Wysłany: 2013-11-28, 19:54 Niefabryczna instalacja gazowa LPG cena
Witam. Nie wiem czy w dobrym wątku ale wydaje mi się że tak jeśli nie przepraszam . Chciałam zapytać moi mili ile kosztował montaż LPG w Dusterze i jaki typ instalacji oraz jaki czas oczekiwania na odbiór autka. Planuję założyć LPG w niedługim czasie.
We Wrocku nie znam rynku (za daleko) ale w Świdnicy jest na pewno przedstawiciel BRC Czakram i chyba u niego zakładał jeden z klubowiczów LPG do Dustera.
Wysłany: 2013-11-29, 07:08 Re: Niefabryczna instalacja gazowa LPG cena
nikita1589 napisał/a:
Witam. Nie wiem czy w dobrym wątku ale wydaje mi się że tak jeśli nie przepraszam . Chciałam zapytać moi mili ile kosztował montaż LPG w Dusterze i jaki typ instalacji oraz jaki czas oczekiwania na odbiór autka. Planuję założyć LPG w niedługim czasie.
Można założyć u Nazaruków - z tym, że pewnie wyjdzie drożej (jak to w ASO). No i są te przeboje z tym sterownikiem co nie da się ustawić.
Ja zakładałem w Trans-Wagu na ul. Łęczyńskiej - kosztowo mnie to wyniosło 2500 zł, czas zakładania LPG to jakieś kilka godzin na 9:00 zaprowadziłem samochód, po 14 już na mnie czekał. Od maja na LPG śmigam i zero problemów jak dotąd.
Typ instalacji - Landirenzo lub Lovato, choć pewnie i inne się nadadzą. Oczywiście "sekwencja".
Wysłany: 2013-11-29, 12:41 Re: Niefabryczna instalacja gazowa LPG cena
nikita1589 napisał/a:
Chciałam zapytać moi mili ile kosztował montaż LPG w Dusterze i jaki typ instalacji.
od 2500 do 3000 zł. Wydaje mi się, że Landi Renzo będzie nieco droższe od Staga i BRC. Tak jak napisał TD Pedro, o cenie prócz specyfikacji samej intalacji zadecyduje jeszcze wielkość i rodzaj zbiornika paliwa.
Zagazowałem Dustera 23. 09. i zaplaciłem 3000 zł za instalację Landi Renzo.
Wiem że również zależy od zbiornika. Planuje 50l a Wy jakie macie pojemności ?? Zastanawiam się nad marką i jakie mogą to być ceny bo w Nazaruku to chyba około 5 000 zł. Wychodzi że wyniesie to jakieś 3 000 zł.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-29, 13:36 Re: Niefabryczna instalacja gazowa LPG cena
Przemek77 napisał/a:
Można założyć u Nazaruków - z tym, że pewnie wyjdzie drożej (jak to w ASO). No i są te przeboje z tym sterownikiem co nie da się ustawić.
Nazaruki nie wstawiają niefabrycznej instalacji tylko wożą do Trans-Wagu. Z instalacjami niefabrycznymi nie ma ma problemu z zablokowanym sterownikiem.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Nazaruki nie wstawiają niefabrycznej instalacji tylko wożą do Trans-Wagu
- z tego co mi wiadomo to instalują sami na miejscu...
nikita1589 napisał/a:
Planuje 50l a Wy jakie macie pojemności ?? Zastanawiam się nad marką i jakie mogą to być ceny bo w Nazaruku to chyba około 5 000 zł. Wychodzi że wyniesie to jakieś 3 000 zł.
- zakładałem w Trans-Wag, Landi Renzo Omegas ze zbiornikiem 73 l i kosztowało to 3 tys. zł (marzec 2011 r), z mniejszym zbiornikiem (nie wiem jakiej pojemności) oferowali za 2,7 tys. zł, była również w ofercie instalacja Lovato ok. 1 tys. zł tańsza...
Także mam Omegas'a, tylko z mniejszym zbiornikiem 55l. Zastanawiałem się czy nie "zmałpować" TD Pedra i wsadzić większego zbiornika. Jednak uznałem, że większy baniak to większy ciężar w bagażniku. Zbiornik + paliwo + koło + bagaż........ Zasięg mam mniejszy, lecz przy zagęszczeniu stacji z LPG nie jest to wielkim ograniczeniem.
Jednak uznałem, że większy baniak to większy ciężar w bagażniku
fakt, ok. 15 kg gazu więcej (i "trochę" kg z tyt. większego zbiornika) ale zasięg większy o ok. 170 km co ma dla mnie znaczenie przy wyjazdach poza granice RP ( gdzie z zagęszczeniem stacji LPG jest różnie) i tym się głównie kierowałem, bagażnik z tego tytułu mi się nie zmniejszył, samochód nigdy przeciążony nie bywa dlatego mogłem sobie pozwolić ...
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-30, 12:21
TD Pedro napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:
Nazaruki nie wstawiają niefabrycznej instalacji tylko wożą do Trans-Wagu
- z tego co mi wiadomo to instalują sami na miejscu...
Nie. Biorą nowy wóz na lawetę i wiozą do Ttrans - Wagu na montaż. Widziałem tam kilka razy dacię bez tablic rejestracyjnych.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-30, 17:08
TD Pedro napisał/a:
- pod koniec października widziałem jak się "głowili" się nad montażem instalacji.. może im nie wychodziło i zrezygnowali na rzecz Trans-Wagu...
To, że u Nazaruka się "głowili" a nie montowali, to akurat mnie nie dziwi. W Trans - Wagu się nie głowią, tylko pracują szybko i dokładnie. Wiem bo zakładałem u nich dwie instalacje. I 100% zadowolenia. Zrobili co było trzeba, wszystko działa, bo ma działać. Bez ględzenia, że jak coś jest "nie tego", to Ten Typ Tak Ma. Drobna różnica...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-11-30, 17:09
nikita1589 napisał/a:
My planujemy założyć w Lublinie ale mąż zastanawia się gdzie
Trans - Wag. Założyli mi dwie instalacje. Bez uwag.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
W Trans - Wagu się nie głowią, tylko pracują szybko i dokładnie.
wiem, bo też tam zakładałem
Pozostaje mi przyłączyć się do kolegów i polecić Trans-Wag - za rzeczowe i szybkie podejście do sprawy. Najpierw jakieś 15 minut na przegląd silnika pod względem sensowności "gazowania" i już umówienie się na konkretny dzień. O 9:00 zaprowadziłem wóz, po pracy przed 15:00 był do odbioru. Jako bonus dostałem zbiornik gazu zatankowany "pod korek" i fajną smycz :)
Jeżdżę już 7 miesięcy i ZERO problemów, przełączanie benzyna-gaz jest nieodczuwalne i płynne, żadnych "dziur w gazie", żadnych dławień, "falowań" i innych spraw - jestem naprawdę zadowolony.
TD Pedro napisał/a:
- pod koniec października widziałem jak się "głowili" się nad montażem instalacji.. może im nie wychodziło i zrezygnowali na rzecz Trans-Wagu...
Gadałem z gościem od Nazaruków na przeglądzie - on zobaczywszy, że mam LPG zaczął wzdychać, "Oj, szkoda, że pan u nas nie założył, my też zakładamy". Ja mu na to, że "Zakładałem w Trans-Wagu, tam gdzie i wy zlecacie". A on - "Kiedyś tam zlecaliśmy ale teraz zakładamy U NAS NA MIEJSCU". Zresztą mniejsza o to.
Ostatnio zmieniony przez Przemek77 2013-12-01, 12:45, w całości zmieniany 5 razy
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-12-01, 18:07
Przemek77 napisał/a:
Gadałem z gościem od Nazaruków na przeglądzie - on zobaczywszy, że mam LPG zaczął wzdychać, "Oj, szkoda, że pan u nas nie założył, my też zakładamy". Ja mu na to, że "Zakładałem w Trans-Wagu, tam gdzie i wy zlecacie". A on - "Kiedyś tam zlecaliśmy ale teraz zakładamy U NAS NA MIEJSCU". Zresztą mniejsza o to.
Są różne opcje założenia LPG. Do tej pory uważałem, że wariant fabryczny jest najgorszy. Po informacji, że Nazaruki zakładają gaz, doszedłem do wniosku, że inni mają gorzej. Znacznie gorzej.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Wysłany: 2013-12-10, 19:58 Re: Niefabryczna instalacja gazowa LPG cena
nikita1589 napisał/a:
Chciałam zapytać moi mili ile kosztował montaż LPG w Dusterze i jaki typ instalacji oraz jaki czas oczekiwania na odbiór autka. Planuję założyć LPG w niedługim czasie.
Lublin @ okolice?
Dwa tygodnie temu, lekko namówiony przez kolegę z forum (3 lata dusterem na LPG bez kłopotów) założyłem tam, gdzie on - w Klikawie (kilka km za Puławami). Zresztą kilku innych znajomych tez ten zakład polecało. Cena 2.350 zł, sieć 40 warsztatów w kraju (logo AG), 2 lata gwarancji. Wtryskiwacze Hana, parownik Tomasetto, jednostka sterująca Zenit, zbiornik w koszu na koło - poj. 53 l (można było większy, ale nie chciałem, żeby się kiedyś diagnosta czepiał, że za blisko tłumika czy coś w tym stylu - podstawą dla mnie było minimum 400 km na LPG). Elektronika działa pod OBD. Montaż trwał 4 h (czekałem na miejscu), umówić można się dogodnie (ja poprosiłem o sobotę rano). Szybko, miło i profesjonalnie.
Silnik od razu chętnie zaczął współpracować z gazem, dotychczasowe wskazania komputera to średnio 9-9,5 l/100 km (oczywiście rozruch z benzyny). Przejeździłem ponad 400 km, o tankowanie jeszcze autko nie prosi. Jeździ OK, tymczasem zadowolony jestem. Myślę, że będzie dobrze.
Jeśli zdecydowalibyście się, służę namiarami.
masz tak samo jak u mnie w dwóch daćkach - na zaworze jest standardowa osłona plastikowa.
Zawór schowany w butli jest w zbiornikach które są w bagażniku zamiast koła zapasowego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum