Na pewno z turbiną bym czegoś takiego nie założył .
Druga sprawa że po pierwszej wjeździe do wody miał by silnik do wymiany ta rura nie trzema żadnych szczelności wynalazca nie zabezpieczył ich nawet opaskami zaciskowymi
Trzecia sprawa snorkel to nie wszystko potrzeba jeszcze odpowietrzeń
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-02-06, 12:59, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-02-06, 14:30
trochę druciarstwo ALE - jeśli ktoś np jedzie na wakacje gdzieś w wertepy i może się zdarzyć,że wypadnie mu przejechać jakiś głębszy, górski strumień albo trasę w głębokimi kałużami - byłoby jak znalazł
Czyli to ma być jako osłona przed zassaniem wody do dolotu podczas jazdy przez m.in. błota , a nie jako usprawenienie zasilania kolektora ssącego zimnym powietrzem ?
Marka: Daćka i "łopel"
Model: Duster 4X4
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 6 razy Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 912 Skąd: z Powołania ;-P
Wysłany: 2014-02-06, 15:20
corrado napisał/a:
Czyli to ma być jako osłona przed zassaniem wody do dolotu podczas jazdy przez m.in. błota , a nie jako usprawenienie zasilania kolektora ssącego zimnym powietrzem ?
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2014-02-06, 16:32
corrado napisał/a:
Czyli to ma być jako osłona przed zassaniem wody do dolotu podczas jazdy przez m.in. błota , a nie jako usprawenienie zasilania kolektora ssącego zimnym powietrzem ?
wyłącznie
w normalnych warunkach (szybka jazda po szosie) fabryczne położenie dolotu jest optymalne
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2014-02-06, 16:32, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia jest Nissan
Model: była Duster jest Pathfinder
Silnik: było 1,6 16V 4x4+LPG jest 2.5 dci 4x4reduktor
Rocznik: było 2010 jest 2006
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2014-02-06, 18:23
Jak dla mnie to to pachnie prawdziwą ordynarną prowizorą. Sam snorkel to nie wszystko aby móc wodować auto. Bagażnik przeprawowy fajny.
Dolot fabryczny jest za reflektorem i też uważam, że mało kto się tak zanurza aby móc go zalać. Można się spokojnie zanurzyć aż do połowy zderzaka a z uwagą to nawet do lamp. Powyżej to już współczuję łożyskom wszystkich rolek przy osprzęcie silnika.
Ostatnio zmieniony przez Hakama 4x4 2014-02-06, 18:25, w całości zmieniany 1 raz
Czyli to ma być jako osłona przed zassaniem wody do dolotu podczas jazdy przez m.in. błota?
No wydaje mi się, ze to właśnie jest główne zadanie snorkela (na co zresztą wskazuje nazwa od snorkelingu czyli nurkowania z fajką wystającą ponad powierzchnię wody)
Snorkele, które są montowane do aut wybierających się w tereny pustynne mają ponadto filtry wstępne, aby eliminować ryzyko zassania piasku (tzw pre filtr cyklonowy).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum