Fajne te zakresy oporów: 2252+/-112,16, tolerancja astronomiczna.
Dla mnie jasne: gdyby opornik za 3gr dodawał 10 koni, to fabryka sprzedawałaby go jako wyposażenie opcjonalne "Pakiet Sportowy" za jedyne 200zł.
Włąśnie tyle kosztują Powerboxy - wraz ze zmianą charakterystyki
Oczywiście jednkanałowe.
Po prostu odcinają czujnik temperatury i emulują swoim opornikiem dane które ma przyjąć komputer wtrysku.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2014-03-22, 17:22
jas_pik napisał/a:
BigT napisał/a:
chipy rezystory powracają widzę :D
One nie powracają
Jak zwykle czekają na "mądrych inaczej" którzy święcie wierzą w ich działanie i dają się wyzuć z kasy.
to nie do końca jest tak, że każdy box to opornik za 5gr, są auta w których nie da się zmienić programu sterującego silnikiem więc trzeba użyć boxa, nie są to urządzenia po 500 pln tylko trzymają cenę dobrej zmiany programu fabrycznego, przyrosty są tylko odrobinę gorsze, ja mam box fabryczny w mitsubishi l200 i auto ma zmierzone ok 165-170km ze 136 i ponad 400 Nm a to box :)
Ostatnio zmieniony przez johnson 2014-03-22, 17:22, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum