Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2010-10-11, 11:21
Opony: Logan/Sandero I+II+III / Lodgy / Dokker / Jogger
Autor Wiadomość
kubalonek 


Marka: Dacia
Model: MCV , Logan
Silnik: 1.5 dci 68 KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 221
Skąd: Radom
Wysłany: 2013-10-27, 20:22   

Ja polecam Micheliny A4 są naprawdę dobre - jedyny mankament jaki stwierdziłem to że są troszkę słabe na głęboki świeży śnieg . Dobre są Savy eskimo . Od biedy Debice - te znowu są świetne na świeżym śniegu.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-10-27, 20:24   

To napisz jeszcze ile kosztowały oraz końcówkę ..T/ Rodzice dali 260zł/szt. z założeniem itd.
Kolega proponował ze średniej półki Klebery, BF goodrich i jakieś uniroyale po 310 - 320zł/szt.
Pojeździmy to zobaczymy jak się sprawują.
 
Pshemo 



Marka: Dacia
Model: Sandero II
Silnik: TCe 90
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 181
Skąd: okolice Poznań
Wysłany: 2013-10-27, 22:59   

Marek1603, 88T a kosztowały 240zł/szt. wyprodukowane w połowie września :)
Ostatnio zmieniony przez Pshemo 2013-10-27, 23:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-10-28, 05:56   

Dzięki.

Czyli po cenie wnioskuję, że też dolna półka.
A tak z ciekawości, to niektóre chińczyki są droższe od tych naszych.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-10-28, 09:36   

generalizowanie to pewnie nie najlepszy pomysł ale o "chińczykach" mam złe zdanie w oparciu o Ling Long Winter Hero, jakie jeżdżą na felgach Clio mego brata. W śniegu zachowują się jako tako, fatalne są na suchym i mokrym. Bardzo długa droga hamowania. Sądzę,że opony z półki budżetowej (Barum, Fulda czy nawet krajowe Kormorany i Dębice) będą o wiele bardziej przewidywalne w różnorodnych warunkach, jakie panują zimą, niż jakakolwiek opona chińska. Kiedyś podobna sytuacja panowała wśród opon koreańskich. W tej chwili są już niezłe. Za kilka lat rynek wymusi pewnie poprawę jakości również i tego ogumienia.
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2013-10-28, 09:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-10-28, 11:33   

Ja nie porównuję opony, bo ich po prostu się nie da porównać.

Właśnie o to chodzi, że te "nasze" tańsze są robione do warunków panujących u nas i to jest ich, w pewnym sensie, zaleta.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-10-28, 17:55   

żeby rzecz ocenić w miarę obiektywnie - dajmy na to taki mieszkaniec Podhala jeżdżący po swojej okolicy niewielkim autem, nie zapuszczający się na europejskie autostrady lepiej zrobi kupując tanią oponę o dobrej trakcji zimowej niż sporo droższą o "uśrednionych" własnościach. Tak się bowiem składa, że najtańsze opony zimowe - niezależnie od producenta, okupujące dolne pozycje w rankingach, praktycznie bez wyjątku bardzo dobrze wypadają właśnie na śniegu. Wynika to stąd, że o wiele trudniej (i drożej) jest zrobić zimówkę o uniwarsalnym charakterze niż gumę ekstremalną. Ergo? Opony należy dobierać nie tylko kierując się wynikami testów czy ceną, ale też warunkami, w jakich będzie eksploatowana. Więc podróżując zimą np ze Sromowca do miejscowości Łapsze Niżne - Continental Cross Contact Winter wcale nie musi sobie radzić lepiej niż chociażby nasza stara Dębica Frigo Directional (jedynka) - nie wiem, czy je jeszcze robią? - fantastyczna w śniegu - im głębszym, tym lepsza :-P
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2013-10-28, 17:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
sereq 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0.9 TCe 90 KM
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 337
Skąd: W-wa
Wysłany: 2013-11-09, 17:38   Dobra oferta zimówek agito.pl

Agito.pl (poprzez Allegro) ma bardzo dobrą ofertę na kilka modeli zimówek w rozmiarach 205/55/16 (pasują do nowego Stepwaya) i 195/65/15, jakby kogoś interesowało

http://allegro.pl/listing...974362&id=99193

Ja się chyba skuszę na te Vredesteiny ;-) (cenowo wychodzi dobre 50 PLN taniej na oponie niż w innych sklepach internetowych)
_________________

były: Clio III 1.2, Duster 1.6 4x4
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-11-09, 18:38   

ja zapłaciłem 850zł za goodyery ultra grip 8
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
antropolog 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi 68 KM
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 212
Skąd: Oława
Wysłany: 2013-12-02, 23:49   

Ja używam bieżnikowanych zimowych na jednej osi. Zanim kupiłem przeczytałem wszystko co się dało o nich, oglądnąłem w zasadzie wszystkie dostępne na rynku i wyszło, że w pl. nadają się firmy profil i markgum (wg. mnie). Zalety: wysoki bieżnik, na białych drogach cudownie się trzymają. Wady: głośne!! większe opory toczenia, a za tym większe zużycie paliwa, miękkie - powyżej 10 st. celc. kiepsko się jeździ. Akurat moje bez problemu się wyważają, tylko felgi trzeba mieć proste ;)
_________________

 
keikan 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x4 / Sandero II
Silnik: 1,3 150KM / 1,2 16V
Rocznik: 2020 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 1197
Skąd: Krak-OFF
Wysłany: 2013-12-03, 11:18   

antropolog napisał/a:
w pl. nadają się firmy profil i markgum )


Widzisz - to może coś się ostatnio poprawiło, gdyż właśnie te "opony" miałem kiedyś na autach (co opisałem w jednym z moich wcześniejszych postów celowo zakrywając ich nazwy, żeby nie robić antyreklamy) i o mało się na nich nie zabiłem..
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...=7001&start=100

http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=18768
 
Hakama 4x4 



Marka: była Dacia jest Nissan
Model: była Duster jest Pathfinder
Silnik: było 1,6 16V 4x4+LPG jest 2.5 dci 4x4reduktor
Rocznik: było 2010 jest 2006
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-12-03, 14:12   

Ja też rozważałem nalewki.
Zobacz:
http://www.daciaklub.pl/f...1609795#1609795
W poszukiwanym przez Ciebie rozmiarze najlepszym kompromisem są SAVA ESKIMO S3 - używałem ich w Nubirze i Lacettim a w rodzinie jeździły też w Aveo.
Super zachowują się w zimie a są tanie. Są też bezawaryjne.Wiem bo w sumie w rodzinie zjeździliśmy łącznie do końca 12 takich opon.
Polecam. Nalewki są dobre jak auto jeździ po 2 kilometry ale nie są to opony na podróże i szybkości.
Ja też rozważałem. Teraz mam GoodYeary i po 8 tyś.km nie widzę śladów zużycia (jeżdżę 80% po asfalcie 20% terenu).
 
antropolog 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi 68 KM
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 212
Skąd: Oława
Wysłany: 2013-12-03, 19:52   

Ja mam takie, moja opinia jej tyczy
http://www.markgum.com.pl...h/mhk4/?dm=full

znalazłem też film

http://www.markgum.com.pl...h/mhk4/?dm=full

głośne są a w daci przez słabe wyciszenie jest to jest spotęgowane , nie dajcie się nabrać że jest "cicha"!!

http://www.youtube.com/watch?v=FuHHgb5APdw
_________________

Ostatnio zmieniony przez antropolog 2013-12-03, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3676
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-03, 21:45   

wg mnie nie warto , cena ok 20% niższa niż chińska w miarę dobra opona (ocena 4/5) Goodride SW608 i co najważniejsze nowa. Zresztą miałem już koreańskie NEXENy i byłem bardzo zadowolony , więc nie ma co śmiać się z chińskich/koreańskich produkcji. :roll:
 
antropolog 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi 68 KM
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 212
Skąd: Oława
Wysłany: 2013-12-03, 22:52   

Ja drugi rok testuje bieżnikowane zimowe na jednej osi, wszystkie moje spostrzeżenia i przygody z tym będę opisywał na forum. Jak na razie opisałem kilka plusów i minusów akurat mojego modelu. stwierdziłem, że nie ma co się uprzedzać tylko trzeba przetestować. Największy plus- trzymanie krawędzi bocznej- rewelacja. Największy minus hałas/opory toczenia. Zrobiłem na nich na razie 10 000 km. zobaczmy opiszemy.
_________________

 
DD 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 651
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2014-01-04, 04:35   

Te opony zimowe, o których była mowa na początku jesieni na poprzedniej stronie tego watku, w wiekszosci z biegiem czasu tanialy, zwlaszcza w ostatnich tygodniach a nawet dniach (kogo interesują szczegoly, niech patrzy tutaj). Obecnie ceny na oponeo sa następujęce:
Nexen Winguard Snow G: 277zl/szt.
Sava Eskimo HP: 341zl/szt.
Barum Polaris 3: 358zl/szt.
Fulda Kristall Control HP: 388zl/szt.
Uniroyal MS Plus 77: 367zl/szt.

Oczywiście ww ceny dotyczą standardowego rozmiaru do DD, czyli 215/65R16, indeks nośności 98, i. prędkości H.
 
matucha 



Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 813
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-04, 18:38   

Polecam też www.sklepopon.pl
sava na przykład 339zł.

Polecam też opony marki TIGAR.
_________________
Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Ostatnio zmieniony przez matucha 2014-01-04, 18:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
Hakama 4x4 



Marka: była Dacia jest Nissan
Model: była Duster jest Pathfinder
Silnik: było 1,6 16V 4x4+LPG jest 2.5 dci 4x4reduktor
Rocznik: było 2010 jest 2006
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2014-01-24, 14:16   

Panowie wybróbowałem wreszcie Good Year-ki na śniegu.
Bajka. Porównując hamowanie i ruszanie z prawie nowymi frigo 2 w getzie mojej Żonki to jest dużo dużo lepiej na Good Yearach.
O ruszaniu nie wspomnę, ale nawet na 2wd auto tak nie zrywa przyczepności - a mogłoby bo getz nie ma takiego przełozenia na 1.
W ogóle opony na asfalcie też lepiej trzymają przy niskich temperaturach.
Od sierpnia przejechały 11 kkm i zużyło się jakieś 0,5 mm - także prawie niezauważalnie.
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-25, 09:00   

Goodyeary to całoroczne w Dusterze?
I na śniegu jest na nich lepiej niż na Frigo 2 w getzie?

A jak porównanie (obu typów opon) do seryjnych Continetali?
 
Hakama 4x4 



Marka: była Dacia jest Nissan
Model: była Duster jest Pathfinder
Silnik: było 1,6 16V 4x4+LPG jest 2.5 dci 4x4reduktor
Rocznik: było 2010 jest 2006
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2014-01-25, 21:56   

Cav napisał/a:
A jak porównanie (obu typów opon) do seryjnych Continetali?

Conti są dobre w deszczu i bardzo dobre na asfalt ale kompletnie nie sprawdzają się w błocie.
Moje Good Yeary mają głównie tą wadę, że są śliskie na suchym asfalcie w lecie. Druga wada to to, że uważam, że dosyć głośno szumią przy poniżej -8 na dworze. Poza tym są lepsze od obydwu. Świetnie spisują się w głębokim błocie a nie zcierają się łatwo jak AT - mimo, że z 11kkm, które nimi zrobiłem, ok. 9 to dynamiczna jazda w mieście - która najbardziej zciera opony.
Good Year są nieco bardziej sprężyste - bo to opona dostawcza ale nie tłuką. Atutem jest też jazda w deszczu gdzie przyczepnosć jest rewelacyjna - lepsza niż Conti (i w lecie i w zimie). Zwłaszcza jeżeli chodzi o trzymanie boczne.
Co to Frigo - porównywałem ruszanie i hamowanie i mimo, że teoretycznie zimówiki powinny mieć 10 razy więcej lamelków niż całoroczne, to hamowanie i ruszanie było bardziej przyczepne Dacią.Trzeba jednak mieć na względzie, że to różne auta, różne masy i różne rozmiary opon. Tak czy owak, gdybym porównał conti zimą w Dusterze do frigo w Getzie to Frigo byłyby lepsze.
Ostatnio zmieniony przez Hakama 4x4 2014-01-25, 22:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-25, 22:53   

A czemu akurat opony od dostawczaka?
Nie było rozmiarów zwykłych Vectorów, czy była w tym jakaś myśl?
 
Hakama 4x4 



Marka: była Dacia jest Nissan
Model: była Duster jest Pathfinder
Silnik: było 1,6 16V 4x4+LPG jest 2.5 dci 4x4reduktor
Rocznik: było 2010 jest 2006
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2014-01-27, 07:16   

Bieżnik Cargo Vector I mi się spodobał. Cargo II już takiego nie ma.
I mają dobrą opinię wśród kierowców dostawczaków jako bardzo trwała opona, która daje sobie radę, gdy trzeba przejechać przez gorszą nawierzchnię.

Potrzebowałem opony na 90% asfaltu i 10 % gliniastego-mokrego i tak stromego, że na trzeba się drapać na 1, podjazdu w górach (mam taki dojazd w górach, poza tym lubię czasem wyskoczyć w teren)- AT się zcierają a fabryczne continentale - które miały przy 70 kkm ok. 5,6 - 6 mm bieżnika - nie za bardzo dawały sobie radę. Teraz podjeżdżam i zjeżdżam bezstresowo bez względu na to czy pada czy nie.

Nie widziałem Vectorów do osobówek. Także opony o większej nośności kupiłem niejako z tego powodu, że nie było tak fajnych, trwałych i z takim bieżnikiem opon do SUV w rozsądnej cenie. Fajnym zakupem były by legendarne BF GoodRiche AT - które są ponoć bardzo trwałe - rozmiar do Dustera jest ale ciężko osiągalny w Polsce a ponadto - nie dam ponad 500 zł za oponę. Są jeszcze niezłe Madator mp71 -ale ponoć jak zetrą się trochę to są koszmarnie śliskie na deszczu. Fajne opinie mają AT-ki Yokohamy - które założył Jan Zet. Rzeczywiście jechałem z Nim jego zliftowanym autkiem nieraz przez błotka i oponki bardzo fajnie pracują, ale ja używam auta na codzień po mieście więc obawiałem się, że zaraz je zetrę.AT Continentala są świetne na błoto ale też były mi za drogie.
Ot takie miałem tło poszukiwań Good Yearów. Ostatecznie Cargo Vectory upolowałem z 13 r. na Alle z likwidacji sklepu - 1300 zł z przesyłką po stronie sprzedającego za 4 szt. - nóweczki.
Ostatnio zmieniony przez Hakama 4x4 2014-01-27, 07:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-28, 16:28   

Nowe drogi to oczywiście głównie radość, ale czasami powodują także nieprzyjemne incydenty. Np "prowokują" do szybkiej jazdy niektórych kierowców, którzy następnie wyczyniają różne głupoty, żeby trafić na odpowiedni pas i zdążyć skręcić we właściwym dla nich miejscu. Wczoraj spotkała mnie właśnie taka przygoda i przetestowałem hamowanie awaryjne na użytkowanych trzecią zimę oponach Goodyear UltraGrip 8 - 185/70R14.

Na zimnym i tylko mokrym asfalcie (czystym, bez śniegu i błota po nim) okazały się po prostu r-e-w-e-l-a-c-y-j-n-e!

Mimo, że oczywiście znałem dobre opinie na temat tych opon i wyniki w testach, to i tak nieco mnie to zaskoczyło (ale bardzo miło, rzecz jasna). Najczęściej jeżdżę bowiem głównie drogach zabłoconych lub nawet zaśnieżonych, a wtedy Goodyeary sprawują się w porównaniu z poprzednimi Barumami Polaris 2 (165/80R14) raczej dość średnio...

Idąc za ciosem, postanowiłem więc podejść do sprawy metodycznie. Znalazłem chwilę czasu oraz idealne miejsce i warunki do poćwiczenia poślizgów - mało używaną drogę wewnętrzną pewnej firmy, szeroką i pokrytą gładkim lodem, przysypanym śniegiem.

Wnioski: z własnych odruchów jestem właściwie zadowolony (^: Co do opon, to ćwiczenia potwierdziły w pełni wcześniejsze wrażenia. Nie wiem, czy to ze względu na bieżnik, czy na rozmiary, ale w głębszym śniegu Polarisy były duuużo lepsze od znacznie droższego konkurenta. Skuteczniej hamowały i mocniej trzymały w zakrętach - nawet rozmyślnie trudno było wywołać boczny poślizg. Na UltraGripach hamowanie jest sporo słabsze, a przy skręcaniu tył auta stosunkowo łatwo ucieka na boki. Co ciekawe, przy kontrowaniu poslizgów opony jednak szybko łapią trakcję, a w czasie hamowania, mimo wrażenia niemal jego braku, pozwalają na manewrowanie.

Uczucia mam więc wciąż mieszane: komplet Goodyearów był coś ze 3x droższy od Barumów i wiele osób bardzo je chwaliło, zatem spodziewałem się chyba więcej. Tymczasem jest to najwyraźniej bardzo dobra opona, ale po prostu nie zimowo-śniegowa, a raczej na asfalt. Przy wspomnianej na początku poprawie dróg jest to na pewno dla niektórych osób cenne, ale jeśli w moich trasach nic się nie zmieni, to następnym razem będę szukał opon lepszych na śniegu. Nawet, jak to faktycznie było w przypadku Polarisów, kosztem spadku niektórych osiągów na asfalcie...
 
johnson 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2013
Posty: 726
Skąd: Wro
Wysłany: 2014-01-28, 18:07   

każda tania opona (barum itd.) ma zawsze problem z pracą na mokrym w okresie przejściowym, czyli np. na blocie pośniegowym. Tutaj drogie opony zawsze są lepsze. I ten barum pewnie dobrze pojedzie w głebokim sniegu ale właśnie na mokrym się wyłoży. Tak samo frigo które na mokrym jest jak slick i do niczego się nie nadaje.
Zostaje kwestia wyboru.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-29, 10:12   

@johnson: Kiedy mam właśnie wrażenie, że także na błocie tani Polaris był jednak lepszy, a drogi UltraGrip przewyższał go "tylko" na mokrym (za to rzeczywiście bardzo, bardzo wyraźnie).
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne