pewnie diler umywa ręce od wszystkiego skoro autor zadał sobie tyle trudu by umieścić wszystko na www
przypomina mi to pewnego człowieka który zniechęcony ciągłym zbywaniem przez dilsera i serwis chevroletta zaparkował swój samochód z banerem "mój chevrolet pali 17 na 100 i serwis nic nie potrafi z tym zrobić"
może ten nieszczęśnik powinien pomyśleć o czymś podobnym
Bardzo wadliwy egzemplarz. Ciekawa korozja układu wydechowego po rocznej eksploatacji, czyżby auto było starsze. Zwróciłem też uwagę na gumę w łożysku amortyzatora, nie wygląda na nową. Dużo zdjęć pokazuje zgrzewy blach co jest normalne w każdym aucie.
Dużo rzeczy to zgrzewy. Te czarne paprochy to może być asfalt. trzeba by spróbować ściągnąć gumka chlebową. Ale bubelków kilka jest. Podwozie jest w sumie w normalnych stanie.
Taki egzemplarz jeśli prawda jest rocznik i przebieg nadaje się na naprawę gwarancyjną. Jaki jest cel takiej publikacji?
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-12-03, 07:49
ryjas napisał/a:
Jaki jest cel takiej publikacji?
Podejrzewam, że autor ma dość udowadniania serwisowi, że ma rację i auto nadaje się do naprawy.
W podobnym przypadku uznano mi reklamację po trzech odwołaniach, wizycie u rzeczoznawcy i po pół roku korespondencji. Ale ja jestem dość cierpliwy i nie daję się łatwo spławić.
To już kolejny znany mi przypadek "sreberka" (w tym dwa z forum) z 2012 r. z takimi problemami.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Na oponach jest data 5111 - to musi być auto z 2012 r
Na brązowym nie widać rudej ale jakby tak dokładnie posprawdzać to tych paproszków na każdym egzemplarzu by się znalazło. Dobrze, że żona wybiła mi z głowy zakup srebrnego!
_________________ "Omne ignotum pro magni fico" - Wszystko co nieznane, wydaje się niezwykłe
jak miałem zamiar kupić dokera spytałem gościa z salonu jak to jest z blachami bo w loganach nie było najlepiej odparł cytuje " to było, teraz podłoga cynkowana ogniowo reszta galwanicznie " no i farba i te inne smarowidła ,
a tak w kwestii rudej jak wlezie to niestety ale różne specyfiki tak na prawdę nie pomogą , wydaje mi się że sama blacha i jej fabryczne zabezpieczenie jeśli jest dobrze wykonane to mucha nie siada,
może pamiętacie poldka ATU były takie egzemplarze że po pół roku jadło na wszystkich przetłoczeniach klamki łuki, a staruszki te pierwsze kanciaste spoko widzę nie które do dziś w niezłej formie
Wczoraj jak odchyliłem wygłuszenie w masce silnika to aż mnie zmroziło ,jedno wielkie skupisko ognisk korozji.Podobnie w komorze silnika koło amumulatora i na łaczeniach blach. Jednym słowem totalna prażka jeżeli chodzi o blachy
Kratylos [Usunięty]
Wysłany: 2013-12-13, 13:53
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2013-12-13, 20:30, w całości zmieniany 1 raz
Chodzi o tą uszczelkę co idzie na okolo tylnych drzwi? , da się ją jakoś łatwo ściągnąć jak te górne żeby dokładnie obejrzeć? . W przyszłym tygodniu trzeba będzie jechać zgłosić więc musze dokładnie oglądnąć całe auto.
Ostatnio zmieniony przez zorkadar 2013-12-13, 16:00, w całości zmieniany 1 raz
jak około 3 tygodnie temu kupowałem dokkera sprzedawca opowiadał mi że nadwozie jest w pełnym ocynku???ciekawe czy to ściema czy na poważnie??? sprzedawca opowiadał o tym baaaaardzo poważnie. coś o tym wiadomo?
_________________ przypadkowy zakup!!! jest audi a6 2,4 V6 2004,audi a6 3,0 V6 2002,subaru impreza sti, subaru impreza wrx, renault safrane 2,0 ,
Hmm, podobną informację (o pełnym ocynku) otrzymałem co do Lodgy. Ale niestety też średnio w to wierzę. Sprzedawca się zapierał, że problemy z rdzą w Dacii to już przeszłość :)
Kratylos [Usunięty]
Wysłany: 2013-12-21, 18:30
Ostatnio zmieniony przez Kratylos 2013-12-21, 19:51, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1500 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2013-12-21, 20:05
Pełen ocynk to znaczy,że auto ma blachę ocynkowaną po jednej i po drugiej stronie.
Kratylos ma racje. Gdyby Dacia miała blachę zabezpieczoną jak Renault to gwarancja byłaby na 12 lat
Weście poprawkę na to co mówi sprzedawca. On musi tak mówić, żeby sprzedać auto bo za to ma płacone. Zapytajcie kiedyś, żeby dał wam informację o ocynkowanej Dacii na piśmie. Nie da!!!!
_________________
Ostatnio zmieniony przez Mariusz 2013-12-21, 20:10, w całości zmieniany 2 razy
Sporo w tym temacie porad odnośnie zabezpieczenia lakieru itp. Ostatnio spotkałem się z zabezpieczeniem lakieru - Diamondbrite. czy ktoś z forumowiczów korzystał z takiego zabezpieczenia? Ciekaw jestem opinii na temat tego środka i czy faktycznie dobrze chroni lakier samochodowy
Mam trochę małych rysek , normalne od kamyczków ,parkingowych debili itp .
Coś z tym robić ?
w poprzednim aucie nic nie robiłem a było rysowane mocno i ani grama rdzy a że mam je w rodzinie dalej to widzę że 18 lat i tylko jedno nadkole lekko skorodowane (było naprawiane pewnie dlatego ) . A były tam otarcia o supermarket , wpadnięcia do rowów itp
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-01-14, 00:15, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum