: dacia/dacia
Model: dokker/duster
Silnik: 1.5 dci 90/1.6 SCe
Rocznik: 2012/2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-11-23, 19:26   

@Ircys - no ostatnio był u nas przymrozek i staty niestety zamarzły końcówki dysz :-( .
_________________
Autko do jeżdżenia - zużycie poglądowe dla zainteresowanych: 1.6 SCe 115 KM
 
trybik 


Marka: dacia
Model: dokker
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 362
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2013-12-01, 13:54   

25.11. br. jazda B-stok Modlin ostro wiało potwierdzam auto podatne na silny wiatr, trzeba pracować kierownicą no ale powierzchnia auta duża i jego wysokość sprawiają podatność na wiatr. podregulowałem fotel i nie ma problemów z pedałami :-D
 
d3mol3k 



Marka: dacia/dacia
Model: dokker/duster
Silnik: 1.5 dci 90/1.6 SCe
Rocznik: 2012/2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-12-02, 20:52   

No widzisz :-)

Miałem dzisiaj przyjemność wymienić bezpiecznik zapalniczki - no i kurcze trochę niewygodnie. W loganie rozwiązanie było 100 razy lepsze. Szkoda że nie jest to na jakiejś choćby szynie :-( .
No i czy nie dało rady zastosować jednego rodzaju bezpieczników? Są i normalne i te małe mini :(.

jak dla mnie minus za to rozwiązanie
_________________
Autko do jeżdżenia - zużycie poglądowe dla zainteresowanych: 1.6 SCe 115 KM
 
trybik 


Marka: dacia
Model: dokker
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 362
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2013-12-03, 19:22   

bezpieczniki są w tym mini schowku z lewej strony kierownicy ......... zaglądałem :shock: i chyba mam za wielkie ręce w instrukcji jest rysunek trzeba użyć czegoś na kształt klamerki do bielizny :mrgreen:
 
d3mol3k 



Marka: dacia/dacia
Model: dokker/duster
Silnik: 1.5 dci 90/1.6 SCe
Rocznik: 2012/2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-12-03, 19:43   

Tak - ta klamerka jest na tej klapce od środka którą się wyciąga wraz z dwoma bezpiecznikami jednym normalnym i jednym małym - mały miał 25 A duży nie wiem ile. Tak dostałem oryginalnie.
_________________
Autko do jeżdżenia - zużycie poglądowe dla zainteresowanych: 1.6 SCe 115 KM
 
trybik 


Marka: dacia
Model: dokker
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2013
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 362
Skąd: Bialystok
Wysłany: 2013-12-16, 18:16   

sprawdziłem jest plastikowy ,
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-21, 23:05   

d3mol3k napisał/a:
@Ircys - no ostatnio był u nas przymrozek i staty niestety zamarzły końcówki dysz :-( .


Zmień płyn na zimowy ale droższy może ? W ostateczności jakiś patent z grzałką pozostaje ;-(
 
d3mol3k 



Marka: dacia/dacia
Model: dokker/duster
Silnik: 1.5 dci 90/1.6 SCe
Rocznik: 2012/2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-03-14, 17:35   

@mekintosz :-) one przymarzają wodą spływającą po masce zatrzymującą się na dyszach.

Znalazłem pewien mankament nad którym fachowcy z Dacii mogliby popracować - elementy metalowe łączące siedzisko z oparciem foteli kierowcy i jego pasażera z boku - te rozkładane. Po rozłożeniu można sobie krzywdę zrobić o nie. Nie sa niczym osłonięte i zabezpieczone :-( :

dokker_siedzisko2.jpg
Plik ściągnięto 169 raz(y) 149,55 KB

dokker_siedzisko1.jpg
Plik ściągnięto 195 raz(y) 207,06 KB

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne