No i stało się mój czarnuch został kuchenką gazową
Całość instalacji przeprowadzona bardzo dobrze na moje oko, a taką konfigurację mam:
Sterownik LPGTECH - www.lpgtech.pl
Wtryskiwacze - Barracuda - LINK
Reduktor - Shark - LINK
Zbiornik 53L - Stako - LINK
Czyli wszystko polskiej produkcji, bo tak chciałem - trzeba wspierać polskich producentów
Na razie wszysktko chodzi dobrze a ze spalaniem zobaczymy jak będzie.
Wlew zamontowany całkowicie pod klapka paliwa co mi się bardzo podoba.
Oczywiście fotki bedą ale to porobie jutro jak bede nieco grzebał przy aucie
To by było na razie na tyle.
Dziekuję za uwagę.
Bez foto sie nie liczy :)
Gdzie masz kurek do tej kuchenki wsadzony ??
No i stało się mój czarnuch został kuchenką gazową
Całość instalacji przeprowadzona bardzo dobrze na moje oko, a taką konfigurację mam:
Sterownik LPGTECH - www.lpgtech.pl
Wtryskiwacze - Barracuda - LINK
Reduktor - Shark - LINK
Zbiornik 53L - Stako - LINK
Czyli wszystko polskiej produkcji, bo tak chciałem - trzeba wspierać polskich producentów
Na razie wszysktko chodzi dobrze a ze spalaniem zobaczymy jak będzie.
Wlew zamontowany całkowicie pod klapka paliwa co mi się bardzo podoba.
Oczywiście fotki bedą ale to porobie jutro jak bede nieco grzebał przy aucie
To by było na razie na tyle.
Dziekuję za uwagę.
Bez foto sie nie liczy :)
Gdzie masz kurek do tej kuchenki wsadzony ??
Tam gdzie paliwa
Wszystko ładnie zmontowane. I nie musze nic dodatkowego wkręcac.
Witam !!!
Mam w swoim dusterku LPG LavatoSmart. Od pewnego czasu jak jadę to zaczyna mi piszczeć i sygnalizować że mam grak gazu. Gaz jest ponieważ tankowałem. Wyłączam i włączam przełącznik gaz/benz i DD jedzie przełącza się na gaz Chwilę jedzie na LPG i znowu piszczy i migają diody że brak gazu. Robi mi tak co jakiś cza parę razy na trasie a potem jest ok. Filterki wymienione Miał ktoś już taką przypadłość ?
A owszem, miałem. LR Omegas - objawy dokładnie te same. Okazało się, że czujnik ciśnienia na listwie zasilającej LPG (koszt około 120 zł).
jestem nowym użytkownikiem Dustera. Chciałbym założyć do niego LPG.
Dlatego moja prośba o wasze sprawdzone propozycje konfiguracji instalacji oraz miejsca gdzie we Wrocławiu można założyć.
Z góry dziękuje za pomoc
Jak nie masz swojego zaufanego gazownika to zleć to profesjonalnemu zakładowi polecanemu przez producenta instalacji gazowej.
Mimo to lepszy by był twój zaufany gazownik .
Dziękuje za Wasze odpowiedzi.
A możecie podać sprawdzone zestawienie instalacji - wtryskiwacze, reduktor itp.
Może koledzy z Wrocławia też pomogą w wyborze gazownika.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2013-11-21, 13:44, w całości zmieniany 1 raz
Dziękuje za Wasze odpowiedzi.
A możecie podać sprawdzone zestawienie instalacji - wtryskiwacze, reduktor itp.
Może koledzy z Wrocławia też pomogą w wyborze gazownika.
Ja mam taki zestaw i bardzo moge go polecic. Mam juz na nim zrobione 17tys km jak na razie bez problemów.
Posiada ktoś Logana 1.6 zagazowanego na STAGu (4+)?
Pewna Daćka ma mały problem :) walczę z gaśnięciem tuż po przełączeniu na LPG i zanim zajmę się reduktorem (Tomasetto Alaska) + wtryskami (leżące poziomo Valteki) chciałbym wyeliminować software oraz dokonać weryfikacji tego co namodził gazownik.
Stąd potrzebowałbym kilku informacji:
jak zachowuje się u Was stagowski przełącznik w momencie włączenia stacyjki?
U nas obecnie jest tak, że włącza się na chwilkę i wyłącza aż do uruchomienia auta (tak jakby sygnał szedł z pompy )
Oraz pytanie ogólne, czy w pozostałych instalacjach (innych producentów) macie podłączoną jedną/obie sondy lambda do komputera gazu?
Wychodzi na to, że w naszym sonda nie jest podłączona gdyż AcGasSynchro wali ciągłym ~0,5V - pomimo jej poprawnej pracy, co zostało sprawdzone przez OBD.
Nie wiem czy to zignorować czy jednak poprawić po nim...
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez wid3l3c 2013-11-26, 11:29, w całości zmieniany 3 razy
Ze względu na zasięg "kompinuję" aby z fabrycznej instalacji "wyciepnąć" zbiornik 40L na rzecz większego i zastanawiałem się, jakiż to zbiornik maksymalnie się zmieści pod płytę bagażnika?... I trafiłem na taką informację.
Takie coś to by mi się podobało!
Witam wid3l3c
W końcu ktoś kto ma podobny problem (nie abym komuś życzył takich problemów)
Ja mam zagazowaną Daćkę i niestety podobny problem.
Pisałem już zresztą o tym tutaj:
http://www.daciaklub.pl/f...er=asc&start=25
ale problem u mnie nadal otwarty.
Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017 Pomógł: 11 razy Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 814 Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-26, 20:54
wid3l3c napisał/a:
Pewna Daćka ma mały problem :) walczę z gaśnięciem tuż po przełączeniu na LPG i zanim zajmę się reduktorem (Tomasetto Alaska) +
Ja w swoim poprzednim aucie miałem reduktor Tomasetto - porażka.
Mój gazownik powiedział, że bez zmiany reduktora nic nie zdziała - wymienił i długie lata bez problemu.
Kiepskie opinie na temat Tomasetto słyszałem od kilku gazowników i wielu użytkowników.
Ogólnie te reduktory są dobre, aż się 1 raz nie zepsują - praktycznie do wymiany, a nie do naprawy. Do reduktorów wszystkich innych marek bez problemu pasują zestawy naprawcze.
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Posiada ktoś Logana 1.6 zagazowanego na STAGu (4+)?
Pewna Daćka ma mały problem :) walczę z gaśnięciem tuż po przełączeniu na LPG i zanim zajmę się reduktorem (Tomasetto Alaska) + wtryskami (leżące poziomo Valteki) chciałbym wyeliminować software oraz dokonać weryfikacji tego co namodził gazownik.
Stąd potrzebowałbym kilku informacji:
jak zachowuje się u Was stagowski przełącznik w momencie włączenia stacyjki?
U nas obecnie jest tak, że włącza się na chwilkę i wyłącza aż do uruchomienia auta (tak jakby sygnał szedł z pompy )
Oraz pytanie ogólne, czy w pozostałych instalacjach (innych producentów) macie podłączoną jedną/obie sondy lambda do komputera gazu?
Wychodzi na to, że w naszym sonda nie jest podłączona gdyż AcGasSynchro wali ciągłym ~0,5V - pomimo jej poprawnej pracy, co zostało sprawdzone przez OBD.
Nie wiem czy to zignorować czy jednak poprawić po nim...
Pozdrawiam.
Ja mam stag 4 czyli starsza wersje tego co jest zamontowany u Ciebie ( u mnie trzeba zaktualizować oprogramowanie do stag 4+).Po przekręceniu stacyjki zapala się kontrolka stagowska i miga aż do odpalenia auta. Sondy pewnie masz nie podłączone bo tego zazwyczaj gaziarze nie podłączają. Podłączone przydają się przy strojeniu auta pokazują czy masz bogatą czy ubogą mieszankę łatwiej stroić bo mapy niekoniecznie zawsze się pokrywają. A może valteki masz rozkalibrowane bo to są takie wtryski , które po jakimś czasie trzeba kontrolować. Reduktor Alaska jest do max 90 koni(tak mi sie wydaje) więc powinien wytrzymywać termicznie. Masz wrzucony poprostu standardowy najtańszy komplet producenta.Popatrz jakie masz wężyki od wtrysków jeśli są różnej długości to trzeba je będzie wyrównać więcej tutaj chyba nic się nie wymyśli.
Właśnie z tymi Valdemarami to porażka... aczkolwiek bardziej obwiniałbym tutaj reduktor.
Linia Tomasetto AT-09 bardzo nie trzyma parametrów.
Alaska, nawet jak do 90 koni, to zapas jest niemalże zerowy, do jakiegoś 60 konnego autka bym się zastanawiał.
No ale ja tutaj przy zakładaniu nic do powiedzenia nie miałem.
Regulacji żadnej wykonać nie mogę, bo sygnału z sondy nie ma a może korekta po temperaturze sprawę by załatwiła dokumentalnie? Obecny soft na to nie pozwala, ale STAG BT Remapper niby taką funkcję pokazuje - zobaczę co z tego wyjdzie.
Byłoby wiadome czy zalewa czy gaśnie bo za ubogo... co prawda nie wiem jak szybko sonda uzyskuje sprawność, ale może akurat ten moment już udałoby się złapać.
Valteki to nie wtryskiwacze, to powolne elektrozawory :D
Cóż z tego, że z czasem wtrysku obrobi jak konstrukcyjnie to guano... Regulację... nie mam czujnika zegarowego więc musiałbym się wybrać do kumatego gazownika... albo zanabyć :)
W rodzinie mam jeszcze jedną Nubirę na Valtekach, która to jest niesamowicie wymagająca pod kątem czasów wtrysków - i poza porannym poszarpywaniem problemu nie ma.
Dlatego nie chciałbym zwalać bezpośrednio na wtryskiwacze pomimo ich jakości.
Nawet dosyć długi czas przełączania pojedynczych wtryskiwaczy (1 sekunda) sprawy nie rozwiązał, podniesienie o 5 stopni temperatury przełączania również - zawsze można zastosować kombinację tych wszystkich w połączeniu z podgrzewaniem wtryskiwaczy :D
Ale wtedy wydmucha cały gaz z listwy...
Dzisiaj zasiądę do niego z lapkiem, bo niestety auto nie moje, więc czasu do pogrzebania jak na lekarstwo... potem, jak nie wyjdzie, ogień do gazownika i niech się tłumaczy z tego co założył.
No i sam fakt, że dzieje się to tylko i wyłącznie na zimnym silniku, więc zanim się wystudzi - potrwa.
Pozdrawiam (:
Ostatnio zmieniony przez wid3l3c 2013-11-27, 13:10, w całości zmieniany 5 razy
Wracając do Daci Duster, zaproponowali mi 3 warianty:
- BRC;
- elektronika Zenit Pro lub Zenit Pro z OBD, z reduktorem Gurtner lub Tomasetto Alaska i wtryskiwacze Hana H2001;
- elektronika STAG 4 Plus, reduktor AC 150, wtryskiwacze Hana.
Mam prośbę, którą instalkę zaproponowalibyście do swojego Dustera i jak się sprawdza.
Wracając do Daci Duster, zaproponowali mi 3 warianty:
- BRC;
- elektronika Zenit Pro lub Zenit Pro z OBD, z reduktorem Gurtner lub Tomasetto Alaska i wtryskiwacze Hana H2001;
- elektronika STAG 4 Plus, reduktor AC 150, wtryskiwacze Hana.
Mam prośbę, którą instalkę zaproponowalibyście do swojego Dustera i jak się sprawdza.
Z góry dzięki za pomoc
W swoim Dastim i Loganie mam założoną BRC seqent 24 pełną orginalną, montowana w sieci Czakram z gwarancją bez ograniczeń km.
Dasti zrobił już na niej prawie 45 tys. km jest super. Logan 5 tys km i też bez uwag.
Także polecam orginalny zestaw
Dzięki malygabrys:).
A możecie polecić sprawdzony zakład z Wrocławia?
Pytam, bo czytałem różne opinie ludzi o warsztatach, ale nikt z tych osób nie intalowała LPG do Dustera.
Dzięki malygabrys:).
A możecie polecić sprawdzony zakład z Wrocławia?
Pytam, bo czytałem różne opinie ludzi o warsztatach, ale nikt z tych osób nie intalowała LPG do Dustera.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum