Musisz rozkręcić półoś ze zwrotnicy , czyli porządna przedłużka z rurą i klucz bodajże 32mm na zwrotnicy, później gdy wypniesz, odkręcić trzeba albo sworzeń wahacza albo wahacz z sanek ( 21mm) i oczywiście łącznik stabilizatora klucz 17mm.
Pózniej odpinasz zacisk osłony przegubu zewnętrznego, zbijasz młotkiem przez drewno przegub zwrotnicy i zdejmujesz osłonę , nakładasz nową i pakujesz smarem z zestawu jeśli nie ma jeszcze dramatu z piachem w środku.
@jager: 7701209990 - 200 zł brutto, komplet na obie strony.
Wymianę da się oczywiście przeprowadzić samodzielnie, ale to jednak sporo pracy - wg serwisówki w sumie niemal 2 roboczogodziny, wliczając demontaż i montaż półosi.
nieorginalny zestaw osłony ze smarem i zapinką osłony - 30pln na znanym portalu aukcyjnym.
Z tego co sie orientowałem bo też mam do wymiany lewą osłonę - to koszt wwymiany w tańszym warsztacie w stolicy - 120pln
Nie chcę bronić ASO, bo ceny rzeczywiście mają z kosmosu - ale jednocześnie wcale nie oznacza to, że dowolny tani towar skąd indziej na pewno jest dobrej jakości. Nie wiem, jaka jest rozpiętość cenowa zamienników, ale przy większości części dobra zasada jest taka, żeby nie brać tego, co najtańsze, tylko dopiero drugie albo i trzecie w kolejności.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum