Auto nie dla mnie ale zapytam może ktoś coś podpowie
Nowe auto do 100 tyś
może być sedan , suv albo te crossovery
90 % miasto czasem jakieś wyjazdy wakacyjne
Nie ma żadnych wytycznych co do silnika (czym więcej mocy tym lepiej )
Jak na razie w sferze zainteresowań mazda 3 2.0 16v 120 kuce w full opcji
albo nissan juke ale tu silniki trochę słabe
co do wyposażenia jak najlepsze
samochód będzie 2 w rodzinie do codziennego użytku jest x3 (i w trasę raczej lepszy )
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-02-09, 21:23, w całości zmieniany 1 raz
Skoda Octavia RS 2,0 TSI 210KM
Gdyby trochę poszukać, to z tym samym silnikiem Passat Alltrack 2WD,
chociaż to trochę za duże na miasto
Na auto miejskie to budżet za wysoki
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Znaczy to ma być takie auto nr 1 w rodzinie
ale że najlepsze auto na świecie (służbowe ) jest fajne to auto nr.2 jest używane do jazdy po dzieci + zakupy
ale octavi rs za 100 nie kupią tylko za 120 itp
nie wiem bo strona skody nie działa
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-02-09, 21:35, w całości zmieniany 1 raz
Octavia RS zaczyna się za 104 tys. PLN, a w Kombi za 109 tys. PLN. Te 4 tys. napewno jest do ugrania. Albo znajdujesz w rodzinie kogoś z grupy zawodowej ze zniżką na skodę
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Volvo V40 jak dla mnie zarąbiste, ale dość kontrowersyjna stylistyka wnętrza. Jeśli ma być na zasadzie "mały,ale wariat" to może być alfa romeo julietta 170 KM, vw new beatle 1.4 160 KM. Generalnie wszystko zależy od gustów i potrzeb, do tych wymagań które podałeś można niemalże wszystko podpiąć
trochę duży jak by był sedan był by ideał
Acha zapomniałem o najważniejszym i oni chyba też
samochód nie może być szerszy niż 2m 10 cm bo nie wejdzie do garażu
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-02-11, 16:46, w całości zmieniany 1 raz
Moim subiektywnym zdaniem wygodne auto na miasto powinno spełniać te parametry:
1. krzesełkowa pozycja za kierownicą co umożliwia często zerknięcie ponad innymi autami, ważne szczególnie podczas włączania się do ruchu na uliczkach zapakowanych zaparkowanymi autami, moje typy to Duster, Xtrail, Juke, Picasso
2. odporność na wysokie krawężniki, tu znam tylko Dustera
3. prosty silnik benzynowy z możliwością fabrycznego zamontowania gazu plus sporej butli w kole zapasowym
4. auto z relingami dachowymi, pewnie głupio zabrzmi, ale kilkakrotnie codziennie w pracy przejeżdżam pod bramkami automatycznie się zamykającymi, uderzenie w reling nie zostawia śladów i nie trzeba zabijać portiera
5. obowiązkowo na miasto czujniki cofania plus przód
6. rejestratory (kamery) przód tył bo bez problemu dostaje się odszkodowanie jak przedstawicielka handlowa" wjedzie w tył.
Osobiście sam bym wybrał Dustera 1,6 16V w gazie, ale zaznaczam, że to moje subiektywne odczucie nabyte po 3 letniej eksploatacji nowoczesnego pojazdu z silnikiem Hdi i szyną CanBus. Po prostu dosyć mam już trybów awaryjnych i decydowania komputerów za mnie.
_________________ Im lepsza terenówka, tym dalej trzeba iść po traktor...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum