Ja uważam że warto i dlatego 2 tygodnie po zakupie zrobiłem to w profesjonalnym zakładzie
podwozie + profile zamknięte
Nigdy nie można być za bardzo zabezpieczonym
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015 Pomógł: 13 razy Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1500 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2014-02-11, 20:07
Ja boroskopem sprawdziłem zabezpieczenie u siebie i dlatego uważam, że nie ma sensu zabezpieczać dodatkowo czegoś co jest już zabezpieczone. Oczywiście każdy ma prawo do dodatkowego zabezpieczenia co powoduje spokój psychiczny.
zrobi ci ale kiepski i drogo więc po co ?
znajdź zakład w okolicy
Czy ktoś mógł by listę profile zamkniętych wstawić w dusterze 4x2 ?
ostatnie zabezpieczenie miałem robione 2 lata temu więc chyba czas najwyższy ponowić
Co do baranka na podwoziu mam oryginalnie nałożonego 2 lata temu przez firmę czy teraz jak nałożę kolejną warstwę takiego VALVOLINE w spreyu mogę zaszkodzić ?
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-04-02, 23:47, w całości zmieniany 1 raz
panowie - kto robił zabezpieczenia antykorozyjne w dusterze II ? chciałbym coś w tym kierunku zrobić, nie pytałem jeszcze w aso czy to przewidują i czy można to wykonać samodzielnie.
ponadto nie mam pojęcia jak się to robi i ile to kosztuje obecnie. będę musiał u mnie na wsi popytać kto takie usługi wykonuje.
Generalnie potrzeby jest tylko podnośnik do auta oraz sprężarka .
Cała sztuka to umycie podwozia a potem natrysk baranka na podwozie pod ciśnieniem z pistoletu .
Do profili zamkniętych wtryskuje się olej antykorozyjny przez rurkę .
Ja robiłem tutaj , trochę przepłaciłem bo dało by rade pewnie 200-300 zł mniej zapłacić
http://www.wyszynski.net.pl/cennik.html
Ale miałem usługę z pocałowaniem w rękę a nie chciałem wtedy latać i szukać .
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-04-27, 17:29, w całości zmieniany 1 raz
Witajcie,
Jestem zadowolonym posiadaczem nowego Dustera 1.6 4x4. Czy Waszym zdaniem warto od razu na początku wykonać konserwację podwozia + profili zamkniętych? Czy jest to zbędne, czy ew. warto wykonać dopiero po jakimś czasie?
Pozdrawiam, Paweł
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2015-06-12, 18:13
ja nie robiłem i nic nie rdzewieje. Duster jest przyzwoicie zabezpieczony fabrycznie
Ja bym zrobił profile zamknięte, nigdy nie wiadomo co się w nich dzieje a więcej smaru nie zaszkodzi, co do gwarancji to nikt nie musi wiedzieć co było robione (tam nie widać).
Sobie robiłem całość tzn. błotniki, podwozie, profile. Co do profili to nie były orginalnie tak dobrze zabezpieczone jak reszta, więc tam konserwacji nie żałowałem. Chociaż Duster przekroczył 5 latek to nie stwierdziłem żadnych ubyktów ani rudzielca, oczywiście po za ukł. wydechowym i bębnami, co też było poprawiane
W przyszłym tygodniu przymierzam się do zrobienia konserwacji profili zamkniętych .
Zakupiłem w tym celu 5 puszek spreju z olejem antykorozyjnym ulubionej firmy bioline za 12 zł szt
Po pierwsze chce wprowadzić płyn otworami technologicznymi . (załączniki niżej )
Do tego zdjąć tylne lampy i wszystko pokryć , klapa bagażnika .
1.Czy są jakieś tanie odpowiedniki korków ? po wstępnej przymiarce okazały się lichej jakości
2.Czy jest jakiś łatwy sposób na wyjęcie przednich lamp ?
3.Czy warto rozbierać tapicerka aby spryskać słupki od środka , czy nie zapaskudzę sobie tapicerki .
4.Jak dostać się do środka drzwi ? boje się zdejmować tego parapetu bo już jeden popiołem
5.Czy warto spryskiwać takie elementy jak podłużnice od zew .
6.Czy jest jakiś sposób aby dostać się do progów , na tym najbardziej mi zależy ?
duster4x2-dol.png
Plik ściągnięto 3662 raz(y) 56,42 KB
duster4x2-gora.png
Plik ściągnięto 3263 raz(y) 78,52 KB
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-09-18, 16:37, w całości zmieniany 3 razy
Ja uznaję takie puszki za żart.
Chcesz porządnie zrobić i na tzw. "wieki" zainwestuj w porządny pistolet i odpowiednią chemię. Olej wazelinowy robi robotę przed właściwą konserwacją.
http://verkauf.hohlraumfe...66a6fff83b7f109
oraz Noxudol jak chcesz mieć czysto i bez dodatkowych urządzeń typu kuchenka.
Tapicerkę należy zdemontować, boczki drzwi. W progach powinny być zaślepki (nadkola, wew. część - mówię z głowy bo nie znam Dustera).
Najpierw dobrze umyj podwozie, wysusz i zakonserwuj płytę i nadkola a na końcu profile.
Konserwację najlepiej robić w czasie upałów - przebiega szybko suszenie i nie ma kondesu wody w profilach zamkniętych.
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 55 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1601 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2015-09-18, 18:36
1000 zł to trochę przesadziłeś ale nie trzeba przecież od razu takich zakupów robić, bo w okolicy na pewno masz jakąś wypożyczalnię sprzętu budowlanego.
Ile kupiłeś puszek Fluid Filma? Jedna puszka na cały samochód starczy? Na allegro widziałem jedną aukcję i kosztuje 39 zł. Pewnie w sklepie będzie kosztował czterdzieści kilka złotych. Bo widziałem takie preparaty za 50 zł w puszkach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum