Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2013-12-16, 23:52
Fabryczny LPG
Autor Wiadomość
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-25, 16:56   

To że instalacja jest zablokowana, to nie jest Twój problem.
A naprawić idzie, jak to zrobią to robota dla ASO, nie dla Ciebie.
Niesprawnego auta nie odbierać, niech wymieniają na nowe jak ich przerasta.
Renault przyzwyczaiło się, że każde gówno może ludziom wepchnąć, a oni uznają że TTM i to wszystko.
Trzeba się stawiać, asertowność jest w cenie.
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-25, 17:08   

Cav napisał/a:
To że instalacja jest zablokowana, to nie jest Twój problem.
A naprawić idzie, jak to zrobią to robota dla ASO, nie dla Ciebie.
Niesprawnego auta nie odbierać, niech wymieniają na nowe jak ich przerasta.
Renault przyzwyczaiło się, że każde gówno może ludziom wepchnąć, a oni uznają że TTM i to wszystko.
Trzeba się stawiać, asertowność jest w cenie.


Bez urazy, ale TU dyskutują posiadacze konkretnego modelu, o konkretnych problemach. Z Twojego podpisu nie wynika, żebyś miał coś do powiedzenia o Dacii z fabrycznym LPG w oparciu o praktykę a nie o fantazję.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7484
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-11-25, 18:30   

piotr. z napisał/a:

Pretensje i żale mogę mieć do kogoś z koncernu Renault o podjęciu decyzji montażu właśnie takich sterowników-


Zawsze możesz napisać do RP o niezgodność towaru ze stanem faktycznym "zablokowanie w sterowniku funkcji edycji parametrów"
Innymi słowy, po gwarancji jest problem, ponieważ nie ma możliwości przeprowadzić kompletnej diagnostyki w sterowniku (nie mam LPG ale chyba dobrze rozumiem problem). Jedyne co to pozostaje jego wymiana, a to już jest działanie na twoją szkodę i świadome narażanie cię na koszty. Zobaczysz co odpiszą. Może się okazać że zrobią akcję serwisową.
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-26, 17:18   

jan ostrzyca napisał/a:
Cav napisał/a:
To że instalacja jest zablokowana, to nie jest Twój problem.
A naprawić idzie, jak to zrobią to robota dla ASO, nie dla Ciebie.
Niesprawnego auta nie odbierać, niech wymieniają na nowe jak ich przerasta.
Renault przyzwyczaiło się, że każde gówno może ludziom wepchnąć, a oni uznają że TTM i to wszystko.
Trzeba się stawiać, asertowność jest w cenie.


Bez urazy, ale TU dyskutują posiadacze konkretnego modelu, o konkretnych problemach. Z Twojego podpisu nie wynika, żebyś miał coś do powiedzenia o Dacii z fabrycznym LPG w oparciu o praktykę a nie o fantazję.


Bez urazy, ale coś Ci się pomyliło, dyskusja jest O fabrycznym gazie i wcale nie w konkretnym modelu, a nie DLA użytkowników tego typu pojazdów.
Oczywiście możesz nie akceptować oczywistego rozwiązania podanego problemu, które zapodałem, ale To już nie mój problem, nie ma takiego obowiązku.

A wracając do meritum:
Akurat zastanawiam się nad wyborem wersji Dustera którą zakupię, więc chciałbym wiedzieć, czy jest to problem nagminny i nierozwiązywalny, czy dotyczy raczej pojedynczych egzemplarzy, które po prostu wymagają skutecznej naprawy, tylko nikt nie wpadł na to, żeby ją wyegzekwować.

W moim przypadku ponowny gaz, zwłaszcza z silnikiem 1.6 16V byłby możliwy TYLKO w wersji fabrycznej, bujanie się z tym silnikiem i niefabryczną instalacją już mam za sobą i nigdy więcej, właśnie z tego powodu następnym silnikiem był diesel.
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2013-11-26, 18:41   

Cav napisał/a:
W moim przypadku ponowny gaz, zwłaszcza z silnikiem 1.6 16V byłby możliwy TYLKO w wersji fabrycznej, bujanie się z tym silnikiem i niefabryczną instalacją już mam za sobą i nigdy więcej

analizując różne wypowiedzi użytkowników "zagazowanych" :lol: Dusterów można odnieść wrażenie, że "niefabryczne" instalacje LPG w nich zamontowane sprawiają właścicielom mniej kłopotu (a właściwie nie sprawiają żadnych) niż instalacje LPG fabryczne...
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-26, 19:06   

To akurat mam sprawdzone w praktyce, więc nie potrzeba mi do tego analizy wypowiedzi.
Najpóźniej jak tylko cewki zaczną się kończyć, to zaczną się kłopoty.
No chyba, że w Dusterze poszli po rozum do głowy i dali jakieś lepsze niż Sagemy w Megane II....
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2013-11-26, 19:09   

Cav napisał/a:
Najpóźniej jak tylko cewki zaczną się kończyć, to zaczną się kłopoty.
No chyba, że w Dusterze poszli po rozum do głowy i dali jakieś lepsze niż Sagemy w Megane II....

MSZ cewka (jaka by nie była) nie rozróżnia instalacji fabrycznej od montowanej poza fabryką...
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-26, 19:14   

Ale oddajesz auto do jednego serwisu i to on martwi się problemem tak długo aż nie naprawi, a w przypadku niefabrycznej bujasz się z przynajmniej trzema podmiotami ustalając czyja wina.
I jeździsz kilka miesięcy na benzynie.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7484
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-11-26, 19:27   

Cav napisał/a:
Ale oddajesz auto do jednego serwisu i to on martwi się problemem tak długo aż nie naprawi,


Do czasu gwarancji. A co potem? Bujasz się po warsztatach, które nic nie mogą zrobić bo instalka nie pozwala na wprowadzenie zmian. W efekcie musisz i tak dać komuś zarobić na nowej centralce.
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2013-11-26, 19:58   

Cav napisał/a:
oddajesz auto do jednego serwisu i to on martwi się problemem tak długo aż nie naprawi, a w przypadku niefabrycznej bujasz się...


czytając Twoje wypowiedzi w różnych tematach dochodzę do wniosku (jeżeli się mylę to popraw), że:

- póki co Dustera nie posiadasz,
- do zakupu się przymierzasz,
- jeżeli już to tylko wersja 4x4,
- uważasz silnik 16V 1,6 za awaryjny a ponadto za słaby,
- chciałbyś instalację LPG (niestety póki co możliwą tylko z tym słabym silnikiem) pod warunkiem, że będzie fabryczna ale taka z kolei w wersji 4x4 nie występuje,
- silnik benzynowy 1,2 Tce 125 - niestety brak wersji 4x4,
- silnika diesla nie rozważasz (nie trafiłem na takie info),

- może być problem,

a wtedy chyba pozostanie rozważyć zakup
Cav napisał/a:
Ale to bezpośredni konkurenci, z tego samego segmentu.


czyli...

Cav napisał/a:

Sportage, ASX, C4 Aircross np.


życzę trafnego wyboru :-) ...
 
48piotr 


Marka: Dacia
Model: DUSTER 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Duster
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2010
Posty: 733
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-11-26, 20:08   

Cav napisał/a:
bujasz się z przynajmniej trzema podmiotami ustalając czyja wina.

Założyłem LPG poza serwisem/zaoszczędziłem na samej instalacji 2.300zł/
Przejechałem 31.000 km bezproblemowo.
Koszty wymiany filtrów 2x30zł+1x50
Twierdzenie o bujaniu w moim przypadku jest"bujaniem".
Instalację zakładał sprawdzony i dobry zakład-dlatego niedrogo.
_________________
48piotr
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-26, 20:17   

TD Pedro napisał/a:
Cav napisał/a:
oddajesz auto do jednego serwisu i to on martwi się problemem tak długo aż nie naprawi, a w przypadku niefabrycznej bujasz się...


czytając Twoje wypowiedzi w różnych tematach dochodzę do wniosku (jeżeli się mylę to popraw), że:

- póki co Dustera nie posiadasz,
- do zakupu się przymierzasz,
- jeżeli już to tylko wersja 4x4,
- uważasz silnik 16V 1,6 za awaryjny a ponadto za słaby,
- chciałbyś instalację LPG (niestety póki co możliwą tylko z tym słabym silnikiem) pod warunkiem, że będzie fabryczna ale taka z kolei w wersji 4x4 nie występuje,
- silnik benzynowy 1,2 Tce 125 - niestety brak wersji 4x4,
- silnika diesla nie rozważasz (nie trafiłem na takie info),


Zamówiony przeze mnie Duster ma właśnie silnik diesla.
Ale jako, że nie wpłaciłem zadatku, tylko zaliczkę, a 1.5 dCi ma bardzo kiepską opinię,nie jestem pewien co do mojego wyboru i mogę go jeszcze zmienić.
Niestety, nie zanosi się, żeby Renault wprowadziło 4x4 z w/w wersjami silnikowymi.
Ale może nie zdążą mi przywieźć zamówionego Dustera do końca roku i z uwagi na zmiany w VAT od 1 stycznia, temat wyboru wersji wróci jak bumerang.
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2013-11-26, 20:28   

Nie wiem skąd się bierze kiepska opinia o 1.5 dCi. Na naszym Forum nie znalazłem jakiejś poważnej awarii tego silnika.
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-11-26, 20:36   

Z tego co czytam główny problem to nagminne obracanie się panewek.
Również opisywane na forum.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-11-26, 20:42   

może dlatego,że chyba żaden z silników dCi nie przejechał jeszcze 120-150 tys km :-P
 
chriskb 



Marka: Dacia
Model: Duster 4X4
Silnik: 1.5 dCi 110 KM
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 1679
Skąd: Rotmanka
Wysłany: 2013-11-26, 20:53   

Kol.Dar1962, chwalą się użytkownicy przebiegami na naszym Forum i sa nawt takie auta z silnikiem 1.5 dCi i przebiegiem ponad 200 000 km.
 
Dyziek 



Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 437
Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-11-27, 18:02   nie zgodzę się

chriskb napisał/a:
W imię oszczędności trzeba się przyzwyczaić, że proteza w postaci LPG może być uciążliwa w eksploatacji.

nie zgodzę się, nie powinno tak być
to nie czasy II gen.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2013-11-27, 19:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dyziek 



Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 437
Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-11-27, 18:07   

Cav napisał/a:
Z tego co czytam główny problem to nagminne obracanie się panewek.
Również opisywane na forum.

'nagminnie' to się takie historie w AS opisuje
jakoś nie spotkałem na forum usera, który by miał ten problem mając auto od nowości
skoryguj mnie, jeśli jestem w błędzie.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2013-11-27, 19:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 807
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-11-27, 20:35   

chriskb napisał/a:
W imię oszczędności trzeba się przyzwyczaić, że proteza w postaci LPG może być uciążliwa w eksploatacji.


chriskb,

muszę przyznać, że owa proteza II generacji, którą posiadałem w Nubirze była naprawdę bezproblemowa. Porównując z nią IV generację, fabryczną, muszę stwierdzić, że o niebo lepiej sprawowała się ta starsza.

Cav napisał/a:
Z tego co czytam główny problem to nagminne obracanie się panewek.
Również opisywane na forum.


Cav,

były takie przypadki z powodu błędu wykonania- zdaje się- jakiejś partii panewek. Ale to nie nagminne. Bezzamkowe panewki są coraz częściej stosowane.
_________________
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-29, 06:29   

Dyskusja z Kolegą Cav jest absolutnie bezcelowa.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 807
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-11-30, 10:41   

Jak się spodziewałem kontakt z LR również nic nie dał- zero odpowiedzi. Piszę bezpośrednio do osoby, która stworzyła manual do obsługi Omegasów.
Treść poniżej.

"Dzień dobry,
Od jakichś trzech-czterech miesięcy podejmuję próby otrzymania odpowiedzi na nurtujące mnie pytania dotyczące fabrycznie montowanych instalacji LR ze sterownikiem Omegas Plus oraz zmiany pewnych niewygodnych ustawień. Niestety, próby kontaktu z Renault Polska skończyły się wymianą maili gdzie oprócz korporacyjnego bełkotu nie uzyskałem ŻADNEJ pomocnej informacji. Podjąłem również próbę skontaktowania się z LR poprzez formularz na stronie internetowej- również bez odzewu. W związku z tym napisałem na adres info@landi-renzo.com.pl (korespondencja poniżej) i również zostałem przykładnie olany- brzydko mówiąc. Namiar na Pana znalazłem przeszukując internet pod kątem sterowników i oprogramowania LR, po prostu trafiłem na opis oprogramowania przygotowany przez Pana.
Jestem bardzo rozżalony traktowaniem klienta i przez RP i LR; przypomina to zasadę „Kup a później rób sobie co chcesz, naiwniaku” chociaż mam jeszcze cień nadziei na uzyskanie odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Dodatkowo mam obawy o serwisowanie instalacji i sterownika po zakończeniu gwarancji a nie chcę wydawać dodatkowo jakiejś kwoty na wymianę sterownika bo nie ma możliwości dopasowania/korekty parametrów. Aby sprawdzić czy ASO nie może czy też nie chce wykonać zmian, o które prosiłem, podjechałem do autoryzowanego Puntu montażu instalacji LR w Gdyni i tam nie byli w stanie w ogóle skomunikować się z moim sterownikiem co dodatkowo zwiększyło mój niepokój o okres poserwisowy.
Czy jest Pan w stanie odpowiedzieć mi na poniżej zamieszczone pytania i wątpliwości a jeśli nie to z kim mógłbym się skontaktować w tej sprawie? Bardzo proszę o kontakt.

Z poważaniem,

Piotr Z****

W dniu 2013-11-04 13:39:52 użytkownik -------------- napisał:
Dzień dobry,
posiadam Dacię Duster z fabryczną instalacją LPG LR Omegas Plus. Od początku prosiłem ASO o zmianę momentu przejścia na LPG z obrotów wzrastających na malejące oraz na zdiagnozowanie przyczyny przełączania się instalacji po zduszeniu silnika na zasilanie TYLKO benzyną (po ponownym uruchomieniu; w normalnej sytuacji po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu instalacja pracuje w trybie automatycznym i po osiągnięciu wymaganych parametrów przełącza się na LPG, tu natomiast jest konieczna ingerencja kierowcy i włączenie tego trybu). Niestety, wyjaśnienia ASO o „zakazie ingerencji w parametry instalacji” oraz próby kontaktu z Renault Polska z również nic nie mówiącymi wyjaśnieniami nie zadowoliły mnie zupełnie. Dopiero ostatnia wizyta w ASO, wyjaśnienia serwisanta, który postarał się trochę zgłębić temat oraz kontakt z osobami mającymi styk ze sterownikami LR rzuciły pewien obraz na tę sytuację: posiadam sterownik Omegas PLUS, który jest zablokowany i nie można w nim modyfikować/ zmieniać opcji, o które prosiłem. Dodam, że przez 12 lat posiadałem pojazdy wyposażone w LPG, wprawdzie w II generację jednakże tam takich niedogodności nie było. De facto to nie tylko niedogodności ale również realne zagrożenie zdrowia i życia- miałem przynajmniej trzy takie sytuacje gdy wyjeżdżając na drogę energiczniej dodałem gazu aby włączyć się do ruchu i wtedy następowało przełączanie się na LPG- skutkowało to podaniem zbyt małej dawki LPG w stosunku do zapotrzebowania i gwałtowne przyhamowanie samochodu. W jednym przypadku nastąpiło również przełączenie na benzynę ponieważ silnik został prawie zaduszony z powodu braku wystarczającej dawki paliwa (ale system uznał, że silnik się zatrzymał). Sytuacja była o tyle niebezpieczna, że włączałem się do ruchu z drogi podporządkowanej skręcając w lewo, czyli musiałem „przeskoczyć” jeden pas i kontynuować jazdę na drugim pasie a z obu stron zbliżały się samochody- i to wcale nie wolno. W przypadku kolizji bądź wypadku winny byłby kierowca a nie działanie instalacji. Muszę również przyznać, że w przypadku postoju na parkingu osiedlowym z włączonym silnikiem i włączeniem się LPG podczas jazdy po drodze osiedlowej potrafi być niezauważalne ale nie wyobrażam sobie aby móc żądać od użytkownika włączania się do ruchu po przejściu na zasilanie LPG.
W związku z tym chciałem się dowiedzieć:
1. - czy jest możliwość zmiany momentu włączania się LPG z obrotów wzrastających na malejące?
2. - czy można tak ustawić in instalację aby po zdławieniu silnika nie następowało przełączanie się na zasilanie TYLKO benzyną ale na przejście w tryb automatyczny? Jeśli tak, gdzie należy się zgłosić aby dokonać tej operacji?
3. - czy w przypadku niemożliwości wykonania tych operacji na moim sterowniku jest możliwa wymiana sterownika na standardowy Omegas dostępny w punktach montażu LR?
Dodatkowo znamienną dla mnie informacją jest to, że ASO może się od niedawna połączyć z instalacją LR Omegas (nie wiem, czy Plus czy już nie) i modyfikować pewne parametry w Daciach Dokker, które zostały wyprodukowane niedawno (ciężko mi sprecyzować jaki okres serwisant miał na myśli). Oznacza to, że jednak Omegas Plus albo otrzymał możliwość modyfikacji niektórych parametrów bądź też zastosowano inne sterowniki. Jeśli taka opcja pojawiła się w „Plusach” to czy możliwa jest aktualizacja firmware’u w moim sterowniku? Załączam również zdjęcie tabliczki znamionowej z mojego sterownika w celu identyfikacji i oceny wykonania w/w zmian.
Z poważaniem,

Piotr Z******
"

Byłem również wczoraj w tym samym punkcie montażu instalek LR i dostałem info, żeby skontaktować się z innym punktem (niestety w Gdańsku, co jest trochę niewygodne z dojazdem) bo się narobiło tyle tych sterowników, że nie chcą już obsługiwać coraz nowszych... Hmmm... Nie napawa to optymizmem... Dodatkowo muszę się umówić na wymianę wielozaworu (wychodzi na to, że zamontowano mi znowu niesprawny bo poziom LPG mam ciągle na maxa a wymiana czujnika poziomu gazu nie pomogła) oraz wlewy LPG (na jednej ze śrub jest korozja ale LR nie przewiduje te śruby jako części zamiennej i polecili wymienić cały wlew).
_________________
 
Auto Krytyk 


Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2013-11-30, 14:03   

Co do obracanie się panewek to ten problem dotyczy głównie wcześniejszych wersji tego silnika, na forum była osoba która przejechała MCV 250 tys km i wtryskiwacze i pompa się rozleciała a nie silnik, ten silnik jest produkowany od ponad 10 lat i cały czas był modernizowany. Sam byłem z tego silnika bardzo zadowolony przede wszystkim ze średniego spalania z ponad 50 tys km MCV 4,6 litra, odpalał zimą przy mrozach -10-20 bez problemu, no i ogrzewanie elektryczne działa od odpalenia. :-)
Aczkolwiek znam jeden przypadek silnika w Lagunie 3 1.5dci 110KM gdzie przy jeździe autostradowej i ponad 160km/h korba bokiem dziurę zrobiła w bloku. :mrgreen:
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY YOUTUBE AUTO KRYTYK
BLOG MOTORYZACYJNY AUTO KRYTYK
FACEBOOK AUTO KRYTYK
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2013-11-30, 15:39   

vulcanor napisał/a:
ze średniego spalania z ponad 50 tys km MCV 4,6 litra,

chyba nie LPG :mrgreen: (przypomnę temat brzmi: "Fabryczny LPG")
 
eastcowboy 


Marka: *
Model: *
Silnik: *
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 336
Skąd: ABCD
Wysłany: 2013-12-01, 06:18   

Duster GPL diagnoza

http://www.daciaklub.pl/f...f883ba57b969929
Ostatnio zmieniony przez eastcowboy 2014-01-21, 20:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
jakubbrenner 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI + LPG
Rocznik: 2013.02
Wersja: Prestige 5 os.
Dołączył: 19 Lis 2013
Posty: 17
Skąd: Żory
Wysłany: 2013-12-07, 20:55   

Orientujecie się jaki jest koszt pierwszego przeglądu "fabrycznej" instalacji gazowej LR ?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne