Co prawda wykonywałem ją na innym samochodzie - ale 100 % trwałości nawet przy mrozach - a zbiornik miałem popękany w 2 miejscach + przy uchwycie.
Materiały:
* Pistolet (porządny - nie marketowy) + klej na gorąco
* Sprężone powietrze - do kupienia w sklepie komputerowym
Naprawa w miarę prosta
1. demontaż zbiornika
2. napełnienie wodą - oznaczenie markerem gdzie jest pęknięty.\
3. Nakładamy klej pistoletem na pęknięcie - oczywiście szerzej niż pęknięcie
4. po nałożeniu kleju - prawie od razu psikamy sprężonym powietrzem (ale odwróconym do góry nogami) - działa jak ciekły azot - klej praktycznie od razu zastyga i twardnieje.
5. Nalewamy wody do zbiornika - sprawdzając szczelność.
W razie czego poprawiamy spoinę wg pkt. 3-4 i sprawdzamy.
Sposób może dziwny - ale skuteczny - żadnych klejów żywicznych, mas epoksydowych i innych - tylko gorący klej i sprężone powietrze
Marka: Dacia
Model: Dokker VAN
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2013 Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 703 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-26, 19:42
arturro_w, tylko najlepiej kupić tanie sprężone powietrze, wtedy zamraża nawet bez odwracania ;)
Ale fakt - patent jest dobry, stosuję to od lat, szczególnie jak jest większa szpara do zalania, albo chcemy zastosować większą ilośc kleju na raz, ew w trudnych warunkach, gdy sklej by spłynął.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum